چگونه فرآیند بازخورد وب سایت موجود خود را بهبود بخشیم؟


مسدود شدن صندوق ورودی، تماس‌های بعدی بی‌پایان، و صفحه‌گسترده‌های نامرتب، نشانه‌هایی از ش،ت روند بازخورد وب‌سایت هستند. زمان آن رسیده است که گردش کار خود را هم برای شما و هم برای مشتریانتان تغییر دهید.

یک فرآیند سنتی برای بازخورد وب سایت چگونه به نظر می رسد؟

بنابراین شما یک وب سایت شگفت انگیز برای مشتری خود ساخته اید. اما مشتری شما مشکلاتی پیدا کرد!

بازخورد یک فرآیند سنتی برای وب سایت چیست
منبع: BugHerd

«این پیوند اشتباه است. باید اینجا میرفت نه اینجا

اوه و این ،وان باید پررنگ باشد و فرم ثبت نام کار نمی کند.

خیلی زود با ایمیل های مبهم غرق می شوید.

اکنون باید ساعت‌ها برای آزار مشتری خود با سؤالاتی از جمله اینکه از چه مرورگری استفاده می‌کند، روی چه سیستم‌عاملی استفاده می‌کند و حتی به چه صفحه‌ای نگاه می‌کرده‌اید، وقت بگذارید؟

این داستان فقط سطح دور بازخورد آژانس-مشتری را برای هر پروژه وب‌سایتی ،اش می‌دهد. فکر ، به اینکه چه تعداد ایمیل قبل و بعد از این مرحله اتفاق می افتد، حیرت آور است.

چگونه تشخیص دهیم که سیستم بازخورد شما ،اب است؟

  • تیم و مشتریان شما از خود و یکدیگر ناامید می شوند
  • هزینه های پروژه سر به فلک کشیده است
  • همه چیز بیشتر از حد انتظار طول می کشد و ضرب الاجل ها از دست می روند
  • مشتری شما در مورد استخدام تیم شما برای این کار فکر دومی دارد.

اگر این آشنا به نظر می رسد، شاید زمان آن رسیده است که در یک ابزار بازخورد وب سایت سرمایه گذاری کنید.

چگونه سیستم بازخورد شما ،اب است
منبع: BugHerd

یک فرآیند بازخورد موثر وب سایت نه تنها باعث صرفه جویی در زمان شما می شود، بلکه منجر به مدیریت بازخورد بهتر، کارایی بالاتر، مشتریان راضی و تیمی متعهد می شود.

در اینجا آمده است که چگونه یک آژانس طراحی وب سایت لندنی با بهبود فرآیند بازخورد وب سایت خود، سودآوری خود را افزایش داد و مشتریان خود را تحت تأثیر قرار داد.

آیا شما نیز در مدیریت بازخوردی که از مشتریان دریافت می کنید غرق شده اید؟ اگر آماده آزمایش ابزار بازخورد وب سایت هستید، BugHerd یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را ارائه می دهد. همین امروز ثبت نام کنید و با استفاده از هر URL وب سایت یک پروژه آزمایشی ایجاد کنید. استفاده از آن آسان است و نیازی به کارت اعتباری ندارد.

مطالعه موردی: چگونه بهبود فرآیند بازخورد وب سایت فرصت های بازخورد جدیدی را برای KOTA، یک آژانس طراحی وب مستقر در لندن، باز کرد.

از زمان ارتقاء، سودآوری پروژه در کل 15 درصد افزایش یافته است، ناامیدی داخلی و خارجی برطرف شده است. این یک تغییر بازی برای آژانس ما بوده است.”

جاناتان برادفورد، مدیر عامل KOTA

چشم انداز KOTA برای زنده ، برندها از طریق تجارب دیجیتالی همهجانبه به مشتریان خود خدمات خوبی می دهد. KOTA به برندها کمک می کند تا با استفاده از آ،ین فناوری های وب و طراحی آینده نگر در بازارهای رقابتی پیشتاز باشند. مشتریان KOTA خواه طراحی منحصر به فرد و در عین حال معمولی برای Super Yachts Monaco یا سیستم بازخورد وب سایت جدید باشد، مشتریان KOTA عاشق نوآوری این آژانس هستند.

چالش

بازخورد و نظرات مشتریان، به ویژه از طریق ایمیل های بی شمار، به طور فزاینده ای چالش برانگیز می شد. نه تنها بر کارایی عملیاتی بلکه بر تجربه کلی مشتری نیز تأثیر گذاشت. KOTA به ،وان یکی از آژانس های طراحی وب پیشرو در لندن، بر حفظ بهترین تجربه مشتری ممکن تمرکز داشت.

بنابراین، مدیر عامل KOTA، جاناتان برادفورد، شروع به جستجوی راه بهتری برای مدیریت بازخورد وب سایت برای همه پروژه ها کرد.

راه حل

‍ KOTA به BugHerd ارتقا یافت، ابزاری برای ردیابی اشکال و بازخورد وب سایت. همه افرادی که در ساخت وب سایت نقش دارند، مانند طراحان، توسعه دهندگان، مدیران پروژه و حتی مشتریان، شروع به استفاده از BugHerd ،د، که مدیریت بررسی های داخلی و خارجی پروژه های وب سایت را برای KOTA آسان می کند.

«(BugHerd) فوراً به بهره‌وری ما افزوده است و مشتریان ما بسیار تحت تأثیر قرار می‌گیرند. این باعث صرفه جویی در زمان ارتباط، ایمیل ها، رفت و برگشت و ناامیدی با ویرایش های دیوانه کننده اسناد می شود.

نتیجه

  • سودآوری پروژه در کل 15 درصد افزایش یافت.
  • مشتریان تحت تأثیر قرار گرفتند و بیشتر درگیر شدند.
  • افزایش مشارکت و همکاری تیم.
bugherd-result-cta
منبع: BugHerd

منطقی است که یک آژانس طراحی وب نوآورانه روشی هوشمند را برای مدیریت فرآیندهای QA بازخورد وب سایت خود پیاده کند. BugHerd سالهاست که بخشی ارزشمند از فرآیند بررسی داخلی KOTA بوده است. با توجه به اینکه بسیاری از پروژه های وب سایت بصری هستند، داشتن ابزاری که امکان بازخورد طراحی، تغییرات محتوا و ردیابی اشکال را فراهم می کند بسیار مهم است.

به گفته جاناتان، «این فوراً به بهره‌وری ما افزوده است و مشتریان ما بسیار تحت تأثیر قرار می‌گیرند. این باعث صرفه جویی در زمان ارتباط، ایمیل ها، رفت و برگشت و ناامیدی با ویرایش های دیوانه کننده اسناد می شود.

و این فقط رضایت مشتری نیست که با ارتقاء افزایش یافته است. از زمان ارتقاء، سودآوری پروژه در کل 15 درصد افزایش یافته است، ناامیدی داخلی و خارجی برطرف شده است. این یک تغییر بازی برای آژانس ما بوده است.”

با افزایش بهره وری و سودآوری، KOTA می تواند بر جذب و نمایندگی مشتریان بیشتری تمرکز کند که به زیبایی طراحی خود اهمیت می دهند و آینده نگر هستند.

آیا شما علاقه مند به خواندن بیشتر این گونه داستان های موفقیت مشتری هستید؟ اینجا کلیک کنید.

در اینجا 5 ویژگی BugHerd وجود دارد که به KOTA کمک کرد تا روند بازخورد وب سایت خود را بهبود بخشد:

– راه اندازی ساده

می‌تو،د BugHerd را با یک قطعه جاوا اسکریپت یا از طریق یک افزونه مرورگر نصب کنید. تصمیم با شماست

– آسان برای مشتریان و تیم شما

نیازی به داشتن دانش فنی یا کدنویسی برای مشتریان شما نیست. آنها می توانند به سادگی اشاره کنند و روی ،اصر وب سایت کلیک کنند یا یک ویدیو را روی صفحه ضبط کنند تا تعاملات چند مرحله ای را برای بازخورد پیچیده تر توضیح دهند.

– عملی و واضح

تیم توسعه وب شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای رفع اشکالات مانند اطلاعات مرورگر، سیستم عامل و غیره در همان جایی که مشکل رخ داده است، دریافت می کند.

– راه حل همه کاره را کامل کنید

BugHerd مدیریت و رفع اشکالات را از ابتدا تا تکمیل، بدون نیاز به نرم افزار دیگری، برای تیم و مشتریان شما آسان می کند. بازخورد مستقیماً به یک صفحه کار به س، Kanban ارسال می‌شود، بنابراین می‌تو،د ویرایش، تخصیص، تریاژ یا تنظیم شدت آن را انجام دهید و مدیریت بازخورد وب‌سایت را آسان می‌کند.

– با ابزار مورد علاقه شما ادغام می شود

اگر می‌خواهید آن را با ابزار مدیریت پروژه مورد علاقه خود ادغام کنید، گزینه‌های ادغام مفیدی در دسترس هستند که کاملاً در جریان کار شما قرار می‌گیرند.

چگونه با BugHerd شروع کنیم آزمایشی 14 روزه رایگان?

BugHerd یک ابزار بازخورد وب سایت کاربر پسند است و راه اندازی آن در 4 مرحله ساده آسان است. وجود دارد بدون نیاز به کارت اعتباری برای یک آزمایش 14 روزه رایگان.

آزمایشی بدون بوگر
منبع: BugHerd

مرحله 1

به bugherd.com بروید و کلیک کنید آزمایش رایگان را شروع کنید.

گام 2

برای ایجاد اولین پروژه خود ثبت نام کنید. شما می تو،د BugHard را در هر وب سایتی آزمایش کنید. فقط برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

مرحله 3

و voila! می تو،د شروع به جمع آوری بازخورد کنید و دیگران را دعوت کنید تا آن را با شما امتحان کنند. ساده است.

نتیجه

فعال ، تیم و مشتریان خود اولین قدم برای یک پروژه وب سایت موفق و یک تیم شاد است. به هر حال، یک تیم خوشحال یک مشتری راضی می کند. آیا برای بهبود روند بازخورد وب سایت خود آماده هستید؟

از مزایای آزمایشی رایگان 14 روزه BugHerd استفاده کنید و یک پروژه آزمایشی برای آشنایی با ابزار ایجاد کنید. استفاده از آن آسان است و نیازی به کارت اعتباری نیست.

برای یادگیری نحوه ادغام BugHerd در گردش کار آژانس شما، یک نسخه نمایشی با یکی از اعضای تیم ما رزرو کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-improve-your-existing-website-feedback-process/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب