آموزش باز کردن گرفتگی لوله دستشویی با فنر لوله بازکن تخلیه چاه لوله بازکنی

فنر لوله بازکنی به راحتی می تواند باعث باز شدن گرفتگی لوله ها و همچنین زدودن لایه های چربی و مو و مواد زائد از جداره‌های لوله فاضلاب می گردد. با روی کار آمدن دستگاه چاه بازکنی امروزه کمتر از فنرهای دستی استفاده می شود چرا که کار کردن با این دستگاه آسان تر بوده و همچنین انواع گرفتگی لوله فاضلاب را با تنظیم فشار دستگاه می توان برطرف کرد. رفع گرفتگی های شدید را نیز با کمک دستگاه لوله بازکنی می توان انجام داد. فنر دستگاه را می توانید از بازار تهیه کنید و با توجه به نوع دستگاهی که دارید مناسب‌ترین فنر را انتخاب کنید. با توجه به نوع گرفتگی که برای چاه یا لوله های فاضلاب اتفاق افتاده است می‌توانید سری فنر لوله بازکنی مناسب را نیز تهیه کنید. اما بهترین و پرکاربرد ترین دستگاه لوله بازکنی پمپ تراکم هوا می باشد که بسیاری از شرکتهای لوله بازکنی از آن استفاده می کنند.

بسیاری از افراد سودجو با استفاده از روش‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری کرده و متاسفانه برخی از افراد بدلیل عدم آگاهی های لازم گول این افراد را خورده و هزینه های گزافی را بابت لوله بازکنی پرداخت می کنند. البته ناگفته نماند که در بعضی مواقع لوله بازکن مجبور است تا برای باز کردن برخی لوله های گرفته زمان بیشتری بگذارد و از ابزار پیشرفته تری استفاده کند که در این صورت هزینه ی بیشتری نسبت به یک لوله بازکنی معمولی از شما دریافت می کند. برای آشنایی با دیگر خدمات ساختمانی از جمله قیمت لوله کشی گاز آب شوفاژ و فاضلاب ساختمان تماس بگیرید . اگر روش باز کردن دم دستی کار نمی کند ، باید به کمک یک لوله بازکن حرفه ای کار کنید تا لوله را با استفاده از یک ژنراتور و فنر یا یک دریل مناسب و فنر مناسب برای لوله باز کنید.

روش چهارم؛ تخریب سیستم لوله کشی

دستگاه تراکم هوا دارای صدای شدیدی می باشد اما به راحتی بعد از روشن کردن آن، گرفتگی لوله باز می شود. در هنگام کار کردن با دستگاه لوله بازکن از دستکش مخصوص استفاده کنید تا به دستان شما آسیبی نرسد سپس آن را در درون چاه یا لوله گرفته شده کنید و به آرامی فن را به سمت داخل هدایت کنید تا جایی که مطمئن شوید که فنر به محل گرفتگی رسیده است و دیگر فنر امکان وارد شدند به لوله را ندارد. ی اینکه محل گرفتگی با قسمت‌های به زانو یا اتصالات لوله اشتباه گرفته نشود می‌توانید اندکی فنر را با فشار بیشتری وارد لوله کنید. در هنگام تهیه اسید لوله بازکنی به جنس لوله ها دقت کنید چنانچه که جنس لوله های فاضلاب از خود نباشد حتما باید از اسید رقیق برای باز کردن گرفتگی آن استفاده کنید.

  • 8-برای بررسی اینکه آیا گرفتگی پاکسازی شده و از بین رفته، آب گرم را باز کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.
  • برای لوله بازکنی همیشه نیاز به تماس با شرکت ها و استفاده از فنر و دستگاه لوله بازکن نیست!
  • اگر شما درخواست خود را از طریق سایت فنی کارا ثبت کرده باشید، کلیه خدمات و کیفیت و نحوه کار لوله بازکنی که از طریق سایت فنی کارا به شما معرفی شده است، از طریق سایت رضایت سنجی و سایت فنی کارا رصد می شود و نتیجه توسط سایت رضایت سنجی از شما پیگیری می شود.
آموزش باز کردن گرفتگی لوله دستشویی با فنر لوله بازکن تخلیه چاه لوله بازکنی

فنر زدن لوله فاضلاب بیشتر مواقع برای رفع گرفتگی در لوله های فاضلاب منتهی به حمام، سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی اجرا می شود. چون این قسمت ها در معرض گرفتگی در اثر جرم، آلودگی حاصل از ظروف، چربی مواد شوینده در حمام و مواد فاضلابی توالت هستند. در ادامه شما را با طریقه فنر زدن لوله فاضلاب در دو شیوه دستی و برقی آشنا می کنیم. در ابتدا باید گفت که فنر لوله بازکن به دو صورت دستی و مکانیکی وجود دارد. حال آنکه فنر مکانیکی یا همان دستگاه فنر لوله بازکن دارای یک موتور الکتریکی برای چرخواندن فنر است. در این روش ما از فنر برای ایجاد فشار بر گرفتگی ها و باز کردن مسیر لوله استفاده می کنیم.

در هنگام خرید اسید لوله بازکنی حتما به جنس لوله های منزل خود دقت کنید، اگر جنس لوله ها از جنس پلیکا بود به هیچ عنوان از اسید چاه بازکنی جهت رفع گرفتگی لوله استفاده نکنید. از محلول چاه بازکنی برای باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی استفاده می شود که در سریعترین زمان می‌تواند گرفتگی سینک ظرفشویی را برطرف کند اما این محلول زمانی کارآمد می باشد که گرفتگی سینک فقط به خاطر اشباع شدن چربی ها در لوله باشد ولی قادر به بازکردن گرفتگی های سخت نمی باشد. می توانید با توجه به میزان گرفتگی لوله فشار دستگاه را تنظیم کنید، این دستگاه های درون مخزن خود را با فشار بالا به داخل لوله هدایت کرده و باعث می شود گرفتگی لوله‌های فاضلاب برطرف شود.

بله، تیم تعمیر برتر پس از تشخیص مشکل با استفاده از بروزترین دستگاه ها در صورت رضایت شما و توافق طرفین اقدام به رفع مشکل می‌نماید. شما عزیزان می‌توانید هنگام تماس با تیم پشتیبانی تعمیر برتر با توجه به نوع مشکل از قیمت خدمات مطلع شوید. از آنجا کنترل سرعت چرخش فنر دستی بسیار راحت تر از فنر برقی است، پیشنهاد می کنیم از فنر دستی استفاده کنید. سر فنر کوزه ای قطعی از بین بردن جرم ها و رسوبات لوله از آن استفاده می شود. پس از اتمام کار، تیم پشتیبانی تعمیر برتر جهت ثبت نظر شما در مورد متخصصین اعزامی با شما عزیزان تماس خواهد گرفت. همچنین شما عزیزان می‌توانید از طریق بخش کامنت های سایت، نظر خود را با ما و سایر کاربران سایت در میان بگذارید.

این موضوع یکی از مزایای بسیار مهم استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا است. همان طور که می دانید پمپ تراکم هوا فشار و نیروی بسیار زیادی تولید می کند. فرقی نمی کند که لوله فاضلاب در کدام بخش از ساختمان است، در هر صورت هر وقت ویزان گرفتگی بسیار سخت و زیاد باشد، باید فنرزنی انجام شود. درست است که کلیه روش‌های فوق با استفاده از مواد طبیعی و خانگی صورت می گیرد اما توصیه می شود در هنگام بکارگیری از هر یک از روش‌های فوق حتماً از دستکش و ماسک استفاده کنید. و همچنین اگر در یک مکان کوچک و سربسته از این مواد استفاده می کنید حتما با باز کردن درب پنجره ها از بروز حوادث ناخواسته جلوگیری کنید.

دستگاه لوله بازکنی

در مورد قیمت لوله بازکنی برخی افراد عنوان کرده اند که در هنگام تماس با لوله بازکن فرد قبل از انجام کار قیمتی کم داده ولی حین کار و در پایان کار با عنوان برخی دلایل درخواست مبلغ بیشتری برای رفع گرفتگی لوله می کند. مثلا بعضی از افراد سودجو ابتدا از یک فنر خیلی کوتاه استفاده می کنند و چون فنر کوتاه است گرفتگی لوله برطرف نمی شود و به همین دلیل برای استفاده از فنر بزرگ تر درخواست هزینه ی بیشتری می کنند در صورتیکه می توانستند از همان ابتدا از فنر بزرگتری برای باز کردن گرفتگی لوله و چاه استفاده کنند. گرفتگی لوله ممکن است تنها با یک فنر ساده و با طول کوتاه انجام شود که این میزان حداقل قیمت لوله بازکنی را دارد اما چنانچه برای باز کردن لوله از فنرهای بزرگتر یا از دستگاه لوله بازکنی استفاده شود هزینه آن نسبت به فنر کوچکتر متفاوت است. اگر محل دقیق گرفتگی لوله یا چاه مشخص باشد و لوله بازکن برای باز کردن گرفتگی لوله زمان کمتری صرف کند، هزینه کمتر اما اگر محل دقیق آن مشخص نباشد فرد لوله بازکن مجبور است تا زمان بیشتری را صرف یافتن محل دقیق گرفتگی لوله صرف کند که با توجه به این زمان هزینه لوله بازکنی نیز بیشتر می شود. نحوه اجرا و آموزش لوله بازکنی با فنر , لوله بازکنی ارزان فوری خدمات لوله بازکنی لوله کشی ساختمان تهران پایپر با ارایه خدمات تاسیساتی در کنار آموزش شیوه های مختلف پیشگیری و راه حلهایی که افراد عادی نیز خود قادر به رفع مشکلات تاسیساتی تا حدودی باشند.

با استفاده از دستگاه تراکم هوا نیز می توان گرفتگی چاه توالت فرنگی را برطرف کرد. زمانیکه گرفتگی چاه توالت فرنگی شدید باشد؛ با استفاده از ابزار آلات ساده می‌توان مشکل را برطرف کرد توصیه می‌شود از دستگاه تراکم هوا استفاده کنید. برای باز کردن گرفتگی لوله های پوسیده به هیچ عنوان از اسید لوله بازکنی و یا محلول های چاه بازکنی که غلظت بالایی دارند استفاده نکنید. برای رفع گرفتگی این نوع لوله ها حتماً از تخصص و مهارت یک لوله کش باتجربه کمک بگیرید تا برای رفع گرفتگی لوله های پوسیده از روش اصولی و استاندارد استفاده کنید اگر رفع گرفتگی لوله های پوسیده به شکل استاندارد انجام نشود ممکن است به این لوله ها آسیب برسد و دچار ترکیدگی و نشتی لوله شوند. برای باز کردن گرفتگی لوله ها روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از فنر لوله بازکن می باشد.

بعد از تشخیص مشکل امکان رفع آن وجود دارد؟

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب