کلمه کلیدی اضافی نیز به روز رس، به شما کنترل بیشتری بر تبلیغات شما می دهد. میتو،د انتخاب کنید که کدام کلمات کلیدی را به کمپینهای خود اضافه یا حذف کنید و آنهایی را بیابید که عملکرد خوبی برای شما دارند. به این ترتیب، می تو،د تلاش خود را بر روی کلمات کلیدی متمرکز کنید که بیشترین ترافیک و درآمد را به همراه دارند.
علاوه بر این، اگر از نسخههای تبلیغاتی تکراری استفاده میکنید، نرخ کلیک شما را کاهش میدهد و میانگین هزینه هر کلیک شما را افزایش میدهد. این به این دلیل است که الگوریتم گوگل تبلیغات شما را به کاربر، که احتمالاً روی آنها کلیک کرده یا به آنها تبدیل می شوند نشان نمی دهد. اگر آنها این تبلیغات را بارها دیده باشند، تنها می توانند با نمایش مجدد آنها حداقل بازده سرمایه را دریافت کنند.
4. کنترل بیشتر تبلیغات شما
اگرچه این بهروزرس،ها باعث ایجاد نگر،هایی در میان تبلیغکنندگان شده است، اما وقتی در نظر بگیرید که چگونه میتواند کلیکهای نامربوط برای اه، بازاریابی شما را کاهش دهد یا حتی آنها را حذف کند، ارزشش را دارند. گوگل همچنین دریافته است که وقتی یک کمپین برای چندین کلمه کلیدی اجرا می کنید، بهینه سازی عملکرد می تواند چالش برانگیز باشد. دلیل آن این است که کلمات کلیدی بیش از حد مشابه هستند و در رتبه بندی تبلیغات با یکدیگر رقابت می کنند.
امتیاز کیفیت گوگل عاملی است که تعیین می کند چقدر برای تبلیغ خود پرداخت خواهید کرد. نمرات با کیفیت بالاتر به این م،ی است که به ازای هر کلیک کمتری برای کلمات کلیدی خود پرداخت خواهید کرد و بالع،. امتیاز کیفی با استفاده از عوامل مختلفی از جمله صفحه فرود تجربه، ارتباط آگهی و سابقه عملکرد. داشتن یک تجربه صفحه فرود خوب با تبلیغات مرتبط که عملکرد خوبی در Google Ads دارند، امتیاز کیفیت شما را بهبود می بخشد.
با این حال، شما هنوز هم می تو،د این کار را به تنهایی انجام دهید. در اینجا نحوه تأثیر بهروزرس، کلمات کلیدی اضافی بر بودجه Google Ads شما آمده است:
1. ،ب و کار خود را موثرتر تبلیغ کنید
اگر از گوگل ادوردز برای ،ب و کار خود استفاده می کنید، می د،د که مدیریت هزینه های تبلیغاتی چقدر اهمیت دارد. راه هایی وجود دارد که می تو،د هزینه های خود را کاهش دهید و اثربخشی کمپین های خود را افزایش دهید. به ،وان مثال، اطمینان حاصل کنید که لیست کلمات کلیدی منفی گروه تبلیغاتی شما به روز و مرتبط است و کلیدواژه های نامربوط مانند نام های تجاری را شامل نمی شود، که ممکن است بدون ایجاد سرنخ برای شما هزینه داشته باشد.
واضح است که چرا به روز رس، کلمات کلیدی اضافی گوگل ،صری از پیچیدگی را به دنیای تبلیغات جستجو اضافه می کند. با این حال، این چیز خوبی است، زیرا به روز رس، برای بهبود کمپین های تبلیغاتی شما با هدف قرار دادن افراد من، با اطلاعات صحیح طراحی شده است. علاوه بر کارآمدتر ، کمپین های شما، به روز رس، برای کاهش هزینه کلیک های نامربوط ضروری بود.
بررسی اجمالی: به روز رس، کلمات کلیدی اضافی و بودجه تبلیغات گوگل
اگر کلمات کلیدی تکراری در کمپین های تبلیغاتی گوگل خود دارید، اجتناب از جریمه ضروری است. این به این دلیل است که موتور جستجو این را ت، برای دستکاری سیستم و فریب الگوریتم آن می داند تا تبلیغات شما را بیشتر از آنچه باید باشد نشان دهد. اگر این کار را نکرده اید، با ایجاد یک لیست منفی برای هر کمپین، کلمات کلیدی اضافی را از گروه های تبلیغاتی خود حذف کنید.

با بهروزرس، اضافی کلمه کلیدی، در معرض تبلیغات بیشتری قرار میگیرد زیرا رقبا از کلمات کلیدی مشابه برای تبلیغات خود استفاده میکنند. این باعث افزایش تعداد تبلیغاتی می شود که برای یک جستجوی خاص در گوگل ظاهر می شوند، که می تواند رقابت برای این عبارات را افزایش دهد. با این حال، این بدان م،ا نیست که دیگر نباید از آنها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که برای کلمات کلیدی دیگر مناقصه می دهید تا تبلیغات شما توسط دیگران با استفاده از کلمات کلیدی مشابه پیشی نگیرد.
هنگامی که کلمات کلیدی من، را بدون نیاز به کار هدف قرار می دهید، گوگل تبلیغات شما را به افرادی که همان کلمه کلیدی یا عبارات مرتبط را جستجو می کنند و ،ب و کار شما را موثرتر نشان می دهد. شما می تو،د به مشتریان جدید دست پیدا کنید، تعامل مشتری را افزایش دهید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید، در نتیجه تعداد مشتریان بیشتری نسبت به قبل برای کمپین های PPC خود داشته باشید و نتایج دلخواه را ایجاد کنید.
گوگل به روز رس، کلمات کلیدی اضافی را طراحی کرد تا داده های دقیق تری در مورد عبارات جستجو شده در اینترنت به آنها ارائه دهد. این به روز رس، به گوگل کمک می کند تا الگوریتم خود را بهبود بخشد و ارتباط کلی تبلیغات شما را بهبود بخشد. علاوه بر بهروزرس، افزونگی، گوگل قبلاً تغییراتی را در سیستم بودجهبندی خود اعلام کرده است، از جمله اینکه تبلیغکنندگان دو برابر بودجه روزانه خود را برای هر کمپین و گروه تبلیغاتی هزینه میکنند.
موتور جستجوی گوگل هوشمند است، بنابراین آنها این به روز رس، را برای بهبود کیفیت نتایج جستجو با کاهش تطابق کلمات کلیدی اضافی در کمپین های مختلف ایجاد ،د. به ،وان مثال، اگر دو آگهی حاوی کلمه کلیدی “کفش بسکتبال” دارید، گوگل اکنون فقط یک تبلیغ برای هر کمپین نشان می دهد. گوگل تبلیغات دیگر را سرکوب می کند زیرا این کلمات کلیدی مشابه هستند.
چگونه به روز رس، کلمات کلیدی اضافی بر بودجه تبلیغات گوگل شما تأثیر می گذارد
همچنین می تو،د از این فرصت برای افزودن کلمات کلیدی جدید که مرتبط و هدفمند با اه، تجاری شما هستند استفاده کنید. سپس، نسخههای تبلیغاتی جدید منحصر به فرد از تبلیغات موجود ایجاد کنید، بنابراین شانسی برای تکراری شدن آنها توسط Google وجود ندارد.
3. می تواند هزینه تبلیغات شما را کاهش دهد
شما می تو،د از تخصص یک مشاور با تجربه پرداخت به ازای کلیک (PPC) مانند بهره مند شوید ک، جارت، که به شما کمک می کند با هدف قرار دادن تبلیغات خود در برابر کلمات کلیدی مرتبط با محصولات خود، سرنخ ایجاد کنید.
به این دلیل که اگر تبلیغ شما برای چندین کلمه کلیدی مشابه نمایش داده شود، می تواند با خودش رقابت کند و کلیک ها را آدم خوار کند. به ،وان یک صاحب ،ب و کار که به دنبال فروش بیشتر با بازاریابی دیجیتال است، ضروری است که از این دسته بندی کلیک ها اجتناب کنید و روی کلمات کلیدی که مختص ،ب و کار شما هستند تمرکز کنید.
بهروزرس،های اضافی کلمات کلیدی امتیاز کیفی شما را بهبود میبخشد، که به شما کمک میکند با هزینههای کمتر به ازای هر کلیک کلیکهای بیشتری دریافت کنید. این به Google اجازه می دهد تا تعیین کند که آیا احتمال دارد روی تبلیغات شما کلیک شود یا خیر. همچنین ارزش آنها را برای کاربران تعیین می کند، ی،ی اینکه برای هر کلیک چقدر هزینه می کنند.
6. قرار گرفتن در معرض تبلیغات بیشتر
در تبلیغات جستجو، کلمات کلیدی اضافی یک مشکل رایج هستند که می توانند بر عملکرد کمپین های شما تأثیر بگذارند و منجر به هدر رفتن هزینه ها شوند.
در حالی که بسیاری از عوامل مختلف می توانند بر میزان پرداختی شما برای تبلیغات گوگل تأثیر بگذارند، مهم است که به یاد داشته باشید که در نهایت، همه چیز به استراتژی شما بستگی دارد. مطمئن شوید که برای کلمات کلیدی مرتبط با چیزی که می فروشید مناقصه می دهید و کمپین های خود را زیر نظر بگیرید تا بیش از آنچه باید هزینه نداشته باشند.
البته، این بر بودجه تبلیغات گوگل شما تأثیر می گذارد زیرا برای رتبه بالاتر در موتور جستجو، باید بیش از آنچه رقبای شما مایل به پرداخت آن هستند، روی CPC کلمه کلیدی هزینه کنید. در حالی که هیچ فرمول دقیقی برای تعیین مبلغ پیشنهادی شما وجود ندارد، مهم است به خاطر داشته باشید که اگر آن را خیلی کم تعیین کنید و تبلیغکنندگان دیگر برای همان کلمه کلیدی از شما پیشی بگیرند، گوگل آگهیهای شما را در نتایج جستجو پایینتر قرار میدهد.
نتیجه
در این مقاله نکات ضروری و چگونگی بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی گوگل برای استفاده حدا،ری از پول مورد بحث قرار می گیرد.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-will-redundant-keywords-update-affect-your-google-ads-budget/
اگر تبلیغاتی دارید که کلمات کلیدی مشابهی را نشان میدهند، گوگل احتمالاً آنها را لغو میکند، زیرا آنها اضافی در نظر گرفته میشوند.
2. اجتناب از جریمه تبلیغات گوگل برای کلمات کلیدی تکراری
به ،وان مثال، اگر متوجه شدید که یک کلمه کلیدی خاص عملکرد خوبی دارد اما ارتباط کم و هزینه به ازای هر کلیک (CPC) بالایی دارد، احتمالا ارزش نگه داشتن آن در کمپین خود را ندارد. اینجاست که بهروزرس،های کلیدواژه جدید به شما کمک میکنند تا این نوع کلمات کلیدی را از نمایش در Google Ads حذف کنید.