برترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای آژانس های گردشگری و مسافرتی

ویدئوی تبلیغاتی تولید شده توسط VisitScotland برای تشویق دوچرخه سواران به بازدید و دوچرخه سواری در میان زیبایی های اسکاتلند، نمونه ای فوق العاده از بازاریابی محتوا در عمل است. این ویدیو ضمن تبلیغ پارکور برای دوچرخه سواران، محیط نفس گیر کشور را به نمایش می گذارد، جایی که مردم می توانند به راحتی از دوچرخه سواری لذت ببرند. برای اینکه بتو،د ویدیوها یا محتوای مشابهی برای ،ب و کار خود ایجاد کنید، مطمئن شوید که بهترین آژانس های بازاریابی مسافرتی و گردشگری در بریت،ا را کشف کرده اید.

شرکت‌ها می‌توانند با اینفلوئنسرها کار کنند تا مقصد یا خدمات خود را از طریق پست‌های حمایت‌شده یا مشارکت‌هایی که محصولاتشان را به مخاطبان بیشتری نشان می‌دهند، تبلیغ کنند. اینفلوئنسرها معمولاً در چندین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی دنبال‌کنندگان زیادی دارند و به برندهای مسافرتی و گردشگری این فرصت را می‌دهند که نسبت به روش‌های تبلیغات سنتی به مخاطبان بیشتری دست یابند. مشارکت اینفلوئنسرها به آژانس‌های مسافرتی کمک می‌کند تا از بازارها و جمعیت‌شناسی جدید بهره ببرند. آنها همچنین در ایجاد محتوای بصری خیره کننده، از ع، گرفته تا فیلم، مهارت بالایی دارند که می تواند به نمایش یک مقصد یا تجربه سفر به روشی منحصر به فرد و جذاب کمک کند. این قطعا می تواند به جذب و الهام بخشیدن به مسافران بالقوه برای رزرو سفر بعدی خود کمک کند.

شما می تو،د تبلیغات خود را به طور خاص هدف قرار دهید جمعیت شناسی و منافع را با بهره مندی از تبلیغات هدفمند، به این م،ی که تلاش های بازاریابی شما به افرادی خواهد رسید که به احتمال زیاد به خدمات شما علاقه مند هستند. به ،وان مثال، یک هتل در یک مکان گرمسیری ممکن است از تبلیغات هدفمند برای دسترسی به افرادی استفاده کند که اخیراً مقصدهای تعطیلات را در مشتریان گرم جستجو کرده اند. بنابراین، ،ب و کارهای مسافرتی با هدف قرار دادن تبلیغات خود می توانند شانس خود را برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی افزایش دهند. این نه تنها به افزایش درآمد کمک می کند، بلکه رضایت مشتری را نیز بهبود می بخشد، زیرا احتمال دریافت پیشنهادات و تبلیغات مرتبط با نیازها و علایق آنها بیشتر است.

3. بهبود تعامل با مشتری:

بعید است که در صنعت سفر و گردشگری فعالیت داشته باشید و از بازاریابی دیجیتال استفاده نکنید. با این حال، اگر فکر می‌کنید که به اندازه کافی از آن سود نمی‌برید یا احساس می‌کنید که تلاش‌هایتان بی‌اثر است، ممکن است درست عمل نکنید.

مواردی که در بالا ذکر کردیم ممکن است کاملاً از دیدگاه مشتری نوشته شده باشد. اما بدیهی است که هشدارهای زیادی برای آژانس های گردشگری و مسافرتی دارد.

شرکت‌های مسافرتی و گردشگری می‌توانند از SEO استفاده کنند تا اطمینان حاصل کنند که وب‌سایت آنها در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط، مانند «بهترین هتل‌ها در نیویورک» یا «تفریح‌های من، برای خانواده در کارائیب» ظاهر می‌شود.

بازاریابی ایمیلی

بیایید در مورد استراتژی های پشت سر ،ب و کار شما برای رسیدن به موفقیت صحبت کنیم.

بازاریابی محتوا

راه های زیادی وجود دارد که می تو،د با مشتریان خود درگیر شوید و برند و سازمان خود را به صورت آنلاین قابل مشاهده کنید. از بازاریابی محتوا گرفته تا بازاریابی ایمیلی، هر استراتژی بازاریابی دیجیتال راه منحصر به فرد خود را برای کمک به موفقیت شما دارد. با این حال، شما باید استراتژی من،ی را که برای شما من، است تعریف کنید. اگر فکر می‌کنید همه یا چند استراتژی می‌توانند به رشد آنلاین شما کمک کنند، اما در مورد نحوه اجرای آنها سردرگم هستید، آژانس‌های مسافرتی و گردشگری در ایالات متحده می‌توانند از شما در این سفر حمایت کنند.

صنعت سفر و گردشگری ممکن است بیشترین سود را از بازاریابی دیجیتال داشته باشد، که اکنون برای همه انواع شرکت ها ضروری است. اگر مشتری، که می‌خواهید جذب کنید، اگر هرگز از خدماتی که ارائه می‌دهید بهره‌ای نبرده‌اند، کاملا بعید است که شما را از ناکجاآباد کشف کنند و سفری را رزرو کنند. بازاریابی دیجیتال برای آژانس های مسافرتی و گردشگری اهمیت فزاینده ای پیدا می کند، زیرا افراد بیشتری از اینترنت برای تحقیق و رزرو سفرهای خود استفاده می کنند. این امر منجر به تغییر در رفتار و ترجیحات مصرف کننده شده است و مسافران به دنبال تجربیات شخصی و توصیه هایی هستند که نیازهای خاص آنها را برآورده می کند.

ریتز کارلتون هتل‌ها یکی از بهترین شرکت‌های مهمان‌نوازی در جهان هستند، به‌ویژه وقتی صحبت از ایجاد کمپین‌های بازاریابی تأثیرگذار باشد. این هتل با طیف وسیعی از اینفلوئنسرها در پلتفرم های اجتماعی همکاری کرده است تا هتل ها و استراحتگاه های لو، خود را به نمایش بگذارد. اینفلوئنسرهایی که با آنها همکاری می کنند، تجربیات خود را از اقامت در املاک ریتز-کارلتون به اشتراک می گذارند و امکانات، خدمات و تجربه کلی را برجسته می کنند. این شرکت همچنین میزبان رویدادهایی برای اینفلوئنسرها بوده است، مانند نشست‌های وبلاگ‌نویسان و تجربیات آشپزی تا اینفلوئنسرها تجربه‌ای دست اول از پیشنهادات لو، ریتز کارلتون داشته باشند.

5 دلیل کلیدی که چرا بازاریابی دیجیتال برای آژانس های مسافرتی و گردشگری مهم است

به منظور آماده شدن برای یک سفر، عملاً همه ما ساعت های بی شماری را به صورت آنلاین صرف تحقیق در مورد بهترین -و گاهی اوقات ارزان ترین- هتل ها، مکان های جدید هیجان انگیز برای بازدید و رستوران ها می کنیم. نظرات سایر مسافران را می خو،م، آنها را در نظر می گیریم و گهگاه بر اساس اطلاعاتی که آنلاین پیدا می کنیم، تصمیم می گیریم. بنابراین، آژانس مسافرتی که از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ برای ارتباط با ما استفاده می‌کند – و منظور ما شخصیت ،یدار آن است – همیشه یک قدم به چرخش نزدیک‌تر است.

به خصوص برای بازار ایالات متحده، بازاریابی دیجیتال تأثیر قابل توجهی داشته است و با ظهور آن، آژانس های مسافرتی در ایالات متحده با افزایش رقابت از سوی آژانس های مسافرتی سنتی و آنلاین (OTAs) مواجه هستند. این بدان م،است که شرکت‌های مسافرتی و گردشگری باید در تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ خود استراتژیک‌تر باشند تا بتوانند متمایز شوند و مشتریان را جذب کنند. به جرات می توان فرض کرد که صنعت گردشگری و سفر ستون فقرات اقتصاد آمریکا است. در سال 2021، تولید ناخالص داخلی این بخش به تقریباً رسید 900 میلیارد دلار به لطف افزایش هزینه های سفر توسط آمریکایی ها و هجوم گردشگران.

سفر یک صنعت بسیار بصری و تجربی است که در آن مردم از طریق محتوای بصری جذاب به دنبال الهام و ایده برای سفرهای آینده خود هستند. بنابراین، محتوای بصری مانند ع، ها و فیلم ها در بازاریابی دیجیتال برای صنعت گردشگری و سفر اهمیت فزاینده ای پیدا کرده اند. این نوع محتوا می تواند به نمایش مقاصد و تجربیات به گونه ای کمک کند که کلمات نمی توانند. محتوای بصری باکیفیت می تواند به مسافران بالقوه طعمی را که می توانند از یک مقصد انتظار داشته باشند بچشاند و می تواند الهام بخش آنها برای رزرو یک سفر باشد که هدف نهایی است.

شرکت هایی که می توانند خود را با چشم انداز در حال تغییر وفق دهند و از استراتژی های بازاریابی دیجیتال استقبال کنند، موقعیت بهتری برای موفقیت و رشد خواهند داشت. آنها از راه درست به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کنند، بنابراین تبدیل مسافران به مشتری برای آنها آسان تر است. در اینجا دلایل مهمی وجود دارد که چرا استراتژی های بازاریابی برای آژانس مسافرتی ضروری است:

1. افزایش دید

دقیقاً به دلایلی که در بالا ذکر شد، ما دلایل اصلی ضروری بودن بازاریابی دیجیتال برای تجارت شما را گردآوری کرده ایم.

مثال ها و ایده های استراتژی بازاریابی برای شرکت های مسافرتی و گردشگری

هاوایی به ،وان یکی از نمادین ترین مقاصد روی زمین، مناظر و فعالیت های باورن،ی زیادی را در جزایر خود ارائه می دهد. دپارتمان گردشگری هاوایی کمپین رسانه‌های اجتماعی را راه‌اندازی کرد که در آن مسافران و اینفلوئنسرها از هشتگ #LetHawaiiHappen برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری استفاده ،د و فرصت‌هایی مانند موج‌سواری، هتل‌ها و مناظر باورن،ی و غذاهای خوشمزه را به نمایش گذاشتند.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر ابزارهای عالی برای شرکت های مسافرتی و گردشگری هستند تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند و خدمات خود را به نمایش بگذارند. شرکت‌ها می‌توانند یک استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی موفق ایجاد کنند و از پلتفرم‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری ع،‌ها و ویدیوهای مقصدشان، برگزاری مسابقات رسانه‌های اجتماعی و تعامل با مشتریان با پاسخ دادن به نظرات و پیام‌های آنها استفاده کنند.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. ایجاد محتوای باکیفیت، آموزنده و جذاب یک راه عالی برای شرکت های مسافرتی و گردشگری برای جذب مشتریان بالقوه و ایجاد آگاهی از برند است. به ،وان مثال، ایجاد پست‌های وبلاگ یا محتوای ویدیویی برای صنعت سفر که مقاصد محبوب سفر را برجسته می‌کند یا نکات مفیدی را برای مسافران ارائه می‌کند، می‌تواند راهی عالی برای جلب توجه مسافران بالقوه باشد.

در پایان مقاله، ذکر این نکته ضروری است که بازاریابی دیجیتال برای همه صنایع، به ویژه برای آژانس های مسافرتی و گردشگری ضروری است. ما در تمام طول سال تلاش زیادی می کنیم، بنابراین شایسته یک سفر یا تعطیلات هستیم، اما همچنین باید ترتیبات مختلفی را برای برنامه ریزی انجام دهیم. به همین دلیل، بسیار مهم است که سفری که ما ترتیب می دهیم بی عیب و نقص باشد. برای رسیدن به این هدف، مشتریان به دنبال بهترین و واقعی‌ترین نظرات و محتوایی هستند که توسط هتل یا مقصدی که ترجیح می‌دهند انتخاب کنند، ایجاد می‌شوند. علاوه بر تمام استراتژی‌هایی که در بالا ذکر کردیم، ابزارهای بازاریابی دیجیتال مفیدی نیز برای شرکت‌های مسافرتی وجود دارد که می‌توانند به شما در تقویت بازی آنلاین خود کمک کنند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/marketing-strategies-for-tourism-travel-agencies/

به نظر ما سفر ممکن است یکی از دلایلی باشد که مردم برای سال سخت تلاش می کنند: بتوانند در حین کشف خاطرات و تجربیات جدیدی داشته باشند. دیدن مکان های جدید و یادگیری در مورد فرهنگ های دیگر همیشه یک انفجار است! با این حال، از آنجایی که مقاصد بی‌پای، وجود دارد که می‌تو،م هم به صورت محلی و هم در سطح جه، آن‌ها را کشف کنیم، گاهی اوقات به سختی می‌تو،م جزئیات لازم در مورد مکان یا مک، را که می‌خواهیم شب را در آن سپری کنیم، پیدا کنیم.

چقدر عاشق سفر و کشف مکان های جدید هستید؟ آیا تا به حال خود را در آنجا تصور می کنید که مک، را در اینترنت جستجو می کنید؟

دیجیتال مارکتینگ فرصت هایی را برای آژانس های مسافرتی فراهم می کند تا به شیوه ای تعاملی و شخصی تر با مشتریان درگیر شوند. این می تواند شامل پاسخ دادن به سؤالات مشتری در رسانه های اجتماعی، ارائه محتوای مفید در وبلاگ ها و وب سایت ها و استفاده از بازاریابی ایمیلی برای اطلاع مشتریان از پیشنهادات و تبلیغات ویژه باشد.

4. مدیریت شهرت

بنابراین، اگر فکر می‌کنید زنگ‌های اضطراری به صدا در می‌آیند، این سؤال‌ها را از خود بپرسید: آیا مشتریان به راحتی می‌توانند شما را پیدا کنند؟ آیا استراتژی بازاریابی محکمی دارید؟ آیا فکر می کنید تعامل شما با رسانه های اجتماعی کافی است؟ چگونه دسترسی خود را به شخصیت ،یدار دیگر گسترش می دهید؟ آیا فکر می‌کنید تلاش‌هایتان کافی است یا می‌خواهید بیشتر از این هم انجام دهید؟ اگر چنین است، خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم که در این مقاله تمام نکات و ترفندها و استراتژی های بازاریابی سفر لازم برای آژانس شما و همچنین نمونه های متعدد دیگر را برای الهام گرفتن از شما جمع آوری کرده ایم. بیا بریم!

بازاریابی دیجیتال برای شرکت های مسافرتی و گردشگری

در صنعت سفر و گردشگری، سئو از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا مردم اغلب از موتورهای جستجو برای برنامه ریزی سفر خود و یافتن اطلاعات در مورد مقاصد، اقامتگاه ها و فعالیت ها استفاده می کنند. سئوی محلی، به ویژه، می تواند یک استراتژی بازاریابی هوشمند برای شرکت های مسافرتی و گردشگری باشد. هتل‌هایی که به بازارهای خاص خدمات می‌دهند یا در انواع خاصی از اقامتگاه‌ها تخصص دارند، ممکن است از توانایی هدف‌یابی مناطق جغرافیایی خاص از طریق SEO محلی بهره‌مند شوند. شرکت ها می توانند مشتری، را که علاقه خاصی به خدمات آنها دارند، با بازاریابی به منطقه خود جذب کنند.

ما فرض می‌کنیم که دلیل اصلی این امر این است که شرکت‌های مسافرتی و گردشگری تلاش کافی برای یافتن آنلاین نمی‌کنند، جایی که می‌توانند با بهره‌مندی از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای سفر، به شخصیت ،یدار خود دسترسی پیدا کنند.

چک ،

افزایش دید شاید دلیل اصلی این باشد که شما تصمیم گرفتید شگفتی های دیجیتال مارکتینگ را برای آژانس های مسافرتی کشف کنید. برای دستیابی به مخاطبان بسیار گسترده‌تر، ،ب‌وکارها اکنون باید از انواع استراتژی‌های مختلف بهره ببرند تا مطمئن شوند که آنلاین هستند. آژانس های مسافرتی با استفاده از تاکتیک های ضروری مانند رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سئو، می توانند اطمینان حاصل کنند که برند و خدمات آنها برای تعداد زیادی از مشتریان بالقوه قابل مشاهده است.

2. تبلیغات هدفمند:

بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های آنلاین به یک عامل اصلی در فرآیند تصمیم‌گیری سفر تبدیل شده‌اند. آژانس های مسافرتی برای جذب و حفظ مشتریان باید اطمینان حاصل کنند که حضور آنلاین قوی و نظرات مثبت دارند. آژانس های مسافرتی با نظارت و پاسخ به نظرات مشتریان و نظرات رسانه های اجتماعی، می توانند هرگونه بازخورد منفی را برطرف کنند و تعهد خود را به رضایت مشتری نشان دهند.

5. تأکید بیشتر بر محتوای بصری:

بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای شرکت های مسافرتی و گردشگری است تا با مشتریان بالقوه و موجود در تماس باشند. شرکت‌ها می‌توانند از ایمیل برای اشتراک‌گذاری تبلیغات و پیشنهادات ویژه، ارائه به‌روزرس،‌ها در مورد مقاصد یا خدمات جدید، و ارائه توصیه‌های شخصی بر اساس سابقه سفر و ترجیحات مشتری استفاده کنند. برای اینکه محصولات و خدمات خود را به یک تجربه تبدیل کنید و مقصد خود را جذاب تر کنید، شخصی سازی در بازاریابی گردشگری ضروری است.

اینفلوئنسر مارکتینگ

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب