،ب و کارها در هر شکل و اندازه از حضور اجتماعی مستحکم بهره می برند.
ارسال محتوای آموزشی به ایجاد اعتبار کمک می کند. 34 درصد از مشتریان ایالات متحده مارک ها را در رسانه های اجتماعی به طور خاص برای محتوای آموزشی دنبال کنید. بنابراین بدون شک، محتوای آموزنده برای هر استراتژی رسانه اجتماعی ضروری است.
از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید
وقتی صحبت از تبلیغ املاک در رسانه های اجتماعی می شود، اول از همه، باید پلتفرم های رسانه اجتماعی من، را انتخاب کنید.
پلتفرم های من، را انتخاب کنید
به یاد داشته باشید که فالوورهای شما برجسته ترین و وفادارترین حامیان مالکیت شما هستند.
تعداد پست ها ممکن است از یک بار در هفته تا یک بار در دو هفته و غیره متفاوت باشد، با این حال، باید بنشینید و آن را در یک جلسه برنامه ریزی کنید. در اینجا زم، است که تقویم های محتوا وارد عمل می شوند. از ابزارهای بازاریابی مانند Hootsuite برای انتشار در پلتفرم های متعدد در یک حرکت استفاده کنید.
داستان های موفقیت مشتری را به اشتراک بگذارید
در حالی که می تو،د ع، های ملک را در اینستاگرام یا Tiktok به اشتراک بگذارید، بهتر است ویدیوها را پست کنید. ویدئو به مخاطبان کمک می کند تا روشی تعاملی برای اطلاع از دارایی شما ارائه دهند. در زیر نمونهای از یک صفحه اینستاگرام است که حلقههای داراییهای مختلف را در اینستاگرام پست میکند.
اینستاگرام دارد 46 درصد از کاربران بین سنین 25 تا 44، یک است، جوان که به دنبال ،ید ملک های عالی است. از این پلتفرم به روش های زیر نهایت استفاده را ببرید:
- ویدیوهای پیشرو یا پشت صحنه را پست کنید
- محله را به نمایش بگذارید
- برای برانگیختن کنجکاوی، فهرستهای ویدیویی از املاک را نشان دهید
لینکدین
این حتی در مورد تجارت املاک نیز صادق است. برای تجسم عبارت قبلی، 77 درصد از مشاوران املاک از رسانه های اجتماعی برای املاک و مستغلات به نوعی استفاده کنید. بنابراین اگر برای یافتن راههای خلاقانه برای بازاریابی ،بوکار خود در رسانههای اجتماعی سر خود را خاراندهاید، ما شما را در اختیار داریم.
بسیاری از مشاوران املاک برای نوشتن مطالب بازاریابی خود به یک نویسنده ارواح پول می دهند. در حالی که این یک راه برای بیان داستان برند شما است، اما کاستی های خاص خود را دارد. یک روحنویس هرگز نمیداند که چرا پشت ،بوکار شما چیست. فقط شما انجام می دهید از این رو، انجام این کار باعث ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب نمی شود.
از رسانه های اجتماعی برای افزایش دسترسی و جذب مخاطب من، از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید. با اینفلوئنسرهای علاقه مند به حمایت از مشاغل املاک و مستغلات تماس بگیرید و با آنها برای ایجاد محتوای مارک دار همکاری کنید. این به شما کمک می کند تا ،یداران بالقوه را جذب کنید و همچنین اعتبار را افزایش دهید.
داستان برند خود را بگویید
این مقاله همه چیز را از نحوه بازاریابی املاک و مستغلات خود در رسانه های اجتماعی گرفته تا نمونه های درخشان را پوشش می دهد. بنابراین بیایید با روش هایی برای بازاریابی املاک و مستغلات در رسانه های اجتماعی به آن بپردازیم.
به ،وان یک مشاور املاک، معتبر باشید و اجازه دهید شخصیت شما در تمام پست های رسانه های اجتماعی که روی آنها کار می کنید بدرخشد. این جرقه علاقه واقعی را در مخاطب ایجاد می کند و فضایی را برای تعامل بیشتر باز می کند. با این حال، اگر در این زمینه تازه کار هستید، با یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی متخصص در املاک و مستغلات تماس بگیرید.
پست های الهام بخش املاک و مستغلات در رسانه های اجتماعی
ناسازگاری در ارتباطات خود ساده ترین راه برای از دست دادن مشتریان فعلی و بالقوه شماست. تعامل نقشی حیاتی در ساخت برند دارد. پلتفرمهایی مانند اینستاگرام به پستهایی علاقهمند هستند که تعامل بیشتری دریافت میکنند. اطمینان حاصل کنید که به طور منظم پست می گذارید و نظرسنجی و QnA را قرار می دهید تا الگوریتم شما را فراموش نکند. علاوه بر این، با ارسال مداوم، مردم این کار را نمی کنند حرکت کن از فید شما خیلی سریع
آژانس بازاریابی املاک و مستغلات می تواند به شما کمک کند تا پلتفرم های من، را با توجه به مخاطبان و بودجه خود انتخاب کنید.
با پست ، هماهنگ باشید
اکنون که چند راه برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی می د،د، اجازه دهید چند نمونه از پست های رسانه های اجتماعی املاک و مستغلات را که می تو،د از آنها الهام بگیرید، مرور کنیم.
ارسال ع، ملک با کیفیت بالا
سوال این است که چند بار باید پست بگذارید؟
لینکدین در درجه اول بر کمک به ش،ه مردمی تمرکز دارد. از این پلت فرم برای برقراری ارتباط با مشاورین املاک استفاده کنید. این اعتبار در لینکدین ایجاد می کند و می تواند به شما در ارسال سرنخ کمک کند.
برای ایجاد یک حضور در رسانه های اجتماعی که شامل ع، های ملک، فیلم ها، راهنمای ،ید ملک و سایر محتوای آموزنده با کیفیت بالا است، وقت بگذارید. یک برنامه منظم پست را دنبال کنید و با مشتریان خود تعامل داشته باشید تا مشتریان جدید ایجاد کنید و دارایی های بیشتری را ببندید.