آموزش ویدئویی فتوشاپ 0 تا 100 جهت ورود به بازار کار

شما میتوانید فیلم های آمومزش فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته را چندین بار مشاهده کنید و نکات آموزشی را به صورت عمیق درک استودیو طراحی کنید. در فصل دوم فیلم آموزش فتوشاپ رایگان نحوه ترکیب تصاویر و ایحاد تصاپیر منحصر به فرد آموزش داده میشود و شما میتوانید ساخت تصاویر یونیک و منحصر به فرد را به صورت صفر تا صدی از بهترین سایت آموزش فتوشاپ فرا بگیرید. در این فرصت استثنایی میتوانید اقدام به خرید پکیج آموش فوشاپ ۲۰۲۰ کنید وو در صورت تمایل میتوانید فصل دوم را که آموزش فتوگرافی در فتوشاپ یا به عبارتی آموزش گام به گام ادیت عکس در فتوشاپ میباشد را به صورت مجزا خریداری کنید. در آموزش گام به گام ادیت عکس در فتوشاپ با ابزار ادیت عکس در فتوشاپ به طور کامل آشنا میشوید و به راحتی میتوانید با نکات آموزش رایگان ادیت عکس با فتوشاپ بهترین ادیت ساده با فتوشاپ را یاد بگیرید. در پایان این فصل و با تکمیل فصل های ۳ و ۴ میتوانید آموزش ادیت حرفه ای عکس با فتوشاپ را یاد بگیرید و به راحتی تصاویر جذاب و منحصر به فرد تولید کنید. اگر سوالی در مورد آموزش فتوگرافی در فتوشاپ دارید میتوانید در قسمت نظرات این صفحه بیان کنید تا اساتید ما در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

سپس از قسمت تولبار بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کرده و در نهایت تیک گزینه Magnetic را بزنید. اگر شما یک لایه و یا هر شی را کپی و پیست کنید، آن به صورت پیشفرض در وسط صفحه قرار می‌گیرد. اما اگر بخواهید لایه کپی شده دقیقا بر روی خودش پیست شود، می‌توانید از کلید میانبر Shift + Ctrl + V (در مک Shift + Cmd + V) استفاده کنید. یکی از مشکلات زیادی که کاربران با آن روبه رو هستند جابه‌جایی یک لایه و شی بر روی خطی صاف است. سپس بر روی لایه مدنظر کلیک کرده و با فشردن کلید Shift آن را بر روی خطی صاف در دو حالت عمودی یا افقی جابه‌جا کنید.

  • مد رنگی BITMAP از زیر مجموعه های مد رنگی سیاه و سفید می باشد.
  • این نرم افزار اجازه می دهد تا کاربران تصویر خود را به راحتی دستکاری ، برش و تغییر اندازه دهند و یک اثر جدید خلق نمایند .
  • اگر پنل لایه‌ها در فتوشاپ حذف شده است، از منو، Window را باز کرده و روی Layers کلیک کنید تا دوباره این پنل در سمت راست صفحه نمایان شود.
  • برای کارهای جزئی‌تر هم می‌توانید از ابزار Lasso استفاده کنید.
  • وجود عملکردهای خودکار در آن یکی دیگر از ویژگی هایی است که شما پس از آموزش صفر تا صد فتوشاپ متوجه آن میشوید.
در میان شش هزار مطلب آموزشی منتشر شده در بیاموز، جستجو نمایید … استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به شرکت دانش بنیان پردیس ونداد پارس است. ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید اضافه شده به فتوشاپ 2021 را شناختیم. ابزار Rounded Rectangle مشابه ابزار Rectangle است اما اشکال را با گوشه های گرد ترسیم می‌کند. اینجا هم اگر Shift را فشار داده و نگه دارید، مربع با گوشه های گرد ترسیم می‌شود.

خود فتوشاپ شامل چندین فضای کاری از پیش ساخته شده است که هر کدام مربوط به اهداف و کارهای خاصی است. مثلا اگر یک طراح وب هستید، ممکن است بخواهید به فضای کاری Graphic و Web بروید. برای ویرایش تصویر، فضای کاری Photography انتخاب خوبی است. پنجره سند ، ناحیه بزرگی در مرکز صفحه است که تصویر را نمایش می‌دهد.

آموزش فتوشاپ: فتوشاپ مقدماتی (ایجاد پروژه جدید در فتوشاپ از صفر)

در این فصل آموزشی ما ترفند آپلود عکس بدون افت کیفیت در اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد و شما میتوانید به راحتی از این راه به موفقیت در جذب فالور در اینستاگرام برسید. اگر تنها به کسب و کار در اینستاگرام و فضای مجازی علاقه مند هستید به شما توصیه میکنیم فصل ۹ و ۱۰ آموزش حرفه ای فتوشاپ ۲۰۲۰ را از دست ندهید. البته شما میتوانید این دو فصل را به صورت مجزا خریداری کنید اما با خرید پکیج کامل ۱۰ فصل آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰ میتوانید با سایر کاربرد های این نرم افزار نیز آشنا شوید و با خلاقیت بیشتری در فضای مجازی فعالیت کنید.

صفر تا صد آموزش انیمیشن سازی در افتر افکت – پک ۲ – اسکریپت ها و تکنیک های انیمیشن

آموزش ویدئویی فتوشاپ 0 تا 100 جهت ورود به بازار کار

برای اطلاع از زمانبندی و شرکت در این دوره های ویژه با ما در ارتباط باشید. خیر به هیچ وجه، شما تنها یک بار این دوره را تهیه می کنید و بعد به صورت رایگان به تمام آپدیت های آن و جلسات آموزشی جدید، دسترسی خواهید داشت. اگر پکیج را به صورت پستی تهیه کنید، هم زمان به صورت دانلودی نیز امکان دانلود و استفاده از جلسات آموزشی را خواهید داشت. آموزش ها کاملاً به زبان فارسی و بسیار سلیس و روان است به نحوی که پیچیده ترین موضوعات را به راحتی درک خواهید کرد و هیچ گونه اضافه گویی و اتلاف وقت شما در این دوره وجود ندارد. با کلیک راست بر روی هر لایه و سپس انتخاب گزینه Quick Export، آن لایه بر روی هارد دستگاه شما ذخیره خواهد شد.

بهترین راه آموزش فتوشاپ رایگان

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب