اهمیت استفاده از نرم افزارهای کاربردی در معماری چیست؟ گروه معماری بام | معماری نواز

طراحی احجام در این نرم افزار بر اساس سطوح Nurbs است که در آن نقاط کنترلی روی سطوح طراحی شده موجود است و شما می توانید با تغییر مکان هر یک از این نقاط به احجام پیچیده ای دست پیدا کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد سطوح Nurbs می توانید به این ⇐ دستور Extend مراجعه کنید که در آنجا این سطوح در قالب یک نکته در نرم افزار کتیا معرفی شده اند. اخیرا یک توانایی منحصر به فرد به این نرم افزار اضافه گردیده است و آن توانایی برنامه ریزی تولید منابع به صورت خطی می باشد. با استفاده از این ماجول می توان حتی به برنامه ریزی امتزاج منابع علاوه بر برنامه ریزی آنها برای بهینه کردن ارزش خالص فعلی آنها پرداخت. توانایی برنامه ریزی تعداد کامیونها و کل پروژه این نرم افزار را جزء قدرتمتدترین نرم افزارهای معدنی قرار داده است و در یک جمع بندی می توان گفت که کاربرد اصلی این نرم افزار در ذخیره های رگه ای مانند زغال, اموزش معماری فسفات و … Plaxis Professional نرم‌افزاری المان محدود پیشرفته برای تحلیل تغییر شکل‌ها و پایداری در پروژه‌های مهندسی ژئوتکنیک کاربرد دارد.

دانلود Home Plan Pro 5.8.2.1 – نرم افزار نقشه کشی ساختمان

چه در منابع فارسی یا انگلیسی ، چه فیلم باشه ، چه کتاب باشه یا دوره آموزش حضوری و … آموزشی در سطح آموزش کتیای ما پیدا نخواهید کرد. هدفمون اینه که شما هم به بهترین شکل ممکن ، با تمام جزئیات و با کمترین هزینه ، کتیا رو یاد بگیرید. یعنی اینکه اگه حتی ۱ درصد و به هر دلیلی از سطح و کیفیت آموزش ناراضی بودید کافیه که بهمون پیام بدید و بلافاصله و بدون هیچ عذر و بهونه ای ، کل هزینه پرداختی رو بهتون بر می گردونیم. این نرم افزار بدلیل اینکه توسط مجموعه شرکت اتودسک Autodesk توسعه داده شده است با نرم افزارهای زیرمجموعه شرکت اتودسک از جمله Autocad و Mechanical desktop سازگاری خوبی دارد. اگر به دنبال استخدام طراح و معمار یا فعالیت به عنوان یک طراح فریلنسر هستید؛ از پلتفرم‌های دورکاری مثل کارلنسر کمک بگیرید. با ثبت سفارش طراحی معماری، مجموعه‌ای از بهترین فریلنسرهای طراح در اختیارتان هستند تا رویای شما را به واقعیت تبدیل کنند.

  • با به کارگیری این نرم افزار تا حد زیادی در پول و زمانتان صرفه جویی می‌کنید.
  • بسیار ازتون سپاسگزارم و امیدوارم روز به روز بهتر بشین چون واقعا یکی از بهترین ها و حرفه ای ترین ها در صنعت ساختمان هستید.
  • قدرت تحلیل غیرخطی استاتیکی و دینامیکی را دارد و این یکی از نقاط قوت نرم افزار ایتبس ETABS می‌باشد.
  • نرم افزار سه بعدی 3ds max یک نرم افزار گرافیکی سه بعدی است که در زمینه های مختلف طراحی سه بعدی بر حسب نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • متیا این قابلیت را دارد تا نقشه ترسیم شده را به G-CODE تبدیل کند تا دستگاه های CNC با استفاده از این کد، بتوانند طرح داده شده را در بیاورند.
پس با توجه به شرایط و محیط کاری که در آن قرار دارید و تمایل بازار کار که با کدام نرم افزار بیشتر است می توانید تصمیم مناسبی بگیرید. نرم افزار اتوکد ابتدا بصورت دوبعدی توسعه داده شد و به مرور قابلیت های مدلسازی و طراحی سه بعدی به این نرم افزار اضافه شد. در صنعت تولید ماشین آلات می توان نقشه کشی سریع و با کیفیت قطعات ورقی که با دستگاه های برش لیزر برش می خورند را با اطمینان خوب توسط این نرم افزار انجام داد. چهارمین نرم افزار معرفی شده از گروه نرم افزارهای مهندسی عمران نرم افزار تکلا استراکچرز می باشد.

تازه های بخش آموزشی

اهمیت استفاده از نرم افزارهای کاربردی در معماری چیست؟ گروه معماری بام | معماری نواز

به گفته بسیاری از مهندسان عمران با سابقه نرم افزار اتوکد، مادر نرم افزارهای مهندسی است. این نرم افزار برای نقشه کشی سازه، معماری و صنعتی در ساختمان ها به کار میرود. به جای میز کار و طراحی با دست نقشه‌، به کمک این نرم افزار کاربردی به راحتی می‌توان نقشه کشی انجام داد. علاوه بر آن محیط نرم افزار اتوکد به صورت دو بعدی و سه بعدی قابلیت مانور بیشتری را به مهندس عمران می‌دهد و یک نقشه دقیق به سادگی به کمک اتوکد طراحی می‌شود. نرم افزار نقشه برداری Autodesk Revit محصول کمپانی بزرگ نرم افزاری جهان Autodesk می باشد.

پیشرفت تکنولوژی و استفاده از بهترین نرم افزار طراحی صنعتی

ولی در حال حاضر با گسترش انواع نرم افزارهای طراحی ساختمان می توانیم براحتی با برخی نرم افزارها و اپلیکیشن های موجود طرح کلی یک ساختمان را بصورت فردی ایجاد کنیم و به مهندسین و معماران سازه نمایش دهیم. یکی از نرم افزارهای مهندسی عمران برای اندروید، My Civil CalC است که محاسبات عمرانی را با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می‌هد. این برنامه، حجم، مساحت، تبدیل واحد و … را به راحتی برای شما اجرا می‌کند. ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن، استفاده از واحدهای مختلف در محاسبات است. My Civil CalC که در واقع یک نوع ماشین حساب محسوب می‌شود، سرعت زیادی دارد و بسیار کاربرپسند است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب