آیا بازاریابی ایمیلی همچنان یک استراتژی موثر است؟

از طریق ایمیل مارکتینگ می تو،د استراتژی های ارتباطی مختلفی را انتخاب کنید:

  • تجاری: این استراتژی‌ها سنتی‌ترین استراتژی‌ها در نظر گرفته می‌شوند و برای افزایش رفتار تکانشی هنگام اعلام تبلیغات یا یک محصول جدید در نظر گرفته شده‌اند.
  • وفاداری: به منظور حفظ مشتریان، این نوع کمپین با هدف ارتقای ارتباط آنها با برند یا شرکت، به منظور ایجاد فروش بیشتر است.
  • اطلاعاتی: این کمپین ها عمدتاً برای اطلاع رس، به مشتریان، به ،وان مثال در مورد رویدادهای آینده یا دریافت بازخورد در مورد یک خدمات یا محصول خاص در نظر گرفته شده است.
  • محل: این یک استراتژی است که برای اطلاع رس، به مردم در مورد مکان فروشگاه فیزیکی استفاده می شود تا بتوانند وارد آن شده و مشتری شوند.

یکی از عوامل کلیدی که به رشد آن کمک می کند، تکامل دستگاه های تلفن همراه و افزایش استفاده از آنها است. دو سوم ایمیل ها بر روی گوشی های هوشمند یا تبلت ها باز می شوند زمین بازاریابی75 درصد از کاربران جیمیل از طریق آن ها به آن دسترسی دارند و ایمیل هایی که پاسخگو هستند، طبق کلیکز 40 درصد نرخ باز شدن دارند.

نتیجه

بسیاری از متخصصان به مرگ از پیش برنامه ریزی شده بازاریابی ایمیلی به دلیل رشد رسانه های اجتماعی و سرمایه گذاری در نتیجه آنها توسط شرکت ها اشاره می کنند. با این حال، ،، که این عقیده را دارند که بازاریابی ایمیلی دیگر موثر نیست، فراموش می کنند که اگر محتوای ایمیل مطابق با منافع گیرندگان نباشد، این استراتژی کارساز نیست.

برای ارسال پیشنهادات و تخفیف های تبلیغاتی، اعلام محصولات و خدمات جدید و اطلاع رس، به مشتریان از شرکت خود، می تو،د از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ استفاده کنید.

همچنین مهم است که نرخ تبدیل را نیز در نظر بگیرید، که تعداد افراد پس از خواندن ایمیل های شما را اندازه می گیرد. شما باید نرخ تبدیل بالایی داشته باشید زیرا این نشان می دهد که ایمیل های شما در فروش موفق هستند.

چگونه از قدرت بازاریابی ایمیلی بهره مند می شوید؟

همچنین مطالعات نشان داده است که بازاریابی ایمیلی نسبت به هر کانال دیجیتال مارکتینگ دیگری ROI (بازده سرمایه گذاری) بالاتری دارد. به گزارش دات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی به ازای هر دلار ،ج شده، میانگین بازگشت سرمایه 39 دلاری دارد. می توان گفت که کمپین های بازاریابی ایمیلی نسبت به سایر اشکال بازاریابی مقرون به صرفه تر هستند.

چگونه اثربخشی بازاریابی ایمیلی را اندازه گیری می کنید؟

اکنون در ش،ه های اجتماعی، محتوا توسط الگوریتم ها فیلتر می شود و به همه افراد نمی رسد. بر اساس مطالعه انجام شده توسط McKinsey & Company، بازاریابی ایمیلی تا 40 برابر موثرتر از رسانه های اجتماعی است. همین مطالعه همچنین نشان می دهد که فرآیند ،ید 3 برابر سریعتر از رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد.

بازاریابی ایمیلی دهه هاست که وجود داشته است و هنوز هم یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی امروزی است. این یک راه عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه شما و افزایش فروش است. بر اساس یک مطالعه توسط گروه رادیکاتی، بیش از 4 میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان. این تعداد زیادی از مشتریان بالقوه است که می تو،د با آنها ارتباط برقرار کنید!

معیار مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، نرخ کلیک (CTR) است. این نشان می دهد که چند نفر روی پیوندهای ایمیل شما کلیک می کنند. شما باید CTR بالایی داشته باشید زیرا این نشان می‌دهد که ایمیل‌های شما جذاب هستند و مردم پس از خواندن آنها اقدام می‌کنند.

این شاخص های آماری جای هیچ تردیدی در مورد پتانسیل این ابزار که باید در استراتژی دیجیتال یک شرکت گنجانده شود، باقی نمی گذارد.

بازاریابی ایمیلی روشی قدرتمند برای افزایش فروش و آگاهی از برند شماست. و با کمک ابزارها، می تو،د اطمینان حاصل کنید که خبرنامه های ایمیل یا محتوای تبلیغاتی شما به دست افراد من، می رسد و تأثیر دلخواه را دارند.

علیرغم ظهور رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یک استراتژی بسیار موثر برای ،ب و کارها برای ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه است. برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی ایمیلی، ایجاد محتوای مرتبط و محدود ، تعداد ایمیل‌های ارسالی بسیار مهم است. اندازه‌گیری اثربخشی بازاریابی ایمیلی از طریق معیارهایی مانند نرخ باز، نرخ کلیک و نرخ تبدیل برای اطمینان از دسترسی کمپین‌ها به افراد من، ضروری است. پتانسیل بازاریابی ایمیلی با بازگشت سرمایه (ROI) بالا و مقرون به صرفه بودن آن بیشتر برجسته می شود، مطالعات نشان می دهد که بازاریابی ایمیلی می تواند تا 40 برابر موثرتر از رسانه های اجتماعی باشد.

اولین معیاری که باید به آن توجه کنید نرخ باز است که تعداد افرادی که ایمیل های شما را باز می کنند را اندازه می گیرد. شما باید نرخ باز شدن بالایی داشته باشید زیرا این نشان می دهد که ایمیل های شما توسط مخاطبان هدف شما خوانده می شود.

گاهی اوقات به دست آوردن اطلاعات در مورد بخش ها دشوار است. طبق گفته Ascend، 51 درصد از بازاریابان می گویند که موفقیت بازاریابی ایمیلی اغلب به دلیل فقدان اطلاعات مرتبط در مورد مخاطبین آنها محدود می شود. همچنین، 78 درصد از گیرندگان آن ادعا می‌کنند که اشتراک‌های ایمیل را لغو کرده‌اند، زیرا تعداد زیادی دریافت می‌کنند. به این ترتیب، مهم است که تعداد ایمیل ها را کاهش دهید و مردم را با اطلاعات مربوط به شرکت ها بمباران نکنید.

از نظر آماری، شاخص هایی وجود دارد که پتانسیل رو به رشد ایمیل مارکتینگ را نشان می دهد. بر اساس نظرسنجی های انجام شده توسط نظرسنجی ترجیحات کانال، نشان می دهد که 91 درصد از مردم حداقل یک بار در روز به ایمیل خود دسترسی دارند. علاوه بر این، همچنین گفته می شود که آنها ترجیح می دهند اطلاعات تجاری را از طریق ایمیل دریافت کنند.

اما، چگونه می تو،د یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق با بازگشت سرمایه بالا ایجاد کنید؟ همکاری با یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ باید اولین قدم برداشته شود و انتخاب از بین آژانس های متخصص در این زمینه روند را روان تر می کند. در اینجا انتخاب ما از برترین شرکت های بازاریابی ایمیلی، همه آماده هستند تا در سفر بازاریابی خود به شما کمک کنند!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/email-marketing-still-effective-strategy/

این استراتژی های مرتبط با محتوای مرتبط می تواند نتایج خوبی را برای شرکت ها به دست آورد. برخلاف آنچه در رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد، در بازاریابی ایمیلی، پایگاهی از مش،ین وجود دارد که از قبل به موضوعات ارسال شده توسط شرکت ها علاقه مند هستند. آنها می توانند انتخاب کنند که ایمیل ها را باز کرده و بخوانند یا نه.

ابزارهای بازاریابی ایمیلی رویکرد شخصی تری را به شما ارائه می دهند که به ،ه خود به درک اینکه آیا اه، شرکت مطابق با نتایج به دست آمده است یا خیر کمک می کند. همچنین، می‌تو،د تست‌های A/B را انجام دهید، که به شما کمک می‌کند بفهمید کدام ایمیل بهترین کار را دارد و نرخ باز شدن ایمیل شما را افزایش می‌دهد.

ایمیل مارکتینگ هزینه های مرتبط کمی دارد، برای مثال یک حساب کاربری در Mailchimp به شما امکان می دهد تا حدا،ر 12000 ایمیل در ماه را به لیستی با حدا،ر 2000 مخاطب به صورت رایگان ارسال کنید. طرح های پولی آنقدر گران نیستند.

لیست های بدون mailchimp

گیرنده شرکت را به خاطر می آورد و به شما اجازه می دهد بازاریابی مجدد انجام دهید تا به افرادی دسترسی پیدا کنید که مثلاً سبد ،ید وب سایت را رها کرده اند. از طریق ایمیل به آنها یادآوری می شود که محصولاتی در سبد ،ید دارند.

بازاریابی ایمیلی مزایای زیادی را ارائه می دهد. هنگامی که به درستی استفاده شود، می تواند فروش را افزایش دهد، مشتریان جدیدی ایجاد کند و به حفظ آنها کمک کند.

به گزارش سایت منبع چهارم، 92 درصد از کاربران اینترنت حداقل یک حساب ایمیل دارند. ی،ی عملاً همه بر خلاف آنچه در رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد ایمیل دارند، همه یک حساب کاربری ندارند، که می‌تواند دسترسی و پوشش بخش مورد نظر را دشوار و به حداقل برساند.

بنابراین، پاسخ به سوالات رایجی مانند “آیا بازاریابی ایمیلی کار می کند؟” و “آیا بازاریابی ایمیلی موثر است؟” زم، که گام های درستی را در سفر بازاریابی ایمیلی خود بردارید، بله است.

بازاریابی ایمیلی چقدر موثر است؟

اندازه گیری اثربخشی بازاریابی ایمیلی برای اطمینان از موثر بودن کمپین های شما و دسترسی به افراد من، مهم است. چندین معیار وجود دارد که می تواند برای اندازه گیری اثربخشی کمپین های شما استفاده شود.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب