بیا کفش عوض کنیم تا ببینیم من بودن چه حالی دارد.
آیا مسیریابی پلت فرم شما ساده است یا ممکن است گیج کننده باشد؟ آیا هنگام ایجاد پورتال آنلاین خود، بسیاری از س، های مختلف یادگیری و تفکر را در نظر گرفته اید؟
UX افکار و احساسات کاربر را در نظر می گیرد. هنگام گشتن در سایت چه احساسی دارند؟
برای یک ،ب و کار، یکی از بدترین سناریوهای قابل تصور این است که یک مشتری بالقوه در وب سایت یا برنامه شما وارد شود، که واقعاً می خواهد ،ید کند، اما در نهایت با داشتن یک تجربه ضعیف، کیف پول خود را محکم بسته است.
رپر امینم در مورد ارزش همدلی و درک دیدگاههای دیگران اظهار داشت: «اما باید هزار مایل با کفشهای من راه بروی تا ببینی من بودن چگونه است. من تو خواهم بود، بیایید کفشها را عوض کنیم، فقط برای اینکه ببینیم … به ذهن یکدیگر برویم.
تجربه کلی چقدر سازگار است؟ آیا لحن صدای محتوای شما حمایت کننده و مراقبت کننده است؟
مشتریان شما ممکن است افراد باهوشی باشند، اما این بدان م،ا نیست که شما میخواهید یافتن محصول یا خدمات مورد نیازشان یک چالش باشد.
آیا آنها فرصتی برای تعامل با برند شما دارند؟ آیا آنها می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند؟
داشتن یک وب سایت یا رابط کاربری اپلیکیشن (UI) از نظر زیبایی شناسی ممکن است به شما این احساس را بدهد که یک برند جذاب در دستان خود دارید. با این حال، اگر نتوان به طور مستقیم از آن استفاده کرد، یک دست انداز کوچک در جاده می تواند باعث شود شخصی که در غیر این صورت عاشق برند شما بود، در چند ث،ه آن را ، کند.
همین امروز با The Walk تماس بگیرید تا خودتان ببینید که آنها چگونه صحبت می کنند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-do-you-know-if-your-ux-is-effective/
حتی در فضای B2B، تجربیات دیجیتال می تواند دردناک باشد و مشتریان بالقوه را به سمت رقیب سوق دهد.
بهترین تجربه کاربری، شما را به جای افرادی که قصد دارید با آنها ارتباط برقرار کنید، قرار میدهد تا اطمینان حاصل کنید که هنگام تعامل با برند شما احساس راحتی میکنند. شما باید برای این واقعیت آماده باشید که این افراد شما نیستند.
The Walk یک وبسایت با کارایی بالا با سرعتهای بارگذاری فوقالعاده سریع و اصلاحات UX طراحی کرد که برای رفع تنگناها و نقاط ، احتمالی مشتری طراحی شده است.
نتیجه Enablis
آیا می خواهید ببینید تجربه کاربری بهینه چه کاری می تواند برای ،ب و کار شما انجام دهد؟
خوب، بهتر، بهترین: نتیجه Enablis با درک اینکه UX عالی کل تجربه است به دست آمد.
Enablis یک ارائه دهنده خدمات ارتباطی و مح،ات ابری قدرتمند است که به وجود آمده است پیاده روی هنگام مقیاس گذاری عملیات آن
مخاطبان شما میتوانند شامل افراد با همه تواناییها، سطوح مختلف تحصیلات و هوش دیجیتالی و افرادی باشند که در هنگام تعامل با برند شما بیش از یک چیز را در ذهن خود دارند.
این ،بوکار نیازمند یک وبسایت استراتژیک و کاملاً تحقیق شده بود که با در نظر گرفتن تجربه کاربر و همچنین بهبود رتبهبندی آنها در موتورهای جستجو ساخته شده بود.
راه حل Enablis
تعامل متکی بر برآورده ، انتظارات مشتری است، و هر آنچه که ،ب و کار شما ارائه می دهد یا تولید می کند، مشکلی را حل می کنید یا به مشتریان با نوعی چالش کمک می کنید.
این روزها، وفاداری رو به رشد به برند و نتیجه قوی هر دو نشانه هایی هستند که تجربه کاربری (UX) وب سایت یا برنامه شما کارآمد است. اما چگونه این امر محقق می شود؟
اگر شما یک شرکت B2B هستید و هر روز این اتفاق برای مشتریان احتمالی می افتد، چه؟
از نظر رو، باید برویم عمیق.
خشن به نظر میرسد، اما ما در دورهای بیصبر زندگی میکنیم که دامنه توجه کاهش مییابد، جایی که افراد پرمشغله به بینظیرترین تجربه جذب میشوند. اگر این تجربه مال شما نیست، ممکن است فروش و درآمد خود را از دست بدهید.
در هر سرمایهگذاری تجاری، درآمد، فروش و نتیجه از اهمیت بالایی برخوردار است، و در این عصر تحول دیجیتال، طراحی UX بر نتایج ،بوکار تأثیر میگذارد که هرگز قبلاً نبوده است:
- نرخ تبدیل وب سایت و اپلیکیشن: هنگامی که مشتریان برای مدت طول، تری با محصول شما درگیر می شوند، به احتمال زیاد منجر به فروش می شوند.
- درآمد کلی از فروش: فرصت های از دست رفته به م،ای فروش کمتر است. با اطمینان از اینکه مشتریان پلتفرم شما را ساده و قابل استفاده می بینند، درآمد را افزایش دهید.
- یکپارچگی برند، اعتماد و وفاداری مداوم: یک تجربه مثبت هنگام تعامل با برند شما منجر به افزایش حفظ مشتری و طول عمر رابطه می شود.
- رتبه بندی صفحات موتور جستجو: زمان بارگذاری سریعتر صفحه همراه با نرخ پرش پایینتر، ماندن کاربران برای مدت طول،تر در سایت، و بازدیدکنندگ، که صفحات بیشتری را بررسی میکنند، همگی به گوگل اطلاع میدهند که سایت شما در حوزه شما معتبر است.
- زمان و پول مورد نیاز برای سرمایه گذاری: بهترین UX منجر به هزینه کمتر برای ،ب و کار شما می شود، زیرا نیازی به تعمیر موارد ،اب ندارید.
UX فنی: چگونه Walk به فعال ، وب سایت Enablis کمک کرد
آنها کمک میخواهند، راهحلهایی میخواهند، و شما باید پیدا ، آنها را برای مشتریان آسان کنید.
اگر به دنبال یک تیم بازاریابی پیشرفته هستید تا مطمئن شوید که کاربران بهطور یکپارچه با وبسایت برند خود درگیر میشوند، The Walk میداند که چگونه تجربه کاربری درست (یا اشتباه) میتواند منجر به افزایش رشد ،بوکار یا از دست دادن درآمد به دلیل ناامیدی شود. مشتریان
همانطور که از نام آن پیداست، تجربه کاربر – ی،ی قرار دادن انسان در مرکز – تمرکز است. طراحی تجربههای دیجیتالی لذتبخش و بدون دردسر، «همیشه حق با مشتری است» جدید عصر دیجیتال ما است.
آیا UX در محصول دیجیتالی شما تمرکز داشت؟
UX به انتظارات عاطفی و شناختی پایگاه مشتری شما نگاه می کند. چقدر اطلاعات می تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد؟ آنها می خواهند در هنگام انجام یک فرآیند چند مرحله را طی کنند؟
زمان بارگذاری وب سایت 1.86 ث،ه (بیش از 90 درصد افزایش سرعت) و تجربه مشتری بهبود یافته توسط ش،ه تحویل محتوا (CDN)، که دارایی ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران نهایی که در آن به کار گرفته شده است، ارائه می دهد.
یک نسل قبل و شما نمیدانستید که UX یک حرفه است، اما در عصر دیجیتال امروزی، متخصصان UX بسیار مورد توجه هستند.
دلیل آن ساده است؛ نحوه تعامل و ارتباط مردم با بازار جه، تکامل یافته است، و بنابراین ما به راهنماهایی نیاز داریم که بهترین راه را برای ارتباط با ،، که از محصول یا خدمات ما قدرد، می کنند به ما نشان دهند.
زیبا بودن مساوی با کاربردی بودن نیست
آیا زبان سایت شما به راحتی قابل درک است؟
آیا UX فقط یکی دیگر از ترندهای کلیدواژه است؟
اگر این کار را به خوبی انجام دهید، تجربه آنها از برند شما به سادگی احساس کیفیت را برانگیخته نمیکند، بلکه با تعریف برند شما به،وان برندی با ارزشهای واقعی که در سطح احساسی با مردم طنینانداز میشود، وفاداری ایجاد میکند.
در Great UX، X Factor Human to Focus است
آیا تا به حال احساس کرده اید که می خواهید برای چیزی پول بپردازید، اما ،ب و کار پول شما را نمی خواهد؟ پیدا ، چیزی که می خواستی خیلی سخت بود؟ یا برای تکمیل معامله؟
یک وب سایت و محصول ممکن است شگفت انگیز به نظر برسد، فریبنده باشد و توجه کامل آنها را به خود جلب کرده باشد. اما بدون یک سفر روشن برای یافتن اطلاعات مورد نیاز، و اقدامات مشخصی که در صورت تمایل به مرحله بعدی انجام دهند، ممکن است بیایند و بروند بدون اینکه به برند شما فرصت ملاقات با آنها و شروع گفتگو را بدهند.