آینده توسعه لاراول در سال 2022 و سال های آینده


یک بررسی آماری اخیر این واقعیت را تأیید می کند که توسعه دهندگان هنوز هم تمایل به استفاده از زبان برنامه نویسی وب PHP برای ساخت وب سایت های خود دارند. منبع نیز این موضوع را تایید می کند 78.9٪ از تمام وب سایت های موجود بر اساس مدل زبان برنامه نویسی وب PHP ساخته شده اند.

اگر صاحب یک ،ب‌وکار هستید و می‌خواهید یک حضور آنلاین نفیس و قابل اعتماد برای جذب یک پایگاه مشتری بزرگ تضمین کنید، توسعه یک وب‌سایت و برنامه با عملکرد بالا و پاسخ‌گو تنها راه اصلی است.

همانطور که قبلاً بحث کردیم، در حال حاضر برای اطمینان از یک وب سایت با کیفیت بالا، استفاده از چارچوب های PHP روندی است. بنابراین، یکی از فریمورک های درجه یک PHP که می تو،د روی آن حساب کنید، لاراول است. چندین رویکرد آینده نگر و کارآمد دارد که ارتباط آن را نه تنها در زمان امروز، بلکه در آینده نیز تضمین می کند.

این وبلاگ قصد دارد جنبه های مفیدی را که لاوارل را به یکی از بهترین چارچوب های توسعه وب فعلی و آینده تبدیل می کند، مورد بحث قرار دهد.

لاراول چیست؟

لاراول یک چارچوب PHP منبع باز قوی و راحت برای استفاده است. طراحی سیستم لاراول یک الگوی مدل-نما-کنتر، است. لاراول این پتانسیل را دارد که اجزای موجود را از چندین فریمورک برای کمک به توسعه برنامه های کاربردی وب استفاده کند.

برنامه وب حاصل که با کمک چارچوب توسعه وب لاراول طراحی شده است، سازماندهی شده و کاربردی تر است.

اگر می خواهید وب سایت شرکت خود را با استفاده از چارچوب لاراول طراحی کنید، می تو،د یک توسعه دهنده لاراول استخدام کنید. شرکت خدمات دیجیتال بالابرها می تواند به شما کمک کند تا یکی را پیدا کنید.

لاراول یک معماری پویا برای صفحات وب و برنامه ها ارائه می دهد و این جنبه باعث شده است که بسیاری از توسعه دهندگان به سمت چارچوب لاراول متمایل شوند. یک نظرسنجی فعلی نشان می دهد که تقریبا 719739 وب سایت زنده از لاراول برای توسعه سیستم استفاده می کنند.

دلایل در نظر گرفتن لاراول به ،وان بهترین فریم ورک برای توسعه اپلیکیشن وب و موبایل

دلایل زیر به شما کمک می کند علت در نظر گرفتن لاراول را به ،وان بهترین فریمورک برای توسعه برنامه های وب و موبایل درک کنید.

امنیت درجه یک را فراهم می کند

اگر اخبار را به طور روزانه و دقیق دنبال کنید، مطمئناً با دشمنی های آنلاینی روبرو خواهید شد که بر سر وب سایت ها و مشاغل آنلاین رخ می دهد. مواردی از حملات ب،زار نیز وجود دارد.

بسیاری از مشتریان به دلیل این اتفاقات ناگوار حتی از ،ید آنلاین خودداری می کنند. با این حال، ساختن وب سایت خود با چارچوب لاراول می تواند به کاهش خطرات کمک کند و همچنین می تواند به شما در جلب اعتماد مشتریان کمک کند.

چارچوب لاراول قادر است با توکن‌های CSRF سطحی از امنیت را ارائه دهد که هیچ سیستم دیگری نمی‌تواند با آن مطابقت کند.

پشتیب، از MVC

طراحی MVC یکی از مهم ترین عوامل در توسعه صفحات وب و برنامه های موبایل است. یک چارچوب گنجانده شده MVC به دلیل کمک آن در اجرای کلی، انتشار و ارائه طیف گسترده ای از توابع، همیشه توصیه می شود که به دنبال آن بروید.

همچنین ساخت وب سایت را به یک کار آسان تبدیل می کند. لاراول چارچوبی است که از MVC پشتیب، می‌کند و توسعه‌دهندگان می‌توانند از تمام مزایای ذکر شده برخوردار شوند.

قالب های آسان برای استفاده

وقتی ،ت به توسعه وب یا اپلیکیشن موبایل می‌رسد، داشتن قالب‌های کاربردی آسان در چارچوب، کار طراحی را آسان‌تر می‌کند. این همچنین زمان زیادی را برای توسعه دهندگان صرفه جویی می کند تا روی سایر جنبه های حیاتی تمرکز کنند.

لاراول چندین قالب با کاربرد آسان با جذاب ترین ویژگی ها دارد. لاراول فرمت هایی را ارائه می دهد که به راحتی قابل اجرا هستند که به طور خودکار طرح هایی را تولید می کنند که ساده، جذاب و دارای ویژگی های غنی هستند.

بدون جلسات برنامه نویسی طول،

با وجود متخصص بودن، توسعه‌دهندگان گاهی اوقات با چالش‌هایی مواجه می‌شوند و هر زمان که در چارچوبی کمتر آشنا کار می‌کنند ساعت‌ها را صرف حل اشکالات کدنویسی می‌کنند.

با این حال، لاراول ابزاری به نام Laracasts ارائه می دهد که به ،وان کمک برنامه نویسی برای توسعه دهندگان عمل می کند. این دارای هر دو درس رایگان و پولی برای کمک به توسعه دهندگان برای غلبه بر سخت ترین چالش های برنامه نویسی است.

از آنجایی که آموزش‌ها و محتوای کدنویسی در سایت رسمی توسط کارشناسان و متخصصان صنعت ایجاد و آپلود می‌شوند، همه ایده‌ها را شفاف، سازمان‌دهی شده و به راحتی درک خواهید کرد.

مزایای لاراول: چرا پرکاربردترین فریم ورک در سال 2022 است و چرا در آینده نیز چنین خواهد ماند؟

اکنون، ما در مورد مزایای استفاده از چارچوب لاراول برای توسعه سایت‌ها و برنامه‌های آنلاین صحبت خواهیم کرد. این عوامل همچنین این واقعیت را تقویت می کند که لاراول حتی در سال های آینده نیز مرتبط خواهد بود.

نقشه برداری و پیوند شیء-رابطه ای درخشان

از آنجایی که لاراول یک فریمورک PHP است، چندین فاکتور مفید، کار توسعه وب را بسیار آسان و ساده می کند. لاراول از مشخصات اولیه PHP Active Record استفاده می کند و توسعه دهندگان می توانند به سرعت و کارآمد پایگاه داده های رابطه ای را با استفاده از نحو PHP اجرا کنند.

این جنبه نوشتن کد SQL را بی ربط می کند و بدون شک یکی از بهترین ویژگی ها برای توسعه دهندگان است.

تأیید در سطح واحد

اگر ساختار رابط وب تغییر کند، احتمالاً مشکلاتی ایجاد می کند. تغییرات ایجاد شده در رابط وب باعث ایجاد مشکلاتی شد. با این حال، اگر توسعه‌دهنده‌ای از لاراول برای توسعه وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها استفاده کند، می‌توان با اطمینان گفت که به اندازه کافی برای پیش‌بینی ش،ت‌های آینده و اجرای آزمایش‌ها مجهز است.

این جنبه تضمین می کند که آ،ین تغییرات برنامه نویسان نقصی را ایجاد نمی کند که به عملکرد برنامه وب آسیب برساند. لاراول همچنین کد تست واحد را ساده می کند.

نظارت و حفاظت

دنیای مدرن که تا حد زیادی به رسانه های مجازی وابسته است، در حفظ امنیت نیاز به مراقبت و محافظت دارد. توسعه یک وب سایت با سیستم امنیتی درجه یک برای محافظت از داده های حیاتی ا،امی است.

سیستم PHP به دلیل ارتباطش با «الگوریتم هشینگ Bcrypt» برای تولید داده‌های ایمن شناخته شده است. لاراول یک سیستم PHP است که رمزهای عبور را نیز به صورت هش هش شده و رمزگذاری شده در فهرست نگهداری می کند. ذخیره رمزهای عبور به صورت متن ساده را تبلیغ نمی کند. به دستیابی به حدا،ر امنیت کمک می کند.

اس

به صورت معقولانه قیمت گذاری شده

نیازی به گفتن نیست که استخدام یک توسعه دهنده همراه با پرداخت هزینه چارچوب توسعه وب گاهی اوقات می تواند برای صاحبان مشاغل سنگین باشد.

موضوع تامین مالی یکی از مهمترین ملاحظات در هنگام توسعه یک پروژه تجاری است. موضوع تامین مالی یکی از مهمترین ملاحظات در هنگام توسعه یک پروژه تجاری است.

،ب و کارهای بزرگ و کوچک باید دارایی های مالی خود و همچنین میزان درآمد حاصل از سرمایه گذاری های خود را در نظر بگیرند. انتخاب لاراول می تواند نه تنها خدمات درجه یک بلکه یک انتخاب مقرون به صرفه را تضمین کند.

سایر زبان های برنامه نویسی گران تر و پیچیده تر هستند. همچنین تسلط آنها نسبت به لاراول زمان بیشتری می برد.

آینده لاراول در سال های آینده چه خواهد بود؟

محبوب ترین فریم ورک PHP لاراول است. به خاطر سپردن آینده آن بسیار مهم است زیرا شیوه‌های پیشرفت برنامه‌نویسی تبلیغاتی را افزایش می‌دهد و استفاده از ویژگی‌های ساده، آشکار و عملی را گسترش می‌دهد.

همانطور که سازمان های بیشتری برای توسعه برنامه های کاربردی وب به لاراول روی می آورند، شرکت های بیشتری از لاراول برای توسعه وب PHP استفاده می کنند.

نتیجه

بر اساس یک نظرسنجی اخیر، حتی شرکت های کوچک نیز دارای وب سایت هستند 64 درصد موارد. بنابراین، می توان مشهود بود که، چه یک تجارت کوچک و چه بزرگ، حضور آنلاین برای ایجاد تفاوت در یک سیستم تجاری و تجاری بسیار مهم است.

بنابراین، اگر به فکر افزایش حضور تجاری خود هستید، می تو،د لاراول را برای ساخت وب سایت ها و برنامه های آنلاین انتخاب کنید.

هدف لاراول این است که با ساده ، فعالیت‌های معمولی که در ا،ر برنامه‌های آنلاین مانند ثبت نام، ناوبری، جلسات و ذخیره‌سازی دیده می‌شوند، توسعه را آسان‌تر کند. لاراول در تلاش است تا با حفظ قابلیت های برنامه، کل فرآیند را برای توسعه دهندگان لذت بخش کند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-future-of-laravel-development-in-coming-years/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب