چگونه یک پیشنهاد طراحی وب برنده ایجاد کنیم؟


برای نوشتن یک پیشنهاد طراحی وب برنده، باید اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های پروژه را پوشش می دهید. این شامل نقاط درد مشتری، اه،، بودجه، ابزارها، ج، زم، و موارد دیگر است. پروپوزال اولین گام برای نشان دادن نقاط قوت و قابلیت های آژانس شما و افزایش شانس شما برای برنده شدن در پروژه است.

پیشنهاد طراحی وب برنده چیست؟

یک پیشنهاد طراحی وب برنده، سندی است که به خوبی تحقیق شده است که به مشتریان کمک می کند تا درک کنند که هنگام استخدام یک آژانس یا یک فریلنسر چه چیزی به دست می آورند. اولین قدم برای نوشتن یک پیشنهاد برنده این است که به صحبت های مشتری خود گوش دهید و سؤالات درست را بپرسید. این به شما کمک می کند نیازها و اه، آنها را درک کنید و به شما بینشی در مورد آنچه آنها در یک وب سایت به دنبال آن هستند می دهد.

هر پیشنهاد طراحی وب متفاوت خواهد بود اما باید از ساختار ساده ای پیروی کند.

این یک راهنمای ساده در مورد نحوه نوشتن یک پیشنهاد طراحی وب برنده برای به حدا،ر رساندن شانس موفقیت است.

1. زمینه

یک پیشنهاد عالی با تنظیم زمینه من، شروع می شود. این “چرا” پشت این پیشنهاد است. این می تواند نقطه دردناکی باشد که مشتری بالقوه شما تجربه می کند یا فرصتی است که می خواهد از آن استفاده کند. نشان دادن اینکه مشکلات و نیازهای مشتری بالقوه خود را درک می کنید، بهترین راه برای جلب اعتماد آنها در مراحل اولیه است.

مثلا:

وب سایت اینوست در درجه اول برای خدمت به ،وان یک کارت ویزیت آنلاین طراحی شده است. این تجارت رشد قابل توجهی را از طریق دهان به دهان تجربه کرده است، اما وب سایت آن در ایجاد آگاهی و ایجاد سرنخ موفق نبوده است.

با توجه به تغییر محیط و انحصاری بودن ماهیت خدمات ارائه شده توسط The Invest، ،ب و کار به یک وب سایت جدید نیاز دارد که شامل اطلاعاتی در مورد خدمات، مزایا و مسیری روشن برای رزرو وقت آنلاین باشد.

نمونه هایی از برخی از سوالاتی که باید از مشتریان خود بپرسید:

  • از شرکتت بگو
  • مخاطب اصلی و ثانویه چه ،، هستند؟
  • ،ب و کار شما چه مشکلی را حل می کند؟
  • برخی از چالش‌های اصلی پیش روی ،ب‌وکار چیست؟
  • اه، 5،10 ساله شما چیست؟ معیارهای شما چیست؟
  • چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند؟
  • ج، زم، و بودجه شما برای پروژه چیست؟

2. راه حل

بر اساس تحقیقات و یافته های اولیه خود، اکنون می تو،د یک راه حل را مشخص کنید.

پس از شروع کار، بدون شک برخی تغییرات در ایده ها وجود خواهد داشت، اما در این مرحله، مشتریان باید مطمئن باشند که شما می تو،د با مشکل مق، کنید. اینجاست که می تو،د تمایز بی نظیری از خدمات خود ایجاد کنید و شکاف را پر کنید.

مثلا:

آژانس ما یک وب‌سایت معاصر ایجاد می‌کند که ارزش برند The Invest را به نمایش می‌گذارد و خدمات آن را با مطالعات موردی و توصیفات به وضوح تعریف می‌کند. دانشی که از تحقیق جمع‌آوری می‌کنیم برای ایجاد یک مسیر روشن برای رزرو قرارهای آنلاین استفاده می‌شود.

3. دامنه و محصولات تحویلی

زم، که موارد تحویلی در ابتدا تعریف و توافق نشده باشند، از دست دادن مسیر پروژه بسیار آسان است. داشتن یک لیست توافق شده از محصولات قابل تحویل، از ،ش دامنه جلوگیری می کند که یکی از چالش های اصلی هر پروژه طراحی و توسعه وب است. با تعریف واضح محدوده و محصولات قابل تحویل، می تو،د هزینه های پروژه را ثابت کنید و در زمان زیادی صرفه جویی کنید.

به ،وان مثال، به ،وان بخشی از محصولات قابل تحویل پروژه وب سایت، شما محتوای وب سایت را در نظر نگرفتید. مشتری ممکن است فرض کند که بخشی از محصولات قابل تحویل است. معرفی کالاهای تحویلی حساب نشده بعداً در پروژه روابط مشتری را ،اب می کند. بنابراین مهم است که آنچه را که شامل و از لیست قابل تحویل حذف شده است در نظر بگیرید.

تجزیه هر جزء و برجسته ، مواردی که شامل و حذف شده است به مشتری درک عمیقی از آنچه انتظار دارد می دهد.

مثال:

شامل ها

  • تحقیق و بینش
  • وایرفریم ها
  • نقشه سایت
  • مفاهیم طراحی
  • 10 x صفحات وب

محرومیت ها

  • ادغام ها
  • محتوای وب سایت و سئو
  • دارایی های برندسازی

*لیست محرومیت بخشی از کلیات طراحی وب سایت را تشکیل نمی دهد. در صورت نیاز هر مورد در لیست به صورت جداگانه هزینه می شود.

4. فرآیند طراحی و توسعه

در این بخش رویکرد خود را برای مدیریت و اجرای پروژه وب سایت ارائه می دهید. هر مرحله و موارد قابل تحویل آن را همراه با زم، که برای اجرا صرف می شود، مشخص کنید.

فرآیند طراحی و توسعه وب سایت در آژانس های مختلف متفاوت است. برخی از مراحل رایج در فرآیند طراحی و توسعه وب سایت عبارتند از:

  • تحقیق و استراتژی
  • وایرفریم و نقشه سایت
  • طرح
    • مفهوم طراحی
    • طراحی و توسعه
    • نهایی سازی طراحی
  • توسعه و کیفیت کیفیت
  • ثبت نام و راه اندازی

مثلا:

مثلا:

برای شروع پروژه، ما خود را در برند The Invest غوطه ور خواهیم کرد. ما مصاحبه های رومیزی و 5 بار شخصی را با ذینفعان داخلی انجام خواهیم داد. بر اساس یافته های تحقیق، استراتژی وب سایت تدوین خواهد شد.

تحویل دادنی ها:

یافته ها و بینش های تحقیق

استراتژی وب سایت

زمان: 4 هفته

توجه: 1 x تغییر استراتژی گنجانده شده است. هزینه تغییرات اضافی 150 دلار در ساعت است.

تایید استراتژی را ارسال کنید، سپس به Wireframe وب سایت و نقشه سایت می رویم. این یک نمای کلی از چارچوب سایت ارائه می دهد.

تحویل دادنی ها:

1 x وایرفریم و نقشه سایت

زمان: 2 هفته

در این مرحله از وایرفریم و نقشه سایت برای طراحی سایت استفاده می کنیم

با استفاده از S،pify CMS، صفحات وب را به صورت زیر ایجاد می کنیم:

تحویل دادنی ها:

2 x مفاهیم طراحی برای انتخاب.

پس از تایید یک مفهوم طراحی، ما به ایجاد طرح ادامه خواهیم داد

ماکت ها.

3 x صفحات وب

زمان: 4 هفته

توجه: هر دور طراحی شامل 2 بار تغییر است. هزینه هر دور اضافی تغییرات 250 دلار در ساعت است.

پس از امضای طرح، ما وب سایت را در S،pify CMS توسعه خواهیم داد. ما از BugHerd به ،وان ابزار بازخورد وب سایت برای جمع آوری بازخورد در این مرحله از فرآیند توسعه وب سایت استفاده خواهیم کرد. برای مشاهده کامل پروژه، دسترسی کامل به برد BugHerd Kanban برای شما فراهم خواهد شد (اطلاعات بیشتر در مورد BugHerd در بخش ابزارها)

هنگامی که وب سایت ساخته شد و آماده ارسال شد، یک جلسه یک ساعته ترتیب خواهیم داد تا شما را در وب سایت راهنمایی کنیم. ما تایید پست وب سایت را از همه ذینفعان راه اندازی خواهیم کرد.

5. ابزار

از راه‌اندازی کلاینت‌ها گرفته تا منظم نگه داشتن فرآیندهای داخلی، پشته فناوری که استفاده می‌کنید می‌تواند تجربه مشتری شما را ایجاد کند یا آن را ،اب کند. گنجاندن ابزارهای رو به مشتری در پیشنهاد شما به شما برتری نسبت به رقبای خود می دهد.

اگر می‌پرسید چگونه یک پشته فناوری رو به مشتری انتخاب کنید، مفید است که مزیت وجود چنین ابزارهایی را در نظر بگیرید.

مثلا:

ما بر ایجاد آن تمرکز می کنیم بهترین نتایج ممکن برای تیم ها و مشتریان ما از طریق نوآوری. در مرحله توسعه، ابزار بازخورد وب سایت BugHerd را به شما معرفی می کنیم. با استفاده از BugHerd، شما و تیمتان می‌تو،د بازخورد را مستقیماً به ،اصر وب‌سایت پیوست کنید، تغییرات را دنبال کنید و پروژه‌های خود را مشاهده کنید. BugHerd همکاری و راه اندازی سریعتر وب سایت را برای شما و تیمتان آسان می کند.

BugHerd ابزار بازخورد بصری و ردیابی اشکال پیشرو برای وب سایت ها در جهان است.

در سراسر جهان، هزاران آژانس و تیم بازاریابی آن را برای سهولت و

همکاری آن را به پروژه های وب سایت خود می آورد.

BugHerd انقلاب کرده است روشی که آژانس ها بازخورد وب سایت را جمع آوری و مدیریت می کنند از مشتریان و تیم های داخلی برای هر ،ی که در زمینه طراحی و توسعه وب سایت فعالیت دارد بسیار من، است.

با BugHerd تیم شما به راحتی می تواند بازخورد را مستقیماً به ،اصر خاصی از صفحات وب پین کند. این به ،وان یک لایه شفاف در وب سایت عمل می کند که فقط برای آژانس و اعضای اضافه شده، به ،وان مثال، مشتریان قابل مشاهده است. بازخورد و اشکالات ارسال شده به یک صفحه کار مرکزی Kanban ارسال می شود که دید کامل پروژه را برای همه ذینفعان فراهم می کند.

bugherd-website-feedback-tool

از BugHerd استفاده کنید آزمایشی 14 روزه رایگان و یک پروژه آزمایشی ایجاد کنید تا احساسی نسبت به ابزار پیدا کنید. استفاده از آن آسان است و نیازی به کارت اعتباری نیست.

6. ج، زم،

شما باید زمان‌بندی واقع‌بینانه‌ای را برای پروژه تعیین کنید، بنابراین جایی برای تاخیر یا اشتباه پیش‌بینی نشده باقی نمی‌ماند. بهتر است در همان ابتدا از مشتری شفافیت بگیرید. می تو،د از نمودار گانت یا هر ابزار دیگری برای ثبت ج، زم، استفاده کنید. درگیر ، مشتریان در هر مرحله تضمین می کند که آنها درک روشنی از آنچه باید انجام شود و زم، که باید انجام شود دارند.

مثلا:

bugherd-project-timeline

7. هزینه یابی

هزینه یابی به خوبی نوشته شده برای اطمینان از تأیید پیشنهاد شما بسیار مهم است. به طور کلی بهترین کار این است که یک فیگور توپ از مشتری بگیرید و هزینه های خود را بر اساس آن قرار دهید. اگر هزینه یابی فراتر از انتظارات مشتری است، باید استدلال مربوطه را ارائه دهید.

چشم انداز خود را با تفکیک واضح هزینه ها ارائه دهید.

مثلا:

bugherd-project-cost

زمان بندی پرداخت:

bugherd-payment-schedule

8. مطالعات موردی

مشتریان شما دیده اند که کجا هستند و چگونه به آنها کمک می کنید تا به آنجا برسند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید که می تو،د به آنچه ادعا می کنید برسید، باید آن را با کارهای گذشته خود ثابت کنید.

مطالعات موردی صنعت مرتبط، جوایزی که شرکت شما ،ب کرده است، توصیفات و مراجع را به نمایش بگذارید. اگر بتو،د نشان دهید که چگونه به دیگران در دستیابی به نتایج مشابه کمک کرده اید، انتخاب شما برای ،یدار آسان تر خواهد بود.

9. شرایط و ضوابط و مراحل بعدی

شرایط و ضوابط باید به وضوح مشخص شود. شرایط و ضوابط ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • کارمزد و تاخیر
  • استفاده از دارایی های مشتری و صدور مجوز
  • علائم تجاری
  • هر گونه هزینه اضافی به دلیل درخواست تغییر
  • ج، زم،

پس از بررسی پیشنهاد شما، مشتری بالقوه شما باید بتواند آن را بپذیرد و به جلو حرکت کند. استفاده از ابزارهای امضای آنلاین، ارائه سریع اسناد امضا شده را بدون نیاز به امضای فیزیکی و اسکن آنها برای مشتریان آسان‌تر می‌کند.

نتیجه

آ،ین اما نه کم اهمیت، همیشه بخواهید پیشنهاد خود را به تصمیم گیرندگان کلیدی ارائه دهید. یک جلسه با مشتریان احتمالی خود برای بحث، چه حضوری یا از طریق تماس ویدیویی، برنامه ریزی کنید.

ایجاد یک پیشنهاد طراحی وب برنده نباید علم موشکی باشد. درک مشکلات و نیازهای مشتری ضروری است. موفقیت با میخکوب ، آن آغاز می شود.

خلقت مبارک!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-create-a-winning-web-design-proposal/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب