استراتژی های الهام بخش بازاریابی هتل و تبلیغات برای افزایش سرسام آور رزروهای شما


بیشتر مردم تجربه‌های هتل را دوست دارند، جایی که به این فکر نمی‌کنند که در شب چه چیزی بپزند، به نظافت کاری نمی‌پردازند و در حین استراحت خدمات دریافت می‌کنند. برخی از افراد مقصد گرم تری را انتخاب می کنند در حالی که عاشقان تعطیلات زمست، بهترین مسیرهای اسکی را جستجو می کنند و اولویت اصلی آنها هتل هایی است که در آن اقامت خواهند کرد. از سوی دیگر، شرکت ها ممکن است ساعت ها را در موتورهای جستجو صرف کنند تا من، ترین هتل را برای ،ب و کار خود پیدا کنند. مسافران به همین دلیل تبلیغات هتل از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی اگر مردم بیشتر و بیشتر مراقب مخارج خود هستند، 50 درصد از مسافران می گویند که ،ج ، پول در تعطیلات همچنان اولویت اصلی آنهاست. بنابراین، برای آنها ضروری است که بهترین مقصد و همچنین هتل را پیدا کنند تا اوقات خوشی داشته باشند.

این کاملا به استراتژی بازاریابی هتل شما بستگی دارد که آیا مشتریان بالقوه شما در هتل شما بمانند و از خدمات جانبی شما بهره مند شوند و در نهایت انتخاب کنند که برگردند و آنها را به مردم توصیه کنند. در این مقاله دقیقاً بر روی آن تمرکز کردیم. ما می خواهیم استراتژی های الهام بخش بازاریابی هتل را برای به حدا،ر رساندن رزرو خود با شما به اشتراک بگذاریم. به خواندن ادامه دهید!

بازاریابی هتل چیست؟

بازاریابی هتل به فرآیند تبلیغ و تبلیغ هتل ها، استراحتگاه ها یا سایر موسسات اقامتی به مهمانان یا مشتریان بالقوه اشاره دارد. این شامل مجموعه ای از فعالیت ها، از جمله شناسایی مخاطبان هدف، توسعه نام تجاری و پیام رس،، ایجاد کمپین های تبلیغاتی مطابق با بودجه بازاریابی شما، مدیریت کانال های آنلاین و آفلاین، و اندازه گیری عملکرد و بازگشت سرمایه است.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

هدف نهایی بازاریابی هتل افزایش آگاهی، علاقه و رزرو هتل یا استراحتگاه و همچنین ایجاد تجربیات مثبت مهمان و وفاداری مشتری است. از آنجایی که صنعت مهمان‌نوازی بسیار رقابتی است، استراتژی بازاریابی هتل مست،م درک عمیق چشم‌انداز رقابتی، رفتار مصرف‌کننده و روندهای بازار، و همچنین توانایی انطباق با نیازها و ترجیحات مشتری در حال تغییر است. با این حال، مشاوره با آژانس های بازاریابی هتلداری ممکن است بهترین اقدام برای ماندن در رقابت باشد.

هتل ها می توانند با اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر، رزرو خود را افزایش دهند. هنگام توسعه یک استراتژی بازاریابی هتل؛ با این حال، مهم است که مخاطبان هدف را در نظر بگیرید، شخصی‌سازی و تعامل با مشتری را در اولویت قرار دهید و از کانال‌های بازاریابی دیجیتال مختلف برای دستیابی و جذب مشتری استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که همیشه می تو،د با آژانس های بازاریابی مسافرتی و گردشگری همکاری کنید تا ارزش ،ب و کار خود را افزایش دهید. در زیر ما بهترین استراتژی های الهام بخش بازاریابی هتل را برای افزایش رزرو خود فهرست کرده ایم!

حضور آنلاین قوی داشته باشید

بیایید با اصول اولیه و بدیهی ترین آنها شروع کنیم. برای تبلیغ هتل خود به شیوه ای که شایسته آن است، باید حضور آنلاین قوی داشته باشید تا مشتریان شما بتوانند به راحتی با آنها تماس بگیرند و در عین حال آنچه را که شما باید ارائه دهید درک کنند. هتل شما باید با یک رابط کاربری آسان که با تصاویر با کیفیت بالا از فضای داخلی و خارجی هتل شما پشتیب، می‌شود، به راحتی قابل دسترسی باشد و اطمینان حاصل شود که مشتریان از فرصت‌ها راضی هستند.

ماریوت یک هتل زنجیره ای شناخته شده در سراسر جهان است که با موفقیت از بازاریابی محتوا برای جذب مشتری استفاده کرده است. این شرکت یک پلتفرم محتوای سفر به نام مسافر ماریوت راه اندازی کرد که حاوی مقالات، راهنماها و نکات سفر برای مقاصد مختلف در سراسر جهان است. سفر ماریوت با پشتیب، از تصاویر با کیفیت و جذاب و راهنماهای دقیق، مشتریان بالقوه را متقاعد می‌کند که به این مقاصد سفر کنند و فعالیت‌های بالقوه‌ای را که می‌توانند در طول تعطیلات خود تجربه کنند، فهرست می‌کنند.

یک حضور آنلاین قوی برای هتل خود داشته باشید

تبلیغات و بسته های ویژه را ارائه دهید

استراتژی مهم دیگری که می خواهیم به آن اشاره کنیم، ارائه تبلیغات و بسته های ویژه به مشتریان عزیز شما است. برای بازاریابی بهتر هتل خود، می تو،د تبلیغات و بسته های جذابی ایجاد کنید که ارزش افزوده ای برای مهمانان ایجاد کند و آنها را تشویق کند که مستقیماً با هتل شما رزرو کنند. وقتی مشتریان خود مستقیماً از طریق وب سایت یا سیستم رزرواسیون شما رزرو می کنند، می تو،د معاملات و تخفیف های منحصر به فردی را به مشتریان خود ارائه دهید.

به ،وان مثال، یک هتل می‌تواند برای رزرو مستقیم، تبلیغ «کتاب 3 شب، دریافت 4 شب رایگان» را ارائه دهد. با ارائه انواع مشابه از تبلیغات یا بسته‌ها، هتل‌ها می‌توانند مشتریان را به رزرو مستقیم و نه از طریق کانال‌های رزرو شخص ثالث تشویق کنند. این نه تنها درآمد هتل را افزایش می دهد، بلکه امکان ارتباط مستقیم تری با مشتری را نیز فراهم می کند که در صورت رضایت مشتری از خدمات شما، می تواند منجر به افزایش وفاداری و تکرار تجارت شود.

استفاده از آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA’s)

ا،ر هتل‌ها اکنون از آژانس‌های مسافرتی آنلاین استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند که با افرادی که مکان یا خدماتی را که ارائه می‌کنند جستجو می‌کنند ارتباط برقرار می‌کنند. بنابراین، هتل ها از OTA برای تبلیغ خود با فهرست ، املاک خود در این وب سایت ها استفاده می کنند. اما چرا این یک عامل مهم در تبلیغ هتل شما است؟ زیرا هنگامی که یک هتل دارایی خود را در OTA فهرست می کند، به مخاطبان وسیع تری از مهمانان بالقوه که ممکن است هتل را از طریق وب سایت یا تلاش های بازاریابی خود پیدا نکرده باشند، دسترسی پیدا می کند. بنابراین، همکاری با OTAهای محبوب مانند Booking.com، Expedia و TripAdvisor فرصتی عالی برای افزایش بازدید از هتل شما است.

از آژانس های مسافرتی آنلاین استفاده کنید

حضور قوی در رسانه های اجتماعی را توسعه دهید

مشتریان بالقوه شما نه تنها به دنبال وب سایت شما هستند تا ایده ای از هتل شما داشته باشند، بلکه ش،ه های اجتماعی را نیز جستجو می کنند تا در مورد تجربیات مشتریان گذشته ایده بگیرند و همچنین سعی می کنند ع، ها و فیلم های واضح تری از ملک شما پیدا کنند تا یک ایده واقعی داشته باشند. چشم انداز. بنابراین به منظور تعامل با مشتریان، به هتل ها توصیه می شود در رسانه های اجتماعی فعال باشند. بله، می تو،د با به اشتراک گذاری محتوای جذاب بصری و جمع آوری مخاطبان وفادار شروع کنید. با این حال، می‌تو،د با بر،ب زدن هتل در پست‌های خود و استفاده از هشتگ‌های برند خود، مهمانان را تشویق کنید تا تجربیات خود را در هتل خود به اشتراک بگذارند. این قطعاً به افزایش دسترسی شما و ایجاد اثبات اجتماعی از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر کمک می کند. (مردم هم این را بیشتر دوست دارند!)

Waldorf Astoria یک برند هتل لو، از Hilton Worldwide است. در صفحه یوتیوب هیلتون، این شرکت ویدیویی سرگرم‌کننده را منتشر کرد که در آن مدیر ارشد اسپا و ،ده‌فروشی در آریزونا بیلتمور، یک استراحتگاه والدورف آستوریا، ،ی لائولوآی نکات و ترفندهای خود را در مورد مراقبت از خود در هنگام سفر ارائه می‌دهد. این ویدئو نه تنها سرگرم کننده است، بلکه آبگرم آریزونا بیلتمور را به بهترین شکل ممکن تبلیغ می کند. او همچنین به یک واقعیت جالب اشاره می کند که چقدر Halo Therapy را دوست دارد که فقط در آریزونا بیلتمور یافت می شود.

از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی بسیار محبوب است که بسیاری از برندها در صنایع مختلف از آن سود می برند. برای بازاریابی هتل، تفاوتی ندارد. همکاری با اینفلوئنسرهای من، می‌تواند به هتل‌ها کمک کند تا به مخاطبان بیشتری از مهمانان بالقوه دسترسی پیدا کنند که ممکن است قبلاً نام هتل یا حتی مقصد را نشنیده باشند. از آنجایی که اینفلوئنسرها پیروان اختصاصی دارند که به توصیه‌های آن‌ها اعتماد دارند، اینفلوئنسرها تأثیر (duh) در افراد دارند تا در صورت تبلیغ مکان توسط اینفلوئنسرها، اقامت خود را در هتل رزرو کنند. هنگام در نظر گرفتن مشارکت اینفلوئنسر، هتل ها باید به دقت تأثیرگذاران بالقوه را بررسی کنند تا اطمینان حاصل کنند که آنها با ارزش های برند هتل و مخاطبان هدف هماهنگ هستند. با این حال، به یاد داشته باشید که برای برندها و هتل ها بسیار مهم است که در مورد مشارکت شفاف باشند و هر گونه محتوای حمایت شده را برای مطابقت با مقررات تبلیغات افشا کنند.

از اینفلوئنسر مارکتینگ برای هتل ها استفاده کنید

Four Seasons که یک برند هتل لو، است، بارها و بارها با موفقیت از این استراتژی استفاده کرده است. آنها با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی مانند جسیکا استین از Tuula Vintage که 2 میلیون دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود دارد و کریس بورکارد همکاری ،د تا ویژگی ها و تجربیات منحصر به فرد خود را به دنبال کنندگان خود نشان دهند.

یک برنامه وفاداری ایجاد کنید

به ،وان مشتریان، ما از برنامه های وفاداری بیشتر قدرد، می کنیم! به همین دلیل، به ،وان یک مالک یا مدیر هتل، باید یک برنامه وفاداری ایجاد کنید که به بازدیدکنندگان مکرر پاداش می‌دهد و آنها را تشویق می‌کند که مستقیماً در هتل شما رزرو کنند. هتل ها می توانند از این تکنیک بازاریابی برای تشکر از مشتریان وفادار و ترغیب آنها به رزرو بیشتر استفاده کنند. به طور معمول، برنامه‌های وفاداری به مشتریان برای ،ب و کار مداومشان با تخفیف، شب‌های رایگان و مزایای ویژه پاداش می‌دهند.

میزبان رویدادها و تبلیغات

چه چیزی بهتر از دور هم جمع ، مردم؟ هیچی نمیگیم رویدادها یکی از گزینه های سودمند و آموزنده در دسترس ما به ،وان مردم است و از شرکت در آنها لذت می بریم. و بدون شک، زم، که یک برند یا ،ب و کار می خواهد میزبان رویدادی باشد، هتل ها اولین مکان هایی هستند که به ذهن می رسد.

فستیوال های غذا و نوشیدنی، یا استراحتگاه های سلامتی که برای مخاطبان هدف شما جذاب است، راه های عالی برای آوردن مردم به هتل شما هستند و به شما این فرصت را می دهند که مهمانانتان هتل شما را تجربه کنند.

میزبان رویدادها و تبلیغات

شما می‌تو،د میزبان رویدادهای آشپزی مانند مزه ، شراب، ک،‌های آشپزی یا جشنواره‌های غذا باشید (بله!) این رویدادها می‌توانند به هتل‌ها کمک کنند تا گزینه‌های غذاخوری خود را به نمایش بگذارند و علاقه‌مندان به غذا و شراب را جذب کنند. همچنین می‌تو،د میزبان استراحت‌های یوگا یا سایر رویدادهای سلامت باشید. اینها می توانند به هتل ها کمک کنند تا مسافر، را که از سلامتی آگاه هستند جذب کنند و مهمان، را که به دنبال استراحتی آرامش بخش و شاداب هستند جذب کنند.

از نظرات مشتریان استفاده کنید

از نظرات مشتریان استفاده کنید

و در آ،، ما باید به یکی از مهم‌ترین گام‌هایی که می‌تو،د برای تبلیغ هتل خود به مخاطبان گسترده‌تری بردارید اشاره کنیم: نظرات مشتریان. آنها برای ،ب و کار شما بسیار مهم هستند زیرا می توانند به طور قابل توجهی بر تصمیمات رزرو مهمانان بالقوه تأثیر بگذارند، اعتماد را از طریق اعتبار ایجاد کنند، بازخوردی برای بهبود ارائه دهند، به مدیریت شهرت کمک کنند و موارد دیگر. در واقع، نظرات مثبت می تواند به هتل ها کمک کند تا رزرو بیشتری داشته باشند، در حالی که نظرات منفی به اعتبار ،ب و کار شما آسیب می زند. به همین دلیل است که شما باید مهمانان راضی را تشویق کنید تا نظرات مثبت خود را در سایت های بررسی محبوب مانند TripAdvisor و Yelp بنویسند و از آنها به ،وان اثبات اجتماعی برای جذب مشتریان جدید استفاده کنند.

وارسی

به طور کلی، استراتژی‌های مختلفی وجود دارد که می‌تو،د برای افزایش دید آنلاین هتل، افزایش رزرو و جذب بازدیدکنندگان از آنها استفاده کنید. می‌تو،د از همه آنها استفاده کنید یا شاید تعدادی را بهینه کنید تا به شما کمک کند رزرو بیشتری داشته باشید. در هر صورت، هتل ها باید با چشم انداز در حال تغییر سازگار شوند تا در بازاریابی دیجیتال امروزی برای صنعت مهمان نوازی رقابتی باقی بمانند. بازاریابی دیجیتال برای رقابتی ماندن در صنعت مهمان نوازی امروزی.

شما باید به طور مداوم استراتژی های بازاریابی و تبلیغات خود را ارزیابی کنید و بر اساس آن تنظیم کنید تا مرتبط و مهمتر از همه برای مخاطبان هدف خود جذاب بم،د. اگر همه چیز کمی سخت به نظر می رسد و نمی د،د سفر بازاریابی هتل خود را از کجا شروع کنید، می تو،د با شرکت های بازاریابی دیجیتال در ایالات متحده مشورت کنید تا به شما در موفقیت در این سفر کمک کنند. در نهایت، با ماندن در بالای آ،ین روندها و اجرای استراتژی های بازاریابی موثر، هتل ها می توانند مهمانان بیشتری را جذب کنند، رزرو را افزایش دهند و رشد درآمد را افزایش دهند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/inspiring-،tel-marketing-and-advertising-strategies/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب