● پیشینه و اه، – نیازهای تجاری برای این پروژه را در میان بگذارید. مشکلی را که میخواهید حل کنید یا فرصتی را که میخواهید در آغوش بگیرید، توصیف کنید.
ما می د،م که خلاصه چیست و چگونه می تواند برای ،ب و کار شما مفید باشد، بنابراین بیایید به آماده سازی برای نوشتن آن برویم.
ذینفعان مربوطه را درگیر کنید
● چرا این پروژه برای ما مهم است؟
خوب، بیایید وارد جزئیات شویم. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که باید در خلاصه پروژه خود بگنج،د:
برخی از مشتریان ترجیح میدهند رویکردی محتاطانه داشته باشند و کارتهای خود را در قفسه سینه خود نگه دارند، وقتی صحبت از «سوال بودجه» میشود.
وقتی شریک آژانس خود را در مورد مدت زمان انجام پروژه به شما ایده می دهد اعتماد کنید. ،ن آنها احتمالاً بر اساس سالها تجربه است تا بازتابی واقع بینانه از دامنه کار مورد نیاز ارائه دهد.
● در انتخاب شریک آژانس چه چیزی برای ما مهم است؟
خیلی روی راه حل متمرکز نباشید
● چرا الان این کار را می کنیم؟
ما می خواهیم یک پاسخ من، و واقع بینانه به خلاصه شما ارائه دهیم – پاسخی که انتظارات شما را در حد امکانات موجود برآورده کند. دانستن بودجه شما به ما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهیم و مشاوره ای آگاهانه در مورد بهترین گام های رو به جلو داشته باشیم.
در مورد ج، زم، خود واقع بین باشید
● ج، زم، – مشخص کنید که روی چه ج، زم، و چرا کار می کنید. اگر ضرب الاجل سختی دارید، حتما آنها را در نظر بگیرید.
● الهام گرفتن – پیوندهایی را به سایر وب سایت ها، محصولات یا خدماتی که الهام بخش شما هستند، اضافه کنید. به آژانس خود اطلاع دهید که چه چیزی را دوست دارید!
در براوو، ما دوست داریم که مشتریان تا جایی که میتوانند در مورد بودجهشان شفاف باشند، تا جایی که میتوانند.
● چگونه با استراتژی ،ب و کار ما مطابقت دارد؟
مطمئن شوید که نیازهای متفاوت آنها را در نظر گرفته اید و تصویر بزرگتر را در خلاصه خود ثبت کنید.
اه، خود را روشن کنید
● چه زم، به تکمیل این کار نیاز داریم و چرا؟
اگر در قالب یک تیم کار کنید، طبیعی است که حوزه های مختلف سازمان شما اه، متفاوتی داشته باشند. این می تواند به یک مسئله تبدیل شود اگر اینها اه، متضاد هستند، با چندین نفر که به یک پروژه با برنامه های مختلف نزدیک می شوند. یک خلاصه واضح همه را با استراتژی ،ب و کار هماهنگ نگه می دارد.
در زمان ارتباط با آژانس خود صرفه جویی خواهید کرد
زم، که ایده ای در مورد آنچه نیاز دارید به دست آوردید، طبیعی است که بخواهید در اسرع وقت نتایج را ببینید. اما احتمالاً مراحلی وجود دارد که باید با آژانس خود انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که خلاصه شما به همان خوبی که می تواند برآورده شود.
● حضار – مخاطبان کلیدی خود را شناسایی کنید و به همان اندازه که دارید جزئیات ارائه دهید. این ممکن است شامل اطلاعات شخصیت ،یدار و پیوندهایی به تحقیقات بازار موجود باشد. سفر کاربر مورد انتظار آنها را هنگام تعامل با محصول یا خدمات دیجیتال خود در نظر بگیرید.
با در نظر گرفتن تمام مزایایی که در بالا توضیح داده شد، بیم،ی است که یک خلاصه دیجیتالی واضح به استفاده هوشمندانهتر از بودجه شما منجر شود.
چگونه خلاصه بنویسیم
● ا،امات – ا،امات پروژه اصلی خود را در سطح بالا مشخص کنید. به این فکر کنید که انتظار دارید چه عملکردی را ببینید.
به زبان ساده، بریف دیجیتال سندی است که به آژانس شما می گوید به چه چیزی نیاز دارید. اگر تغییرات ساده ای مانند افزودن یک ویدیو به صفحه اصلی خود ایجاد می کنید، یک خلاصه کتبی احتمالاً زیاد است. اما در هر سناریویی که کار قابل توجه باشد و سطح مشاوره مورد نیاز باشد، یک بریف دیجیتالی یک دارایی ارزشمند خواهد بود.
● بودجه – بودجه موجود برای این پروژه را بنویسید. اگر از بودجه نهایی مطمئن نیستید، سعی کنید یک محدوده بودجه تقریبی برای محدود ، موارد ارائه دهید.
اکنون الگوی مختصر دیجیتال خود را دریافت کنید!
برای آسان تر ، زندگی شما، ما یک را آماده کرده ایم قالب توجیهی رایگان برای شما. از آن برای گرفتن اطلاعات صحیح به روشی واضح و مختصر استفاده کنید.