اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape

افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند در ماجراهای این اتاق فرار شرکت کنند. شما به‌همراه یک تیم در حال گشت‌زنی با هواپیمای تحقیقاتی‌اید. هواپیمای شما در صحراهای کالاهاری سقوط می‌کند و تعداد زیادی از افراد کشته یا مجروح می‌شوند. این اتاق فرار نیز زیرمجموعه‌ای از مجموعه اسکیپ تایم محسوب می‌شود. اتاق فرار صحرای کالاهاری یک ماجرای شگفت‌انگیز دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد. این بازی متشکل از اتاق فرار و بازی محیطی است و برای پیروزشدن در آن باید همکاری تیمی داشته باشید.

  • شما در مجله اتاق فرار می توانید جدیدترین اتاق فرار تهران و کرج را مشاهده و رزرو اتاق فرار خود را به آسانی انجام دهید.
  • هدف از راه اندازی سایت آساتیک ارائه خدمات در زمینه معرفی استخر ، پارک های آبی ، زیپ لاین ، کارتینگ ، رستوران و دیگر مجموعه های تفریحی ورزشی می باشد.
  • مهم نیست مقصد شما شهری بسیار بزرگ باشد (مانند مرکز استان ها) یا شهرهای کوچک‌تر و پر جاذبه؛ اقامت 24 همیشه برای شما انتخابی خواهد داشت.
  • محدوده سنی آن‌ها هم از ۱۸ سال به بالا و تعداد نفرات این بازی ۴ تا ۷ نفر است.
بهترین راه حل برای انتخاب اتاق فرار در شیراز، گرفتن مشاوره از اشخاصی است که بهترین اسکیپ روم های شیراز را میشناسند و با توجه به سلیقه، تعداد تجربه و همچنین لوکیشن مورد نظر شما، بهترین اتاق فرار شیراز را به شما معرفی میکنند. در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند. با نقشه‌ای که در دست دارند، به ورودی یک غار می‌رسند و برای یافتن گنج باید به درون غار بروند. مخاطب اتاق فرار اسکیپ ویژن آقایان و بانوان‌اند و محدوده سنی از ۱۶ سال به بالا و مدت‌زمان بازی هم ۶۰ دقیقه است.

باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز وب سایت اتاق فرار کند. این قاتل بخشی از زیرزمین خانه خود را مانند سلول زندان ساخته است. محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید. این مجموعه در محدوده میدان فاطمی واقع شده است و در آن یک اتاق فرار وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. راکی، الکس و مانی سه نفر از دزدهای شهر دیترویت آمریکا بودند که از طریق دزدی امرارمعاش می‌کنند. راکی قصد دارد به‌همراه خواهر کوچک‌ترش برای زندگی بهتر به کالیفرنیا سفر کنند و داستان ادامه پیدا می‌کند.

مجموعه اسکیپ مستر در اتاق فرارهای تهران

قوانین کنسلی رزرو مسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید. برای عضویت در باشگاه سفر اقامت ۲۴ مشخصات خود را وارد نمایید. برای برخورداری از کد تخفیف باشگاه مشتریان سفرساز برروی این تفریح، با شماره ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۳ یا ۰۹۰۵۳۵۸۷۴۱۲ تماس بگیرید. در دلفیناریوم کیش می‌توانید بازی و حرکات آکروباتیک دلفین‌های بازیگوش و شیرهای دریایی را تماشا کنید، از باغ پرندگان دیدن کنید و کلاسیک شو را که یک برنامۀ سرگرمی مانند سیرک است تجربه کنید. شهربازی گرینلند کیش همانطور که از اسمش پیداست یک شهر کوچک برای بازی بزرگترها و بچه‌هاست که علاوه بر بازی و سرگرمی، مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی نیز در کنار بازی‌ها با بچه‌ها تمرین می‌شود. شهربازی هایلند کیش یک تجربۀ فوق‌العاده برای بچه‌هاست، اما این بدان معنا نیست که بزرگترها سرشان بی‌کلاه می‌ماند.

تمامی موارد ذکرشده از بهترین اتاق فرار‌های تهران‌اند و اگر شما فکر می‌کنید اتاق فراری وجود دارد که در این لیست اشاره‌ای به آن نشده است. امیداوریم این مطلب برای شما مفید بوده و بتوانید از این لیست نسبت به علاقه خود بهترین را انتخاب کنید. برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید. مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می با همفکری و همکاری فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران در ۱۸اردیبهشت۱۳۹۵ تاسیس شده است. طراحی این اتاق فرار از فهرست اتاق فرار‌های تهران بسیار خلاقانه و هیجان‌انگیز بوده و حس بسیار متفاوتی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند؛ به همین دلیل قیمت این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌های تهران به مقدار چشمگیری بیشتر است.

مجموعه اسکیپ روم: چند تا از اتاق فرارهای تهران در یک مجموعه

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب