آموزش گام به گام ثبت نام در صرافی کوکوین

در ادامه قیمت سفارش با توجه به نوع سفارش انتخابی در بالا به نمایش در می‌آید. در کادر بعدی باید حجم سفارش را بر اساس ارز اول (ارز سمت چپ در نماد معاملاتی) بر مبنای میزان یا درصد کل سرمایه موجود در حساب کاربری‌تان انتخاب کنید. همان طور که می‌دانید ارز سمت چپ در نماد معاملاتی، ارزی است که قصد معاوضه آن را با ارز سمت راست دارید. در این بخش میزان دارایی شما از ارز مورد نظر به نمایش در می‌آید که برای انتخاب با مشکل مواجه نشوید.

در مرحله بعد برای اثبات اینکه شما ربات نیستید، باید قطعه پازل را از سمت راست، به سمت چپ بکشید و در جای درست قرار دهید.

آموزش گام به گام ثبت نام در صرافی کوکوین

وقتی این سفارش را درج کنید، در بین فهرست سفارشات در دفترچه سفارش، قرار می گیرد. وارد نماید، نه تنها خود بلکه معرف خود از مزایای وابستگان صرافی استفاده خواهند کرد. دعوت کنید و با هم 40٪ از هزینه های معاملاتی را به عنوان کمیسیون تقسیم کنید. بیایید نگاهی به نکته‌های مثبت و منفی این صرافی بیندازیم.

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال

به‌ این‌ ترتیب، شما؛ کارمزد صرافی را از محل ذخایر دارایی‌های KCS خود خواهید پرداخت و شامل تخفیف صرافی کوکوین می‌شوید. صرافی kocoin یکی از محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال برای معاملات spot و فیوچرز می باشد. این صرافی پنجمین صرافی برتر با حجم معاملات بیش از 1.5 میلیارد دلار در 24 ساعت در لیست Coinmarketcap است.

برای مثال تصور کنید که در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال KCS برابر با ۰.۹۶۲۹ دلار است و پیش بینی می‌کنید که به‌زودی به ۱.۰۶۶۶ دلار می‌رسد. به همین دلیل تصمیم می‌گیرید که ریسک نکنید و آن را در قیمت ۱.۰۶۵ بفروشید و کمی سود کنید. ازآنجاکه نمی‌توانید در تمام مدت شبانه‌روز بازار را دنبال کنید، باید از این نوع سفارش استفاده کنید. برای قراردادن سفارش Market، نوع ارز و نوع سفارش را تعیین کنید تا فیلد جدیدی باز شود. دقت داشته باشید که در این شرایط تنها باید مقدار را وارد کنید و صرافی برای شما سفارش را با بهترین قیمت انجام می‌دهد.

تاریخ تأسیس و شکل گیری صرافی کوکوین به سال 2017 برمی‌گردد. کوکوین علاوه بر ارائه یک پلتفرم استاندارد و رابط کاربری ساده، فرصت معاملات مارجین، فیوچرز و همتا به همتا را برای کاربران ایجاد کرده است. بیش از صدها ارز دیجیتال در این صرافی لیست شدند و نسبت به سایر صرافی‌های پیشرو، کارمزد کمتری از کاربر دریافت می‌کند. این دو صرافی جزء بهترین صرافی‌ها برای معاملات و خرید و فروش هستند و در مقایسه هر کدام از آن‌ها دارای محاسن و معایبی نسبت به یکدیگر هستند. یکی از نکات مثبت صرافی کوکوین در معاملات، کارمزد بسیار اندک و یا حتی صفری است که از افراد دریافت می‌کند و برای افرادی که احزار هویت هم نکردند قابلیت انتقال 5 بیت کویین را در روز فراهم کرده است. در مرحله قبل مراحل ثبت نام در صرافی کوکوین را با موفقیت پیمودیم.

نمونه پروژه های طراحی سایت

در صورت استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آی پی، مطمئن شوید که در هر بار استفاده (حتی در صورت انتخاب یک کشور واحد) آی پی شما تغییر نکند و همواره از یک آی پی تغییرداده ثبت نام کوکوین شده استفاده کنید. فرمت تصویر ارسالی برای کوکوین باید JPG یا PNG باشد و حجم آن نباید از ۴ مگابایت تجاوز کند. در این قسمت باید تمام اطلاعات خواسته شده را که مربوط به ایمیل شما می‌شود را کامل نمایید. پس از مطالعه کامل قوانین و اساسنامه کپی تریدینگ دارایا تیک موافقم رو فعال کنید. شما دوست دارید بدانید کوین KCS دقیقا چیست و از کجا آمده است؟ با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

قبل از شروع به کار KuCoin، مطمئن شوید که دقت لازم را انجام دهید و به یاد داشته باشید که تجارت ارز دیجیتال ریسک قابل توجهی دارد. بازار می تواند به شدت بی ثبات باشد و نوسانات قیمت بسیار سریع اتفاق می افتد. کاربران می‌توانند رمزنگاری را با کارت بانکی یا PayPal خریداری کنند، اما جفت معامله برای ارز فیات وجود ندارد. این به صرافی اجازه می‌دهد تا برخی مقررات را کنار بگذارد و خدمات ناشناس‌تری را به کاربران خود ارائه دهد.

آدرس ایمیل و یا شماره تلفن کاربران هر دو در ثبت نام صرافی قابل اجرا هستند که هر دو مراحل را توضیح داده‌ایم. اما محیط فیوچرز به معاملات محازی می گویند که از طرف صرافی به شما لوریج داده میشود تا چند برابر حجم پولتان رمز ارز خریداری کنید. با انتخاب “عبارت امنیتی برداشت”، هنگام برداشت از حساب کاربری صرافی کوکوین لازم است این کد را وارد کنید. با انجام مراحل احراز هویت امکان برداشت بیش از 5 بیت‌کوین در روز، استفاده از اهرم فشار 100 در معاملات فیوچرز فراهم شده و محدودیت معامله فیات به کریپتو در یک روز به 1400 USDT می‌رسد. از طریق آموزش کوکوین تنها با چند مرحله ساده اما مهم می‌توانید امنیت حساب کاربری خود را بالا برده و با خیال راحت وارد معامله شوید.

به دلیل محدودیت‌های کاربران ایرانی؛ لازم است برای فعالیت در Kucoin با واریز ارز دیجیتال شروع کنید. معاملات فیوچرز در کوکوینمعاملات فیوچرز ارز دیجیتالهمانطور که در شکل بالا می بینید در کوکوین می توانید هم با USDT هم ارز های دیجیتال معاملات فیوچرز انجام دهید. اگر می خواهید با ارز های دیجیتال معاملات آتی داشته باشید روی تب COIN کلیک کنید. در صرافی کوکوین می توان با ارز های بیت کوین ، اتریوم ، پولکادات و ریپل معاملات فیوچرز انجام داد. یکی از ارز هی را که کاملا تحلیل کرده و روند آن را تشخیص دادید ، انتخاب کرده و پوزیشن sort و یا long باز کنید. صرافی کوکوین هم مانند صرافی های بایننس و FTX به عنوان واسطه ای برای خرید و فروش ارز محسوب می شود و شما می توانید با ثبت سفارش خرید و فروش و پرداخت کارمزد به صرافی در این پلتفرم معامله کنید.

در پاسخ باید بگیم به هیچ عنوان هیچ کار ارزی را حتی اگر اون سایت مقصد حساسیت خاصی هم ندارد با سرور اشتراکی انجام ندید . Stop Limit یا توقف محدود، در این نوع معامله اگر قیمت ارز به عدد A برسد به‌ صورت اتوماتیک یک سفارش با قیمت B انجام می‌ شود. Limit order یا سفارش محدود، در این نوع سفارش میزان معینی از یک ارز در قیمت محدود معامله می‌ شود. برخلاف صرافی های دیگر از ارزهای سنتی فیات پشتیبانی می‌کند. در صورت هولد این توکن توسط کاربر، می‌ تواند از تخفیفات در کارمزد معامله برخوردار شود. این صرافی با برخورداری از 8میلیون کاربر از سراسر جهان و حجم معاملات روزانه زیاد یکی از صرافی های نامدار محسوب می شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب