چگونه می توانید پروژه های مشتری را تبلیغ کنید
انتشار: آذر 13، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

چگونه می توانید پروژه های مشتری را تبلیغ کنید


محتوای ویدیویی سنگ بنای هر استراتژی بازاریابی خوب است. برای هر آژانس دیجیتالی که می خواهد مخاطبان بیشتری را جذب کند و پروژه های خود را شکوفا کند، ضروری است. طبق یک مطالعه اخیر، بینندگان تا 95٪ از پیام را با ویدئو (در مقابل فقط 10٪ با متن) حفظ می کنند.

علاوه بر این، صفحات فرود با ویدیوهای چگونه می توانند نرخ تبدیل را تا 80٪ افزایش دهند. ما به سادگی نمی تو،م قدرت ویدئو را دست کم بگیریم. عدم فیلمبرداری یا ویرایش ویدیوهای پر تاثیر در واقع به م،ای "ایجاد" آنها نیست. در عوض، این اطمینان از من، بودن محتوا برای پلتفرم ها، دستگاه ها و مخاطبان مختلف است. بیایید عمیق تر کاوش کنیم و در مورد اثربخشی محتوای ویدیویی در بازاریابی دیجیتال صحبت کنیم.

تبدیل ویدیو: کاتالیزوری برای بهبود عملکرد

فرآیند تبدیل ویدیو شامل تغییر محتوای ویدیو به فرمت متفاوتی است تا با پلتفرم های مشاهده، دستگاه ها یا ترجیحات بیننده متفاوت باشد. پس از همه، مهم است که به محتوای ویدیویی تا حد امکان در کانال های دیجیتال دسترسی داشته باشید و آنها را تحت تأثیر قرار دهید. همانطور که در گزارش HubS، ذکر شد، ویدیوهای بهینه سازی شده برای دستگاه های خاص می توانند حفظ بیننده را تا 60 درصد افزایش دهند. این تعداد فقط بسیار زیاد است. فقط تصور کنید که همه آن افراد را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.

جای تعجب نیست که آژانس های دیجیتال از یک ویرایشگر ویدیو برای تبدیل ویدیوها به فرمت های سازگار با موبایل یا ایجاد ویدیوهای بهینه سازی شده برای یک پلتفرم اجتماعی خاص استفاده می کنند تا محتوا به افراد بیشتری برسد و باعث ایجاد تعامل در نقاط مختلف تماس شود. علاوه بر این، یک استراتژی تبدیل خوب فکر شده می تواند کیفیت ویدیو را بهبود بخشد و مخاطبان شما را از ابتدا درگیر کند.

انواع محتوای ویدیویی که بهترین عملکرد را دارند

قدرت محتوای ویدیویی نامحدود است. با این حال، برای عملکرد بهینه، باید با اه، خاص مشتری و ترجیحات مخاطبان تنظیم شود. در اینجا برجسته ترین انواع محتوای ویدیویی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • ویدیوهای توضیح دهنده —- این ویدیوها به ساده ، محصولات یا خدمات پیچیده کمک می کند و آنها را به رسانه های قابل فهم ت،یم می کند. ثابت شده است که ویدیوهای توضیح دهنده 20 تا 30 درصد نرخ تبدیل بالاتری دارند و وضوح و ارزش را برای مخاطب به ارمغان می آورند.
  • محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) - اصالت از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر افزایش می یابد و این برای اعتماد به برند بسیار مهم است. محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند تعامل رسانه های اجتماعی را تا 6 برابر افزایش دهد. بنابراین، ابزاری ارزشمند برای استفاده در کمپین ها برای گسترش دسترسی است.
  • ویدیوهای نحوه انجام — حتماً ویدیوهای آموزشی گام به گام برای استفاده از محصول ایجاد کنید و در عیب یابی کمک کنید. جدا از ارائه ارزش عملی به مخاطب، ویدیوهای چگونه رضایت مشتری را بهبود می بخشد و وفاداری به برند را تا 50 درصد افزایش می دهد.

مطمئن شوید که محتوای ویدیوی خود را متنوع کنید. به این ترتیب، به اه، بازاریابی متفاوتی خواهید رسید، به مخاطبان مختلف خدمت می کنید و رویکردی حرفه ای نسبت به کاری که انجام می دهید نشان می دهید.

استراتژی هایی برای بهبود پروژه های ویدیویی و افزایش تبدیل

برای استفاده از پتانسیل کامل محتوای ویدیویی، چندین استراتژی کلیدی وجود دارد که آژانس های دیجیتال باید اجرا کنند. با هدف بهبود عملکرد ویدیو و معیارهای تبدیل:

  • سئو – ویدیوهای بهینه شده برای موتورهای جستجو در صفحات نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند و ترافیک ارگ،ک را جذب می کنند. با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند در ،اوین، توضیحات و بر،ب های خود، می تو،د قابلیت کشف ویدیوی خود را بیش از 70% افزایش دهید. علاوه بر محتوای بصری، زیرنویس ها و رونوشت ها ویدیوها را سئوی دوستانه تر می کنند و آن ها را برای افراد کم شنوا در دسترس قرار می دهند.
  • تست A/B – تست A/B به آژانس ها کمک می کند تا بفهمند کدام فرمت های ویدئویی، پیام ها و فراخوان های اقدام با مخاطبان هدفشان بهتر عمل می کنند. تبلیغات ویدیویی با استفاده از تست A/B می تواند منجر به افزایش 10 تا 20 درصدی نرخ کلیک شود. در همین حال، آزمایش تکراری نتایج شگفت انگیزی را هنگام بهینه سازی محتوای ویدیویی به همراه دارد.
  • تبلیغ بین کانالی – بهترین راه برای اطمینان از حدا،ر دسترسی و تأثیرگذاری ویدیوی شما این است که محتوای آن را در چندین پلتفرم قرار دهید. ویدئوهای گرفته شده توسط آژانس های دیجیتال را می توان برای رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، وب سایت ها و حتی رویدادهای آفلاین تطبیق داد. در تبلیغات بین کانالی، پیام برند در نقاط تماس کلیدی تقویت می شود، بنابراین دید و تعامل افزایش می یابد.
  • ساختن روایت های متقاعد کننده – محتوای ویدیویی جذاب تماماً در مورد داستان سرایی خوب است. آژانس های دیجیتال از طریق روایت هایی که احساسات را برمی انگیزد، می توانند به جذابیت برند قوی تری برای مخاطبان هدف خود دست یابند. تبلیغات با محتوای احساسی قوی دو برابر تبلیغاتی با پیام های کاملا منطقی هستند که به بهبود یادآوری و تبدیل برند کمک می کند.
  • تولید با کیفیت بالا – برای اطمینان از تاثیرگذاری ویدیوی شما، باید روی تولید محتوای با کیفیت بالا، تج،ات حرفه ای با کیفیت و راه حل های ویرایش سرمایه گذاری کنید. ویدیوی با کیفیت پایین باعث کاهش 30 درصدی نرخ حفظ مخاطب می شود. از طرف دیگر، تولید ویدیوی حرفه ای بینندگان را حفظ می کند و آنها را تشویق می کند که زمان بیشتری را برای تماشای محتوای شما صرف کنند. این به تبدیل های بالاتر تبدیل می شود.

هدف هر استراتژی واضح است - تبدیل ویدیو به بهبود کیفیت و اثربخشی محتوای شما در عین حفظ ثبات کمک می کند.

بیایید آن را جمع بندی کنیم

تبدیل ویدیو فقط یک فرآیند فنی نیست. این یک ابزار استراتژیک است که آژانس های دیجیتال را قادر می سازد به نتایج استثنایی دست یابند. آژانس ها با حصول اطمینان از اینکه ویدیوها برای پلتفرم ها، مخاطبان و اه، کمپین طراحی شده اند، می توانند تعامل را افزایش دهند، دید را بهبود بخشند و تبدیل ها را افزایش دهند. برای هر آژانسی که قصد دارد رقابتی بماند، تسلط بر تبدیل ویدیو یک گزینه نیست - این یک ضرورت است.

با اتخاذ این رویه، آژانس ها می توانند پتانسیل کامل محتوای ویدیویی را آزاد کنند و پروژه های مشتری را به داستان های موفقیت تبدیل کنند.



منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-essential-role-of-video-converting-in-di،al-agencies-،w-can-you-enhance-client-projects/