استراتژی بازاریابی دیجیتال و کمپین های تبلیغاتی لوکس Burberry

از طریق این کمپین خارق العاده، باربری رابطه ریشه دار خود با طبیعت و ارتباط مش، ما را برجسته می کند. این ما را تشویق می کند تا خلاقیت خود را آزاد کنیم و دنیای اطراف خود را در آغوش بگیریم.

مکان و استراتژی توزیع Burberry برای بهینه سازی تجربه ،ید ساخته شده است. این با استراتژی بازاریابی برند در هم آمیخته است و شامل یکپارچه سازی یکپارچه از فروشگاه های فیزیکی، پلتفرم های دیجیتال و مشارکت های استراتژیک برای بهینه سازی تجربه ،ید است.

“فضاهای باز بربری” روح اکتشاف و پتانسیل بی حد و حصری را که فراتر از قراردادها یافت می شود را در بر می گیرد. قدرت تخیل را تجلیل می کند و مخاطب را به رهایی از محدودیت ها و پذیرش امکانات بی نهایت دعوت می کند.

استراتژی قیمت گذاری باربری نقش مهمی در قرار دادن محصولاتش در بخش لو، دارد. باربری با در نظر گرفتن دقیق کیفیت استثنایی، صنایع دستی دقیق و مواد لو، به کار رفته در محصولات خود، تضمین می کند که قیمت گذاری این ویژگی های تعیین کننده را منع، می کند.

کمپین پاییز و زمستان 2021 باربری “فضاهای باز بربری” مخاطبان را به سفری مسحورکننده از طریق تخیل دعوت کرد. این کمپین با الهام از روح دیرینه نوآوری آنها، از سخنان بنیانگذار توماس باربری نشأت می گیرد: “هر لباس باربری نشان دهنده آزادی است.”

باربری از طریق فروشگاه‌های شاخص خود در مکان‌های معتبر جه،، محیطی فراگیر ایجاد می‌کند که محصولات خود را با ظرافت و پیچیدگی به نمایش می‌گذارد.

آمیخته بازاریابی که معمولاً به ،وان 4Ps (محصول، قیمت، مکان و تبلیغات) شناخته می شود، با هم کار می کنند تا پایه و اساس استراتژی بازاریابی یک شرکت را تشکیل دهند. باربری از قدرت یک ،یب بازاریابی من، برای ایجاد مسیر موفقیت استفاده می کند.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

به طور کلی، استراتژی ارتقای باربری سنت و نوآوری دیجیتال را در هم می آمیزد تا حضور جه، خود را تقویت کند.

نکات برجسته از استراتژی بازاریابی دیجیتال باربری

این کمپین دیدگاه خلاق Tisci، کارگرد، Megaforce و تصاویر خاطره‌انگیز اسپنسر را گرد هم می‌آورد و تجربه‌ای حسی ایجاد می‌کند که تعهد Burberry را به پیشبرد مرزها و در آغوش گرفتن آزادی نشان می‌دهد.

با طرح های نمادین و مواد نفیس، باربری به دلیل لباس های مد روز خود، از جمله کت ترنچ باربری مشهور، شهرت جه، به دست آورده است. الگوی چک این برند نمادی از هویت آن است، در حالی که نوآوری با معرفی پارچه پیشگامانه “گاباردین” می درخشد.

مانتوهای نمادین چک الگوی باربری روی مانکن.
مانتوهای نمادین چک الگوی باربری روی مانکن.

اینجاست که استراتژی قیمت‌گذاری باربری وارد عمل می‌شود، زیرا هدف آن تامین این پایگاه مشتری مرفه که به دنبال انحصار است، است.

A Burberry Summer کمپینی است که از میراث ماجراجویی این برند الهام گرفته شده است. این مجموعه دارای قطعات مختلفی از جمله لباس شنا، شورت، روپوش و لباس‌های ساحلی است که همگی دارای چاپ نمادین برند چک هستند.

بیایید بررسی کنیم که چگونه از کمپین های باربری برای ایجاد حس تجمل و انحصار استفاده می شود.

فروشگاه مد باربری در لندن.
فروشگاه مد باربری در لندن.

آمیخته بازاریابی باربری

استراتژی اجتماعی جدید که مطابق با برند جدید باربری 2023 طراحی شده است، س، Gen-Z را در بر می گیرد. این س، به ،یب‌های غیررسمی، ژست‌های طبیعی و پس‌زمینه‌های معتبر علاقه دارد.

توجه به جزئیات و مواد درجه یک، پیچیدگی و مهارت را در سراسر عرضه آنها تضمین می کند. لباس ،نه بر درآمد غالب است و با لوازم جانبی مانند کالاهای چرمی، کیف پول، عینک آفتابی و عطر تکمیل می شود.

در کمپین های اخیر باربری، این برند مت اسمیت را معرفی کرد که به افزایش فروش و شناخت برند کمک کرد. عکاسان مشهوری مانند ماریو تستینو ماهیت مجموعه های باربری را به تصویر می کشند. و شخصیت های معروفی مانند اما واتسون با این برند مرتبط بوده اند.

مت اسمیت برای کمپین کریسمس 2019 باربری، عکاسی شده توسط جونو کالیپسو.

باربری یک خانه مد لو، است که میراث بریت،ایی را گرامی می دارد. کمپین های بازاریابی بیش از حد برند اغلب به دلیل خلاقیت و نوآوری مورد تحسین قرار می گیرند.

مت اسمیت برای کمپین کریسمس 2019 باربری، عکاسی شده توسط جونو کالیپسو.

علاوه بر حضور فیزیکی، باربری از کانال‌های دیجیتالی مانند وب‌سایت و پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیکی خود استفاده می‌کند تا دسترسی راحت به مشتریان برای کاوش و ،ید پیشنهادات خود را فراهم کند.

بر اساس این گزارش، باربری با میانگین نرخ باز شدن 25 درصد و نرخ کلیک 10 درصد برای ایمیل های خود به نتایج چشمگیری دست می یابد. این نشان دهنده اثربخشی رویکرد آنها در جلب توجه و تشویق به اقدام است. این صنعت همچنین برنامه بازاریابی ایمیلی باربری را تحسین کرده است.

این برند به خاطر تصاویر بریت،ایی، شیک و معتبر خود شناخته شده است. این اعتبار همچنین در استراتژی رسانه های اجتماعی باربری حفظ شده است. تا آنجا که پست رسانه های اجتماعی باربری را می توان به راحتی مشاهده کرد، حتی زم، که هیچ آرم یا الگوی بررسی در چشم نباشد.

به طور کلی، استراتژی بازاریابی و استراتژی مکان باربری بخش جدایی ناپذیر رویکرد بازاریابی جامع آنهاست. برند مد لو، به طور یکپارچه کانال های فیزیکی و دیجیتال را ادغام می کند. علاوه بر این، همکاری های استراتژیک را ادغام می کند و یک تجربه ،ید استثنایی ارائه می دهد.

استراتژی ارتقاء در آمیخته بازاریابی باربری

یک کمپین تابست، باربری توسط عکاس مد تایرون لبون فیلمبرداری شد. این کمپین شامل بازیگران مختلفی از مدل ها، از جمله ال، شلاب، اسماعیل اوگویست، کائدون با،تر، متئوس مسکیتا، آنجلینا کندال، کندیس دمرز، سوفی آلیس، تس کارتر، و تیانا سنت لوئیس است. این ویدئو روح بی خیال تابستان را به تصویر می کشد و مدل ها با لباس شنای باربری خود از آفتاب و شن لذت می برند.

برای حفظ تصویر برند و ثبات در بازارهای جه،، تیم بازاریابی جه، باربری ارزیابی‌های کامل و تحقیقات بازار را برای تعیین مؤثرترین استراتژی‌های قیمت‌گذاری انجام می‌دهد.

استراتژی بازاریابی جه، باربری بر استفاده از رسانه های اجتماعی، تجارت الکترونیک و بازاریابی تلفن همراه برای دستیابی به مخاطبان گسترده تمرکز دارد. این شرکت دارای یک استراتژی دیجیتال قوی و حضور در تمام پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی است. این برند از این کانال ها برای ارتباط با مخاطبان خود به شیوه ای شخصی و جذاب استفاده می کند.

رسانه های اجتماعی

بیایید نگاهی دقیق‌تر به این بیندازیم که چگونه باربری هر ،صر را در استراتژی خود گنجانده است، چشم‌انداز خود را زنده می‌کند و مخاطب هدف فهیم خود را مجذوب خود می‌کند.

استراتژی محصول در ،یب بازاریابی باربری

علاوه بر این، همکاری استراتژیک با ،ده‌فروشان لو،، ش،ه توزیع باربری را گسترش می‌دهد و دسترسی وسیع‌تری به محصولات آن‌ها را تضمین می‌کند.

کمپین تابست، باربری توسط باربری

فضاهای باز باربری

در ماه اکتبر، باربری با وداع با هدایت خلاقانه ریکاردو تیسی و استقبال از د،ل لی، تغییر نام تجاری قابل توجهی انجام داد. لی تصمیم گرفت ش،ه های اجتماعی این برند را پاک کند تا تازه شروع به کار کند.

اگرچه این کمپین 2 سال پیش راه اندازی شد، اما هنوز هم توسط علاقه مندان به مد، تبلیغ کنندگان و بازاریابان مورد استقبال قرار می گیرد.

زیربنای استراتژی برند، طیف محصولات باربری مجموعه هایی مانند باربری لندن، باربری پرورسوم، باربری گلف، ساعت، لباس کودکان و لوازم آرایشی را در بر می گیرد.

Riccardo Tisci، مدیر ارشد خلاقیت سابق Burberry، با همکاری عکاس با استعداد ایون اسپنسر و تیم خلاق Megaforce، که یکی از آژانس‌های بازاریابی بزرگ برای برندهای مد است، یک فیلم کوتاه جذاب ارائه کرد. شاهکار سینمایی چهار فرد خارق العاده را دنبال می کند که در حال کاوش در مناظر خیره کننده حومه بریت،ا هستند.

استراتژی برند Burberry خط تولید محصولات آن را هدایت می‌کند و مد و لوازم جانبی سطح بالایی را ارائه می‌کند که میراث بریت،ا را با لو، مدرن ،یب می‌کند.

این برند با استفاده از الگوی چک و لوگوی متمایز Burberry خود، برند را به رسمیت شناخت و حس لو، بودن را منتقل می کند. کمپین‌های بازاریابی جذابی که با همکاری آژانس‌های بازاریابی مجلل شایسته ایجاد می‌شوند، از تکنیک‌های داستان سرایی جذاب برای برجسته ، میراث، مهارت و هویت بریت،ایی Burberry استفاده می‌کنند.

به طور خلاصه، استراتژی قیمت گذاری باربری یک ،صر کلیدی از آمیخته بازاریابی کلی آن است که به برند اجازه می دهد تا انحصار خود را حفظ کند و در عین حال برای مشتری، که طراحی استثنایی و کیفیت برتر را در اولویت قرار می دهند جذاب باشد.

استراتژی مکان در ،یب بازاریابی باربری

استراتژی ارتقای باربری، یک جنبه جدایی ناپذیر از استراتژی های بازاریابی باربری، حول محور برندسازی نمادین، داستان سرایی و نوآوری دیجیتال می چرخد. از این رو، همه اینها با هم یک حضور برند قوی ایجاد می کنند.

تصویر از Burberry

باربری با تطبیق قیمت ها با ارزش درک شده پیشنهادات لو، خود، خود را به ،وان یک برند مد لو، پیشرو معرفی می کند.

این تبلیغات نقشی اساسی در ارائه پلتفرم جه، باربری و افزایش شهرت برند آنها داشته است.

باربری با انتخاب دقیق مکان‌های اصلی فروشگاه و ایجاد مشارکت با فروشگاه‌های دپارتمان ممتاز، فروشگاه‌ها و پلت‌فرم‌های آنلاین معتبر، دسترسی مشتریان را به حدا،ر می‌رساند و حضور برند آن‌ها را تقویت می‌کند.

به طور خلاصه، استراتژی محصول باربری ،اصر ک،یک و معاصر را ادغام می کند و برای مشتریان مختلف جذاب است. باربری با حفظ استراتژی برند خود از طریق طراحی های متمایز، مواد درجه یک و نوآوری، خود را به ،وان یک رهبر جه، در مد لو، معرفی کرده است.

استراتژی قیمت در آمیخته بازاریابی باربری

باربری از طریق رویدادهای برجسته، نمایش های مد، و همکاری با هنرمندان و طراحان مشهور، هیجان ایجاد می کند و موقعیت خود را به ،وان یک رهبر در صنعت مد لو، تقویت می کند.

به‌،وان یک برند لو، مشهور، باربری تلاش می‌کند تا تصویری آرزومند خلق کند که با مشتریان باهوشی که به طراحی برتر و کیفیت بی‌نتیجه ارزش می‌دهند، طنین‌انداز شود.

با استفاده از ایمیل مارکتینگ، باربری به طور موثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند، وفاداری به نام تجاری را تقویت می کند و باعث ایجاد تبدیل می شود. این نقش حیاتی در استراتژی بازاریابی دیجیتال آنها ایفا می کند و تعهد آنها را به جذب مشتریان از طریق کانال های متعدد نشان می دهد. از طریق کمپین های ایمیل شخصی و قانع کننده، باربری ارتباطات را تقویت می کند و موقعیت خود را به ،وان یک برند مد آینده اندیش مستحکم می کند.

کمپین های تبلیغاتی باربری

پلتفرم‌های دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی و مشارکت با اینفلوئنسرها، باربری را قادر می‌سازد تا با مخاطبان متنوع و جوان‌تر ارتباط برقرار کند. همچنین این استراتژی اجازه می دهد تا محصولات خود را در یک زمینه مدرن و مرتبط به نمایش بگذارند.

فعالیت های تبلیغاتی همیشه تمرکز اصلی باربری بوده است. آنها به طور استراتژیک مجلات درجه یک را انتخاب می کنند و از رسانه های بصری برای راه اندازی و برجسته ، محصولات خود استفاده می کنند.

باربری اهمیت بازاریابی ایمیلی را در استراتژی کلی خود درک می کند. گزارش سالانه این شرکت بازاریابی ایمیلی را به ،وان یک محرک کلیدی در تعامل با مشتری، ایجاد رابطه و فروش برجسته می کند. این برنامه بخش های مختلف مشتریان از جمله مشتریان فعلی، بالقوه و VIP را هدف قرار می دهد. انواع مختلفی از ایمیل‌ها مانند اطلاعیه‌های محصول، پیشنهادات ویژه و محتوای انحصاری را ارائه می‌کند.

اگرچه این کمپین باربری چندان ک،یک نیست، اما مخاطب را به حرکت در می آورد. همچنین سر و صدا ایجاد می کند و به ،وان گواهی ای بر تعهد تز،ل ناپذیر این برند به آزادی در نظر گرفته می شود و ما را ترغیب می کند تا تخیلات خود را آزاد کنیم و پتانسیل بی حد و حصر درون همه ما را در آغوش بگیریم.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/burberrys-over-the-top-di،al-marketing-strategy-deluxe-advertising-campaigns/

باربری لو، است. و کمپین های تبلیغاتی باربری تجمل را به نمایش می گذارند و اغلب به دلیل خلاقیت و نوآوری خود مورد تحسین قرار می گیرند. کمپین های تبلیغاتی باربری، با حضور طیف گسترده ای از افراد مشهور و مدل، کمک می کند تا این برند به یکی از شناخته شده ترین برندهای جهان تبدیل شود. برخی از کمپین های تبلیغاتی باربری جنجال برانگیز شناخته شده اند. با این حال، آنها همیشه در ایجاد سر و صدا و صحبت مردم در مورد باربری موفق بوده اند.

باربری تابستان را با مجموعه جدید لباس شنا جشن می گیرد: تابستان باربری

به طور کلی، کمپین های رسانه های اجتماعی باربری نمونه ای موفق از این است که چگونه یک برند لو، می تواند از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر، ایجاد روابط با مشتریان و افزایش فروش استفاده کند.

نکات برجسته از استراتژی بازاریابی دیجیتال باربری

بازاریابی ایمیلی

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب