آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

سپس بر روی نصب کلیک کنید تا نصب نرم افزار صرافی کوینکس آغاز شود. صرافی بین‌المللی کوینکس در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی، کار خود را آغاز کرد. با توجه به اینکه لازم است بعد از ثبت نام برای فعال سازی اکانت خود یکی از دو روش امنیتی دولایه ایی را فعال نمایید. در اینجا آموزش فعالسازی گوگل آتنتیکیتور برای شما توضیح داده شده است. تمام ترید ها و ورودی های که با این کاربری ایجاد کرده اید در صرافی کوینکس غیر فعال خواهد شد.

ثبت نام کوینکس در تهران

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوینکس با گوشی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آموزش کامل ثبت نام و کار با صرافی کوینکس Coinex آموزش خرید و فروش با کوینکس

از موضوع اصلی دور نشویم و به نحوه ثبت نام در کوینکس با تلفن همراه بپردازیم. برای برداشت از حساب، پس از ورود به حساب کاربری در بخش Assets روی گزینه Withdraw کلیک کنید. در پنجره باز شده مانند قبل نوع ارز دیجیتال و شبکه آن را انتخاب کنید. (بهتر است از گزینه عادی استفاده کنید.) در مرحله بعدی آدرس شخص، صرافی و… که قصد انتقال رمزارز به حساب آن را دارید در باکس Withdrawal Address وارد کنید.

کوینکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال است که یک خدمات رسان برای محصولات مبتنی بر بلاکچین به شمار می‌آید. ویژگی‌های زیادی در این پلتفرم وجود دارد که آن را به گزینه مناسبی برای مبادلات کریپتویی تبدیل کرده است. پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و فیات بسیار باعث شده است تا افراد زیادی به سمت آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس روی بیاورند. با آموزش ویدیویی ثبت نام در صرافی کوینکس همراه ما باشید تا به راحتی به ترید ارزهای دیجیتال خود بپردازید.

نحوه واریز وجه به کیف پول در کوینکس

ما در ادامه شرایط معاملات این صرافی را به صورت گام به گام برایتان شرح می‌دهیم. ۱- برای واریز یا انتقال ارزهای دیجیتال موردنظر خود به حساب کوینکس وارد حساب کابری خود در صرافی کوینکس شوید و در صفحه اصلی در نوار بالای صفحه گزینه asset را انتخاب کنید. ۱- در ابتدای کار لازم است وارد سایت صرافی کوینکس به آدرس رفته و روی گزینه ثبت‌نام یا «Sign up» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

فعال سازی گوگل آتنتیکیتور صرافی کوینکس

اگر کد Referral یا دعوت دارید، می‌توانید آن را وارد کنید. با این کار شما تا 3 ماه در کارمزد معاملات خود، تخفیف دریافت می‌کنید. در همه صرافی‌ها، کارمزد معاملات بر حسب دو معیار مختلف تعیین می‌شود. اگر بخواهیم خیلی ساده Maker و Taker بودن را توضیح دهیم، شما زمانی Maker هستید که در حال ثبت سفارش خرید یا فروش در حالت Limit یا Stop Limit هستید. در ادامه این مقاله به آموزش صرافی کوینکس Coinex پرداخته‌ایم. ۳- بعد از وارد کردن کد دو عاملی روی گزینه NEXT کلیک کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب