بازاریابی جستجو چیست: راهنمای مبتدی نهایی

هم شرکت های بزرگ و هم شرکت های کوچک می توانند از مزایای SEM استفاده کنند تا افراد بیشتری را از ،ب و کار خود آگاه کنند.

،اصر مختلف بازاریابی موتورهای جستجو به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. با این حال، اگر یکی با دیگری تعادل نداشته باشد، می تواند به طور قابل توجهی بر رتبه وب سایت شما تأثیر بگذارد.

مشکل این است که سئو مدتی طول می کشد تا اثرگذار شود، بنابراین با رها ، آن تا آ،ین زمان، برای مدت طول، شاهد نتایج ارگ،ک نخواهید بود.

برنامه ریزی از قبل در مورد بازاریابی جستجو ضروری است. شما باید:

  • مخاطب هدف خود را درک کنید. چه ،ی می خواهید محصولات یا خدمات خود را ب،د؟ به سرگرمی های آنها، محل زندگی آنها و اینکه چه زم، بیشتر برای سایت شما جستجو می کنند فکر کنید
  • بد،د که چه کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید. بهتر است روی یک مشت اصطلاح و عبارات کاملاً تعریف شده تمرکز کنید تا صدها عبارت بی ربط
  • هدف پشت این کلمات کلیدی را تصدیق کنید. هدف شخصی که کلمات کلیدی مورد نظر شما را جستجو می کند چیست؟ آیا آنها در حال انجام تحقیقات هستند یا آماده ،ید هستند؟ دانستن این موضوع شانس یک تبدیل موفق در سایت را افزایش می دهد

جنبه پولی بازاریابی موتورهای جستجو (PPC) بلافاصله شروع به کار می کند، بنابراین می تو،د خیلی سریع کمپین خود را راه اندازی کرده و اجرا کنید.

سرعت صفحه و تجربه کاربر نیز سیگنال های مثبت رتبه بندی برای سئو هستند. این بدان م،ی است که شما نه تنها به ،صر پولی استراتژی SEM خود کمک می کنید، بلکه به ،صر پرداخت نشده نیز کمک می کنید.

منفی: ممکن است گران شود

Google Ads برنامه تبلیغاتی گوگل است. مشتریان تبلیغات آنلاین ایجاد می‌کنند و مبلغ مشخصی را پیشنهاد می‌کنند تا این تبلیغات بالاتر از نتایج ارگ،ک ظاهر شوند.

بازاریابی موتورهای جستجو: مزایا و معایب

بازاریابی جستجو چیست؟ با آنها ساده است!

اگر تصمیم به همکاری با یک آژانس دارید، یک آژانس با کیفیت بالا مانند Bubblegum Search از همان ابتدا به شما می گوید که هزینه های شما چقدر خواهد بود، بنابراین هیچ شگفتی ناخوشایندی وجود ندارد.

منفی: شما باید تعادل را درست انجام دهید

همانطور که در بالا ذکر شد، سئو به طور موثر کلیک های ارگ،ک را برای وب سایت شما ایجاد می کند، اما پیاده سازی آن زمان می برد. بین 6 تا 12 ماه طول می کشد تا نتایج یک کمپین سئو را مشاهده کنید و اغلب مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به نتایج مطلوب برسید. برع،، PPC به سرعت نتایج را به ارمغان می آورد، اما به محض اینکه پرداخت برای تبلیغات را متوقف کنید، جایگاه خود را در رتبه بندی از دست خواهید داد.

چگونه یک استراتژی بازاریابی جستجو را کنار هم قرار دهم؟

بازاریابی جستجو از دو رشته مختلف بازاریابی دیجیتال استفاده می کند:

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

برای مثال، به حدا،ر رساندن نرخ تبدیل برای کمپین PPC خود با اطمینان از بارگیری سریع وب سایت یا صفحات فرود و ارائه یک تجربه کاربری عالی ضروری است.

با بازاریابی جستجو، شما از کانال های بازاریابی پولی و بدون پرداخت استفاده می کنید تا شانس نمایش صفحات وب خود را تا حد امکان در نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید.

عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین می کند بازاریابی موتورهای جستجو چقدر می تواند برای ،ب و کار شما هزینه داشته باشد، از جمله:

  • اندازه ،ب و کار شما به طور کلی، ،ب‌وکارهای کوچک‌تر هزینه کمتری می‌پردازند، زیرا عبارات جستجوی کمتری برای رتبه‌بندی دارند
  • منطقه ای که ،ب و کار شما پوشش می دهد. یک ،ب و کار با حضور ملی یا بین المللی نسبت به ،ب و کاری که یک منطقه کوچک را پوشش می دهد، برای SEM هزینه بیشتری می پردازد
  • چقدر رقابت دارید؟ اگر رقبای زیادی در صنعت خود دارید، باید زمان و هزینه بیشتری را به بازاریابی جستجو اختصاص دهید تا از این مسیر عقب نم،د. در تجربه آنها، بخش های گردشگری، مالی و ،ده فروشی برخی از رقابتی ترین بخش ها هستند.

اگر این سؤال را می‌پرسید که «بازاریابی جستجو چیست؟»، Bubblegum Search این راهنما را برای توضیح اصول اولیه گردآوری کرده است. و به یاد داشته باشید، اگر به کمی حمایت اضافی نیاز دارید، تیم در جستجوی آدامس همیشه اینجا برای کمک است

بازاریابی موتورهای جستجو: مب،

در واقع، شاخه‌ای از بازاریابی موتورهای جستجو به نام «بازاریابی جستجوی محلی» وجود دارد که بر ،ب‌وکارهای معمولاً کوچک‌تر تمرکز می‌کند که سعی می‌کنند تا حد امکان در منطقه محلی خود رتبه‌بندی بالایی داشته باشند.

حرفه ای: می تواند به شما کمک کند از حضور آنلاین خود بیشترین بهره را ببرید

تا کنون، آنها به این سوال نگاه کرده اند که “بازاریابی جستجو چیست؟” و برخی از مزایا و معایب اجرای آن. گام بعدی این است که چگونه یک استراتژی بازاریابی موتور جستجو را کنار هم قرار دهیم.

هر دو PPC و SEO با هم کار می کنند تا به شما کمک کنند تا وب سایت و حضور در موتورهای جستجو را بهینه کنید.

به ،وان مثال، بهینه سازی موتور جستجو می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بهبود موبایل دوستی وب سایت شما
  • بهینه سازی صفحات خود برای عبارات جستجوی خاص
  • دریافت سایر وب سایت های مرتبط برای پیوند دادن به وب سایت شما.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)

در حالی که ،صر بدون پرداخت (SEO) برای اثرگذاری بیشتر طول می کشد، نتایج طول، مدت هستند، به این م،ی که می تو،د سال ها پس از اتمام کمپین خود، ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.

حرفه ای: شما می تو،د بدون توجه به اندازه ،ب و کار خود از آن استفاده کنید

و البته، اگر برای راه اندازی SEM برای ،ب و کار خود به کمک نیاز دارید، ادامه مطلب را بخو،د…

برای بازاریابی جستجوی خود به کمک نیاز دارید؟ Bubblegum Search اینجاست تا از شما پشتیب، کند

در اینجا برخی از مزایا و معایب بازاریابی جستجو وجود دارد، بنابراین می تو،د ببینید که آیا این گزینه برای ،ب و کار شما من، است یا خیر.

حرفه ای: بلافاصله شروع به کار می کند و برای مدت طول، دوام می آورد

هنگامی که شما یک ،ب و کار کوچک را اداره می کنید، بسیار مهم است که یک حضور قوی آنلاین داشته باشید.

تمرکز بر ،اصر پولی و بدون دستمزد بازاریابی جستجو به طور مساوی و همزمان ضروری است. بسیاری از ،ب‌وکارها در مراحل اولیه استراتژی بازاریابی جستجوی خود به PPC اختصاص می‌دهند و زم، که از روند کار راضی هستند به سمت SEO حرکت می‌کنند.

سئو ،صر بدون دستمزد بازاریابی موتورهای جستجو است. این شامل استراتژی های مختلفی برای افزایش شانس ظاهر شدن صفحات وب شما به صورت ارگ،ک در گوگل است. منظور از ارگ،ک نتایج حاصل از الگوریتم گوگل است.

فراموش نکنید که استراتژی بازاریابی جستجوی خود را زیر نظر داشته باشید و عملکرد آن را ببینید. این به شما کمک می کند تا ببینید چه بازدهی از سرمایه گذاری دریافت می کنید و می تو،د استراتژی خود را برای بهینه سازی کمپین خود تغییر دهید.

هزینه بازاریابی موتورهای جستجو چقدر است؟

PPC ،صر پولی بازاریابی موتورهای جستجو است. این زم، است که برای رتبه بندی صفحات وب خود تا حد امکان در نتایج موتورهای جستجو پول پرداخت می کنید.

همین امروز برای برنامه بازاریابی رایگان خود در تماس باشید و اولین گام را برای افزایش سرنخ ها و فروش خود بردارید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-is-search-marketing-the-ultimate-beginners-guide/

با بازاریابی موتورهای جستجو، شما در حال دوبرابر ، و استفاده از دو رشته بازاریابی مختلف برای اطمینان از این امر هستید.

،ن زده می شود که 93 درصد از بازدیدهای آنلاین با موتور جستجو شروع می شود. این بدان م،ی است که وقت گذاشتن برای اطمینان از رتبه بندی ،ب و کار شما تا حد امکان منجر به ترافیک وب سایت و سوالات بیشتر می شود.

با اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه می توانند ،ب و کار شما را پیدا کنند، شانس فروش و ایجاد سرنخ را افزایش می دهید. یکی از بهترین راه ها برای رونق ،ب و کار خود در وب، بازاریابی جستجو است.

بازاریابی جستجو اغلب به ،وان بازاریابی موتور جستجو یا SEM شناخته می شود. این راهی برای تبلیغ وب سایت ،ب و کار شما در موتورهای جستجو مانند گوگل است.

تیم کارشناسان آنها سالها تجربه در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک این بدان م،است که اگر به آژانسی نیاز دارید که نه تنها یک استراتژی بازاریابی جستجو را ایجاد کند، بلکه آن را نیز اجرا کند، آنها کاملاً در موقعیت من،ی برای کمک هستند.

یک کمپین SEM با کیفیت بالا می تواند پرهزینه باشد، به خصوص اگر یک تجارت بزرگ با چندین رقیب باشید.

Bubblegum Search امیدوار است این راهنما به این سوال پاسخ داده باشد “بازاریابی جستجو چیست؟” و الهام بخش شما برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی جستجو برای ،ب و کارتان است. سئو و PPC به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند، بنابراین تعادل را درست به دست آورید و به یک برنده خواهید رسید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب