آیا وب سایت های وردپرسی برای کسب و کارهای جدید خوب هستند؟

اگر در حال راه اندازی یک ،ب و کار جدید هستید، یکی از اولین کارهایی که می خواهید انجام دهید ایجاد یک وب سایت است. اما، اگر شما باهوش ترین فرد در زمینه فناوری در جهان نیستید، می خواهید با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS شروع به کار کنید. این به شما این امکان را می دهد که میزب، کنید و یک سایت برای ،ب و کار خود بسازید و می تواند کل فرآیند را بسیار آسان تر کند.

شاید تردید شما در استفاده از وردپرس ناشی از این واقعیت است که شما در زمینه فناوری بهترین نیستید. ممکن است نگران این باشید که نمی د،د چگونه از CMS استفاده کنید و وب سایت خود را تقویت کنید. خوب، خبر خوب این است که وردپرس به دلیل استفاده آسان مشهور است. در واقع، بسیاری از مردم بر این باورند که رابط کاربری ساده‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد کارهای زیادی را بدون نیاز به فکر ، زیاد انجام دهید.

آیا می خواهید مطمئن شوید که کارکنان شما به وب سایت دسترسی دارند؟ خوبی وردپرس این است که می تو،د کاربران مختلفی داشته باشید. شما مدیر اصلی خواهید بود و این بدان م،ی است که شما می تو،د تصمیم بگیرید که هر کاربر چه نوع دسترسی می تواند داشته باشد. بنابراین، می تو،د به کارمندان اجازه دسترسی به سایت را بدهید. اما، آنها ،وماً نباید کنترل‌های مشابه شما را داشته باشند.

خوشبختانه، بسیاری از مردم وردپرس را دوست دارند زیرا مقیاس پذیری را ارائه می دهد. شما می تو،د در طول زمان وب سایت خود را متن، با نیازهای خود توسعه دهید. بنابراین، لازم نیست نگران باشید که از وردپرس پیشی خواهید گرفت و باید از جای دیگری دوباره شروع کنید. شما می تو،د به لطف این پلتفرم به ساخت وب سایت خود ادامه دهید و می تو،د در یک مکان بم،د.

کاربران مختلف داشته باشید

فراموش نکنید که اگر یک ،ب و کار جدید هستید، باید وب سایت خود را بهینه کنید. این اطمینان حاصل می کند که در Google نشان داده می شود و مشتریان می توانند آنچه را که شما ارائه می دهید پیدا کنند

یک CMS رایج که نام آن را شنیده اید وردپرس است. در واقع، احتمالاً از خود می پرسید که آیا این بهترین گزینه برای وب سایت جدید شما خواهد بود یا خیر. بنابراین، بیایید نگاهی بیندازیم که آیا این انتخاب خوبی برای مشاغل جدید است یا خیر.

آسان برای استفاده

اگر شما یک ،ب و کار جدید هستید، ممکن است بودجه زیادی داشته باشید. به عبارت دیگر، شما نمی خواهید پول زیادی را برای طراحان وب و راه اندازی یک وب سایت پیچیده ،ج کنید. خوب، خوبی وردپرس این است که شما مجبور نیستید. درعوض، می‌تو،د وب‌سایت خود را خودتان بسازید، حتی اگر اهل فن آوری نباشید.

حتی اگر شما فقط فردی هستید که دوست دارید کنترل را به دست بگیرید و کارها را برای خودتان انجام دهید، وردپرس به شما اجازه انجام این کار را می دهد. اغلب دستورالعمل ها و راهنماهایی روی صفحه وجود دارد که می تواند سایت مورد نظر شما را ایجاد کند. به علاوه، پشتیب، زیادی به صورت آنلاین وجود دارد و کاربر دیگری مطمئناً می تواند به هر سؤالی که دارید پاسخ دهد.

مقیاس پذیر برای آینده

بنابراین، خودتان وردپرس را امتحان کنید و نظر خود را ببینید. کاربران می گویند که اضافه ، پست های جدید وبلاگ و همچنین صفحات جدید آسان است. این مدت زیادی طول نمی کشد و رابط کاربری خود توضیحی است.

برای گوگل خوبه

بنابراین، وردپرس در ارائه حرف نهایی به شما خوب است، اما به کارکنان شما اجازه می دهد تا در وب سایت نیز مشارکت داشته باشند. شما می تو،د تصمیم بگیرید که چه اتفاقی می افتد و می تو،د کاربران مختلفی را در سایت راه اندازی کنید.

البته در حال حاضر ،ب و کار شما جدید است و قرار نیست محتوای زیادی برای اضافه ، به وب سایت خود داشته باشید. اما باید به آینده فکر کنید و مطمئن شوید که پلتفرمی را انتخاب می کنید که مقیاس پذیر باشد. به هر حال، وقتی به صفحات بیشتری نیاز دارید، نمی خواهید مجبور شوید از ابتدا شروع کنید.

خوب، خبر خوب این است که گوگل وردپرس را دوست دارد. درک کد برای گوگل آسان است، و زم، که این کد با استراتژی های سئو خوب ،یب شود، می تو،د به راحتی رتبه خود را بهبود بخشید. شما همیشه می تو،د با یک آژانس سئو وردپرس کار کنید ClickSlice برای اینکه به صفحه اول گوگل بروید و مطمئن شوید که مشتریان از ،ب و کار جدید شما مطلع هستند. یک تیم مجرب می تواند به شما در استراتژی های من، کمک کند و از پلتفرم وردپرس نهایت استفاده را ببرد.

خودتان آن را انجام دهید

در واقع، اگر این چیزی است که می‌خواهید و می‌تو،د بار را به اشتراک بگذارید، می‌تو،د انتخاب کنید که سرپرست دیگری داشته باشید. زیبایی این است که شما باید تصمیم بگیرید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/are-wordpress-websites-good-for-new-businesses/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب