ایده ها و کمپین های بازاریابی روز ولنتاین


روز ولنتاین روز عشق و جشن است. در طول فصل، مردم برای گسترش عشق و ابراز قدرد، از طریق دادن هدایا و کارت‌ها بازتر می‌شوند. به اشتراک گذاری نقل قول، فیلم، ع،؛ و غیره. اگر با نشان دادن اینکه به مخاطبان خود اهمیت می دهید و آنها را دوست دارید درگیر شوید، می تو،د فصل ولنتاین را به فرصتی برای افزایش دیده شدن برند خود، ایجاد تصویری مثبت و افزایش درآمد تبدیل کنید.

با نزدیک شدن به روز ولنتاین، توسعه کمپین های بازاریابی راهی عالی برای وارد شدن به حال و هوای این فصل است. از اشتراک‌گذاری پست‌های رسانه‌های اجتماعی تا ارائه نسخه‌های محدود، راه‌های مختلفی برای استفاده از فرصت‌های تعامل و فروش موجود در فصل وجود دارد.

بیایید به برخی از ایده های بازاریابی روز ولنتاین نگاه کنیم که باید هنگام هدف گذاری برای برجسته ، نام تجاری خود در این روز خاص عشق به خاطر داشته باشید:

1- بازاریابی ایمیلی

فصل روز ولنتاین یکی از بهترین زمان‌ها برای جذب مخاطبان خود از طریق خطوط موضوع ایمیل و تسخیر قلب آنها با مجموعه‌ها، پیشنهادها و پیام‌های خاص است که با عشق شکل گرفته‌اند.

در اینجا یک نمونه ایمیل درخشان روز ولنتاین توسط Hulu آمده است:

کمپین روز ولنتاین Hulu

Hulu قصد دارد به مخاطبان خود کمک کند که از روحیه روز ولنتاین لذت ببرند و گزینه های مختلفی را برای تماشا و اشتراک گذاری با عزیزان خود به آنها ارائه می دهد زیرا “عشق در همه ژانرها وجود دارد” به این م،ی که همیشه چیزی برای هر ،ی در Hulu وجود دارد. بعلاوه، برای اطمینان از بالا بودن نرخ باز و محتوای ایمیل در خدمت مخاطبان، Hulu این ایمیل را با موضوع جالب ارسال می کند: «روز ولنتاین را با زوج های مورد علاقه ما بگذر،د».

2- نسخه های محدود

اگر محصولات یا خدماتی با مضمون روز ولنتاین را برای مدت محدودی ارائه دهید، توجه بیشتری نسبت به عرضه آنها در بازار در یک زمان معمولی جلب خواهد شد. فصل اوج عشق می تواند یک فرصت عالی باشد. اگر نمی خواهید آن را از دست بدهید، در اینجا یک مثال برای الهام گرفتن آمده است:

کمپین روز ولنتاین Vans

در سال 2014، Vans کفش‌های “مرا دوست داشته باش، عاشق من نباش” را درست قبل از فصل روز ولنتاین معرفی کرد. بازاریابی آنها در هر زمان می تواند سودآور باشد، اما در طول فصل عشق، در بین گزینه های غیر موضوعی برجسته می شود و شانس آن برای افزایش درآمد افزایش می یابد.

3- راهنمای هدیه

بسیاری از مردم استرس می گیرند زیرا نمی توانند تصمیم بگیرند برای عزیزانشان چه چیزی ب،ند. انتخاب بهترین هدیه ممکن است دشوار باشد، اما راهنماهای هدیه می توانند برای ن،یدن چیزی خیلی فانتزی یا ارزان قیمت مفید باشند. در آن مرحله، برند شما می‌تواند با ارائه گزینه‌های فراوان به فرشته ناجی آنها تبدیل شود. می تو،د پیشنهادات هدیه روز ولنتاین را از هدایای من، روز ولنتاین که صرفه جویی در هزینه انجام دهید تا هدایای مجلل را با توجه به انواع روابط و ارتباطات دسته بندی کنید.

برای دیدن نمونه می تو،د بررسی کنید هدایای روز ولنتاین Vogue برای لیست او. با چنین محتوای مفیدی، Vogue به فروش محصول خود دست می یابد: محتوای خود. علاوه بر این، Vogue آگاهی از برند و وفاداری مخاطبان را افزایش می دهد زیرا آنها را از طریق فرآیند خسته کننده انتخاب هدیه می بیند.

4- فو، را تغییر دهید

اگرچه تصور می شود که این روز به عشق رمانتیک محدود می شود، اما روز ولنتاین روز خاصی برای زوج ها نیست. دادن کارت و هدیه روز ولنتاین به دوستان در برخی از کشورها از جمله ایالات متحده امری رایج است و سال به سال محبوب تر می شود. یکی دیگر از مفهوم های روز ولنتاین، تمرکز بر عشق به خود و ،ید فقط برای خودتان است. بنابراین، می تو،د یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید یا سعی کنید همه آنها را برای یک کمپین بازاریابی گسترده تر تبلیغ کنید.

اگر تصمیم دارید در کمپین های بازاریابی روز ولنتاین فقط بر روی دوستی ها تمرکز کنید، می تو،د تمرکز خود را به یک روز خاص عاشقانه دیگر تغییر دهید: روز گالنتین. پارک ها و تفریحاتشخصیت معروف ،لی ناپ این روز را اختراع کرد تا یک روز قبل از روز ولنتاین جشن گرفته شود. عشق به دوستان و دوستی ها را می ستاید.

روز گالنتین

5- ش،ه های اجتماعی

استفاده از هشتگ های روز ولنتاین می تواند اولین قدم برای ایجاد یک کمپین بازاریابی موثر در ش،ه های اجتماعی روز ولنتاین باشد. به ،وان مثال، Etsy هشتگ #etsymatch را ارائه می دهد تا به صاحبان فروشگاه Etsy کمک کند تا فروش خود را در فصل روز ولنتاین افزایش دهند. همچنین در اختیار آنها قرار می دهد نمونه های پست رسانه های اجتماعی از جمله این هشتگ، بنابراین آنها می توانند تصمیم بگیرند که روی کدام پلتفرم های رسانه اجتماعی تمرکز کنند و چه نوع محصولاتی را در پست های روز ولنتاین خود برجسته کنند.

اگر در آزادسازی خلاقیت خود برای ایجاد کمپین بازاریابی روز ولنتاین برای تجارت الکترونیک خود مشکل دارید، اما قصد دارید مانند Etsy موفق شوید، بهترین آژانس های ارائه دهنده خدمات بازاریابی تجارت الکترونیک را بررسی کنید!

کمپین روز ولنتاین Etsy

مشابه استفاده از هشتگ ها، تبلیغات با شعارهای جذاب یکی دیگر از گزینه های منطقی برای برجسته ، برند شما و توجهی است که به این روز خاص می کند. بیایید به چند نمونه شعار روز ولنتاین نگاه کنیم:

“برای او هدیه ای بگیرید که او را دریافت کند” – Man Crates

کمپین روز ولنتاین Man Crates

“عاشق پوستت شو!” – L’Oréal Paris

کمپین روز ولنتاین لورال پاریس

“شما هرگز نمی د،د عشق واقعی کجا واقع شده است” – ،یش ایرلاینز

کمپین روز ولنتاین خطوط هوایی ،یش

کمپین های بازاریابی روز ولنتاین که قلب شما را می دزدند

روز ولنتاین همیشه یک روز مهم در تقویم بازاریابی بوده است. بنابراین شما می تو،د نمونه های متعددی از کمپین های بازاریابی بیابید، اما کدام یک منبع الهام شما خواهد بود؟

در اینجا منتخبی از 3 کمپین بازاریابی برای شما آورده شده است:

1- Cadbury 5 Star – ولنتاین علیبی

Cadbury 5 Star India آگهی تبلیغاتی روز ولنتاین را منتشر کرد و این ایده را تبلیغ کرد که Cadbury همیشه در کنار شماست. حتی اگر شخص خاصی برای جشن گرفتن این روز ولنتاین ندارید، ستاره Cadbury 5 و جزیره ای را دارید که به شما پیشنهاد می کند: عروسی پسر عموی من. بنابراین، می‌تو،د بدون دیدن زوج‌ها در همه جا یا تحت فشار قرار گرفتن خانواده یا دوستان برای یافتن شخص خاص، زم، را در خلوت بگذر،د.

2- سرسبز – بهتر با هم

اگر چیزی بدتر از یک کمپین بازاریابی غیرعادی برای روز ولنتاین وجود داشته باشد، یک کمپین دگرجنسگرایانه است. خوشبختانه، دومی شروع به غیرقانونی شدن کرد، اما هنجارگرایی همچنان به ش،تن حقوق بشر ادامه می‌دهد و کمپین‌های بازاریابی هر از گاهی به آن کمک می‌کنند.

بنابراین، این شما هستید که باید از قدرت بازاریابی برای ایجاد یک کمپین فراگیر استفاده کنید، همانطور که Lush Cosmetics در سال 2017 برای بازنویسی هنجارها و جذب جامعه عجیب و غریب یا دنبال ، یک مسیر منسوخ و تبعیض آمیز انجام داد.

کمپین روز ولنتاین لوش لوازم آرایشی

3- جارد – جرات فداکاری داشته باشید

تبلیغات روز ولنتاین جارد بر جسور بودن و جسارت انجام دادن هر کاری که می خواهید انجام دهید تأکید دارد. نسخه‌های مختلفی از آگهی‌های بازرگ، «جرأت وفادار» جرد وجود دارد. در اینجا یکی از افرادی است که از پیشنهاد دادن خودداری می کنند اما تصمیم به انجام آن دارند:

و در اینجا یکی دیگر از داستان ،، است که می خواهند اظهارات جسورانه ای داشته باشند و هنجارهای اجتماعی مانند سن گرایی، تعصب نسبت به روابط از راه دور و غیره را نادیده بگیرند:


استفاده از کمپین های بازاریابی روز ولنتاین برای نشان دادن اینکه به مشتریان خود اهمیت می دهید می تواند راهی فوق العاده برای ارتباط با آنها و ارتباط با آنها باشد. از نسخه های محدود و راهنمای هدیه گرفته تا کمپین های هشتگ و ایمیل، گزینه های زیادی برای افزایش آگاهی از برند شما و افزایش فروش شما در این فصل روز ولنتاین وجود دارد.

پس برای چی منتظری؟ شروع به تبلیغ برند خود کنید و با کمی خلاقیت و عشق برجسته شوید. اگر به دنبال کمک حرفه ای هستید، تماس بگیرید برترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ و بیشتر از همیشه برای این روز ولنتاین آماده شوید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/love-is-in-the-air-valentines-day-marketing-ideas-campaigns/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب