اسکیپ روم، بازی چند هزار ساله! اتاق فرار دژاوو طالع نحس اتاق فرار-آل اسکیپ

اسکیپ روم، بازی چند هزار ساله! اتاق فرار دژاوو طالع نحس اتاق فرار-آل اسکیپ

یک اتاق پر از معما که شما بایستی در زمان مشخص معما ها را به کمک هم تیمی های خود حل کنید تا بتوانید به موقع از اتاق خارج شوید. در قسمت نظرات همین صفحه، تجربه حضور در اتاق فرار کیش را بنویسید و از تجربه دیگران استفاده کنید. اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورد، این اتاق فرار معمایی برای شماست. شما و گروهی که دارید، همگی از سارق‌های سابقه‌دار هستید و حالا می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، دلار و یورو است.

مجموعه اتاق فرار هلیونز اسکیپ

فقط افراد بالای 16 سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. پروفسور در آخرین جلسه درس خود قبل از تعطیلات سال نو میلادی از تعدادی از دانشجوهای دعوت میکنه تا برای مشورت به کلبه اون برن.

  • اما باید اعتراف کرد بسیاری از اسکیپ روم‌های جدید روی لبه تیغ حرکت کرده و معما و سناریو کلی را فدای جامپ‌اسکر و ترس‌های لحظه‌ای می‌کنند.
  • اگر اعضای گروه پس از کشف هر نشانه، به دیگر افراد اطلاع دهند و با یکدیگر در ارتباط باشند موفقیت آن؜ها نزدیک است.
  • اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان داده‌اند، متوجه شوید.
  • در اتاق فرار ( اسکیپ روم ) پرتکرار؜ترین کلمه، گیم مستر است.
  • گاهی شما در یک خانه‌ی متروکه یا سلول زندان گیر می‌افتید و گاهی هم در یک بیمارستان دورافتاده گرفتار می‌شوید و گاهی ممکن است درگیر یک گروگان‌گیری، دزدی و یا سرقت مسلحانه شوید.
  • مردم روستا هر سال تقاص مرگ بی رحمانه دختر بچه بلقیس به نام اختر را اسکیپ روم تاریخی پس می دهند.

به جرئت می‌توانیم بگوییم که هنوز در اتاق فرارهای تهران جایی نیست که در این فهرست نیامده باشد. چیزی را از قلم انداخته‌ایم؟ پس اسمش را در کامنت‌ها به ما بگویید تا به فهرست اضافه کنیم. البته در یک مقاله دیگر، توضیحات کامل‌تری درباره سایر اتاق فرارهای فعال در تهران آورده‌ایم که دوست داشته باشید می‌توانید بخوانید. اولین بازی اتاق فراری در دنیای واقعی توسط تاکائو کاتو در سال 2007 طراحی و اجرا شد.

اتاق فرار پر از سرنخ‌های پنهان و زمان محدود است و همه‌چیز به گونه‌ای طراحی شده که شما را با یک چالش واقعی روبرو کند. کشورها این تفریح هیجان‌انگیز را یافت و این مقبولیت و گستردگی، اسکیپ روم را به. همزمان با تاسیس مجموعه‌ی اسکیپ‌‌رومیست از لوگوی این مجموعه نیز رونمایی شد. این لوگو ترکیبی از دایره‌های در هم تنیده و به هم قفل شده، ستاره، کلید و حرف E است که هر کدام از آن‌ها معنای خاصی دارند و بیانگر مفهوم متفاوتی هس… برای اطلاع از آخرین اخبار و آفرها صفحه اینستاگرام کیش تخفیف را از طریق این لینک دنبال کنید. مبلغ پرداختی نهایی است و در محل اتاق فرار مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.

معماها، سناریو، ترس و دلهره، دکور و فضاسازی، همه چی عالی و پرفکت بود. برای درک اینکه اتاق های فرار از کجا آمده‌اند، باید مسیری طولانی را به عقب برگردیم. یکی از اتفاقاتی که قرار است به ما در رمز و راز تاریخ اتاق فرار کمک کند، کشف یک مجموعه سنگ در ترکیه است. در این ژانر شرکت کننده با طی کردن مراحل سخت در این بازی با تصاویر ترسناک، موجودات عجیب، اتفاقات وحشتناک و صداهای دلهره ؜انگیز روبه؜ رو می شود. با توجه به درجه سختی هر بازی، میزان سختی اتاق؜ های ترسناک نیز تغییر می کند. از این سرگرمی در مناسبت؜ ها و جهت پر؜کردن اوقات فراغت استقبال می؜ شود.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ اسپیرال

سپس مجارستان شروع به راه اندازی این بازی کرد و سپس کشورهای آمریکا، کانادا و اسپانیا از این سرگرمی استقبال کردند. اتاق فرار در واقع یک بازی گروهی است که می‌تواند بین ۴ تا ۱۰ نفر بازیکن داشته باشد. گروه بازکنان وارد اتاقی می‌شوند که تم و داستان مشخصی دارد. فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود.

بازی ویدئویی اتاق فرار Crimson Room

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب