بنابراین در روز 1 ممکن است تخفیف برای کت، روز 2 برای کفش و غیره وجود داشته باشد. مثلا، فروش آنلاین گپ در فصل جشن 2.3 برابر بیشتر از ماه های دیگر بود.

بنابراین، بسته به نوع فروشگاهی که اداره میکنید و محصولاتی که میفروشید، ایده خوبی است که اقلام سفارشیشدهای را که مربوط به من،تهای خاصی است که در زندگی مخاطب هدف شما اتفاق میافتد، بازاریابی کنید.
این فروشگاه پوست چرم، یک فروشگاه آنلاین کت چرم، از بررسی های محصول استفاده کرد و تعدادی از وبلاگ نویسان، وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران صنعت مد را برای افزایش فالوورهایشان فرا گرفت. محصولاتی که ترافیک ارجاع خوبی داشتند و سرنخهای خوبی ایجاد می،د به اینفلوئنسرها داده میشد تا سر و صدا ایجاد کنند و مشتریان را تحت تأثیر قرار دهند تا تصمیمات ،ید آگاهانه بگیرند.
در تمام طول سال روی رویدادها تمرکز کنید
1. ع، های عالی
کار با اینفلوئنسرها به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را برای گروه متفاوتی از مشتریان بالقوه تبلیغ کنید. اگر اینفلوئنسر من، را انتخاب کرده باشید، می تواند منجر به جذب مشتریان جدید شود.
3. جستجوی هدفمند و تبلیغات اجتماعی
قبل از مسابقه، آنها تقریباً 200 فالوور در اینستاگرام داشتند، اما پس از مسابقه، این تعداد به 340 فالوور افزایش یافت – 70 درصد افزایش یافت. چنین مسابقات هدایایی ممکن است هر ماه متناوب انجام شود یا حتی ممکن است ماهانه برگزار شود.

اگر محصول ارائه شده توسط برند مد شامل اقلام مختلف لباس است، می تو،د راهنماهای س، را در وب سایت ایجاد کنید. به این ترتیب مش،ین و بازدیدکنندگان میتوانند ،یبهای مختلف را تجسم کنند تا در مورد نحوه ست ، لباسهای مختلف ایده بگیرند و این میتواند بخشی از استراتژی بازاریابی مد آنلاین شما باشد.
در طول فصل جشن، میتو،د ایمیلهایی را برای مش،ین خود ارسال کنید و آنها را از تخفیفهای محصولات مختلف مطلع کنید. به ،وان مثال، می تو،د یک دوره 10 روزه تخفیف داشته باشید که در آن می تو،د برای یک دسته در روز تخفیف بدهید.
دیجیتال مارکتینگ در صنعت مد به استفاده از کانال ها و فناوری های دیجیتال مختلف برای تبلیغ و فروش محصولات و خدمات مد اشاره دارد. بدین ترتیب، استراتژی های بازاریابی برای برندهای مد برای رسیدن به هدف و افزایش دید آنها برای متمایز شدن از جمعیت ضروری است.
در واقع، به گفته درک رابینسون، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس Top Notch Dezigns، بازاریابی دیجیتال به دلیل گستردگی و اثربخشی جه،، گام بعدی برای ،ب و کار شما است.
در اینجا نگاهی اجمالی به لوک بوک ZAHA داریم.

بازاریابی دیجیتال برای مد: کار با اینفلوئنسرها
بهترین راه برای موثرتر ، تعاملتان این است که کمپین هایی را ارائه دهید که با مخاطبان شما ارتباط برقرار کرده و طنین انداز شود. برای مثال، میتو،د این کار را با برگزاری مسابقاتی در فیسبوک و اینستاگرام انجام دهید که ارزشهای مش، بین برند شما و مشتریان را برجسته میکند.
نکته ای که باید به آن توجه شود این است که از هشتگ های من، استفاده شود که به کاربران کمک می کند تا به راحتی رقابت را پیگیری کنند. چنین رقابتی باعث افزایش آگاهی از برند و افزایش فالوورها می شود.
امتیاز: 5 مورد ضروری برای یک سایت تجارت الکترونیک مد
شما حتی می تو،د چندین راهنما ایجاد کنید. این می تواند بر اساس من،ت های خاص مانند پیک نیک، یا عروسی یا بر اساس فصل هایی مانند تابستان یا زمستان یا حتی موضوعاتی مانند کار یا مسافرت باشد.

به طور کلی، دیجیتال مارکتینگ به برندهای مد راههای جدید و نوآورانهای برای ارتباط با مشتریان داده است و آن را به بخشی ضروری از استراتژی بازاریابی هر شرکت مد تبدیل کرده است. بنابراین، گزینه ها بی پایان هستند!
استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای برندهای مد
برندهای مد متعددی وجود دارند، اما چگونه میتو،د خود را از بقیه متمایز کنید؟ این چالش واقعی است. یک راه حل خوب برای این، استقرار یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر است.
متأسفانه ا،ر ما تجربه ،ید آنلاین چیزی را داشته ایم و بعداً از آن پشیمان شده ایم. از طریق این فرآیند، یاد میگیریم که همیشه نمیتو،م به چیزهایی مانند توضیحات محصول اعتماد کنیم. با این حال، آنچه ما بیشتر به آن ایمان داریم، نظرات واقعی سایر مشتری، است که شبیه ما هستند. با ارسال بازخورد ،یدار در وب سایت برند مد خود و تشویق تشویق، محتوای بیشتری برای صفحات خود تولید می کنید و اطمینان مشتریان را در ،ید خود آسان تر می کنید.
کانال ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال زیادی در صنعت مد استفاده می شود. این اساساً به شما بستگی دارد که بفهمید کدامیک برای شما بهترین کار را دارد – در صورت تمایل می تو،د از همه آنها نیز استفاده کنید! با استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، پینترست، تیک تاک و غیره می تو،د از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان، نمایش محصولات خود و در نهایت تبلیغ برند خود استفاده کنید.
آیا استراتژی بازاریابی دیجیتال خاصی برای صنعت مد پیدا کرده اید؟
به ،وان مثال، اگر بازدیدکنندگان از وب سایت شما برای مدت مشخصی بازدید مجدد نکنند، می تو،د با ارائه تخفیف، معامله را سودآور کنید. همچنین، برخی از افراد هستند که چیزهایی را به سبد ،ید خود اضافه میکنند، اما بعداً آن را کنار میگذارند، بنابراین، آن افراد نیز باید هدفگیری مجدد شوند زیرا باعث افزایش گردش مالی میشود.
جلوه های بصری خوب برای فروش هر محصول یا خدماتی به صورت آنلاین ضروری است، اما آنها به ویژه برای وب سایت های مد و لباس مهم هستند. این به این دلیل است که ،یداران میخواهند از نحوه مراقبت پس از رسیدن محصولات شما آگاهی پیدا کنند. عکاسی سفارشی ممکن است با هزینه اضافی همراه باشد، اما اگر منجر به ،ید بیشتر و بازدهی کمتر شود، ممکن است ارزش زیادی داشته باشد.
برای مثال، اگر صاحب یک فروشگاه پوشاک هستید، میتو،د لباسهای زوجها را برای روز ولنتاین یا پیراهنهای مردانه برای روز پدر تبلیغ کنید. این کار مخاطبان شما را متقاعد می کند که در تمام طول سال ،ید کنند و وفاداری به برند را تقویت می کند.
به این ترتیب نه تنها محصولات خود را برای مش،ین تبلیغ می کنید، بلکه آنها را ترغیب می کنید تا آن تخفیف های فراموش نشدنی را با مخاطبین اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.
ما برترین آژانس های بازاریابی مد در ایالات متحده را برای کمک به موفقیت آنلاین شما فهرست کرده ایم. این آژانس ها موفقیت های چشمگیری در صنعت مد داشته اند و شما باید حتماً مطالعات موردی این شرکت های بازاریابی مد با برندهای مختلف را بررسی کنید.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/di،al-marketing-for-fa،on-،nds-،w-to-build-profitable-business-online/
هر زمان که از یک وب سایت بازدید می کنید یا تبلیغی را می بینید، بلافاصله محصول را ،یداری نمی کنید. اما تبلیغ به نوعی با شما باقی می ماند، به خصوص اگر محصول را دوست داشته باشید یا کمپین را برایتان جالب به نظر برسد.
دیجیتال مارکتینگ دارای یک تاثیر مهم در صنعت مد و لباس انقلابی در راه ارتباط برندها و فروش محصولات خود ایجاد می کند و ارتباط با مشتریان و رشد ،ب و کار آنها را آسان تر از همیشه می کند.
اگر میخواهید کمپینهای موفقی را با استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ من، برای برند مد خود مدیریت کنید، قطعاً باید با آژانسهای دیجیتال متخصص در صنعت مد همکاری کنید.
شما حتی می تو،د یک ایجاد کنید تخفیف در جفت مانند شورت و پیراهن یا عینک و کاپشن. یا می تو،د طرح های هدایایی داشته باشید که در آن کالای هدیه ای مانند کلاه برای سفارش های بالای 50 دلار وجود دارد.
در مورد اعتماد به نفس، وارد ، شماره کارت اعتباری خود برای اولین بار در یک وب سایت ناشناخته می تواند کمی نگران کننده باشد. یک راه خوب برای آرام ، ذهن و نگر، مشتریان، ارائه ضمانت بازگشت پول است. همچنین می تو،د عضویت خود را در Better Business Bureau نشان دهید و به آنها اطلاع دهید که روی رمزگذاری با کیفیت بالا و حساب های تجاری امن سرمایه گذاری کرده اید. وقتی ،یداران می دانند که در تجارت با شما ایمن هستند، یک دلیل کمتر برای آنها برای صرف نظر از ،ید است.
5. تضمین های ایمنی ،یدار
تو می تو،:
- افزایش دید برند
- تعامل با مشتری را بهبود بخشید
- افزایش فروش
- افزایش تجربه مشتری
- بهبود تجزیه و تحلیل داده ها
یک نظرسنجی توسط Uhuru مدیریت تبلیغات فیس بوک چندین برند را زیر نظر گرفت. آنها دریافتند که به طور متوسط بازده سرمایه گذاری در کمپین های هدف گذاری مجدد 398٪ است. برای برخی، حتی تا 660٪ افزایش یافت! بنابراین استراتژی رسانه های اجتماعی شما برای برند مد شما بسیار حیاتی است.
تبلیغات تعطیلات
به ،وان مثال، کمپین روز پدر جنتلمن مبارز از پدران خواست تا تصاویر شلوار جین قدیمی خود را به اشتراک بگذارند. فردی که بیشترین ع، شلوار جین را داشته باشد، یک جفت جدید برنده خواهد شد.
با مخاطبان خود درگیر شوید
مردم دیگر فقط در روز تولد و کریسمس هدیه نمی ،ند. در سالهای اخیر موقعیتهای متعدد دیگری ظاهر شده یا اهمیت پیدا کردهاند. روز مادر، روز پدر، روز دوستی، حمام نوزاد، جشن عروسی، فارغ التحصیلی، سالگرد وجود دارد و این لیست ادامه دارد.
2. یک ابزار جستجوی داخلی عالی
میتو،د با نمایش تبلیغات یادآوری که باعث میشود محصولی را که قبلا دیدهاند به یاد بیاورند، چنین بازدیدکنندگ، را هدف قرار دهید.
راههای مختلفی برای مرتبسازی لباسها و لوازم جانبی وجود دارد، چه به صورت آنلاین یا در فروشگاههای ،دهفروشی آجر و ملات. با این حال، داشتن آنچه ،یداران میخواهند کافی نیست – اگر مشتریان نتوانند س،، رنگ یا اندازه دلخواه خود را به سرعت پیدا کنند، ممکن است آن را ، کنند. به همین دلیل است که یک موتور جستجوی داخلی عالی که به آنها کمک می کند آنچه را که می خواهند در سایت تجارت الکترونیک مد شما پیدا کنند، می تواند تفاوت زیادی در آمار فروش شما ایجاد کند.
برای پاسخگویی بهتر به بازار هدف خود، با اینفلوئنسرهایی مانند فشن بلاگرها و وبلاگ نویسان که طرفداران زیادی دارند کار کنید. اینفلوئنسرهایی که طرفداران زیادی دارند معمولاً به خاطر نظراتشان شهرت و احترام زیادی دارند. آنها واقعاً می توانند با بررسی یا توصیه محصولات شما فروش شما را افزایش دهند.
برای اقلام پرفروش، میتو،د یک مسابقه هدایایی در اینستاگرام برگزار کنید. به ،وان مثال، Catparty یک مسابقه هدیه که در آن برنده بسته ای از محصولات به ارزش 14 دلار دریافت می کند.
شما می تو،د یک بخش ویژه در وب سایت اختصاص داده شده به راهنمای س، داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که توضیحات دقیقی از تمام موارد استفاده شده در راهنما ارائه کرده اید.
بازاریابی دیجیتال ابزارهای من،ی را برای تعامل با مخاطبان، افزایش آگاهی از برند و به حدا،ر رساندن سود در طول مسیر در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می تو،د بهترین کمپین های رسانه های اجتماعی در صنعت مد را بررسی کنید تا الهام بگیرید.
در حالی که از استراتژی های رسانه های اجتماعی برای برندهای مد استفاده می کنید، می تو،د از یکی از بهترین راه ها برای تعامل با مخاطبان هدف خود بهره مند شوید: اینفلوئنسر مارکتینگ. این یک استراتژی است که در آن برندهای مد با تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود به دنبال کنندگان خود همکاری می کنند. بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، سئو و تبلیغات PPC از جمله لیست های بی پایان تاکتیک هایی هستند که توسط شرکت ها برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و تعامل با مشتریان به روش های م،ادارتر استفاده می شود. هدف نهایی افزایش فروش و وفاداری به برند است.
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر صنعت مد و پوشاک
البته ملاحظات کلیدی برای هر تجارت الکترونیکی اعمال میشود، اما وقتی ،ت به ،ب درآمد از محصولات مد میرسد، پنج مورد «باید» در وبسایت خود وجود دارد:
دیجیتال مارکتینگ، در صورت استفاده صحیح، می تواند فروش شما را افزایش دهد، حضور برند را بهبود بخشد و برند شما را سودآورتر کند. این محصول شما را در دسترس مخاطبان هدف قرار می دهد. هنگامی که به درستی انجام شود، آگاهی از برند را افزایش می دهد، فروش را افزایش می دهد و کاربران را به سفیران برند تبدیل می کند. هیجان انگیز به نظر می رسد، درست است؟
4. نظرات مشتریان واقعی
این امر مشتریان را تشویق می کند تا بیشتر ،ج کنند. علاوه بر این، تمام این تخفیف ها و تبلیغات باید در وب سایت و تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و غیره به اشتراک گذاشته شود.
راهنمای س،
هر فروشگاه آنلاین به مشتریان نیاز دارد و گوگل همچنان محبوب ترین پورتال برای جذب ،یداران به وب سایت شما است. با این حال، پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند به همان اندازه برای ،ده فروشان مد مهم باشند، زیرا اشتراک گذاری ع، ها، نظرات و کوپن های آنلاین بسیار آسان است. جستجو و تبلیغات اجتماعی می تواند همان چیزی باشد که برای شروع سریع و مقرون به صرفه فرآیند بازاریابی به آن نیاز دارید.
همانطور که در بالا اشاره کردیم، چندین استراتژی بازاریابی وجود دارد که می تو،د برای به حدا،ر رساندن سودآوری، در فروشگاه مد خود اعمال کنید. اصلاً هر برند مد – چه قدیمی و چه جدید – می تواند یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برنده را به کار گیرد. در اینجا چند راه برای ایجاد یک برند مد سودآور با بازاریابی دیجیتال آورده شده است:
بازدیدکنندگان را دوباره هدف قرار دهید
راه دیگر برای ایجاد وفاداری به برند، تعامل مداوم با مخاطبان هدف است. این به بهبود درک آنها از نام تجاری شما کمک می کند و حس اجتماعی را در بین ،یداران و فروشندگان ایجاد می کند.
بازاریابی دیجیتال برای صنعت مد در دنیای امروز پیوندی ناگسستنی دارد و استفاده از آن نه تنها ایده خوبی نیست، بلکه شاید موثرترین راه برای ترویج محصولات شما. بیایید عمیقاً در مورد چیستی آن و چگونگی بهره مندی از آن بپردازیم!
دیجیتال مارکتینگ در صنعت مد
کمپین Under Armour و Gisele Bundchen را در نظر بگیرید. آنها با استفاده از هشتگ #IwillWhatiwan با مخاطبان خود درگیر شدند که این پیام را داشت که با نگرش و اراده درست، هر چیزی ممکن است.