استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای رستوران ها

اگر در مکان نسبی شما تأثیرگذارهای خاص غذا وجود دارد، ممکن است ایده بدی نباشد که با آنها تماس بگیرید و آنها را به خوردن رایگان در رستوران خود دعوت کنید. اگر آنها غذای شما را دوست دارند، می تو،د یک قرارداد بازاریابی تأثیرگذار داشته باشید. در ازای اینکه آنها پستی درباره رستوران شما ایجاد کنند، می تو،د هزینه ای به آنها بپردازید یا تعداد مشخصی وعده های غذایی رایگان به آنها بدهید.

استراتژی رسانه های اجتماعی برای رستوران ها

5. بازاریابی ایمیلی را پیاده سازی کنید

راه اندازی یک رستوران کار سختی است، اما با ظهور فناوری دیجیتال، هرگز حضور قوی آنلاین مهم نبوده است. از کامل ، وب سایت خود گرفته تا توسعه اینفلوئنسر مارکتینگ و کمپین های ایمیل، راه های مختلفی برای برجسته ، رستوران شما در دنیای دیجیتال وجود دارد.

نحوه انجام بازاریابی دیجیتال برای رستوران ها

در نهایت، درک این نکته مهم است که ثبات همه چیز در بازاریابی دیجیتال رستوران است. اگر می‌خواهید وقتی زمان صرف غذا می‌رسد، جامعه‌تان نام شما را به خاطر بسپارد، باید برای این کار تلاش کنید. اجرای یک کمپین تبلیغاتی یک بار در سال کافی نیست.

در مرحله بعد، به یاد داشته باشید که ا،ر مردم هنگام سرمایه گذاری در محصولات یا خدمات، از جمله تجربه غذا خوردن، به کمی اطمینان نیاز دارند. وقتی مردم به صورت آنلاین در مورد رستوران ها تحقیق می کنند، یکی از چیزهایی که به دنبال آن هستند این است که مشتریان دیگر چه می گفتند. شما باید از بررسی های آنلاین و سطح اعتباری که مصرف کنندگان در آن ها می گذارند استفاده کنید.

منحنی یادگیری برای بازاریابی دیجیتال رستور، بسیار زیاد است، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. می تو،د به فهرست راهنمای بازاریابی دیجیتال ما نگاهی بیندازید تا شرکت هایی را در منطقه خود بیابید که می توانند در رفع نیازهای خاص شما به شما کمک کنند. اگر در مورد ش،ه آژانس دیجیتال ما سوالی دارید، امروز با ما تماس بگیرید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/effective-di،al-marketing-strategies-for-restaurants/

وب سایت شما باید حرفه ای، کاربردی و کاربرپسند باشد تا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی ایجاد کند. مشتریان بالقوه برای یافتن مواردی مانند منوها، ساعات کار و آدرس شما باید به طور مستقیم در سایت شما پیمایش کنند. به خاطر داشته باشید که ا،ر مردم از تلفن های هوشمند خود برای تحقیق در مورد چیزهایی مانند این استفاده می کنند، صرف نظر از اینکه در خانه، ماشین، محل کار و غیره هستند – وب سایت شما باید برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده باشد.

اجرای یک طرح جامع دیجیتال مارکتینگ برای یک رستوران می تواند به چندین روش به صاحبان ،ب و کار کمک کند. بیایید با 3 مزیت برتر بازاریابی دیجیتال برای سفر رستوران ها در افزایش فروش آنها آشنا شویم:

افزایش دید و آگاهی

از طرف دیگر، می‌تو،د به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی پولی نگاه کنید که به شما امکان می‌دهد میزان هزینه‌ای را که در روز برای کمپین خود و همچنین مخاطبان هدف خود (بر اساس سن، ،ت، مکان و موارد دیگر) هزینه می‌کنید، انتخاب کنید. این همچنین با مزیت داده های تحلیلی است که موفقیت و عملکرد تبلیغات شما را کاهش می دهد. می‌تو،د ببینید که هر تبلیغ از نظر تعامل (کلیک‌های لینک، لایک، فالو، اشتراک‌گذاری، نظرات) چگونه عمل می‌کند تا به شما در تنظیم دقیق تبلیغات کمک کند.

4. از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

ثابت شده است که بازاریابی ایمیلی یکی از رقبای اصلی است، زیرا بازاریابی را به افرادی بازمی‌گرداند که قبلاً به رستوران شما علاقه نشان داده‌اند یا در آن غذا خورده‌اند.

6. از نظرات آنلاین استفاده کنید

یکی از مهمترین مراحل در بازاریابی دیجیتال رستوران، بهینه سازی موتور جستجوی شما است. سئو همه چیز از نظر دریافت ترافیک ارگ،ک به وب سایت شما و در نهایت مشتریان در صندلی شما است. وقتی شخصی در «رستوران‌های ایتالیایی نزدیک من» تایپ می‌کند، رتبه سئوی شما تعیین می‌کند که چقدر سریع شما را پیدا می‌کند.

یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی دیجیتال سودمند رستوران، از دیگر صاحبان مشاغل کوچک در منطقه شما استفاده می کند. شروع به ایجاد روابط وابسته با مشاغل مکمل کنید. می‌تو،د با پست ، مهمان در وبلاگ‌های یکدیگر، توصیه خدمات آن‌ها و موارد دیگر، با یکدیگر کار کنید.

تا زم، که غذا و خدمات شما خوب بود، می توانستید در گوشه خیابان مغازه راه اندازی کنید و سال ها تجارت کنید. اما در نحوه بازاریابی و تعامل شما با جامعه کمی نیت می طلبد. برای تجزیه و تحلیل یک نمونه مشهور جه، از صنعت غذا، می تو،د پست وبلاگ ما را در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال مک دونالد بررسی کنید.

شما می تو،د یک تجربه یکپارچه و شخصی برای مشتریان خود ایجاد کنید. برای مثال، می‌تو،د از پلتفرم‌های سفارش و تحویل دیجیتال برای ساده‌سازی و ساده‌سازی فرآیند سفارش برای مشتریان خود استفاده کنید. همچنین، می‌تو،د از داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌هایی که به دست آورده‌اید برای تنظیم کمپین‌های بازاریابی خود با توجه به نیازها و ترجیحات مخاطبان خود استفاده کنید.

برای اطمینان از اینکه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کاملاً کارآمد برای رستوران خود دارید، باید مطمئن شوید که سئوی وب سایت شما را به یک کانون محلی تبدیل می کند. با انجام اقدامات زیر می تو،د سئوی خود را تقویت کنید:

  • یک وبلاگ پر از محتوای جذاب و مرتبط در وب سایت خود ایجاد کنید
  • اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما از کلمات کلیدی محلی و سایر اشکال کدنویسی SEO (فراداده تعبیه شده در تصاویر، فیلم ها، سرفصل ها و غیره) استفاده می کند.
  • از پیوندهای داخلی (به سایر صفحات سایت خود) و پیوندهای خارجی (برای وب سایت های وابسته، منابع داده و غیره) استفاده کنید.
  • یک حساب Google My Business ایجاد کنید
  • اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس و آدرس شما چندین بار ذکر شده است و به راحتی پیدا می شود

دیجیتال مارکتینگ یک خط ارتباط مستقیم بین رستوران ها و مشتریانشان فراهم می کند و به آنها امکان می دهد در مکالمات دو طرفه شرکت کنند. با برقراری ارتباط منظم با مشتریان خود از طریق کانال های دیجیتال، می تو،د پیروان وفاداری از غذاخوری هایی را که مدام برای ،ب اطلاعات بیشتر بازمی گردند، تقویت کنید. آنها به دوستان خود می گویند، نظرات درخش، را ارائه می دهند و بزرگترین حامیان شما خواهند شد.

افزایش تجربه مشتری

هنگامی که مشتری مش، می شود، باید مجموعه ای خودکار از ایمیل ها داشته باشید که هفته ای یک یا دو بار ارسال می شوند. این ایمیل‌ها باید دوستانه باشند و از مش،ین شما ابراز قدرد، کنند و در عین حال آنها را به سمت بازگشت به رستوران شما سوق دهند. با این حال، آنها همچنین باید حاوی محتوای ارزشمند (تخفیف، تبلیغات) باشند، در غیر این صورت مردم باز ، آنها را متوقف خواهند کرد.

به ،وان مثال، با یک هتل محلی ارتباط برقرار کنید و ببینید آیا آنها رستوران شما را به مسافران و سایر مهمانان توصیه می کنند یا خیر. آنها می توانند این کار را شخصا و از طریق وب سایت خود انجام دهند. در پایان، به مشتری، که از طریق هتل به شما مراجعه می کنند، تخفیف بدهید.

با این حال، این بدان م،ا نیست که شما مجبور به ش،تن بانک شوید تا مشتریان بارها و بارها به رستوران شما بازگردند. چیزهای کوچکی مانند به روز رس، منظم وب سایت، ارسال محتوای جدید چند بار در هفته در رسانه های اجتماعی و تبلیغ آیتم های جدید در منوی شما هستند. اما به یاد داشته باشید، باید جامعه را با تبلیغات ویژه آنلاین، برگزاری مسابقات و بازپرداخت، درگیر کنید.

نتیجه

ما م،ومات بازاریابی دیجیتال برای رستوران ها را بررسی می کنیم و نکاتی را در مورد نحوه شروع به شما ارائه می دهیم. چه یک حرفه ای با تجربه هستید یا تازه شروع به کار کرده اید، بیایید به ایده های بازاریابی دیجیتال برای رستوران ها بپردازیم و برای درخشش ،ب و کار خود آماده شویم!

1. وب سایت خود را کامل کنید

اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم. به خواندن ادامه دهید تا در مورد استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای رستوران ها بد،د. قبل از اینکه به استراتژی ها بپردازیم، ممکن است بخواهید بهترین آژانس های بازاریابی ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال برای رستوران ها را بررسی کنید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ برای رستوران ها

مزایای بازاریابی دیجیتال برای رستوران ها

از طرف دیگر، می‌تو،د با سایر ،ب‌وکارهای کوچک همکاری کنید و برای وعده‌های غذایی مرتبط با ،ب‌وکار تخفیف‌هایی ارائه دهید، مانند ملاقات‌های فروشندگان با مشتریان فعلی یا بالقوه، ناهار تیمی، مهم،‌های بعد از کار، و غیره. برای وابستگی به شما در عوض، مشتریان بیشتری به دست می آورید و نفوذ قوی تری در جامعه خود به دست می آورید.

8. تعامل آنلاین را بالا نگه دارید

با تشویق هر مشتری پولی برای ارسال نظر در Google، وب‌سایت یا نمایه رسانه‌های اجتماعی خود شروع کنید. بیشتر مردم برای انجام یک بررسی باید انگیزه داشته باشند. پس از تکمیل بررسی، می تو،د یک تخفیف قابل احترام، یک نوشیدنی رایگان و غیره ارائه دهید.

7. ش،ه با سایر مشاغل محلی

برای مثال، می‌تو،د با میزب، قرعه‌کشی‌ها یا مسابقاتی که وعده‌های غذایی رایگان، کارت‌های هدیه یا حتی جوایز نقدی به برندگان ارائه می‌دهند، در رسانه‌های اجتماعی بدون هزینه بازاریابی کنید. نکته کلیدی این است که از رقابت برای افزایش دسترسی خود با تشویق کاربران به لایک ،، نظر دادن و به اشتراک گذاری پست های شما استفاده کنید. به ،ه خود، دنبال کنندگان آنها این فعالیت را می بینند، در معرض رقابت قرار می گیرند و احتمالاً نمایه شما را دنبال می کنند تا برای جوایز نیز رقابت کنند.

کمپین های بازاریابی دیجیتال به رستوران ها این امکان را می دهد که با افزایش شانس جذب مشتریان جدید و افزایش شناخت برند، به جمعیت گرسنه دسترسی پیدا کنند. به ،وان مثال، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، گزینه‌های تبلیغاتی بسیار مؤثری را ارائه می‌دهند که می‌توانند بر اساس جمعیت‌شناسی خاص تنظیم شوند. دیگر منتظر انتشار دهان به دهان نباشید – شما یک خط مستقیم با جوانه های چشایی مشتریان خود خواهید داشت.

بهبود تعامل با مشتری

مقداری زمان و پول را روی تصاویر حرفه ای از فضای رستوران، غذاهایی که ارائه می دهید و کارکنان خود سرمایه گذاری کنید. غذا اشتها آورتر به نظر می رسد و کارکنان شما حرفه ای تر به نظر می رسند. این به مشتریان بالقوه احساس صمیمیت با رستوران شما، حتی قبل از بازدید آنها می دهد.

2. بر سئوی محلی تمرکز کنید

آنها می گویند که ،ب و کار رستوران یکی از سخت ترین صنایع برای نفوذ است، چه رسد به اینکه در آن پیشرفت کنید.

حتی اگر شما صاحب یک رستوران محلی هستید که چیزی جز دیجیتال است، ویترین فروشگاه شما دیگر چهره شرکت شما نیست. چه زم، 88 درصد از مصرف کنندگان برای تحقیق در مورد محصولات یا خدمات آنلاین باشید، آنها بیش از هر چیز اعتبار یک تجارت را بر اساس وب سایت آن قضاوت می کنند.

به طور خلاصه، با استفاده از کانال‌های دیجیتال، می‌تو،د دسترسی و بازدید رستوران خود را افزایش دهید و دیگر نیازی به روش‌های پرهزینه تبلیغات سنتی را از بین ببرید!

نحوه انجام بازاریابی دیجیتال برای رستوران ها

کلید هر ،ب و کار موفق این است که بد،د چگونه برای مخاطبان خود بازاریابی کنید. شما باید به سؤالات مهمی مانند “جامعه من از کجا متوجه وجود من می شود” پاسخ دهید؟ و “چگونه می توانم مردم را به رستوران خود جذب کنم؟”

اگر هنوز دنبال کننده قوی ندارید، یا اگر می خواهید مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهید، اینفلوئنسر مارکتینگ را در نظر بگیرید. اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی ،، هستند که اعتبار خود را در صنایع یا جمعیت‌های خاصی تثبیت کرده‌اند، و در نتیجه، اغلب هزاران، اگر نگوییم میلیون‌ها فالوور دارند.

اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، ،ب رتبه بالا زمان بر است. در صورت نیاز به کمک می تو،د به دنبال آموزش بیشتر در مورد سئو باشید یا به دنبال خدمات حرفه ای باشید.

3. در رسانه های اجتماعی فالوور به دست آورید

منبع: https://www.pewresearch.org/fact-tank/2021/06/01/facts-about-americans-and-facebook/

یکی دیگر از استراتژی های موثر بازاریابی دیجیتال رستوران، بازاریابی ایمیلی نام دارد. ابتدا باید یک لیست ایمیل از گیرندگ، که در ایمیل شما مش، شده اند بسازید. به دست آوردن مش،ین می تواند با ارائه تخفیف به مشتریان قبلی که مش، هستند، از طریق رسانه های اجتماعی، وب سایت شما، وب سایت های وابسته و تبلیغات صفحه فرود انجام شود.

پاسخ شما در بازاریابی دیجیتال رستوران نهفته است. در حالی که می توان اعتباری را در ابزارهای سنتی تبلیغات مانند پخش تراکت، خدمات پست مستقیم و تبلیغات رادیویی یافت، جهان تا حد زیادی دیجیتالی شده است. اگر حضور آنلاین ندارید، ممکن است فروشگاه را ببندید.

حضور قوی در رسانه های اجتماعی برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق برای رستوران ها ضروری است. نه تنها می‌تو،د افرادی را که جذب رستوران شما می‌شوند و احتمالاً مشتری‌های مکرر هستند، دنبال کنید، بلکه رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های ش،ه‌سازی مؤثری را نیز فراهم می‌کنند. بهترین بخش این است که شما گزینه های زیادی برای کمپین های تبلیغاتی رایگان و پولی دارید.

داشتن یک وب سایت مملو از کدنویسی سئو عالی (و ضروری) است. با این حال، راه های پیشگیرانه تری وجود دارد که می تو،د ترافیک سایت خود را نیز هدایت کنید. آیا میدانستید که 69 درصد از بزرگسالان آمریکایی در فیس بوک هستند؟ این بدان م،است که 69 درصد از مشتریان بالقوه شما را می توان در فیس بوک پیدا کرد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب