آیا آژانس شما برای آینده کار آماده است؟

از آنجایی که آژانس ها در تقاطع تغییر انتظارات مصرف کننده، عملیات تجاری و عادات محل کار قرار دارند، به طور قابل توجهی تحت تاثیر این روندهای کلان قرار خواهند گرفت.

چگونه آژانس خود را برای آینده کاری آماده کنید

در واقع، ترتیبات کاری انعطاف پذیر، بهره وری را افزایش می دهد و به اعضای تیم ثابت می کند که به آنها اعتماد دارید. آژانس هایی که به دنبال جذب و حفظ بهترین استعدادها هستند، باید ترتیبات کاری انعطاف پذیر، از جمله راه حل های ،یبی و ساعات کاری انعطاف پذیر را در نظر بگیرند.

در مجموع، هوش مصنوعی و اتوماسیون می توانند به آژانس ها کمک کنند تا کارایی را افزایش دهند، هزینه ها را کاهش دهند و مشتریان را خوشحال کنند.

افزایش در دسترس بودن داده‌های مشتری و ،ب‌وکار جمع‌آوری‌شده توسط نرم‌افزار بازاریابی و PSA به این م،ی است که آژانس‌ها می‌توانند به نتایج قابل اندازه‌گیری بیشتر برای مشتریان و بینش‌های عملی در مورد نحوه اداره بهتر ،ب‌وکارشان دسترسی داشته باشند.

کار از راه دور مزایای بسیاری را برای کارمندان ارائه می دهد، از تعادل بین کار و زندگی سالم تر و کاهش هزینه های رفت و آمد و بسیاری دیگر. برای آژانس‌ها، کار از راه دور فرصت‌هایی را برای کاهش هزینه‌های سربار و دسترسی به استعدادهای برتر از طریق استخدام مکان‌یابی باز می‌کند.

فرهنگ اعتماد و استقلال ایجاد کنید

با آموزش نحوه استفاده از نرم‌افزار هوشمندی که تصمیم‌گیری مبتنی بر داده را ارتقا می‌دهد، نیروی کار خود را توانمند کنید. ارتقای مهارت کارکنان با برنامه های آموزشی به آنها کمک می کند تا انتظارات مشتری را برآورده کنند و آنها را برای نقش های رهبری آماده کنند.

رفتار مصرف کننده

ظهور هوش مصنوعی آژانس‌ها را برای اتخاذ رویکردی تحلیلی‌تر برای مدیریت پروژه و عملیات تجاری باز کرده است. با ابزارهای هوشمندی که گزارش‌های قابل فهم را در اختیار تصمیم‌گیرندگان قرار می‌دهند، فرصتی عالی برای آژانس‌ها برای بهینه‌سازی پروژه‌های مشتری و عملیات روزمره وجود دارد.

روی پیشرفت کارمندان خود سرمایه گذاری کنید

این “آینده کار” به چگونگی تغییر عملیات محل کار بر اساس روندهای جه، اشاره دارد. ممکن است داستان‌هایی از ربات‌هایی که مشاغل انس، را تصاحب می‌کنند به ذهن متبادر شود، اما واقعیت بسیار ظریف‌تر از این است.

تحقیقات بارها و بارها نشان داده است که کارگران خواهان انعطاف هستند. بسیاری از ،ب و کارها در بخش آژانس و فراتر از آن به ترتیبات سنتی پس از بیماری همه گیر بازگشته اند، که در استعفای بزرگ سال 2022 نقش داشت.

فقط چند سال پیش، این به هیچ وجه درست نبود. بر ،ی پوشیده نیست که دنیای کار در حال تغییر است. اما ،ب‌وکارهایی که به دنبال تطبیق با آینده کاری هستند، باید برای چیزی فراتر از تغییر زبان آماده شوند.

عملیات محل کار توسط روندهای اجتماعی، اقتصادی و فناوری در حال تحول اداره می شود – همه عواملی که همه گیری کووید-19 تسریع کرد. آژانس‌ها، به‌ویژه، تحت‌تاثیر تغییر روند قرار می‌گیرند، و بسیار مهم است که آنها را تطبیق دهند.

به علاوه، با یک نمای کلی از آنچه همه روی آن کار می‌کنند، Runn می‌تواند به آژانس شما کمک کند تا به یک مدل کاری انعطاف‌پذیرتر تبدیل شود. تیم شما می تواند از هر کجا و هر زمان که باشد کار کند – و شما هرگز از آنچه که روی آن کار می کنند غافل نخواهید شد.

افکار نهایی

این بر عهده هر آژانسی است که از این فرصت ها حدا،ر استفاده را ببرد. تغییر را در آغوش بگیرید: روی فناوری‌های جدید سرمایه‌گذاری کنید، در توسعه تیم قهرمان شوید و به اندازه کافی چا، بم،د تا زم، که جزر و مد دوباره تغییر کند، سازگار باشید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/is-your-agency-ready-for-the-future-of-work/

در حال حاضر، شما متوجه خواهید شد که فناوری در حال تکامل در خط مقدم نوآوری در محل کار قرار دارد. یکی از ابزارهای فوق العاده برای اثبات آینده فرآیند مدیریت منابع شما Runn است.

محبوبیت روزافزون کار از راه دور فرصت‌های جدیدی را برای همکاری باز می‌کند و به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهد از مجموعه وسیع‌تری از استعدادها استخدام کنند.

با معرفی برنامه‌های توسعه‌ای که خلاقیت و نوآوری را ارتقا می‌دهند، آژانس‌ها می‌توانند کارمندان را تشویق کنند تا راه‌های جدیدی برای کار با مشتریان یا پیشنهادهایی که آنها را از رقبایشان متمایز می‌کند، ابداع کنند. این امر به توسعه فرهنگ خلاقیت و آزمایش کمک زیادی می کند و در درازمدت به نفع پروژه های مشتری خواهد بود.

داده ها و تجزیه و تحلیل

هوش مصنوعی برای تکرار تفکر انسان طراحی شده است و می تواند برای کاهش زمان صرف شده برای کارهای دستی تکراری، مانند یافتن خطاهای گرامری در متن یا تعامل با مشتریان در وب سایت ،ب و کار، استفاده شود. فن‌آوری‌های اتوماسیونی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، با ساده‌سازی عملیات و پشتیب، از حل مشکل، ارزشی را ارائه می‌کنند.

از ابزارهای هوشمند استفاده کنید

تجزیه و تحلیل مک کینزی این را نشان داد 20-25 درصد نیروی کار در اقتصادهای پیشرفته می توانند سه تا پنج روز در هفته از خانه کار کنند. حتی قبل از همه‌گیری، ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر در حال افزایش بود. با این حال، در طول همه‌گیری، قرنطینه‌ها در سراسر جهان نشان داد که کار از خانه باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

در زم، که بخش آژانس به طور فزاینده‌ای شلوغ می‌شود، رقابتی بودن ارزش دارد. از آنجایی که اتوماسیون می‌تواند کارهای روزمره را از دست کارگران بردارد، زمان بیشتری را برای کار خلاقانه و نوآوری آزاد می‌کند.

خلاقیت و نوآوری را ترویج دهید

هوش مصنوعی در تمام زندگی ما بهبود یافته است و تجربیات تکنولوژیکی هوشمندتری را ارائه می دهد که همه چیز از ،ید تا تولید محتوا را در بر می گیرد. بنابراین، جای تعجب نیست که انتظار می رود صنعت هوش مصنوعی رشد کند 190 میلیارد دلار تا سال 2025.

چندین تغییر کلیدی بر آینده کار تأثیر گذاشته است که با همه‌گیری جه، تسریع شده است:

  • محبوبیت روزافزون کار از راه دور و کار انعطاف پذیر
  • تسریع تحول دیجیتال، از جمله پذیرش فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
  • افزایش شیوع تجارت الکترونیک و تراکنش های دیجیتال که حتی به صنایع محافظه کار سنتی مانند پزشکی و بانکداری نیز کشیده شده است.
اجرا کن یک ابزار مدیریت منابع نوآورانه است که کارهای سنگین را در مورد شناسایی، تخصیص و بهینه سازی منابع برای شما انجام می دهد. با ویژگی‌های پیش‌بینی، برنامه‌ریزی پروژه، گزارش‌دهی و موارد دیگر، می‌تو،د پروژه‌های سودآور را ارائه دهید و هر بار از انتظارات مشتری فراتر بروید.

برخی از آژانس‌ها ممکن است نیاز به اتخاذ شیوه‌های مدیریتی جدیدی داشته باشند که از همکاری و ارتباطات پشتیب، می‌کنند و به ابزارهای جدید و استراتژی‌های جدید برای مدیریت تیم‌های راه دور نیاز دارند. با این حال، زم، که شما در نظر بگیرید 87 درصد از کارگران آمریکایی در صورت پیشنهاد از فرصت برای کار انعطاف پذیر استفاده کنید، سرمایه گذاری در یک محیط کاری انعطاف پذیر ارزش بهای آن را دارد تا استعدادهای برتر خود را حفظ کنید.

خلاقیت و نوآوری

بیایید نگاهی دقیق‌تر به تحولات کلیدی بیندازیم که انتظار داریم آینده کاری در بخش آژانس را شکل دهد و چگونه آژانس‌ها می‌توانند از این فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرند.

اتوماسیون و هوش مصنوعی

«WFH»، «AI» و «4-day-week» اکنون بخشی از زبان تجاری روزمره ما هستند.

نکته: در مورد م،ای هوش مصنوعی برای آژانس های بازاریابی دیجیتال و نحوه استفاده آژانس ها از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به روند خود بیشتر بیاموزید.

کار از راه دور

آژانس ها می توانند با استفاده از ابزارهای تجاری که از اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنند، از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. چالشی که بسیاری از آژانس ها با آن روبرو هستند افزایش کارایی است. ابزارهای بی‌شماری برای کمک به آژانس‌ها برای انجام این کار طراحی شده‌اند و ویژگی‌هایی مانند:

  • ایجاد خودکار پیش بینی درآمد بر اساس پروژه های زنده و خطوط لوله
  • بهینه سازی هدف گذاری مخاطب برای کمپین های بازاریابی بر اساس نتایج قبلی
  • ایجاد خودکار محتوا با استفاده از دارایی های برند موجود
  • افزایش کارایی عملیاتی با خودکار ، کارهای تکراری، مانند صورتحساب، تعقیب مشتریان، و ایجاد یادآوری کار
  • ساده سازی فرآیندها با ایجاد رویه های عملیاتی استاندارد

تغییر می تواند ،ره آور باشد، اما بدون آن، با چالش ها و فرصت هایی مواجه نمی شویم که ما را تشویق به نوآوری و یادگیری کند.

با شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادهای دیجیتال و خواندن گزارش‌ها و نشریات صنعت، اطمینان حاصل کنید که آژانس شما جلوتر از رقابت باقی می‌ماند.

بنابراین، آیا آژانس شما برای آینده کاری آماده است؟ بیایید بررسی کنیم که آینده کار چگونه بر بخش آژانس تأثیر می گذارد و چه کاری می تو،د انجام دهید تا از این فرصت ها حدا،ر استفاده را ببرید.

آینده کار چیست؟

تغییرات در رفتار مصرف کننده توسط همان تغییراتی که آینده کار را تحت تأثیر قرار می دهد، کنترل می شود. آژانس ها باید در جریان این تغییرات باشند تا به ارائه کارهای عالی به مشتریان ادامه دهند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب