اهمیت آگاهی از برند

بنابراین، اگر تا به حال از خود پرسیده اید که چرا، هر زمان که یک نوشابه به شما پیشنهاد می شود، کوکاکولا یکی از اولین چیزهایی است که به ذهن می رسد. پاسخ شما وجود دارد

در اینجا چند دلیل دیگر برای ایجاد آگاهی از برند وجود دارد:

  • آگاهی بر ادراک برند تأثیر می‌گذارد – که به ،ه خود، وفاداری به برند را تشویق می‌کند و می‌تواند ،صر کلیدی در انگیزه دادن به مشتریان برای تکرار ،ید باشد. با توجه به اینکه 90 درصد از تصمیمات ،ید در سطح ناخودآگاه گرفته می شود، شما می خواهید که نام تجاری شما در درجه اول باشد.
  • آگاهی از برند مستقیماً با افزایش سهم جستجوی شما در Google مرتبط است – که به ،ه خود با افزایش سهم بازار مرتبط است. وقتی اولین برندی هستید که مردم به آن فکر می کنند یا در گوگل جستجو می کنند، مانع ورود شرکت های دیگر می شوید.
  • در یک یادداشت مرتبط، دلیلی وجود دارد که چرا جستجوی برند یکی از معیارهای کلیدی هنگام اندازه‌گیری آگاهی از برند است – زیرا ایجاد آگاهی همچنین می‌تواند به هدایت ترافیک ارگ،ک به وب‌سایت شما کمک کند.
  • مصرف کنندگان ریسک پذیر نیستند. بنابراین ما باید مصرف کنندگان را به نقطه ای برس،م که مایل به تغییر عادات ،ید و کاربر خود باشند. یک استراتژی بازاریابی موفق تضمین می کند که مخاطبان شما با برند شما در کانال های کلیدی مختلف درگیر شده و در این فرآیند با برند شما آشنا می شوند.

چگونه آگاهی از برند را افزایش دهیم: نکات عملی

آگاهی از برند را می توان به سادگی به ،وان میز، تعریف کرد که مخاطبان هدف با یک نام تجاری آشنا هستند، می توانند ویژگی های متمایز آن را تشخیص دهند و ناخودآگاه آنها را با محصولات یا خدمات خاصی مرتبط می کنند.

با توجه به اینکه 94 درصد از جمعیت جهان فوراً لوگوی قرمز و سفید را تشخیص می دهد – و گزارش شده است که “کوکاکولا” دومین اصطلاح شناخته شده در جهان است، پس از “Okay” – به جرات می توان گفت که این برند نمادین در همه جا وجود دارد.

البته، این چیزی نیست که بتوان یک شبه – یا با یک پروژه یکباره – به دست آورد. اگر در مورد ادعای حضور و ارتباط برند خود جدی هستید، باید زمان و تلاش خود را صرف آن کنید.

به طور خلاصه، توضیح می دهد که مشتریان چقدر از برند شما آگاه هستند.

در حالی که این یک روش بسیار ساده برای بیان آن است، مصرف کنندگان باید قبل از اینکه بتوانند ،ید را در نظر بگیرند، از وجود برند شما آگاه باشند. و این امر آگاهی از برند را در سفر مشتری حیاتی می کند.

ما نمی تو،م به اندازه کافی بر ارزش ایجاد آگاهی از برند تأکید کنیم.

باید اضافه کرد که در واقع سه لایه متمایز برای آگاهی از برند وجود دارد:

  • فراخوان نام تجاری به ارتباط بین یک دسته محصول خاص و یک برند اشاره دارد. ا،ر مردم می توانند سه تا پنج برند را در یک دسته محصول به یاد بیاورند.
  • شناخت برند اشاره به این دارد که مشتریان بتوانند فوراً برند را از رقبا بر اساس بسته بندی، طرح رنگ، لوگو یا بر،ب متمایز کنند.
  • تسلط برندیا آگاهی بالای ذهن، به این اشاره دارد که مشتری کل یک دسته محصول را با یک نام تجاری خاص مرتبط می کند، زیرا نام تجاری مترادف با محصول می شود.

این برای یک استراتژی موثر آگاهی از برند چگونه است؟

چرا آگاهی از برند مهم است؟

می بینید، ساختن یک برند یک چیز است – اما جاسازی نام تجاری خود در ذهن مشتریان یک سرمایه گذاری کاملا متفاوت است.

وقتی ،ی از شما در مورد یک دسته محصول خاص می پرسد چه چیزی به ذهن یک برند خاص می زند؟

در اینجا چند نکته عملی و بهترین روش هایی وجود دارد که می تو،د از امروز شروع به اجرای آنها کنید:

  • در مشارکت های برند شرکت کنید. همکاری بین برندهای همفکر که احتمالاً مخاطبان هدف مشابهی دارند، می‌تواند در معرض دید شما دو برابر شود، پایگاه مشتری شما را افزایش دهد و به ایجاد اعتماد مصرف‌کننده برای هر دو ،ب‌وکار کمک کند.
  • حضور خود را در رسانه های اجتماعی به حدا،ر برس،د. بیشتر تعاملات بین برندها و مصرف کنندگان به صورت آنلاین و به طور خاص در رسانه های اجتماعی – مانند اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر انجام می شود. در اینجا مشتریان شما می توانند با صدای برند معتبر شما در محیطی معمولی تر تعامل داشته باشند.
  • سئو را فراموش نکنید. ممکن است به نظر یک توصیه اساسی “همه این را می دانند” باشد، و با این حال، برندهای نوظهور هنوز در بخش سئو اشتباه می کنند. وقتی صحبت از آگاهی از برند به میان می آید، با وب سایت خود به ،وان یک دارایی ضروری رفتار کنید. برای قرار گرفتن در معرض آنلاین نام تجاری شما بسیار مهم است.
  • رویکرد متنوع مهمتر از همه، رویکرد شما باید متنوع باشد. تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان قبل از اینکه با شما درگیر شوند، نیاز به تعامل چندگانه با برند شما دارند. درک این که مصرف کنندگان از کدام کانال ها استفاده می کنند، کلید ایجاد یک استراتژی آگاهی متنوع است که مخاطبان من، را فیلتر می کند.

گزارش های اخیر نشان می دهد که 77 درصد از مصرف کنندگان تمایل دارند به محصولات خاصی با نام تجاری اشاره کنند – حتی اگر محصولات واقعاً از یک برند متفاوت باشند. برای مثال، کلین، به مترادف پرکاربردی برای «بافت» تبدیل شده است.

آیا می خواهید یک نمونه واقعی از آگاهی از برند در بهترین حالت خود داشته باشید؟

یک سوم از مصرف کنندگان اعتراف می کنند که وقتی به ،ید می روند، قبلاً یک برند خاص را در ذهن دارند. و اگر آنها به برند شما فکر می کنند، در حال حاضر مزیتی دارید.

این نشان می دهد که با آگاهی کافی از برند، نام برند شما مترادف با نوع محصولی می شود که می فروشید.

فقط به کوکاکولا نگاه کنید:

اما این همه ماجرا نیست.

پاسخ این است:

به همین دلیل است که امروز می‌خواهیم درباره اهمیت آگاهی از برند بحث کنیم و ببینیم چگونه می‌تواند به شما در ایجاد وفاداری، محبوبیت و فروش کمک کند.

آگاهی از برند چیست؟

آگاهی از برند قوی می تواند به ،ب و کار شما کمک کند تا در بمباران بی پایان تبلیغاتی که مصرف کنندگان هر روز آن را تجربه می کنند برجسته شود. تلاش های بازاریابی سنتی در گذشته به خوبی کار می کرد. اما این روزها، ،ب‌وکارها باید به راه‌حل‌های جدیدی فکر کنند تا مخاطبان خود را به شیوه‌ای درست و در زمان من، درگیر کنند.

آگاهی از برند.

توسعه آن سطح از آگاهی از برند به ،وان پایه ای برای موفقیت در سایر تلاش های بازاریابی شما عمل می کند، زیرا مشتریان در طول زمان از برند شما آگاه می شوند.

به کمک برای ایجاد آگاهی از برند نیاز دارید؟ در تماس با تبلت، و بیایید ببینیم چه کاری می تو،م انجام دهیم تا مطمئن شویم نام تجاری شما در ذهن شما باقی می ماند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-importance-of-،nd-awareness/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب