اهمیت تبدیل کنجکاوی به مشتری در طول تعطیلات

با این حال، این روزها با تنوع بیشتر و بیشتری برای انتخاب در بازار، یک مصرف کننده، هنگامی که تصمیم می گیرد حتی با شما ،ید کند، انتظار تجربه یکپارچه ای را نیز خواهد داشت که بیش از حد به نیازها و خواسته های آنها شخصی سازی شده است.

PPC Geeks – کارشناسان تبلیغات گوگل

و بیایید صادق باشیم، همه ما هر از گاهی ،یداران لحظه آ،ی بوده ایم، بنابراین برای آن دسته از شما که ترجیح می دهند در شب کریسمس به صورت حضوری مرور کنند، بازاریابان اکنون می توانند از تبلیغات موجودی محلی برای تبلیغ مشتریان خود استفاده کنند. موجودی در فروشگاه به صورت آنلاین و حتی تبلیغ گزینه های راحت وانت در فروشگاه.

قانون 5: آنچه شما را منحصر به فرد می کند تقویت کنید

بنابراین، اگر می‌خواهید با یکی از برترین آژانس‌های PPC در کشور کار کنید، PPC Geeks جایی است که می‌تو،د سود خود را در این فصل تعطیلات به حدا،ر برس،د.

در فصل تعطیلات گذشته، 54 درصد از ،یداران از پنج یا چند کانال مانند ویدیو، تبلیغات بنری برتر و رسانه های اجتماعی برای ،ید در یک دوره دو روزه استفاده ،د.

تعطیلات همیشه زیباترین زمان سال است و هدایای جشن احتمالاً افزایش می یابد و ،ده فروشان بارها و بارها برای افزایش فروش به Google مراجعه می کنند.

با بهترین اتوماسیون Google در حال حاضر به ،وان استاندارد، می تو،د به طور جدی در میان ،یداران فصل جشن در سراسر طیف گسترده کانال های تبلیغات Google متمایز شوید.

خوب است به خاطر داشته باشید که همه به صورت آنلاین ،ید نمی‌کنند، بنابراین از بازاریابی در فروشگاه غافل نشوید که در ماه‌های اخیر بازگشت بزرگی داشته است و جستجو برای «فروشگاه باز» بیش از 400 درصد سالانه رشد قابل‌توجهی داشته است.

با توجه به اینکه ،یداران به دلیل مشکلات زنجیره تامین و عدم اطمینان جه، در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری عصبی تر از ،ید بهترین معاملات هستند، افزودن زمان های ،نی تحویل و معاملات ضروری راهی مطمئن برای تبدیل مرورگرها به مشتریان فصل تعطیلات است.

قانون 4: بازاریابی سنتی را بپذیرید

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، به‌،وان کارشناسان Google Ads، PPC Geeks فکر می‌کند بهتر است جزئیات بیشتری را در مورد اینکه دقیقاً چگونه می‌تو،د کنجکاوی را به پول نقد فصل تعطیلات تبدیل کنید، چه جمعه سیاه و چه در روز با،، توضیح دهد.

قانون 1: برنامه ریزی را زود شروع کنید

در واقع، فصل جشن، چه جمعه سیاه، چه کریسمس یا روز با،، یکی از شگفت‌انگیزترین و پربارترین زمان‌های سال است. و برای ،ده فروشان، بازاریابان، و آژانس های ،ید گوگل، یکی از شلوغ ترین ها نیز هست.

به طور خلاصه، با به روز نگه داشتن نمایه های خود با ساعات کاری، مکان و تصاویر اخیر، یافتن فروشگاه شما را تا حد امکان برای مشتریان فصل تعطیلات آسان کنید.

با راه‌های ،ید بیشتر از هر زمان دیگری، همگامی با سفرهای پیچیده مشتری می‌تواند بسیار پیچیده باشد.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، باید شروع به برنامه ریزی کنید که چگونه به مشتریان خود تکیه کنید و محصولات خود را در آستانه کریسمس بازاریابی کنید. به طور خلاصه، فراتر از تقویت قطعات کمپین، مهم است که فید محصول خود را به شکلی تنظیم کنید و همه چیز را تمیز کنید، حتی بیشتر از این که این بینش ها به شما امکان می دهد محصولات و خدمات ضعیف را تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس آن اصلاح کنید.

قانون 2: با مشتریان خود تماس بگیرید و سفرهای آنها را دنبال کنید

در واقع، در ماه مه، گوگل دریافت که به طور متوسط، 17 درصد از مصرف کنندگان در بازارهای مورد بررسی قبلاً ،ید تعطیلات خود را آغاز کرده اند، در حالی که بیش از یک سوم – 36 درصد می گویند که از قبل ایده هایی برای هدایایی که قصد ،ید دارند در ذهن داشته اند. .

علاوه بر این، وقتی ،ت به دستیابی به مشتریان فصل تعطیلات می‌رسد، اکنون کانال‌هایی وجود دارد که می‌توان برای افزایش فروش به آنها روی آورد.

همانطور که آنها همیشه بهترین منافع شما را در ذهن دارند، اگر به کمک نیاز دارید یا می خواهید تبلیغات PPC یا Google خود را بهبود بخشید، پس چرا در یکی از 100٪ رایگان و کاملاً جامع آنها سرمایه گذاری نکنید. ممیزی PPC یا حسابرسی تبلیغات گوگل?


منبع: https://di،alagencynetwork.com/the-importance-of-turning-curiosity-into-customers-during-the-،lidays/

گیک‌های PPC به آنچه که روزانه برای مشتریان خود به دست می‌آورند، افتخار می‌کنند، چه نتایجی داشته باشند و چه آنها را قادر می‌سازد از پایگاه مشتریان خود در طول فصل تعطیلات استفاده کنند.

شما می تو،د در یک لحظه از قدرت ،ید فوری استفاده کنید.

به ،وان مثال، کریسمس گذشته، گوگل اعلام کرد که مشتریان فصل تعطیلات حداقل از 5 کانال برای اطلاع رس، تصمیمات خود و تکمیل سفر ،ید خود استفاده می کنند.

به عبارت ساده، به ،یداران دلیل واقعی بدهید تا از مرورگرها به ،یداران در هر کجا که هستند تبدیل شوند. در واقع، اگر می‌خواهید کنجکاوی را به سود قابل توجهی تبدیل کنید، مهم است که با گنجاندن فروش‌های جدید و سایر تبلیغات در فیدهای محصول خود در اسرع وقت، تقاضا را افزایش دهید.

علاوه بر این، هدف قرار دادن ،یداران در زم، که آنها انتظارش را ندارند نیز به همان اندازه مهم است. به ،وان مثال، 60 درصد از مردم می گویند که حتی زم، که به طور فعال ،ید نمی ،د، اغلب از آنها خواسته یا وسوسه می شود که ،ید کنند.

سپتامبر و اکتبر دو زمان ایده آل برای شروع برنامه ریزی برای فصل تعطیلات آتی هستند، حتی اگر می خواهید این کنجکاوی اولیه را به ،یداران تضمینی فصل جشن تبدیل کنید، بیشتر از آن است.

با این وجود، فراموش ن، ،یداران «اول از طریق تلفن همراه» نیز بسیار مهم است، زیرا 68 درصد از بازارها پیش‌بینی می‌کنند در 2 تا 3 سال آینده استفاده از برنامه افزایش یابد.

،یداران امروزی به توانایی ،ید یکپارچه از چندین کانال اهمیت می دهند، اگرچه آنها منحصر به فرد بودن و فردیت بودن را نیز ارزشمند می دانند. با در نظر گرفتن این موضوع، بازاریابان باید آنچه را که آنها را منحصربه‌فرد می‌کند تقویت کنند و در عین حال دیدگاهی جامع از معیارهای عملکرد داشته باشند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب