الگوریتم جدید «محتوای مفید» گوگل برای برندها چه معنایی دارد؟

در حالی که گوگل در مورد تغییرات الگوریتم جستجوی خود اطلاعاتی را ارائه کرد، یک هفته واقعاً زم، برای آماده شدن نبود. ،ب‌وکارهایی که در هر بخش و هر صنعتی فعالیت می‌کنند تلاش ،د تا وب‌سایت‌های خود را تمیز کنند و «محتوای غیر مفید» را در صورت امکان پا،ازی کنند. استرس محسوس بود. اما همانطور که گفته شد، مطمئناً ممکن است در طرف مقابل استدلال شود که هر وب سایتی باید در وهله اول فقط برای انسان نوشته شده باشد، نه برای سئو. اگرچه البته از آنجایی که رقابت در چشم انداز دیجیتال فشرده تر از همیشه شده است، اما در واقعیت همیشه اینطور نیست.

آیا به‌روزرس، محتوای مفید Google می‌تواند بر ،ب‌وکار شما تأثیر بگذارد؟

به گفته گوگل:

هر محتوایی – نه فقط محتوای غیرمفید – در سایت‌هایی که مشخص می‌شود به طور کلی دارای مقادیر نسبتاً بالایی محتوای غیرمفید هستند، با فرض اینکه محتوای دیگری در جای دیگری از وب وجود داشته باشد که بهتر است نمایش داده شود، احتمال کمتری در جستجو دارد. به همین دلیل، حذف محتوای غیر مفید می تواند به رتبه بندی محتوای دیگر شما کمک کند.

در ماه اوت گوگل خود را عرضه کرد الگوریتم “محتوای مفید”.، یک به روز رس، در روند جستجوی آن است که برای تقویت محتوای نوشته شده برای آن طراحی شده است مردم، در عین حال محتوایی که عمدتاً برای سئو نوشته شده است را بی ارزش می کند.

این غول فناوری در ادامه خاطرنشان می کند که جستجوی گوگل هم وب سایت های تازه راه اندازی شده و هم وب سایت های موجود را نظارت می کند و از آنجایی که تشخیص می دهد محتوای غیر مفید در دراز مدت بازنگشته است، طبقه بندی وب سایت به ،وان کیفیت پایین دیگر اعمال نخواهد شد. .




منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-does-googles-new-helpful-content-algorithm-mean-for-،nds/

به عبارت دیگر، به‌روزرس، یک سیگنال رتبه‌بندی کاملاً جدید برای امتیاز منفی به سایت‌هایی ارائه کرده است که حجم بالایی از محتوای کم ارزش یا محتوایی را منتشر می‌کنند که در غیر این صورت برای جستجوگران مفید تلقی می‌شود.

اگر به نظر می‌رسد که دقیقاً همان وب‌سایتی را اجرا می‌کنید که حاوی «محتوای غیرمفید» است که Google درباره آن هشدار داده است، نیازی به نگر، نیست – غول فناوری توصیه می‌کند که به سادگی آن را از وب‌سایت خود حذف کنید. از نظر تئوری حداقل این باید برای بهبود ارزش جستجوی شما کافی باشد و در نتیجه صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) را به موقعیت اصلی که باید در آن باشید تا توسط کاربران دور و دراز، توسط مشتریان قدیمی و جدید دیده شوید، ارتقا دهید. ، که تنها در صورتی که در کنار رقبای معتبر قرار بگیرید، کلیک ، روی وب سایت شما را در نظر خواهند گرفت. تعدادی از مشتریان جدید در آژانس بازاریابی عملکردی و طراحی وب من، پی،ه شده، این را به طور مستقیم تجربه کرد، زیرا در پی به روز رس، آگوست وارد شده بود، اما به دلایلی یا از پیامدهای آن مطمئن نبوده یا از اینکه در وهله اول عرضه شده است، بی اطلاع بوده است.

با توجه به یک اعلامیه در توییتر هفته قبل از عرضه، این به‌روزرس، باعث می‌شود افراد محتوای اصلی‌تر و مفیدتری را ببینند توسط مردم، برای مردم، به جای محتوایی که عمدتاً برای ترافیک موتورهای جستجو ساخته شده است. به طور قابل توجهی، در حالی که به‌روزرس،‌های بررسی محصول در گذشته فقط انواع خاصی از صفحه‌ها را هدف قرار می‌دادند، به‌روزرس، «محتوای مفید» در سراسر سایت بود. پیامدها بسیار زیاد بودند و هنوز هم هستند – زیرا این تغییر در الگوریتم پتانسیل تأثیرگذاری دارد همه صفحات

برخی از پیامدهای به روز رس، چه بوده است؟

با توجه به آنچه گفته شد، شایان ذکر است که اگر اکنون فقط در مورد الگوریتم «محتوای مفید» اطلاعاتی ،ب کرده‌اید و با حذف محتوای بی‌کیفیت از وب‌سایت خود واکنش نشان می‌دهید، ممکن است چندین ماه طول ،شد تا مزیت آن را احساس کنید. دلیل آن این است که Google به طور مداوم کیفیت کلی محتوای وب سایت شما را کنترل نمی کند، بلکه «،یدن» انجام می دهد، که در طی آن دانشکده های جستجوی آن به طور دوره ای به سایت شما باز می گردند تا هرگونه تغییر در قابلیت استفاده و مفید بودن آن را از آ،ین باری که بازدید کرده است ارزیابی کنند. . سپس گوگل موقعیت شما را در رتبه بندی جستجوی خود تنظیم می کند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب