استفاده از NFT و ارزهای دیجیتال در بازاریابی دیجیتال با مطالعات موردی موفق

تاکو بل از طریق این فروش به طور پیروزمندانه آگاهی برند را افزایش داد.

مورد 2: پادشاهان لئون

برای داشتن یک ادراک مطلق می تو،م با تعاریف اولیه شروع کنیم.

حال، رمزارز چیست؟

امسال، مسابقات اوپن استرالیا فضایی را به متاورس و NFT داد و به طرفداران این امکان را داد که لحظه را در زمان واقعی ردیابی کنند. این یک استراتژی بازاریابی دیجیتال عاقلانه بود که حامیان بازی را شامل شود.

منبع:

3. آنها تعامل با مشتری و ایجاد جامعه را تشویق کنید. برند شما می تواند با حفظ محتوای تولید شده توسط کاربر، تعامل را افزایش دهد. علاوه بر این، گوش دادن به پیشنهادات جامعه شما به برند شما کمک می کند تا جامعه شما را تحکیم کند و فرصت هایی را برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی سازگار با هدف شما ارائه می دهد.

گروه راک آمریکایی Kings of Leon اولین ،ی بود که بازاریابی NFT را در صنعت موسیقی اعمال کرد. در مارس 2021، آنها اولین آلبوم NFT در تاریخ موسیقی را ایجاد ،د.

خوب، اما چرا این توکن ها برای بازاریابی دیجیتال ضروری هستند؟

NBA Top S،ts یکی از موفق ترین نمونه های بازاریابی NFT است.

هدف آنها افزایش آگاهی از برند و اشاره به برنامه سفر ماریوت بونووی خود بود.

2. NFT ها و ارزهای دیجیتال وفاداری مشتریان را تقویت می کنند. شخصی‌سازی به برندها اجازه می‌دهد تا روابط صمیمی‌تر و شدیدتری با مشتریان خود ایجاد کنند. مالکیت یک NFT تعهد مشتری به برند شما را افزایش می دهد زیرا باعث ایجاد رابطه مستقیم و نزدیک تری بین شما می شود.

آنها آلبوم خود را منتشر ،د، “وقتی خودت را دیدی” در قالب NFT

این یک کمپین تأثیرگذار بود که کاربران پلتفرم تنها در چند هفته از 4000 به 400000 افزایش دادند.

منبع:

کلیپ های کوتاهی وجود دارد که نکات برجسته ای از بازی های مهم در تاریخ NBA است. هر یک از این کلیپ ها یک لحظه است. مشتریان می توانند این لحظه ها را ب،ند و بفروشند و هر لحظه ویژگی خاصی دارد.

آنها تمام 25 گیف NFT خود را فروختند در عرض 30 دقیقه با قیمت های مختلف مردم برای هر GIF هزاران دلار می دادند.

NFT ها و ارزهای دیجیتال نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال ایفا کرده اند.

لحظات زیادی روی پلتفرم معامله شد و فروش در حال رشد بوده است.

مورد 5: پیتزا هات

گروه آلبوم خود را در سه نسخه مختلف به فروش رساند. هر نسخه از نظر محتوا دارای یک ویژگی متمایز است. این فرصتی غیرقابل از دست دادن برای طرفداران گروه بود که می خواستند کل،یون های دیجیتالی این برند را داشته باشند.

آنها 2 میلیون دلار را مدیریت ،د فروش آلبوم اما مهمتر از آن، این یک حرکت عالی برای جلب توجه شدید طرفداران و تشویق وفاداری مخاطبان بود.

مورد 3: ماریوت

تعجب آور نیست زیرا به گفته الف گزارش، حجم معاملات بازار جه، NFT در سال 2021 به 44.2 میلیارد دلار رسید و همچنان در حال رشد است.

ماریوت یک هتل زنجیره ای با املاک در مکان های مختلف در سراسر جهان است. آنها نمونه ای از کاربرد عالی NFT ها و بازاریابی دیجیتال ارزهای دیجیتال بودند.

الان بالاتر از آن زمان است. یک تکه به قیمت 75 ETH (حدود 200000 دلار) فروخته می شود. این کمپین نمونه قدرتمندی از استفاده از ارزهای دیجیتال و NFT در صنعت بازاریابی دیجیتال است.

مورد 6: اوپن استرالیا

این مورد یک نمونه قابل توجه و شناخته شده از استفاده از NFT در بازاریابی دیجیتال است. و این برند به اولین زنجیره فست فود تبدیل شد که روندهای NFT و بازاریابی NFT را جلب کرد.

منبع: تاکو بل

این برند با سه هنرمند همکاری کرد تا محتوای NFT را بر اساس تجربیات منحصر به فرد سفر آنها در برنامه سفر ایجاد کند. این NFT ها حاوی تجربیاتی بودند که این برنامه به مشتریان ارائه می دهد.

6776 بخش از زمین تنیس به NFT تبدیل شد و هر یک منحصر به فرد بود. به ،وان مثال، اگر شوت برنده مسابقه از هر مسابقه در یک پلات خاص قرار گیرد، تمام اطلاعات موجود در NFT مخاطبان بر اساس لحظات واقعی به روز می شوند.

همانطور که نمونه ها نشان می دهند، به خصوص NFT ها پیوند عمیقی ایجاد می کنند و تعامل با مشتریان را افزایش می دهند. علاوه بر این، شرکت ها با ایجاد تجربه های فراموش نشدنی و شخصی سازی شده برای آنها، مخاطبان بیشتری را به دست می آورند.

توپ هنری اوپن استرالیا اولین NFT مسابقات بود و برای ارائه دسترسی مجازی بی سابقه به داده های بازی زنده و لحظه طراحی شد.

آنها NFT ها را برای جلب توجه در رسانه های اجتماعی و رسانه های جریان اصلی ایجاد ،د و فروختند، و موفقیت آمیز بود زیرا باعث سر و صدای زیادی شد.

NFT و کریپتوکارنسی برای افراد در صنعت بازاریابی دیجیتال چیز جدیدی نیست. در چند سال اخیر، همه ما درباره برندهایی شنیده‌ایم که به طور فزاینده‌ای از NFT و ارزهای دیجیتال در استراتژی‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

هر روز، NFT ها و ارزهای رمزنگاری شده بیشتر و قابل توجه تر می شوند. برانگیختن آگاهی از برند شما، وفاداری مشتری، و ایجاد محتوای نامحدود بیشتر از مزایای اصلی جذب این نوآوری های تکنولوژیکی است.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/nft-and-cryptocurrency-usage-in-di،al-marketing-with-successful-case-studies/

کمپین بازاریابی NFT آنها “1 بایت مورد علاقه” بود و اولین پیتزای غیر قابل تعویض بود. پیتزا هات هر هفته یک تکه پیتزا NFT با یکی از طعم های جدید منتشر کرد. مردم این قطعات را می‌،یدند تا «چشمی داشته باشند که برای همیشه ماندگار شود».

منبع: توییتر

اما، باید یک دقیقه بایستیم، یک نفس عمیق ،شیم و به این فکر کنیم که چگونه این توکن‌های دیجیتال و بازاریابی دیجیتال به هم مرتبط هستند.

بنابراین از این مزایا به طرق مختلف استفاده می کنند. در اینجا چند نمونه موفق از برندهایی وجود دارد که از NFT و ارزهای دیجیتال در بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند:

مورد 1: تاکو بل

NFT ها دارایی های دیجیتال غیرقابل تعویض هستند. یک NFT یک کپی ی،ان ندارد. هر یک منحصر به فرد است آنها می توانند هر کار خلاقانه ای باشند، مانند املاک مجازی، آثار هنری دیجیتال، مد و غیره. این درها را به روی خلاقیت سازندگان محتوا و هنرمندان باز می کند، بنابراین NFT ها نامحدود هستند.

1. می سازند آگاهی از برند با ایجاد علاقه به برند شما و افزایش دیده شدن آن. استفاده از NFT ها به ،وان استراتژی بازاریابی، دامنه مخاطبان برند شما را افزایش می دهد و شما را قادر می سازد به مشتریان هدف خود دسترسی داشته باشید. رسانه های اجتماعی کانالی عالی برای تبلیغ نشانه های برند شما هستند.

این کمپین آگاهی از برند و وفاداری مشتری را هدف قرار داد. پول صندلی عقب را گرفت

ماریوت NFT ها را در یک نمایشگاه هنر مدرن به نمایش گذاشت. برندگان نمایش NFT های خود را دریافت ،د و 200000 امتیاز Bonvoy که می توانستند در طول برنامه سفر استفاده کنند، به دست آوردند.

مورد 4: بهترین شات NBA

علاوه بر این، AO Art Balls از 160 NFT طراحی شده توسط هنرمندان داخلی و بین المللی که به طور خاص برای مسابقات 2022 ساخته شده بودند، استفاده کرد.

NFTها و ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین هستند، بنابراین غیرمتمرکز و مستقل از مقامات و موسسات مالی سنتی هستند.

اگر یکی از امتیازهای قهرم، روی زمینی قرار بگیرد، مالک NFT آن قطعه شانس ادعا و دریافت توپ تنیس امتیاز قهرم، را دارد.

بنابراین هر لقمه پیتزا NFT به قیمت 0.18 دلار فروخته شد که قیمت بسیار پایینی است. با این حال، از سوی دیگر، پس از ،ید، به سرعت برای 5 ETH (حدود 9000 دلار) دوباره در لیست قرار گرفت.

در سال 2021، پیتزا هات کانادا یک کمپین بازاریابی دیجیتال را برای ارائه چهار طعم جدید پیتزا ترتیب داد.

بازاریابی NFT مزایای بسیاری را برای برندها فراهم می کند و این فرصت ها هر لحظه در حال گسترش هستند. این برندها نه تنها با فروش NFT بلکه با افزایش دیده شدن و محبوبیت خود از طریق این توکن ها می توانند میلیون ها دلار به دست آورند.

4. آنها آزادی بی نهایت برند شما را در تولید محتوا فراهم می کنند از آنجایی که NFT ها می توانند قطعات هنری دیجیتال نامحدودی مانند JPEG، GIF، ،میشن سه بعدی، ضبط صوتی و غیره باشند. بازاریابی NFT به برند شما امکان می دهد از تمام مزایای محصولات مجازی استفاده کند.

مطالعات موردی پرطرفدار در بازاریابی دیجیتال

این یک ارز دیجیتال است که در یک کیف پول دیجیتال ذخیره می شود و مانند هر ارز دیگری قابل استفاده و تعویض است. علاوه بر این، ارزهای رمزنگاری شده منحصر به فرد نیستند، بنابراین می تو،د آنها را معامله یا مبا، کنید.

از سوی دیگر، NFT یک مورد کاملا متفاوت است.

شوت های برتر NBA یک پلتفرم تجارت دیجیتال است. این به مشتریان امکان می‌دهد NFT‌های رسمی کل،یونی دیجیتالی از باورن،ی‌ترین بازی‌ها و بازیکنان NBA داشته باشند، بفروشند و معامله کنند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب