آیا مزایای سئوی محلی برای مشاغل کوچک را از دست داده اید؟


اگر صاحب یک ،ب و کار کوچک هستید یا قصد راه اندازی آن را دارید، در اینجا نحوه بهینه سازی موتورهای جستجو می تواند برای شرکت های کوچک مفید باشد.

استعفای بزرگ ، بزرگ. تجدید سازمان بزرگ. هر چه اسمش را بگذارید، تاثیر زیادی گذاشته است.

تقاضا برای تعادل بهتر بین کار و زندگی و افزایش علاقه به کار در خانه باعث شده است که مردم در سراسر جهان از مشاغل خود کناره گیری کنند و ،ب و کارهای کوچک خود را راه اندازی کنند.

در واقع، ،ن زده می شود که 17 میلیون نفر در ایالات متحده در سال 2022 یک تجارت جدید راه اندازی خواهد کرد.

وقتی صاحب یک ،ب‌وکار کوچک هستید، مهم است که مطمئن شوید در بین شرکت‌های مشابه نزدیک شما متمایز است. این جایی است که یک استراتژی سئو محلی قوی می تواند شما را در مزیت قرار دهد.

از مزایای سئوی محلی برای مشاغل کوچک مطمئن نیستید؟

نگران نباشید. جستجوی آدامس خدمات سئوی محلی را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد و این راهنمای جامع در مورد سئو محلی را گردآوری کرده است.

مزایای سئوی محلی چیست، سئوی محلی چگونه به مشاغل کوچک کمک می کند و چگونه می تواند به رشد ،ب و کار شما کمک کند؟

بیایید دریابیم.

سئوی محلی برای مشاغل کوچک چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) زم، است که یک ،ب و کار حضور آنلاین خود را بهبود می بخشد تا در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو بیشتر دیده شود.

سئوی محلی زیرمجموعه خاصی از سئو سنتی است، جایی که یک ،ب و کار کوچک برای بهبود جایی که در جستجوهای محلی ظاهر می شود، عمل می کند.

بیش از 60 درصد مردم جستجوی محلی را به صورت روزانه انجام دهید. این بدان م،است که آنها در حال جستجوی محصولات و خدمات در منطقه محلی خود هستند. جستجوهایی مانند “کافی شاپ های نزدیک من”، “برق در شمال لندن” یا “نزدیک ترین سوپرمارکت به من”.

هنگامی که یک ،ب و کار کوچک هستید، می تو،د از سئوی محلی برای هدف قرار دادن این کاربران موتورهای جستجو و تشویق آنها به ،ید از شما استفاده کنید.

چه نوع مشاغلی به سئوی محلی نیاز دارند؟

پاسخ کوتاه به این سوال که چه نوع مشاغلی به سئوی محلی نیاز دارند؟ هر ،ب و کاری که کاربران محلی را هدف قرار می دهد.

پاسخ طول، تر به این سوال که چه نوع مشاغلی به سئوی محلی نیاز دارند؟ برخی از مشاغل هستند که به طور خاص از بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی سود می برند.

بیایید به برخی از آنها نگاه کنیم.

1. مشاغلی که آنلاین نمی فروشند

برخی از ،ب و کارها ممکن است یک وب سایت داشته باشند، اما محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش نرسانند. اگر می‌خواهید ،یداران را به بازدید از فروشگاه‌های آجر و ملات خود ترغیب کنید، سئوی محلی همچنان می‌تواند این مزیت را به شما بدهد.

سئوی محلی می تواند به افراد کمک کند تا درباره ،ب و کار شما اطلاعات بیشتری ،ب کنند، آگاهی از برند شما را بهبود بخشند و مهمتر از همه، مکان فروشگاه یا نمایشگاه شما را پیدا کنند.

تقریبا 80 درصد از جستجوهای محلی منجر به ،ید آفلاین می شود، بنابراین حتی اگر عملکرد تجارت الکترونیک ندارید، سئوی محلی برای ،ب و کار شما حیاتی است.

2. مشاغل بدون وب سایت

،ن زده می شود که از هر چهار ،ب و کار کوچک یک نفر وب سایت ندارید اگر یک ،ب و کار ،د هستید، بودجه بازاریابی کمی دارید یا زمان زیادی ندارید، ایجاد یک وب سایت ممکن است در بالای لیست کارهای شما نباشد.

با این حال، خبر خوب این است که سئوی محلی می‌تواند به شما کمک کند حتی اگر حضور آنلاین خود را نداشته باشید.

نمایه ،ب و کار Google به شما امکان می دهد با مشتریان خود تعامل داشته باشید و شانس حضور در «بسته محلی Google» در بالای نتایج جستجوی محلی را افزایش دهید. بعداً با کمی جزئیات بیشتر به نمایه‌های ،ب و کار Google نگاه خواهیم کرد.

ذکر نام، آدرس و شماره تلفن شما در وب سایت ها و فهرست های دیگر می تواند تجارت شما را تقویت کند، حتی اگر وب سایتی نداشته باشید. استنادات ‘NAP’ به ،وان پنجمین فاکتور با ارزش رتبه بندی برای سئوی محلی دیده می شود.

3. مشاغل با رقابت زیاد

برخی از ،ب و کارها طبیعتاً رقبای زیادی دارند. به ،وان مثال، لندن شهری با بیشترین بارها و بارها در جهان است که از نیویورک، توکیو، مادرید و بارسلونا پیشی گرفته است!

این بدان م،است که اگر رقبای زیادی در خیابان خود دارید، سئوی محلی برای ،ب و کارهای کوچک چیزی نیست که داشتن آن “خوب” باشد – یک امر ضروری است.

یک استراتژی سئو محلی قوی به این م،ی است که شما شانس بیشتری برای ش،ت دادن رقبای خود در نتایج موتورهای جستجوگر دارید و شانس بازدید مشتریان را افزایش می دهید.

بنابراین چه در زمینه املاک، مهمان نوازی یا حقوقی کار می کنید، حتما سئوی محلی را در نظر بگیرید.

بهترین استراتژی های سئوی محلی برای مشاغل کوچک چیست؟

اکنون کمی بیشتر در مورد اینکه سئوی محلی چیست می د،د، شاید از خود بپرسید که چگونه آن را در ،ب و کار کوچک خود پیاده سازی کنید.

استراتژی های سئوی محلی زیادی وجود دارد که می تو،د برای بهبود حضور خود در موتورهای جستجو معرفی کنید. برخی از آنها برنده سریع هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است کمی بیشتر طول ،شد.

قبل از شروع، Bubblegum Search همیشه انجام برخی تحقیقات را توصیه می کند. در نظر گرفتن:

  • کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید
  • مخاطب هدفی که می خواهید جذب کنید
  • رقبایی که محصولات و خدمات مشابهی را به شما ارائه می دهند

این به شما اطلاعاتی را می دهد که برای تصمیم گیری درست نیاز دارید.

1. بهینه سازی وب سایت

ممیزی محتوای موجود در وب سایت شما یک نقطه شروع عالی برای سئوی محلی است. به کلمات کلیدی محلی سازی شده ای که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید نگاه کنید و ببینید آیا صفحات وب و مقالات وبلاگ شما آنها را هدف قرار می دهند یا خیر.

فقط کلمات موجود در صفحات خود را بررسی نکنید. پیوندها، تصاویر و توضیحات متا شما همگی می توانند در تعیین حضور شما در موتور جستجو نقش داشته باشند.

2. ادعا و بهینه سازی نمایه ،ب و کار Google شما

نمایه ،ب و کار Google (که قبلاً به ،وان Google My Business شناخته می شد) یک راه ساده برای بهبود سئوی محلی شما است. می تو،د از آن برای ایجاد حضور آنلاین برای ،ب و کار خود و افزایش شانس حضور در گوگل برای جستجوهای محلی استفاده کنید.

Bing Places for Business جایگزین بینگ است و می‌تو،د اطلاعات نمایه ،ب‌وکار Google خود را نیز وارد کنید.

3. اثبات اجتماعی

70 درصد از مردم به توصیه شخص دیگری اعتماد می کنند، حتی اگر ،ی باشد که نمی شناسند. این می تواند جمع آوری نظرات و بازخورد برای ،ب و کار کوچک شما را به یک تلاش ارزشمند تبدیل کند.

نظرات Trustpilot، TripAdvisor، Yell، و نمایه ،ب و کار Google شما همگی در موتورهای جستجو رتبه بالایی دارند و به مشتریان احتمالی کمک می کنند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

4. سئو فنی

سئوی فنی به ملاحظات غیر مرتبط با محتوا اشاره دارد که می تواند به سایت شما کمک کند یا مانع از آن شود.

به ،وان مثال، آیا گوگل می تواند صفحات وب شما را برای یافتن و رتبه بندی محتوای من، ب،د و فهرست کند؟

آیا صفحات شما خیلی کند بارگذاری می شوند؟ آیا وب سایت شما هم روی دسکتاپ و هم بر روی موبایل قابل استفاده است؟

Bubblegum Search ثبت نام در Google Search Central را توصیه می کند. این یک ابزار رایگان است که به شما اطلاع می دهد که آیا مشکلاتی وجود دارد که بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد. سپس می تو،د مشکلات را خودتان برطرف کنید یا از یک توسعه دهنده وب بخواهید که شما را جستجو کند.

5. لینک بیلدینگ

دریافت لینک به سایت ها و دایرکتوری های با کیفیت بالا یک سیگنال مثبت در رتبه بندی سئو محلی است و به شما کمک می کند تا نشان دهید که محتوای وب سایت شما معتبر و قابل اعتماد است.

ایجاد لینک بسیار سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد دریافت لینک از یک وب سایت با کیفیت بالا. شما نیاز به ارائه ارزش دارید چه چیزی می تو،د به آنها پیشنهاد دهید که هیچ ، دیگری نمی تواند؟

94 درصد از محتوای وب سایت هیچ پیوند خارجی ندارد، بنابراین اگر بتو،د فقط یک لینک با کیفیت بالا از سایت دیگری به صفحه تازه منتشر شده خود دریافت کنید، کار بسیار خوبی انجام می دهید!

آیا سئوی محلی برای مشاغل کوچک ارزشش را دارد؟

زم، که شما مسئول بازاریابی یک ،ب و کار کوچک هستید، هر پنی اهمیت دارد. باید اطمینان حاصل کنید که پولی که ،ج می کنید به بازگشت سرمایه سالم منجر می شود.

بازگشت سرمایه ای که دریافت می کنید بسته به صنعتی که در آن کار می کنید و رقابت شما متفاوت است.

با این حال، سئوی محلی یکی از مقرون به صرفه ترین کانال های بازاریابی برای مشاغل کوچک است.

سئوی محلی را با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) مقایسه کنید. با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، شما برای رساندن ،ب و کار خود به بالای موتورهای جستجو، هزینه می پردازید. با این حال، هنگامی که کمپین های خود را متوقف یا متوقف می کنید، تبلیغ شما ناپدید می شود. با سئوی محلی، حتی پس از اینکه تمرکز خود را بر روی آن متوقف کردید، همچنان به رتبه بالایی خواهید رسید.

با توجه به انتخاب بین سئو محلی و PPC، 70 درصد از بازاریابان هر بار سئو را انتخاب می کنند.

سرمایه گذاری در سئوی محلی فقط به شما مزیت مالی نمی دهد. این می تواند به شما کمک کند تا در جامعه محلی خود نیز اعتماد ایجاد کنید. با تعامل با سایر ،ب و کارها و سازمان های محلی، برند خود را می سازید و تبلیغات مثبتی ایجاد می کنید که شرکت شما را در آینده در جایگاه خوبی قرار می دهد.

در نتیجه – سئو محلی برای مشاغل کوچک بیش از حد یک ضرورت است

سئوی محلی برای ،ب و کارهای کوچک می تواند یک چالش به نظر برسد، به خصوص اگر تجربه ای در این زمینه نداشته باشید.

با این حال، قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارد و حتی کوچکترین تغییرات می تواند تأثیر مثبتی بر رتبه شما در موتورهای جستجو بگذارد.

ما می خواهیم شما را با یک فکر نهایی ، کنیم. 97 درصد مردم از طریق اینترنت در مورد یک شرکت محلی اطلاعات می گیرند. این به این م،ی است که داشتن یک موتور جستجوی محلی، حتی اگر وب‌سایتی از خود ندارید، می‌تواند به شما برتری نسبت به رقبای خود بدهد.

زم، را برای بررسی جایگاهی که در حال حاضر در موتورهای جستجو ،ب کرده اید، اختصاص دهید. اگر از جایی که هستید راضی نیستید، کارهای زیادی وجود دارد که می تو،د برای بهبود انجام دهید.

و به یاد داشته باشید، اگر به دنبال خدمات سئوی محلی مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک هستید، Bubblegum Search می تواند به شما کمک کند.



منبع: https://di،alagencynetwork.com/are-you-missing-out-on-the-benefits-of-local-seo-for-small-businesses/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب