Booking.com همچنین بر سایر زمینهها برای تقویت شناخت و وفاداری برند تمرکز دارد. همانطور که در بالا ذکر شد در حالی که ما در مورد استراتژی رسانه های اجتماعی آنها صحبت می کردیم، Booking.com در چند سال گذشته سخت کار کرده است تا آگاهی از برند را در بین مشتریان از طریق محتوا، کانال های رسانه های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی افزایش دهد. این شرکت مقالاتی را در وبسایت خود منتشر میکند تا علاقه افرادی را که تعطیلات بعدی خود را ترتیب میدهند برانگیزد و جزئیات و راهنماییهای حیاتی را به ،، که در شرف رزرو مکان هستند ارائه دهد. Booking.com با تمام محتوای خود از حساب اینستاگرام تا پست های وبلاگ وب سایت خود، به شدت بر تکنیک های داستان گویی قدرتمند تمرکز می کند.
Booking.com شریک رسمی لیگ برتر بیسبال است. این تبلیغ 15 ث،های شامل کن گریفی جونیور بازیکن بیسبال است. یکی از جدیدترین تبلیغات Booking.com و نمونهای عالی از نحوه استفاده این شرکت از چهرههای معروف در تبلیغات خود است.
محل
“اگر سئو کار می کنید، باید صفحاتی را ایجاد کنید که برای مشتری شما واقعا جالب و جذاب باشد.”
استراتژی محتوای Booking.com
به ،وان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود، Booking.com کمپین های هشتگ ایجاد می کند. یکی از کمپین هایی که اخیرا راه اندازی کرده اند، کمپین هشتگ #TravelGenius است. این کمپین مردم را تشویق میکند تا تجربیات سفر و پستهای خود را با استفاده از هشتگ #TravelGenius به اشتراک بگذارند و اگر Booking.com با دنبالکنندگانشان تماس بگیرد تا از محتوای آنها در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی خود استفاده کنند، این شرکت قول میدهد برای رزرو سفر دیگری ۵۰۰ دلار به صاحب پست بپردازد! این یک مثال عالی از استراتژی رسانه های اجتماعی برای ،ب و کار اجاره کوتاه مدت است.
استراتژی SEO Booking.com مسلماً یکی از مهم ترین سرمایه گذاری های آن است. این شرکت سرمایه گذاری قابل توجهی را در بهینه سازی موتورهای جستجو انجام می دهد تا قرار گرفتن در معرض نتایج جستجوی ارگ،ک را افزایش دهد. با بهبود محتوای وب سایت، متا تگ ها و آدرس های اینترنتی با کلمات کلیدی هدفمند، Booking.com به طور استراتژیک رتبه بندی موتور جستجوی خود را بهبود می بخشد. این امکان را برای پلتفرم فراهم می کند تا بازدیدکنندگان ارگ،ک را جذب کند و آگاهی از برند را گسترش دهد. استراتژی سئو این شرکت شامل محتوا، لینک ها و اجزای فنی سئو می باشد که هر کدام به شیوه ای متفاوت حضور آنلاین شرکت را بهبود می بخشد.
تعیین اینکه آیا بازدیدکنندگان بازمی گردند یا به جریان رزرو و غیره ادامه می دهند، به همان اندازه مهم است. هنگام انجام سئوی سفر، نباید از ترافیک به ،وان تنها معیار خود استفاده کنید. درست به همان اندازه که ایجاد محتوای جذاب بسیار مهم است. علاوه بر بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و رشد ترافیک، باید معیارهای دیگری را برای موفقیت سئو در نظر بگیرید.
یکی از سری هایی که این شرکت اخیراً راه اندازی کرده است، حلقه های کوتاه آن است که همزمان با تبلیغ برند خود، مقصدها را معرفی می کند. این مجموعه افراد را تشویق میکند تا اقامت ۱ ماههای را در مقاصد محبوب رزرو کنند تا کاوش کنند:
این شرکت قطعاً در پلتفرم های رسانه های اجتماعی حضور پررنگی دارد و از آنها برای تعامل با کاربران، نمایش اقامتگاه های منحصر به فرد و مهمتر از همه الهام بخشیدن به سفر استفاده می کند. Booking.com محتوای جذاب بصری، نکات سفر، و تبلیغات انحصاری را به اشتراک میگذارد که باعث ایجاد سر و صدا و جذب کاربران جدید به پلتفرم میشود.
برای مثال، محتوای Booking.com با استفاده از کلمات کلیدی و عباراتی که افراد احتمالاً آنها را جستجو می کنند، برای موتورهای جستجو بهینه می شود. علاوه بر این، این شرکت پیوندهایی به وب سایت خود از وب سایت های معتبر ایجاد می کند، که به افزایش اعتبار دامنه و رتبه بندی SERP کمک می کند. آ،ین اما نه کم اهمیت، Booking.com تضمین می کند که وب سایت آن از نظر فنی برای موتورهای جستجو بهینه شده است و ،اصری مانند سرعت صفحه، سازگاری با تلفن همراه و استفاده از کلمه کلیدی را در نظر می گیرد.
آنها با ،یب ع، ها، قرقره ها و چرخ فلک ها، محتوایی را ارائه می دهند که مشتریان را تشویق و ترغیب می کند تا از خدمات آنها استفاده کنند. رسانه های اجتماعی در درجه اول توسط Booking.com برای اه، تبلیغاتی و اطلاع رس، استفاده می شود.
استراتژی سئو سایت Booking.com
سارونی می افزاید:
Booking.com به،وان یکی از پیشروترین پلتفرمهای مسافرتی آنلاین در جهان، شیوه جستجو، رزرو و تجربه اقامتگاههای مسافران در سراسر جهان را متحول کرده است.
“من از پذیرایی از مهمانان در این خانه کوچک دور از خانه در کنار ساحل هیجان زده هستم و امیدوارم فضای دنج ما در کلبه همپتونز همان چیزی باشد که دکتر دستور داده است.”
سارا جسیکا پارکر

ادریس البا به سمت تابستان حرکت می کند
آگهی زیر شامل ملیسا مک کارتی بازیگر مشهور جهان است و تا جایی که می تواند سرگرم کننده است.
اگر علاقه مند به خواندن اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی صنعت مهمان نوازی و سفر هستید، حتما مقاله ما را در مورد الهام بخش مطالعه کنید. استراتژی های بازاریابی هتل!