استراتژی رسانه های اجتماعی برای برندهای مد

به ،وان مثال، اگر خط لباس شما Gen-Z را هدف قرار می دهد، می تو،د تقریباً در تمام کانال های رسانه های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین می تو،د تجزیه و تحلیل کنید که آنها به کدام نوع محتوا بیشتر پیوند می دهند. برای مثال، نسل Z چشم اندازی دارد که به طور قابل توجهی بصری تر از نسل های قبلی است.

به اشتراک گذاری محتوای اصلی و محتوایی که در آن مشتریان یا تأثیرگذاران از آیتم های برند در پست های خود استفاده می کنند، استراتژی های بسیار موفقی هستند. ،ن زده می شود 90٪ از مصرف کنندگان ادعا می کنند که محتوای تولید شده توسط کاربر بر تصمیمات ،ید آنها تأثیر می گذارد. با رویکردی ارگ،ک‌تر، محتوای تولید شده توسط کاربر ابزاری قدرتمند برای افزایش تعامل و نمایش نام تجاری شما در معرض ،یداران بالقوه است. به جای تولید محتوا، ممکن است برند مد شما از مشتریان فعلی بخواهد که ع،‌ها و ویدیوهایی از لباس‌هایتان را بفرستند و سپس آن‌ها را دوباره به صفحه‌تان ارسال کنند.

افکار نهایی

به ،وان مثال، انتخاب کانالی که برای استفاده از آن استفاده شود هنوز برای یک برند بسیار مهم است، اما دیگر حیاتی ترین یا کافی ترین انتخاب نیست. “به چه طریقی” در رسانه انتخاب شده محقق خواهد شد همچنین مست،م بررسی دقیق، برنامه ریزی و استراتژی است.

یک برند مد اکنون باید در بازاریابی رسانه های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری با برندهای جدید ظاهر شود. بسیاری از برندها و شرکت ها، صرف نظر از صنعت، حساب های رسانه های اجتماعی ایجاد می کنند و با افراد در این ش،ه ها درگیر می شوند.

رفع سریع این موضوع و بازپرداخت وجه ،ید، زمینه کافی برای به دست آوردن مشتری دائمی است. به همین دلیل، همیشه باید به اصول اولیه بازگردید و مطمئن شوید که برند شما خدمات موفقی به مشتری ارائه می دهد.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید

زم، که کانالی جدید هر روز به این کانال های بی حد و حصر اضافه می شود و همه داده ها، سیستم ها و مهمتر از همه الگوریتم ها اغلب تغییر می کنند، واضح است که قرار گرفتن در مکان من، در زمان من، بسیار چالش برانگیز شده است.

شکی نیست که ،ب‌وکارها در دنیای آنلاین ناشناخته خواهند بود یا وجود ندارند، با یک حساب رسانه اجتماعی موفق، استراتژی من، و سیستم خدمات مشتری که در آن مشتریان حداقل به میزان قابل توجهی راضی هستند.



منبع: https://di،alagencynetwork.com/social-media-strategy-for-fa،on-،nds/،ید آنلاین به طور کامل جایگزین روش های سنتی ،ید ما شده است، به خصوص پس از همه گیری. اگرچه ساعت‌ها را در مراکز ،ید تلف نمی‌کنیم، اما وضعیت ما را تنبل‌تر کرده است. زیرا به لطف بازاریابی رسانه های اجتماعی که مارک های مد با موفقیت مدیریت می کنند، انجام ،ید و آگاهی از روند مد بسیار آسان است.

در حال حاضر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متعددی در حال استفاده هستند و هر کدام مخاطبان و مجموعه‌ای از الگوریتم‌های منحصربه‌فرد دارند. حتی برخی از آنها کاملاً متفاوت عمل می کنند. به ،وان مثال، اگرچه در پلتفرمی مانند TikTok به مطالب ویدیویی نیاز است، اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند که ویدیوها را ارسال کنند یا نه. بنابراین برای یک برند مد بسیار مهم است که تصمیم بگیرد که کدام یا چند پلتفرم فعال باشد. این یکی از اولین قدم ها برای اقدام است.

اینفلوئنسر مارکتینگ یک امر ضروری است

شاید در نتیجه همه گیری، ،ید آنلاین افزایش ناگه، را تجربه کرد. اکنون، تقریباً بسیاری از برندها در حال بستن فروشگاه‌های فیزیکی هستند، یا مارک‌های جدید اصلاً ت، برای باز ، ندارند.

،ب‌وکارهایی که به دنبال استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستند، عموماً اه، زیر را دارند:

  • به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنید
  • تحلیل رقبا
  • آگاهی از برند
  • رضایت مشتری
  • افزایش فروش
  • یک جامعه بسازید

غواصی عمیق در دنیای دیجیتال مارکتینگ و همچنین رسانه های اجتماعی می تواند طاقت فرسا باشد زیرا گزینه های زیادی در دسترس است. بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شامل ابزارها و پیشنهادهایی فقط برای برندهای لباس هستند، به این م،ی که می‌تو،د از استراتژی متفاوتی در هر پلتفرم برای ارتباط با مخاطبان هدف خود استفاده کنید.

سفارش هایی که سریع و کامل ارسال می شوند مورد نظر مصرف کنندگان است. در صورت بروز حادثه، ارائه خدمات موفق به مشتری برای یک برند بسیار مهم است.

علاوه بر این، یک استراتژی کاملاً جدید برای صنعت مد تعیین شد. در کنار برندهای متداول مانند گوچی، لویی ویتون و پرادا، بسیاری از برندهای تازه تاسیس بر روی همین موضوع توافق ،د: حضور در رسانه های اجتماعی و ایجاد مخاطب هدف و تعامل.

اینفلوئنسر من،؟ ممکن است بپرسید. پیدا ، فرد من، برای برند شما گام مهمی برای مخاطبان هدف شما است تا شما را بشناسند و با برند شما آشنا شوند. ساختن یک استراتژی با افرادی که با برند شما همسو نیستند می تواند شما را دنبال کند، بله، اما ممکن است تاثیری بر فروش شما نداشته باشد.

برندهای مد دقیقاً به این دلایل به یک استراتژی رسانه اجتماعی نیاز دارند: رقابت و روش های بازاریابی دیجیتال که به سرعت در حال تکامل و تغییر هستند.

بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید با یک تأثیرگذار کار کنید، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید.

خدمات مشتری کلیدی است

بنابراین، چگونه می توان یک برند لباس را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کرد؟ تاکتیک ها و استراتژی های کلیدی برای بازاریابی موفق رسانه های اجتماعی برای برندهای مد چیست؟

بنابراین، یک استراتژی قوی رسانه های اجتماعی برای برندها در زمان ما بسیار مهم است.

شناخته‌شده‌ترین اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌شوند و از طریق آنها ،ید انجام می‌شود، در حالی که استوری‌های اینستاگرام مشاهده می‌شوند و ایده‌های بالقوه لباس در پلتفرم‌هایی مانند Pinterest ذخیره می‌شوند. در واقع، ارزش صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ دارد 18.8 درصد افزایش یافته است از 13.8 میلیارد دلار در سال 2021 به 16.4 میلیارد دلار در سال 2022 رسیده است.

و شکی نیست که اگر می‌خواهید یک حضور موفق در رسانه‌های اجتماعی برای برند مد خود ایجاد کنید، برند شما به یک استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی قاتل نیاز دارد. استراتژی به برند و مخاطبان هدف آن بستگی دارد. این می تواند محصولات فصل جدید را به صورت آنلاین، پخش زنده هفته های مد و موارد دیگر به نمایش بگذارد.

حمل و نقل، قیمت و سرعت، سه جنبه از خدمات مشتری هستند که ا،ر ،یداران آنلاین بیشتر روی آنها تمرکز می کنند.

برندی که در سال‌های اخیر در رسانه‌های اجتماعی غایب بوده است، می‌توان به طور قانونی گفت که «وجود ندارد». هر ،ی که به مد توجه می کند، اکنون به جای رفتن به مراکز ،ید برای ،ید، رویه ویترین فروشی در ش،ه های اجتماعی را در پیش گرفته است.

این یک واقعیت شناخته شده است که برندهای مد به یک استراتژی رسانه اجتماعی من، برای جلب توجه در رسانه بی پایان پلتفرم های اجتماعی نیاز دارند.

استراتژی رسانه های اجتماعی من، برای متمایز شدن از دیگران، به ویژه در صنایعی مانند مد که رقابت زیادی وجود دارد، مورد نیاز است. این برای برند اهمیت زیادی دارد که صدای خود را به گوش مخاطب برساند و در نتیجه فروش خود را افزایش دهد.

تعیین استراتژی من، می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، آژانس های بازاریابی مد و ،ده فروشی در ایالات متحده می توانند به شما کمک کنند تا برند خود را به صورت آنلاین بسازید.

آن‌ها از شرکت در پلتفرم‌هایی مانند TikTok لذت می‌برند و در تولید محتوای ویدیویی برتری دارند. به همین دلیل، زم، که بازار هدف برند خود را شناسایی کردید، می تو،د در مورد یک برنامه موثر برای محصول و مخاطب خود تصمیم بگیرید.

محتوای تولید شده توسط کاربر را در نمایه برند خود ایجاد کنید

در کدام پلتفرم می‌خواهید فعال باشید به خودتان بستگی دارد. با این حال، می‌تو،د نکات و ترفندهای کلی را در مورد نوع محتوایی که می‌خواهید در کدام پلتفرم ایجاد کنید، برای برند مد شما مفید است، بیابید.

واضح است که یک استراتژی قوی رسانه های اجتماعی برای برندهای لباس ضروری است، زیرا تنها حضور اجتماعی کافی نیست. همانطور که قبلاً اشاره شد، برندها به جای ساخت مکان های فیزیکی و متحمل شدن اجاره بهای بالا، منابع و تلاش خود را بر رسانه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال متمرکز می کنند.

انتظار اینکه یک برند لباس در دنیای آنلاین حضوری بصری نداشته باشد، غیرمنطقی خواهد بود. اما اکنون گزینه‌های مختلفی وجود دارد: TikTok و Instagram نمونه‌هایی از این کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هستند، بله، اما آیا باید ع،‌ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید یا حلقه‌های تعاملی با مدل‌ها بگیرید؟

پلتفرم هایی را انتخاب کنید که بیشتر با نام تجاری شما مطابقت دارند

با این حال، دریچه تحقیقاتی متفاوتی برای برندها نیز باز شده است. زیرا در این دوره که همه به راحتی می توانند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند و “اینفلوئنسر” نامیده شوند، کار با اینفلوئنسرهای من، برای موفقیت برند شما بسیار من، تر خواهد بود.

اگرچه متمایز شدن از میان جمعیت آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست، کار با یکی از بهترین برندهای مد و ،ده فروشی در بریت،ا می تواند به شما در ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی کمک کند و در نتیجه فروش محصول را افزایش دهد.

به خواندن ادامه دهید تا توضیح دقیقی در مورد استراتژی رسانه های اجتماعی برای مارک های مد پیدا کنید.

به منظور اجرای بهترین استراتژی رسانه های اجتماعی برای برند خود، تجزیه و تحلیل مخاطب، که محصولات شما در درجه اول برای آنها جذاب هستند، مهم است.

اینفلوئنسر مارکتینگ احتمالاً یکی از اولین استراتژی هایی است که در مورد استراتژی رسانه های اجتماعی به ذهن خطور می کند. با توسعه و رشد رسانه های اجتماعی، حرفه کاملا جدیدی شکل گرفته و مفهوم “اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی” در میانه زندگی ما جا افتاده است.

بسیاری از برندها اهمیت رسانه های اجتماعی را درک کرده اند و به همین دلیل سعی می کنند راهی برای حضور موفقیت آمیز در دنیای آنلاین بیابند.

،ب‌وکارها به دلیل یک استراتژی خوب طراحی شده در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانند با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و با رشد حساب‌های برند خود، درآمد را افزایش دهند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب