آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ انتشارات برآیند | totoweb

در پلتفرم یکتانت شما می­‌توانید حتی با قیمت 50 تومان به ازای هر کلیک یا حتی روزانه تومان کمپین خود را طراحی و اجرا کنید که این هزینه نسبت به کانال­‌های آفلاین بسیار پربازده‌­تر و کم‌­هزینه‌­تر است. برخلاف بازاریابی B2B، مصرف‌کنندگان به دنبال بازگشت سرمایه خود نیستند. آن‌ها به‌سادگی به دنبال محصول یا خدماتی هستند که زندگی آن‌ها را کمی آسان‌تر کند؛ بنابراین روی تسریع فرآیند خرید توسط مشتریان باید تمرکز کنید.

آیا برای دیجیتال مارکتینگ به بودجه زیادی نیاز است؟

هیچ کاربری این رفتار را نمی پسندد و با این کار فقط ارزش برند و خودتان را زیر سوال می برید. سعی کنید ایمیلها در بازه های زمانی مشخص شده و بصورت هدفمند فقط برای کاربرهایی که خودشان تمایلشان را برای دریافت ایمیل های شما اعلام کرده اند و در خبرنامه سایت عضو شده اند بفرستید و همچنین قابلیت انصراف از خبرنامه را در انتهای آن قرار بدهید. «بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ» یکی از استراتژی‌های بازاریابی است که از علوم عصب‌شناسی و شناختی و روانشناسی برای شناخت و درک نیازها و خواسته‌های مخاطبان و بهبود نتیجه کمپین‌های بازاریابی بهره می‌گیرد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ انتشارات برآیند | totoweb «کمپین بازاریابی دیجیتال» همان مجموعه اقدامات و روش‌هایی است که در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود برای رسیدن به اهداف مشخص به‌کار می‌برید. فکر می‌کنید که چقدر هزینه دارد؟ حالا همین را با روش فیزیکی که در آن نامه‌های متعددی را باید به آدرس‌ها و شهرهای مختلف ارسال کرده، مقایسه کنید. هزینه کدام یک بیشتر است؟ از هر جهتی نگاه کنید، استفاده از خدمات بازاریابی دیجیتال نه تنها فقط مقرون‌به‌صرفه تر است، بلکه بازگشت سرمایه سریع‌تری هم دارد. اگر شما صاحب یک وب سایت باشید یا در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت می‌کنید، حتماً با دیجیتال مارکتینگ آشنا هستید. من از بس ویدئو ها آقای رهبری رو دیدم، همش صدای ایشون لحنشون موقع خوندن تو گوشم بود.

چند پرسش، و پاسخ آن‌ها

پس از انتشار ویدئو در شبکه‌های مختلف، نتایج را پیگیری کنید تا شبکه‌ای که بهترین نتایج را ارائه می‌دهد، تشخیص دهید. تأثیرگذاری ویدئو بسیار زیاد است به‌ نحوی‌ که اگر افراد اطلاعاتی را فقط بشنوند، سه روز بعد 10% از مطالب را به یاد دارند ولی اگر صدا و تصویر در قالب ویدئو همراه یکدیگر باشد، سه روز بعد به‌ طور متوسط 65% از اطلاعات را به یاد خواهند داشت. در طرف مقابل، بازاریاب‌هایی که به سراغ تاکتیک‌های دیجیتال درون‌گرا می‌روند با استفاده از محتوای سودمند و متناسب با نیازها و خواسته‌های مشتری هدف، نظر وی را به سمت وب‌سایت خود و درنهایت خرید جلب می‌کنند. یکی از ساده‌ترین و در عین حال موثرترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ درون‌گرا وبلاگ است. یک وبلاگ به روز و هدفمند این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مشتریان ایدئال خود را پیدا کنید. حتی هنگام انتخاب یا طراحی عکس برای محتوای شبکه اجتماعیتون باید به محدودیت های نمایشگر دستگاه های موبایل توجه داشته باشین.

بخش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای آن را بشناسید

بهینه سازی محتوا برای کاربران موبایل روش های مختلفی داره و وقتی از اونها در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خودتون استفاده کنین، میتونین همون تجربه با کیفیت رو برای کاربران به ارمغان بیارید. به طور خاص، آن‌ها در توضیح چگونگی عملکرد قانون و راهکارهای پیش رو در تعارضات مختلف بسیار خوب عمل می‌کنند. آن‌ها در وبلاگهای شخصی خود و یا شبکه‌های اجتماعی مانند LinkedIn می‌توانند مطالب مفیدی در رابطه با موقعیت‌های خاص حقوقی به اشتراک بگذارند.

  • در این مرحله با استفاده از ابزارهای رایگان و شبکه‌های تبلیغاتی، به راهکارهای افزایش فروش محصول/خدمات و جلب نظر مشتریان بالقوه پرداخته می‌شود.
  • ما به عنوان یک مجموعه بازاریابی اینترنتی، یکی از خدمات آن ایجاد و ساخت برند تجاری برای کسب و کارهای نوپا است.
  • به هر حال زمانی که می‌خواهید کارهای جزئی مانند کم کردن سایز عکس یا حذف بک‌گراند و… را انجام دهید، بهتر است خودتان دست به کار شوید و منتظر گرافیست نمانید.
  • 2.تولید و بازاریابی محتوا که در حال حاضر بهترین و ارزان‌ترین روش در برندسازی و جذب کاربران تیم توتو وب در قزوین است.
  • برای درک بهتر این موضوع، بیایید یک مقایسه کوتاه بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی انجام دهیم.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب