آموزش شارژ کارتریج پرینتر اچ پی فیلم آموزش 7 مرحله شارژ کارتریج پرینتر

با توجه به نوع پرینتر، کارتریج ها به دو دسته لیزری و جوهر افشان تقسیم می شوند. شارژ کارتریج جوهرافشان کار استانداردی نیست و ممکن است به دستگاه آسیب بزند؛ در نتیجه شرکت فالنیک شارژ جوهر کارتریج یا شارژ کارتریج پرینترهای جوهر افشان را انجام نمی دهد. اما اگر پرینتر شما لیزری است می توانید با ثبت سفارش یا تماس با کارشناسان ما شارژ كارتريج ليزري را در شرکت فالنیک یا محل خود انجام دهید. شارژ کارتریج لیزری، علاوه‌بر اینکه موجب کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری پرینتر لیزری می‌شود؛ موجب کاهش مشکلات زیست محیطی نیز می‌شود. می‌توانید جهت شارژ کارتریج پرینترهای لیزری از خدمات شارژ کارتریج لیزری مرکز سخت‌افزار آموزش شارژ کارتریج canon mg2540s ایران استفاده کنید. آیا با مشکل کم رنگ چاپ شدن صفحات در پرینتر مواجه شده‌اید و به دنبال علت و راهی برای رفع این مشکل هستید؟ پاسخ سوال شما پیش ماست!

پر کردن مجدد با جوهر یا همان شارژ کارتریج یک کار نامرتب است. حتماً یک قطعه کاغذ یا روزنامه زیر کارتریج قرار دهید تا همه‌جا کثیف نشود. زیر ۱۵ دقیقه، یک متخصص تعمیر پرینتر و چاپگر از شرکت ما مشخص می‌شود. نوار کارتریج تمام شده (خالی شده) را از دستگاه پرینتر خارج نمایید.

این کارتریج ها باید توسط تکنسین های با تجربه و به سرعت انجام شود. در این زمینه و همچنین جهت عقد قرارداد با شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها، آوند پرینتر می تواند راهنما و در نهایت خدمات آنرا به عهده بگیرد. یکی از قطعات تشکیل دهنده کارتریج تونر، که نقش بسیار مهمی را در چاپ ایفا می‌کند، درام است. با تابیدن لیزر پرینتر روی این قطعه فلزی، درام دارای بار شده و ذرات تونر که خود دارای بار‌های الکتریکی منفی هستند با چرخش این قطعه جذب آن شده و تصاویر را روی کاغذ منتقل می‌کنند. کارتریج‌های اصل ساخته کمپانی‌های سازنده پرینتر بوده و آن‌ها از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.

به طور کلی هزینه شارژ کارتیج سامسونگ کمی بالاتر از هزینه‌ی برندهای دیگر می‌باشد. کاربران گرامی، تمامی قیمت‌های اعلام شده در استاده به‌صورت حدودی می‌باشد. اکنون وقت ریختن جوهر در محفظه‌ی کارتریج است؛ اما قبل از انجام این‌کار، فراموش نکنید که بطری جوهر را خوب تکان دهید و پس از قراردادن کلاه نازل پلاستیکی روی بطری، کار خود را شروع کنید. در این مرحله، باید بخش خارجی کارتریج را که معلق شده است، مطابق شکل زیر، جدا کنید.

آموزش شارژ کارتریج پرینتر اچ پی فیلم آموزش 7 مرحله شارژ کارتریج پرینتر اگر تجربه شارژ کردن کارتریج دستگاه کپی را ندارید، بهتر است انجام این کار را به تکنسین های مجرب ما در نمایندگی تعمیرات کپی بسپارید. مهم ترین و عمده ترین تفاوت بین کارتریج های چینی درجه ی یک با دیگر کارتریج های چینی و شارژی، درکیفیت چاپ پرینتر و تعداد برگ های چاپی آن می باشد. در اینجا باید این مورد را نیز بیان کنیم که کارتریج های چینی نامرغوب، می توانند برای دستگاه پرینتر شما خطرناک بوده و به برد پرینتر شما آسیب جدی برسانند. همچنین این گونه کارتریج های نامرغوب بالا بردن میزان برق مصرفی، باعث ایجاد نوسانات برق در دستگاه پرینتر شما می شوند. اگر قصد دارید بدون هیچ تجربه ای خودتان اقدام به شارژ کردن کارتریج دستگاه تان کنیم باید بگوییم که این کار خطرناک است.

در صورتی که کارتریج امکان شارژ شدن نداشته باشد این مسئله را با مشتریان در میان می گذارند. کارتریج دارای قیمت تقریبا بالایی است و شارژ آن می تواند در صرفه جویی در هزینه های بسیار موثر واقع شود. امداد چاپگر به دلیل دسترسی به برندهای معتبر و درجه یک از قطعات اصل و با گارانتی جهت تجهیز پرینتر شما استفاده می کند. در امدادچاپگر از تونر و جوهر های گرید A و با کیفیت استفاده میشود. در صورت معیوب بودن قطعات اعلام هزینه قبلی شده و قطعاتی از قبیل درام، چیپ کارتریج، بلید، فوم، مگنت، داکتر بلید تعویض خواهد شد. برای جلوگیری از تخلیه الکترواستاتیکی محل اتصال چیپست را لمس نکنید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که ساده‌ترین مشکل در خصوص تار چاپ شدن صفحات توسط پرینتر مشکل تمام شدن شارژ کارتریج است. در این حالت میزان پودر انتقال داده شده از کارتریج بر روی کاغذ کاهش پیدا کرده و باعث تاری و یا ناخوانا بودن صفحات چاپ شده توسط پرینتر می شود. از آنجایی که تهیه کارتریج نو و فابریک هزینه زیادی را در بر می گیرد ، با شارژ‌کارتریج می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. با توجه به اینکه از کارتریج استفاده مجدد می شود ، برای محیط زیست نیز خوب است و شارژ آن خود نوعی بازیافت محسوب می شود.

این 2 رنگ، همان قرمز و آبی کمرنگ بوده که در اصطلاح تحت عنوان فوتو سیان و فوتو مجنتا نام گذاری شده اند. این نوع پرینتر ها با عنوان فوتواسمارت مشهور بوده و معمولا برای مصارف عکاسی کاربرد دارند. تعداد تونر در پرینتر های لیزری نیز به همین صورت بوده و با چهار رنگ اصلی در قالب کارتریج به کار می روند. در پرینتر های لیزری مشکی، از یک کارتریج مشکی بهره گرفته می شود که در این مدل دستگاه ها، درام و تونر در یک کارتریج تعبیه شده اند.

در غیر این صورت مواد داخل کارتریج خشک شده و شارژ آن بی نتیجه است. برای شارژ کارتریج hp و سایر برندهای پرینتر، از مواد باکیفیت و مرغوب استفاده کنید. کیفیت تونر و جوهر استفاده شده در دستگاه، تاثیر مستقیم روی کیفیت چاپ دارد. پرینتر (چاپگر) بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر و تعویض کارتریج پیدا میکنند. کارتریج به قطعه ای نامیده میشود که وظیفه چاپ تصاویر و متن و… روی صفحه کاغذ را بر عهده میگیرد.

  • در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا درباره ی کارتریج ها صبحبت نموده و سپس به سوال اصلی یعنی شارژ کارتریج چیست و چگونه انجام می شود، می پردازیم.
  • کاربران گرامی، تمامی قیمت‌های اعلام شده در استاده به‌صورت حدودی می‌باشد.
  • شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکزتعمیر پرینتر اچ پیتماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب