چگونه برای رویداد بازاریابی خود شرکت کنندگان بیشتری جذب کنید
انتشار: اردیبهشت 17، 1403
بروزرسانی: 28 خرداد 1404

چگونه برای رویداد بازاریابی خود شرکت کنندگان بیشتری جذب کنید


در محیط امروزی مبتنی بر هوش مصنوعی، برای بازاریابان و آژانس های دیجیتال آسان است که تصور کنند تعاملات آنلاین ناشناس آینده بازاریابی است. اما رویدادهای بازاریابی حضوری و آنلاین/مجازی ابزاری قدرتمند برای ایجاد روابط، افزایش آگاهی از برند و ایجاد سرنخ باقی مانده است.

تا آنجا که آمار نشان می دهد که تعاملات مبتنی بر رویداد تأثیری ماندگار بر جای می گذارد. طبق گزارش ارزیابی محتوای بازاریابی تجربی، 84 درصد از مردم می گویند که بعد از شرکت در رویداد خود، دیدگاه مثبت تری نسبت به یک برند یا خدمات دارند. در این وبلاگ، ما بر دلایلی تمرکز خواهیم کرد که چرا نباید تأثیر رویدادهای بازاریابی را دست کم بگیرید.

چرا رویدادهای بازاریابی برای آژانس ها و بازاریابان بسیار مهم هستند؟

اگر رویدادهای شما شبیه چیزی جز یک وعده غذایی نیست، فرصت بزرگی را برای ایجاد تجربیات مثبت و به یاد ماندنی برای مهمانان خود از دست می دهید.

آندریا درسن

پلتفرم های رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و انواع اتوماسیون بازاریابی بدون شک قدرتمند هستند. با این حال، برخی از آمارها داستان متفاوتی را بیان می کنند - شرکت کنندگان در رویداد دیدگاه مثبت تری نسبت به برند یا خدمات دارند (همانطور که در بالا ذکر شد). در مورد آن فکر کنید: چند بار بدون فکر ، از یک آگهی عبور کرده اید؟ هر دوی آنها رویدادهای دیجیتال و به صورت آفلاین، می تو،د تجربیاتی از زندگی واقعی ایجاد کنید که در سطح عمیق تری با مخاطبان طنین انداز شود.

رویدادها «پلتفرم هایی» برای درخشش بازاریابان دیجیتال هستند، چه یک سخنر، زنده یا یک وبینار از پیش ضبط شده. بنابراین، تخصص خود را به نمایش بگذارید، بینش های ارزشمند خود را به اشتراک بگذارید، و خود را به ،وان آژانسی که در جایگاه خود قرار دارید قرار دهید. و بله، این به اعتبار برند ترجمه می شود اعتبار مشتری خطرناک است.

رویدادها - چه در فضای رویدادهای فیزیکی و چه در یک اتاق گفتگوی مجازی - هستند معادن طلای سرب. این فرصتی را برای هدف قرار دادن مخاطبان گسترده در یک مکان فراهم می کند. به عبارت دیگر، رویدادهای بازاریابی ارتباطات ارزشمندی را تسهیل می کنند که روش های بازاریابی دیجیتال سنتی ممکن است برای دستیابی به آن تلاش کنند.

رویدادهای بازاریابی فراتر از آن است. آن را در اختیار بازاریابان قرار می دهند گزینه های ش،ه مقرون به صرفه. بهتر از همه، ش،ه هایی که در رویدادها ایجاد می شوند، می توانند به مشارکت ها و همکاری های ارزشمندی منجر شوند که می توانند برای سال ها به نفع شرکت ها باشند.

چگونه افراد را به حضور در رویداد خود جلب کنیم

یک رویداد بازاریابی شگفت انگیز برنامه ریزی شده است - یک وبینار مملو از بینش های صنعت، یک راه اندازی خدمات پر عمل، یا یک کنفرانس بازاریابی دیجیتال پر از فرصت های ش،ه. اما سوال مهمتر این است که چگونه افراد را وادار به حضور می کنید؟

بیایید دریابیم که چگونه مخاطبان و مشتریان بالقوه خود را برای شرکت در رویداد خود جذب کنیم.

شماره 1 در DAN لیست شوید

همانطور که می د،د، یک ش،ه آژانس دیجیتال به ،وان یک مرکز آژانس دیجیتال عمل می کند و جامعه ای از مشتریان را ایجاد می کند که به دنبال آژانس من، خود هستند. با فهرست ، رویدادهای بازاریابی خود در پلتفرم ما (صرف نظر از موضوع اصلی)، می تو،د به مخاطبین هدفی دست یابید که از قبل آماده تعامل با آنچه شما برای ارائه دارید، هستند. مانند شرکت در رویدادی است که در آن همه به طور خاص برای اطلاع از خدمات شما حضور دارند.

لیست را در DAN دریافت کنید

علاوه بر لیست های ساده، DAN به طور موثر رویدادهای بازاریابی شما را تبلیغ می کند - تلاش های تبلیغاتی هدفمند تضمین می کند که رویدادهای شما به چشم درستی می رسند و به شما امکان می دهد تخصص خود را مستقیماً به مشتریان بالقوه نشان دهید. و بله، این رویکرد هدفمند به شما امکان می دهد شرکت کنندگان را به مشتریان پولی با نرخ موفقیت بالاتر تبدیل کنید.

دیگه چی؟ هنگامی که یک بار در صفحه رویداد DAN لیست می شوید، رویداد شما همراه با رویدادها و ویجت های مرتبط نمایش داده می شود. این پلتفرم همچنین به طور یکپارچه با حساب های رسمی رسانه های اجتماعی DAN ادغام می شود و تضمین می کند که رویدادهای شما حدا،ر در معرض دید قرار می گیرند.

#2 محرک ها را نشان دهید

ک،یک به یک دلیل!

مانند همه سازمان ها، محرک ها یا مشوق ها ابزار قدرتمندی برای جذب شرکت کنندگان به رویدادهای بازاریابی شما (آنلاین یا آفلاین) هستند.

با توجه به EMI/Mosaic EventTrack، ارائه برخی انگیزه ها در رویدادها یک راه عالی برای ایجاد جامعه است:

محرک های اصلی برای تعامل، نمونه های رایگان یا سایر هدایا، تخفیف ها یا پیشنهادهای ویژه برای یادگیری هستند و اینکه آیا مصرف کننده قبلاً طرفدار برند یا شرکتی است که از رویداد حمایت می کند یا خیر. داده های چهار ساله در ج، ارائه شده است.

محرک ها را نشان دهید

به نکاتی در مورد انگیزه ها نیاز دارید؟ در اینجا نکته ای وجود دارد که تبلیغات عالی برای رویدادهای بازاریابی است:

  • برای ،، که زودتر ثبت نام می کنند تخفیف های جذاب ایجاد کنید.
  • به ثبت نام کنندگان اولیه امتیازات محدود ارائه کنید، مانند نسخه های امضا شده از کتاب سخنران، دسترسی به یک جلسه VIP، یا یک منبع قابل دانلود متنوع.
  • موارد رایگان ارائه دهید – کتاب الکترونیکی، برگه تقلب، یا آزمایش رایگان محصول یا خدمات شما.
  • می تو،د در طول این رویداد قرعه کشی یا هدایایی را برگزار کنید و جوایز هیجان انگیزی را ارائه دهید.
  • در پایان رویداد بازاریابی خود، به شرکت کنندگان با تخفیف های انحصاری در رویدادهای آینده، محصولات یا خدمات خود پاداش دهید.

شماره 3 حدا،ر علاقه را ایجاد کنید

چگونه می تو،د علاقه شرکت کنندگان را تحریک کنید و FOMO (ترس از دست دادن) را در صفحه ثبت نام خود به ازدحام تبدیل کنید؟

در حالی که محتوا و اجرای خود رویداد بدون شک مهم است، ایجاد حدا،ر علاقه قبل از آن اولین گام بسیار مهم است. به عبارت دیگر، برانگیختن حس کنجکاوی و تقویت حس انتظار گام های خوبی برای جذب شرکت کنندگان بالقوه به رویداد شما هستند.

اولین قدم برای ایجاد حدا،ر علاقه برای سازمان شما، البته ایجاد یک موضوع و ،اوین رویداد جذاب است. سپس در کانال های رسمی خود، که بیشتر آنها پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند، محتوای قانع کننده ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، این نه تنها هدف اصلی رویداد را مشخص می کند، بلکه راه حل های ارزشمند ارائه شده را نیز برجسته می کند. ممکن است بخواهید از اینفوگرافیک ها، آزمون های تعاملی (و سایر گزینه های بازی) برای برانگیختن علاقه مخاطبان استفاده کنید.

به حدا،ر رساندن رسانه های اجتماعی یک فراخوان خوب دیگر برای ایجاد علاقه است. سؤالات تأمل برانگیز مربوط به موضوع رویداد را پست کنید، سرنخ های مبهم در مورد سخنرانان یا محتوا به اشتراک بگذارید و از ویژگی هایی مانند شمارش مع، برای ایجاد پیش بینی استفاده کنید.

#4 سرگرمی را تزریق کنید

جذب شرکت کنندگان به چیزی بیش از محتوای آموزنده و سخنرانان مشهور نیاز دارد. مردم مشتاق تجربیاتی هستند که نه تنها ارزشمند هستند، بلکه سرگرم کننده هستند، بدون شک!

برای ایجاد پیش بینی در مورد رویداد بازاریابی خود به سرگرم کننده ترین روش، می تو،د یک فرآیند ثبت نام سرگرم کننده و جذاب با آزمون های آنلاین، نظرسنجی های تعاملی، یا حتی یک سیستم امتیاز برای ثبت نام اولیه ایجاد کنید. در دوره قبل از رویداد، به اشتراک گذاری مسابقات رسانه های اجتماعی تعاملی از جمله چالش ها با جوایز هیجان انگیز ایده عالی دیگری است.

در طول این رویداد، ممکن است بخواهید کارگاه ها، دموهای زنده یا حتی چالش های محصول را در نظر بگیرید که در آن شرکت کنندگان می توانند مهارت های خود را آزمایش کنند و جوایزی را ببرند. اگر منبعی دارید، فعالیت های سرگرم کننده ای مانند غرفه های ع، با وسایل رویداد، بازی های تعاملی یا حتی چالش های ش،ه ای که شرکت کنندگان را تشویق به ارتباط با افراد جدید می کند، در نظر بگیرید.

شماره 5 با مردم و سازمان ها شریک شوید

وقتی ،ت به گسترش دامنه دسترسی و جذب گروه وسیع تری از افراد مرتبط می رسد، باید همکاری با اینفلوئنسرها و سازمان ها را در نظر بگیرید.

همانطور که می د،د، اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای ایجاد یک جامعه پیرامون برند شما است. اینفلوئنسر (ماکرو، مزو یا ،د) را پیدا کنید و با آن کار کنید که با ارزش های برند شما همسو باشد، با مخاطبان هدف شما همخو، داشته باشد و در رویداد بازاریابی شما واقعاً خوب عمل کند.

از سوی دیگر، مشارکت با انجمن های صنعتی، انجمن های حرفه ای یا حتی شرکت های مکمل، راه خوب دیگری برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر است. بهترین بخش این نوع همکاری این است که امکان تبلیغات متقابل را فراهم می کند.

کاملا متقاعد نشده اید؟

همچنین می تو،د با نمایش لو،ا/تصاویر شرکت ها یا تأثیرگذاران همکار در مواد بازاریابی خود و برجسته ، مشارکت آنها برای ایجاد اعتبار، مشارکت خود را به نمایش بگذارید.

با مردم و سازمان ها شریک شوید

به نظر می رسد فهرست ، در DAN موثرترین راه برای تبلیغ رویداد شما بدون صرف هزینه های کلان باشد. اما همچنین؟

  • از مزایای خود استفاده کنید لیست ایمیل فعلی برای تبلیغ رویداد شما بازاریابی ایمیلی متقاعد کننده ای ایجاد کنید که ارزش پیشنهادی رویداد و مزایای ویژه ای را که برای مش،ینی که پیش ثبت نام می کنند در دسترس است، برجسته کند.
  • سود بردن از تبلیغ ارگ،ک از طریق رسانه های اجتماعی. در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود پست های جذاب ایجاد کنید.
  • شریک با A سازمان غیر انتفاعی برای تبلیغ این رویداد برای مخاطبان خود.
  • در ش،ه های اجتماعی، مشارکت پیروان را تشویق کنید از طریق مسابقات، نظرسنجی و جلسات پرسش و پاسخ تعاملی مرتبط با موضوع رویداد.
  • به راحتی رویداد را در وب سایت خود جاسازی کنید. مطمئن شوید که صفحه اصلی شما حاوی یک فراخوان روشن برای اقدامو یک صفحه فرود برای رویداد طراحی کنید که حاوی تمام اطلاعات باشد.
  • پست های وبلاگ خود را بهینه کنید در وب سایت خود با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط برای جذب ترافیک جستجوی ارگ،ک.
  • انگیزه پیدا کنید داوطلبان برای کمک به برنامه ریزی رویدادها یا تبلیغات در رسانه های اجتماعی. این می تواند با دادن تجربه و تخصص ارزشمند به داوطلبان برای هر دو طرف مفید باشد هزینه های حقوق و دستمزد خود را کاهش دهید.
  • شریک با ،ب و کار های محلی مرتبط با موضوع رویداد شما.
  • به فکر کمی تفریح \u200b\u200bباشید بازاریابی چریکیکه از روش های غیر متعارف و ارزان برای جلب توجه استفاده می کند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/5-step-guide-،w-to-get-more-attendees-for-your-marketing-event/