ایده های خلاقانه ماه غرور و بهترین پست های رسانه های اجتماعی که باید قبل از قرار دادن پرچم های LGBTQ+ در لوگوها بررسی کنید
اپل با ادامه سنت خود در ماه غرور در سال 2022، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت تا روایت های قابل توجه افرادی مانند رافیل بیگی، متصدی یک سازمان ناواهو Nation را به اشتراک بگذارد. اوان بنالی اتوود، عکاس و فیلمساز با استعداد دگرباش دینه و رایان دنیسون، هنرمند چند رشته ای دینه به او پیوستند. داستانهای این افراد که توسط آیفونها ثبت شدهاند، از طریق ع،های گیرا و برجسته ، دیدگاهها و تجربیات منحصربهفرد آنها زنده شدند.
صنعت غذا و نوشیدنی برای ماه افتخار
مطلق
Absolut علاوه بر تغییر به لوگوی نمادین رنگینکمان پراید-محور خود، شروع به اشتراکگذاری پستهای رسانههای اجتماعی با تمرکز بر جشن گرفتن جامعه LGBTQ+ هفتهها قبل با هشتگ #AbsolutRainbow کرد.
در جشن ماه غرور 2023، این شرکت با هنرمند LGBTQIA+ Fuyuki Kanai همکاری کرد تا نسخه محدودی از بوت نمادین 8 چشمی 1460 خود را با تصاویر مانگای جذاب فویوکی رونمایی کند.
Converse همچنین “با افتخار” یک برجسته با ،وان PRIDE اضافه کرد و پست ها و داستان های پراید خود را در رسانه های اجتماعی از طریق آن بخش نمایش می دهد.
TOMS – مجموعه یونیتی
The North Face برای دو سال متوالی جشن Summer of Pride را به صورت حضوری در آمریکا برگزار کرده است. امسال، این برند از دنبال کنندگان خود دعوت می کند تا به جشن ها بپیوندند.
«ما در اینجا #غرور را با مجموعهای جدید بسیار پر جنب و جوش و جسورانه برای 👏🏾 EVERY 👏🏾 BODY 👏🏾 جشن می گیریم تا تابستان امسال به نمایش درآید! #Sa،eXPride”
– Sa،e X Fenty توسط ریحانا (@Sa،eXFenty) 30 مه 2023
به منظور اعلام این رویداد هیجان انگیز، The North Face که به دلیل تعهد خود به پایداری، فراگیر بودن و نوآوری شناخته شده است، مجموعه ای از ویدیوها و پست های ثابت را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود منتشر کرده است. در این پست ها پتی گونیا با استعداد درگ ملکه در حال رقصیدن در یک محیط یخبندان است و منظره ای از نظر بصری خیره کننده ایجاد می کند.
تولید نیز در بازی است: پست های رسانه های اجتماعی ماه افتخار شرکت های معروف
اول از همه، به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی ماه غرور، بدون شک، انتشار پیامهای برابری و تنوع و تقویت فضای آنلاین و پر، از توکنیسم ایده خوبی است. علاوه بر این، ایجاد تأثیر م،ادار بر رسانههای اجتماعی شامل گوش دادن به صداهای درون جامعه، و استفاده از حضور رسانههای اجتماعی – بدون توجه به تعداد دنبالکنندگان – از ارزشهای فراگیری و حمایت است.
به ،وان یک تلاش بازاریابی در ماه غرور، استفاده خلاقانه از رسانه های اجتماعی برای نشان دادن جامعه LGBTQ+ روشی قدرتمند برای ایجاد یک جامعه برند قوی است و در عین حال تعهد شما را به فراگیر بودن و پذیرش واقعی نشان می دهد. مشارکت واقعی اعتماد ایجاد می کند، وفاداری به برند را تقویت می کند و با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار می کند.
این برند فراتر از پلتفرمهای سنتی مانند توییتر و اینستاگرام رفت و از TikTok نیز برای به اشتراک گذاشتن روایت پشت این همکاری منحصر به فرد استفاده کرد.
Sa،e x Fenty – Sa،eXPride
“برای دههها، چکمههای DM در راهپیماییهای پراید در سراسر جهان در کنار لباسهای LGBTQIA+ ایستادهاند.»
در مورد بررسی بهترین پست های رسانه های اجتماعی برای ماه غرور و نشان دادن آنچه که آن جامعه عظیم است چیست؟
توهین آمیز نیست، اما وقتی صحبت از فعالیت های رسانه های اجتماعی ماه غرور و کمپین های بازاریابی دیجیتال به میان می آید، هدف فراتر از نمایش سطحی حمایت و ایجاد یک ارتباط م،ادار است که طنین انداز می شود و تأثیری ماندگار بر جای می گذارد. در حالی که برخی از برندها و شرکت های معروف در دستیابی به این امر برتری دارند، برخی دیگر اکنون در تلاش هستند تا ایده های بهتری تولید کنند.
علاوه بر این، Kind Snacks علاوه بر محصول پراید خود متعهد شد که 125000 دلار به مرکز علی فورنی اهدا کند.
Oreo
ارج نهادن به گذشته، حال و آینده پراید از طریق مکانهای تاریخی که جشن را آغاز ،د. پنج هنرمند پنج مکان.”
TOMS که به خاطر تعهد دیرینه خود به ارتقای سلامت روان شناخته شده است، بار دیگر مجموعه ماه افتخار خود را همراه با اطلاعیه ای در ش،ه های اجتماعی رونمایی کرد. این شرکت با استفاده از اینستاگرام، با هیجان به دنبال کنندگان خود از بازگشت مجموعه یونیتی با س، های کاملاً جدید اطلاع داد. آنها با مشارکت با سازمانهایی مانند Brave Trails، یک اردوی تابست، متمرکز بر جوانان که برنامهای متن، با سلامت روان را برای جوان، که به آنها خدمت میکنند ارائه میکند، بر حمایت تمامسال خود از جامعه LGBTQ+ تأکید ،د.
فنتی به،وان یکی از برندهای مد که خلاقیت جدیدی را برای ماه پراید راهاندازی میکند، خود را آماده میکند تا یک جشن فوقالعاده ماه غرور را ارائه دهد. فنتی که به دلیل هویت برند فراگیر و قدرد، از زیبایی در تنوع شناخته شده است، بهطور شگفتانگیزی تمام حسابهای رسمی رسانههای اجتماعی خود را با محتوایی با مضمون غرور که توسط اعضای جامعه تولید میشود تزئین کرده است. چه از طریق حلقهها، توییتها یا پستهای ثابت، فنتی به ،وان نمونهای برجسته از برندی که اهمیت این بزرگداشت جه، را درک میکند، برجسته میشود.
در حالی که کانورس ممکن است با کمپین ماه غرور خود در رسانه های اجتماعی از نظر تعداد پست و استوری تسلط داشته باشد، TOMS بار دیگر حمایت خود را با جهان به اشتراک گذاشت.
اگر یک برند مد بخواهد ماه غرور را جشن بگیرد، البته یک خلاقیت غرور محور راه اندازی می کند. شبیه به نظر می رسد؟
“به سلامتی خانواده های برگزیده 🌈”
علاوه بر این، Absolut روز سنت پتی را با شیشه رنگین کم، خود جشن گرفت. بنابراین می توان گفت که کمپین های ماه پراید در DNA این برند شناخته شده جای دارند.
میان وعده های مهربان
تنقلات خوب با یک محصول محدود به جشن های ماه افتخار پیوستند. برخلاف سایر برندها، Kind که به خاطر تعهد خود به ایجاد تنقلات سالم و مفید شناخته شده است، به سایر ابتکارات اجازه می دهد اخبار را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود اعلام کنند.
“در حمایت از پراید و مشارکت مداوم خود، ما امسال 400,000 دلار به پروژه Trevor اهدا می کنیم، بدون توجه به فروش. تا به امروز، بیش از 4 میلیون دلار با مشتریان خود برای The Trevor Project، سازمان پیشرو پیشگیری از خودکشی و مداخله در بحران برای جوانان LGBTQIA+ جمع آوری کرده ایم.
از سوی دیگر، ایجاد یک نفوذ طول، مدت و ایجاد روابط واقعی می تواند دشوار باشد. همکاری با آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید تا به شما در مذاکره با این چالش ها و کمک به جامعه ای فراگیرتر و منصفانه کمک کند.
Abercrombie & Fitch علاوه بر مجموعه پرافتخار سالانه خود، با چهرههای شناخته شده از جامعه LGBTQIA+ همکاری کرد تا نه تنها یک اثر جدید را راهاندازی کند، بلکه به جمعآوری سرمایه و حمایت از اه، مرتبط نیز بپردازد.
یک بار دیگر، دکتر مارتنز به قو،ن بازی پایبند بود.
کانورس با همکاری با گروه بزرگی از افراد از جمله رپر آمریکایی Big Freedia، موسیقیدان Eva Westphal به همراه کارمندان و متحدان LGBTQ+ در شرکت، جشن ماه غرور را از طریق پستها، حلقهها و داستانها آغاز کرد. Converse علاوه بر راه اندازی مجموعه جدید PROUD TO BE، مک، را برای اعضای انجمن فراهم می کند تا داستان های خود را بیان کنند.
در واقع، در طول ماه پراید، تصمیم به ایجاد یک مجموعه اختصاصی پراید یا اتخاذ یک رویکرد جایگزین، یک ملاحظات مهم است که نه تنها بر عرضه محصول تأثیر می گذارد، بلکه بر لحن و پیام رس، پست های رسانه های اجتماعی نیز تأثیر می گذارد. خوشبختانه تعداد خوبی از برندها وجود دارند که این کار را مانند یک استاد انجام می دهند.
مکالمه – افتخار می کنم
Oreo رویکردی فعالانه برای ماه غرور در رسانههای اجتماعی اتخاذ میکند و با شناسایی شریک قدیمی خود، PFLAG، که تلاشهای مداومش از افراد LGBTQ+ و عزیزانشان پشتیب، میکند، زود شروع میکند. Oreo با پیامی صمیمانه از PFLAG قدرد، می کند و بر قدرد، آنها برای کارهای حیاتی که انجام می دهند تأکید می کند.
«این فرصتی است برای جشن گرفتن همه آنچه هستید با ال،ای رنگارنگ و راحتی. آن را با افتخار بپوش!»
«به بودن افتخار میکنم ✨ این افتخار، ،، را که زندگی میکنند و با شرایط خودشان بیان میکنند تجلیل میکنیم.»