هرگز فراموش نکنید: این وظیفه انحصاری ،ب و کارها است که مشتریان را از حقوق GDPR خود آگاه کنند، و این به م،ای حفظ پرونده ایمن از ترجیحات، داده ها، رضایت آنها و جزئیات تماس، در میان سایر جزئیات مهم است.
از ارسال هر،مه به مشتری خودداری کنید
به ،وان یک جمعیت، ما زمان زیادی را صرف تلفن هایمان می کنیم. 7/10 نفر گفتند که نمی توانند کمتر از پنج دقیقه بدون بررسی اعلان های خوانده نشده خود بگذرند، در حالی که این گزارش نشان داد که 48 درصد از مردم بین 4 تا 8 ساعت در روز از تلفن خود استفاده می کنند.
بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، همانطور که در گزارش اشاره شده است که چگونه مردم بیش از 50 درصد از روز را با تلفن های خود سپری می کنند، آیا جای تعجبی وجود دارد که چرا اکنون انتظار داریم از طریق واتس اپ به خدمات مشتریان برسیم؟
نحوه استفاده از WhatsApp برای موفقیت در خدمات مشتری
69 درصد از مشتریان ترجیح میدهند از تلفن خود استفاده کنند تا اینکه با شخصی ارتباط مستقیم داشته باشند، بنابراین مهم است که از این موضوع استفاده کنید و به یاد داشته باشید، آنها میخواهند به همان اندازه که شما میخواهید با آنها صحبت کنید – فقط شاید نه از طریق تلفن.
مطابق با GDPR
همانطور که ما همیشه بهترین منافع شما را در ذهن داریم، اگر به کمک نیاز دارید یا میخواهید تبلیغات PPC یا Google خود را بهبود ببخشید، چرا در یکی از ممیزیهای 100٪ رایگان و کاملاً جامع PPC ما سرمایهگذاری نکنید؟
منبع: https://di،alagencynetwork.com/brits-prefer-to-contact-customer-support-via-whatsapp/
بیش از نیمی از بریت،ایی ها اذعان می کنند که اگر مجبور باشند بیش از پنج ساعت برای پاسخ از خدمات مشتری منتظر بمانند، ناامید می شوند. وقتی ،بوکارها روشهای ارتباطی خود را فراتر از حد معمول گسترش میدهند (ی،ی فقط تلفن یا ایمیل)، یک حضور همهکانالی ایجاد میکنند که تضمین میکند، به اصطلاح، هیچ سنگی روی آن باقی نمیماند.
بهترین روش حکم میکند که باید از واتساپ برای برقراری ارتباط با مشتریان وفادار فعلی برای مواردی مانند مکالمات یک به یک و معاملاتی که فکر میکنید خیلی خوب هستند استفاده کنید.
به طور خلاصه، عاقلانه پیام دهید، نه مکرر.
به PPC Geeks اعتماد کنید – سومین آژانس برتر PPC در جهان
به نظر می رسد تغییر اساسی در نحوه تماس ما به ،وان مصرف کننده ایجاد شده است، به طوری که کمتر از 50 درصد از جمعیت بریت،ا ترجیح می دهند از طریق واتس اپ به خدمات مشتریان برسند، و بسیاری از ما ترجیح می دهیم با یک انسان واقعی صحبت نکنیم.
در حالی که ما استفاده از واتس اپ را برای ارتباط با مشتریان و بینظمیتر ، سفر ،ید آنها تشویق میکنیم، اما این به شما اجازه نمیدهد پیامهای دائمی واتساپ را به آنها اسپم کنید.
در این گزارش آمده است:
به هر حال، رعایت GDPR همیشه باید یک اولویت باشد، اما زم، که برای تماس با مشتریان از طریق واتس اپ اعمال می شود، اهمیت بیشتری دارد. بنابراین، بسیار مهم است که GDPR را از نظر نحوه اعمال آن در برنامه رسانه های اجتماعی و نقش آن در چشم انداز خدمات مشتری درک کنید.
هنگامی که شروع به پیاده سازی و ارائه استراتژی ارتباطی خود از طریق واتس اپ کردید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که مکالمات دو طرفه را با مشتریان خود تشویق کنید و یک تجربه تعاملی جامع را تشویق کنید.
در واقع، هنگامی که این نقاط فشار را شناسایی کردید، می تو،د استراتژی ارتباطی خود را شروع کنید.
تعامل دو طرفه را در اولویت قرار دهید
هر،ی می تواند با ساعت ها در انتظار بودن و تلاش برای رسیدن به خدمات مشتری ارتباط برقرار کند. با این حال، تحقیقات جدیدی که در سپتامبر امسال منتشر شد، تغییراتی را در روند کار ثبت کرد، به طوری که از هر سه بریت،ایی یک نفر اکنون ترجیح می دهد از طریق واتس اپ به پشتیب، مشتری برسد.
واتس اپ که در سال 2018 راه اندازی شد، نحوه ارتباط ما با یکدیگر را تغییر داده است. واتس اپ همچنین برندها، مشاغل و کارشناسان تبلیغات گوگل برای استفاده از برنامه برای دسترسی مستقیم به مخاطبان خود، با آنها به روشی که آنها پاسخ می دهند تماس بگیرید.
بنابراین، در پی این گزارش اخیر، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در مورد گنجاندن WhatsApp در استراتژی بازاریابی خود به خاطر داشته باشید.
از واتس اپ برای ایجاد تحول در خدمات مشتریان خود استفاده کنید
در تلاش برای ارائه درک بیشتر از این انتظارات مشتریان جدید، ما فکر کردیم که نگاهی دقیق تر به این روند ارتباطی جدید بیندازیم و می تواند تأثیر گسترده تری بر چگونگی آن داشته باشد. PPC Geeks به ،وان کارشناسان PPC کار کنید.
چرا ⅓ از بریت،ایی ها ترجیح می دهند از واتس اپ برای دسترسی به خدمات مشتری استفاده کنند؟
یافتههای گزارش سپتامبر به ما بینش بیشتری نسبت به انتظارات مشتری داد، در حالی که از اشاره به نیاز به تغییر برای اینکه بادهای تغییر را کنار نکشند، خجالتی نبود.
واتس اپ یک ابزار ارتباطی پیچیده تجاری است، و بنابراین بسیار حیاتی است که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا بهترین کانال برای تلاش های تجاری شما است یا خیر، دقت خود را انجام دهید. در مرحله اول، ما شما را تشویق می کنیم که یک نقطه فشار خاص را شناسایی کنید که WhatsApp ممکن است به حل آن کمک کند. شما همچنین باید به طور فعال استراتژی خدمات مشتری خود را بهبود بخشید.
دنیایی دور از نظم قبلی، این یافتههای جدید بحثهای کارشناسان را در مورد اینکه آیا ،بوکارها باید حضور همهکانالی جامعتری داشته باشند یا خیر، به راه انداخته است، و واتساپ در مرکز این روش جدید فعالیت است.
ما به آنچه که روزانه برای مشتریان خود به دست می آوریم، به خود می بالیم، چه این نتایج و چه دانستن نحوه پیاده سازی آ،ین یافته ها در روش های ملموس کار، چه ارتباط با مشتریان از طریق واتس اپ یا چیزهای دیگر.
«بهویژه واتساپ هنوز واقعاً در مراحل اولیه خود است، بنابراین فرصت بزرگی در اینجا برای شرکتها وجود دارد تا روی پلتفرمی که بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان از آن استفاده میکنند، مشارکت کنند.»
بنابراین، اگر میخواهید با بهترین آژانس PPC در کشور و سومین آژانس برتر دنیا کار کنید، PPC Geeks مک، است که میتو،د مطمئن شوید که از واتساپ برای خدمات مشتریان به طور مؤثر و کارآمد استفاده میکنید.