چگونه می دانید که آیا آژانس شما به زودی هک می شود؟

how-to-tell-your-agency-is-going-to-be-hacked-soon


بازاریابان دیجیتال همیشه مشغول سررسید، کمپین ها و آ،ین به روز رس، ها هستند. متأسفانه، این ممکن است منجر به نادیده گرفتن اقدامات مهم امنیت سایبری شود. اگر شما یا همکارانتان هر یک از این اقدامات را نشان دهید، آژانس شما ممکن است در معرض خطر حمله سایبری قرار گیرد.

همه آموزش های امنیت سایبری را نادیده می گیرند

اغلب، کارکنان آموزش های امنیتی را جدی نمی گیرند. گاهی اوقات، مدیران برای سازماندهی آن زحمتی نمی‌کشند زیرا امنیت سایبری یک نیاز ثانویه است. با این حال، واقعیت خلاف این را نشان می‌دهد: جرایم سایبری در حال افزایش است و شرکت‌هایی در هر اندازه‌ای را هدف قرار می‌دهد.

دفعه بعد که روی پیوندی کلیک می کنید که به نظر قانونی می رسد، ممکن است خود را قرب، یک کلاهبرداری فیشینگ کنید. اکنون، اعتبار و اطلاعات شرکت شما در دست عوامل م،ب است. این حوادث می تواند عواقب جدی داشته باشد، بنابراین آموزش امنیت سایبری را نادیده نگیرید. کلاهبرداری ها و کلاهبرداری ها به طور مداوم در حال پیشرفت هستند و دانستن نحوه تشخیص تهدیدها به پیشگیری کمک می کند.

شما از یک خط مشی BYOD استفاده می کنید

شرکت‌هایی که سیاست‌های جذب کارکنان را اجرا می‌کنند ممکن است خود را در معرض خطرات مهمی قرار دهند. هنگامی که کارمندان از دستگاه های خود در محل کار استفاده می کنند، احتمال نقض امنیت افزایش می یابد. این امر مخصوصاً اگر از مکان های مختلف کار می کنند و از نقاط تماس عمومی استفاده می کنند صادق است.

به همین دلیل، مجرمان سایبری معمولاً کارگران از راه دور را هدف قرار می دهند. اما اگر دستگاه‌های خود را به کار بیاورید، ممکن است فرآیند هک ، را آسان‌تر کند. اولاً، بهترین ابزارهای امنیت سایبری همیشه روی یک دستگاه خصوصی نصب نمی‌شوند و یک شرکت نباید این آسیب‌پذیری را بی‌اهمیت بداند.

ث،ا، همکاران شما ممکن است در حال مرور انواع چیزها به صورت آنلاین و بازدید از وب سایت های م،ب باشند. تنها یک کلیک برای انتشار ب،زار در سراسر ش،ه و به خطر انداختن تمام دستگاه ها و داده های شرکت نیاز است. تمام دستگاه ها باید به درستی تعمیر و محافظت شوند.

شما به اشتباه داده های حساس مشتری را ذخیره می کنید

بسیاری از بازاریابان دیجیتال با داده های گسترده مشتری سر و کار دارند. برخی این داده های حساس را در صفحات گسترده ا،ل یا سایر نرم افزارهای غیرقابل اعتماد ذخیره می کنند و این داده ها را بسیار آسیب پذیر می کند.

آژانس شما باید از سیستم مدیریت داده های مشتری برای ذخیره دقیق و ایمن اطلاعات استفاده کند.

از VPN استفاده نکنید

اگر یکی از همکارانتان از شما بپرسد،آدرس IP کامپیوتر من چیست؟یا آنها را سرکار بگذارید یا آنها را هدایت کنید تا به آموزش های امنیتی بازگردند. آدرس IP شما مانند یک آدرس دیجیتال است که مجرمان سایبری می توانند از آن برای هدف قرار دادن مستقیم شما برای حملات استفاده کنند. اگر شرکت شما به رمزگذاری داده ها اهمیتی نمی دهد، در برابر تهدیدات سایبری بسیار آسیب پذیر است.

برای مخفی ، آدرس IP خود از یک افزونه VPN یا پرو،ی استفاده کنید. یک VPN مکان مجازی شما را پنهان می کند و به شما کمک می کند تا به صورت ناشناس در وب گشت و گذار کنید. اگر در تلاش‌های بازاریابی خود با محدودیت‌های جغرافیایی روبرو هستید یا نمی‌خواهید هنگام بررسی رقابت خود را در معرض خطر قرار دهید، VPN نیز می‌تواند به شما کمک کند.

از احراز هویت دو مرحله ای صرف نظر کنید

احراز هویت دو مرحله ای در نظر گرفته شده است که به ،وان یک لایه حفاظتی اضافی در صورت ش،ت لایه اول عمل کند. این مانند یک قفل دوتایی روی درب دیجیتال شماست. حتی اگر یک مجرم سایبری اعتبار شما را داشته باشد، برای اقدام به تلفن یا ایمیل شما نیاز دارد. اگر ،ی در آژانس شما از احراز هویت دو مرحله ای استفاده نکند، به راحتی توسط بازیگران بد هک خواهید شد.

شما رمز عبور خود را ایجاد می کنید

بسیاری از افراد از یک رمز عبور در چندین پلتفرم استفاده می کنند. برخی از گذرواژه‌های بسیار ابتدایی مانند تاریخ تولد، نام سگشان یا ،یب‌های دیگری استفاده می‌کنند که به راحتی قابل حدس زدن هستند. متأسفانه، این بدان م،است که اگر یکی از حساب های شما هک شود، حساب های دیگر پشت سر هم هک می شوند.

برای ایمن ماندن، باید رمزهای عبور متفاوت و قوی را برای پلتفرم های مختلف انتخاب کنید. برای جلوگیری از فراموشی رمزهای عبور منحصر به فرد خود، از یک مدیریت رمز عبور استفاده کنید. به این ترتیب، تنها با ذخیره یک رمز عبور قوی، قادر خواهید بود به تمام اطلاعات کاربری خود دسترسی داشته باشید.

نکته اصلی

آژانس های بازاریابی دیجیتال بسیاری از اطلاعات خصوصی را پردازش می کنند، بنابراین در برابر حملات سایبری بسیار آسیب پذیر هستند. منتظر نم،د تا اطلاعات شرکت یا مشتریان شما به خطر بیفتد. آموزش های امنیتی را که به تعویق افتاده است سازماندهی کنید، ابزارهای قابل اعتماد نصب کنید و شروع به تمرین یک روال امنیت سایبری من، کنید. ممکن است در ابتدا دردسر زیادی به نظر برسد، اما با اعتبار و اعتماد مشتری به شما پاداش می دهد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-tell-your-agency-is-going-to-be-hacked-soon/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب