اینفلوئنسر مارکتینگ در پینترست بسیار آسان تر می شود

آب سرد یخ روی پوست جاری می شود.

یک ،یدار رسانه پیشرفته این را کاملاً درک می کند. اما اگر مبتدی هستید، در اینجا یک چک لیست برای آماده سازی حساب فیس بوک خود برای ایجاد تبلیغات ارائه شده است کیمیاگر تبلیغات:

  1. یک کمپین «پسندیدن صفحه» با بودجه روزانه 10 دلار اجرا کنید. مطمئن شوید که تصویر تبلیغاتی خط‌مشی‌های فیسبوک را نقض نمی‌کند. هنگامی که پلتفرم تبلیغ را تأیید کرد و آن را با چند دلار راه اندازی کرد، به مرحله بعدی بروید.
  2. یک کمپین “تبدیل ها” را با خلاقیت های 100٪ تأیید شده اجرا کنید. اما اکنون از صفحه فرود استفاده کنید که در کمپین های واقعی از آن استفاده خواهید کرد. هدف این مرحله این است که بفهمید صفحه فرود شما من، است یا خیر.

وقتی به تبلیغات در بازاریابی فکر می کنیم، بلافاصله به فیس بوک و گوگل فکر می کنیم.

اما برخی از مردم پلتفرم هایی مانند توییتر و اسنپ چت را نادیده می گیرند و بر این باورند که آنها به اندازه کافی بزرگ نیستند تا نتایج خوبی به همراه داشته باشند.

شما باید برای حساب خود شهرت ایجاد کنید.

به دنبال بهبود وبلاگ تجاری خود با محتوا هستید؟ آیا می خواهید بد،د چگونه پست های خود را برای دسترسی به افراد بیشتری برنامه ریزی و بهینه کنید؟

این همان چیزی است که وقتی مدیر تبلیغات فیس بوک را باز می کنید تا به تبلیغات خود و آمار آنها نگاه کنید، اما یک پرچم قرمز می بینید که نشان می دهد دسترسی به تبلیغ شما محدود شده است.

اگر اطلاع ندارید، «Idea Pins» چیزی شبیه به استوری اینستاگرام است، اما بی پایان است، ی،ی تاریخ انقضا ندارد. بسیاری از کاربران از آنها برای به اشتراک گذاری محصولات مختلف استفاده می کنند.

برای جزئیات بیشتر اینفوگرافیک را بررسی کنید.

چک لیست ایجاد محتوا: 17 مرحله برای ایجاد پست های وبلاگ با کارایی بالا.




منبع: https://rgray.io/blog/influencer-marketing-get-easier-on-pinterest/

در هر صورت، سازنده می تواند یک لینک وابسته به محصول اضافه کند و برای هر اقدام هدفمند درصدی دریافت کند.

به همین دلیل است که پلتفرم اعلام شد که “Idea Pins” اکنون برای ،ید در دسترس خواهد بود.

این یک فصل رشد است: اعداد در طول سال به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به ،وان مثال، درآمد اسنپ چت 116 درصد رشد کرد. توییتر ۷۴ درصد رشد داشته است. هر دو پلتفرم در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد دو رقمی کاربر فعال روزانه هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم: اگر بازاریابان میلیاردها دلار روی چیزی سرمایه‌گذاری کنند، احتمالاً بازده بالایی خواهند داشت.

چک لیست ایجاد محتوا: 17 مرحله برای ایجاد پست های وبلاگ با کارایی بالا [Infographic]

تبلیغات کار می کند.

موارد را به صورت زیر ت،یم می کند:

  • مفهوم را توسعه دهید
  • بهینه سازی جستجو
  • اولین پیش نویس را بنویسید
  • ویرایش و صیقل دادن
Pinterest در حال راه اندازی یک ویژگی جدید برای ایجاد همکاری بهتر با اینفلوئنسرها، نحوه گرم ، حساب تبلیغاتی فیس بوک برای جلوگیری از مسدود شدن آن، نتایج درآمدی برجسته از اسنپ چت و توییتر، 17 مرحله برای دنبال ، برای ایجاد محتوایی است که به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند، و موارد دیگر. اطلاعات بیشتر از دنیای دیجیتال مارکتینگ در ،مت جدید ما از بینش و خلاصه اخبار بازاریابی هفتگی RGray.

  • ویژگی جدید پینترست که هم برندها و هم اینفلوئنسرها را از آن سود می برد. در مورد چیست؟ برای جزئیات، خلاصه را بررسی کنید.
  • بدترین چیزی که می تواند در فیس بوک Ads Manager رخ دهد، محدود ، دسترسی به کمپین های تبلیغاتی شما است. خلاصه را بخو،د تا بفهمید چگونه حساب خود را قبل از راه اندازی بهترین کمپین های خود گرم کنید.
  • ما هرگز نباید اسنپ چت و توییتر را کوچک بنامیم. خلاصه را باز کنید و با مشاهده نتایج تکان دهنده درآمد در سه ماهه آ، شگفت زده شوید.
  • اینفوگرافیکی را که برای شما ایجاد کرده‌ایم ببینید تا 17 مرحله را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه محتوای بهینه‌سازی بهتری بسازید.

اینفلوئنسر مارکتینگ در پینترست بسیار آسان تر می شود

Pinterest اعلام کرد که

تنها چیزی که پینترست از شما می خواهد زم، که در وب سایت آنها وقت می گذر،د به آن فکر کنید ،ید است!

اینفوگرافیک مراحل موفقیت را برای شما آماده کرده ایم.

اگر کمپین تبلیغاتی تایید نشده باشد، مشکل از صفحه فرود است.

شرکت های تجارت الکترونیک چگونه می توانند از این مزیت بهره مند شوند: Pinterest در حال ،ب درآمد از برخی از محتوای خود است. اگر یک برند دارای یک برنامه وابسته باشد، می تو،د اینفلوئنسرها را با سطح بالایی از تعامل پیدا کنید و همکاری را پیشنهاد دهید.

حساب های تبلیغاتی سرد، دوش های سرد یخ

این همان چیزی است که وقتی مدیر تبلیغات فیس بوک را باز می کنید تا به تبلیغات خود و آمار آنها نگاه کنید، اما یک پرچم قرمز می بینید که نشان می دهد دسترسی به تبلیغ شما محدود شده است.

اگر قصد دارید تبلیغات را از یک حساب جدید اجرا کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که با “گرم ،” حساب جدید از وضعیت فوق جلوگیری کنید.

اگر تأیید شد، چند دلار دیگر ،ج کنید و به اجرای کمپین ها ادامه دهید.

ایده ازدواج با پین محصول: با این نوآوری، Pinterest به سازندگان اجازه می دهد تا محصولات را در “Idea Pins” خود بر،ب گذاری کنند. اگر پدیدآورنده با برندی که محصول را در اختیار دارد شریک باشد، آنگاه برند می‌تواند بر،ب را تأیید کند و «پین ایده» با علامت خاصی نشان می‌دهد که سازنده با برند شریک است.

قبل از راه‌اندازی کمپین، هر بار که می‌خواهید بفهمید صفحه فرود شما مطابقت دارد یا خیر، مرحله دو را طی کنید.

توییتر و اسنپ چت در سه ماهه گذشته میلیاردها دلار از تبلیغات ،ب ،د

به ،وان مثال، درآمد اسنپ چت 116 درصد رشد کرد.  توییتر ۷۴ درصد رشد داشته است.

اساساً مانند این است که سیگنال خاصی به فیس بوک ارسال کنید مبنی بر اینکه شما کاربر خوبی هستید و قرار نیست از تبلیغات سوء استفاده کنید.

خوب، هر دو شرکت اخیرا گزارش های سه ماهه ای منتشر ،د که نشان می دهد چقدر “کوچک” هستند:

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب