برترین روندهای بازاریابی مشاغل کوچک در سال 2023

چت ربات‌های هوش مصنوعی به ،ب‌وکارهای کوچک این امکان را می‌دهند که همگام با تحول دیجیتال، به ویژه در طول همه‌گیری همه‌گیر شوند. این راه‌حل‌های چت زنده به خودکارسازی کارهای تکراری که معمولاً به مداخله انس، نیاز دارند کمک کرده است. چت ربات‌های هوش مصنوعی علاوه بر خدمت به هدف کلی خود، نقش مهمی در جمع‌آوری اطلاعات مربوط به کاربران داشتند. به ،وان مثال، بازاریابان می توانند ترافیک وب سایت را از طریق این ابزارهای ارتباطی تعاملی نظارت کنند و مقدار من،ی از منابع را برای بهبود وب سایت و تجربیات کاربر نهایی اختصاص دهند.

ارائه پشتیب، از مشتری از طریق حساب رسانه اجتماعی ،ب و کار کوچک

با تغییر هدف محتوا و نشان دادن همسویی برند در کانال‌هایتان، خلاقیت‌های خود را به جریان بیاندازید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/top-small-business-marketing-trends-in-2023/

صاحبان مشاغل کوچک باید کلاه های زیادی بر سر بگذارند، از جمله بازاریابی شرکت های خود در دنیای دیجیتال امروزی. سال 2022 ممکن است توپ های منحنی را به سمت شما پرتاب کرده باشد، اما زمان آن فرا رسیده که صفحه را پاک کنید و روی اه، بهتر تمرکز کنید تا زمان از دست رفته را جبران کنید. سایت های هوشمند معتقد است که یک نقطه شروع خوب استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتالی ،ب‌وکارهای کوچک برای افزایش ترافیک وب‌سایت، تولید سرنخ‌های ارزشمند، افزایش فروش، ایجاد فرصت‌های فروش بالا و بهبود حفظ مشتری است.

بازاریابی ایمیلی در سال 2023 مرتبط باقی خواهد ماند

استفاده از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی یک ،ب‌وکار به‌،وان ابزار خدمات مشتری به سرعت در حال جلب توجه است. مصرف کنندگان Millennial و Gen Z به طور فزاینده ای از طریق پیام های مستقیم (DM) با شرکت ها و بازاریابان ارتباط برقرار می کنند و بالع،. از آنجایی که پلتفرم های رسانه های اجتماعی – فیس بوک و اینستاگرام – در حال گسترش قابلیت های تجارت الکترونیک خود هستند، ارائه خدمات عالی به مشتریان در این پلتفرم ها بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.

،ارگیری رویکرد مکالمه ای

همچنین به ،وان UGC شناخته می شود، این نوع محتوا به مطالب آنلاینی اشاره دارد که توسط افرادی ایجاد شده است که نمایندگان مستقیم برند نیستند. این افراد می توانند وفاداران به برند، مشتریان و اساساً هر ،ی باشند. محتوای تولید شده توسط کاربر می‌تواند شامل پیشینه یک برند و همچنین رتبه‌بندی و نظرات مشتریان باشد. سایر اشکال UGC نیز عبارتند از:

  • مطالعات موردی جامع
  • ویدیوهای جعبه گشایی محصول
  • نقدهای مکتوب یا فیلمبرداری شده محصول/خدمت
  • نظرات خبرنامه یا وبلاگ
  • حضور مهمان در جریان‌های زنده و رویدادها

انتظار می رود محبوبیت پخش زنده در سال 2023 بهبود یابد. یکی از بزرگترین دلایلی که صاحبان مشاغل کوچک در یوتیوب و فیس بوک استریم می کنند، رایگان بودن آن است. علاوه بر این، این پلتفرم‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهند تا سر و صدا و پیش‌بینی ایجاد کنند و مستقیماً با مخاطبان خود تعامل داشته باشند. مشابه نحوه عملکرد کانال‌های ،ید تلویزیونی، ،ید پخش مستقیم شامل سفیران برند و تأثیرگذاران است که محصولاتی را تبلیغ می‌کنند که می‌توانند فوراً توسط بینندگان ،یداری شوند.

،ب‌وکارها در پیام‌های خود از لحن مکالمه‌ای استفاده می‌کنند تا تجربه خوشایندتری را برای مشتریان خود فراهم کنند. اگر صدای یک شرکت بیش از حد رسمی باشد، مصرف کنندگان ممکن است آن را بیگانه، غیر دعوت کننده و خسته کننده بدانند. بنابراین، انتظار می‌رود که ،ب‌وکارهای کوچک بیشتری طنز را وارد پیام‌های خود کنند.

هدف اصلی این است که بیشتر انس، و کمتر رباتیک به نظر برسد. طوری بنویسید که انگار دارید با یک دوست صحبت می کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر نه تنها جنبه های مثبت یک برند را نشان می دهد، بلکه حس اصالت را نیز به نمایش می گذارد. برای اینکه بیشترین بهره را از تلاش‌های UGC خود ببرید، فعالانه نظرات خود را بخواهید، با مشتریان در رسانه‌های اجتماعی صحبت کنید و هنگام ملاقات با مشتریان بالقوه برای فرصت‌های تولید محتوا برنامه‌ریزی کنید. با این حال، به صاحبان مشاغل توصیه می شود که یک فرآیند مصاحبه ایجاد کنند که به مقررات حفاظت از داده های عمومی (GDPR) پایبند باشد.

اجتناب از انجام وظایف پیش پا افتاده با چت ربات های هوش مصنوعی

2023 مطمئناً خود را با چالش‌های منحصربه‌فردی معرفی خواهد کرد و صاحبان ،ب‌وکارهای کوچک و تیم‌های بازاریابی دیجیتال آنها باید روندهای مختلفی را برای پیشبرد صنایع خود – با ذهنی باز – بررسی کنند. سال نو زمان بسیار خوبی برای ایجاد فضایی برای روش‌های جدید و خلاقانه تفکر، انجام تجارت آنلاین و برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان در عصر دیجیتالی پرشتاب است.

صاحبان مشاغلی که توانایی استخدام اینفلوئنسرهای مشهور را ندارند، ممکن است به جای آن با میکرو اینفلوئنسرها همکاری کنند. دومی شامل مروجین رسانه های اجتماعی با هزاران یا ده ها هزار دنبال کننده است. اگرچه میکرو اینفلوئنسرها دارای طرفداران کوچکی هستند، اما پست‌های آن‌ها به دلیل سطح بالای تعامل، همچنان پررنگ است. این نوع از اینفلوئنسرها صنعت خود را به خوبی می شناسند و افراد «روزمره» محسوب می شوند. بنابراین، پیروان آنها بیشتر به توصیه ها و نظرات آنها اعتماد می کنند.

پخش زنده و ویدیوهای عمودی کوتاه مدت بسیار ارزشمند هستند

،ب‌وکارهای کوچک از علاقه یک مؤسس یا یک ایده عالی برای یک خدمات یا محصول راه‌اندازی می‌شوند. با این حال، این اولین قدم ها برای اداره یک شرکت موفق کافی نیست.

نحوه اجرای این روندهای بازاریابی ،ب و کارهای کوچک توسط شرکت ها به همان اندازه مهم است که آنها برای پیاده سازی انتخاب می کنند. ادامه دهید و لحن محاوره ای را به کمپین بازاریابی برند خود وارد کنید. بهترین و مرتبط ترین محتوای تولید شده توسط کاربر را در کمپین بازاریابی ایمیلی بعدی خود برجسته کنید.

صاحبان ،ب و کار می توانند با دانستن این که لازم نیست حرفه ای بودن را برای مرتبط ماندن قرب، کنند، از آرامش خاطر لذت ببرند. شوخ و بامزه بودن می تواند شخصیت منحصر به فرد ،ب و کار شما را برجسته کند، که به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید. برای ایجاد محتوایی که کمتر رسمی به نظر می رسد، می تو،د:

  • احساسات بیشتری را به صورت نوشتاری بیان کنید
  • از انقباضات استفاده کنید (مثلاً به جای آن است)
  • از کلمات ساده و جملات کوتاه تر استفاده کنید
  • به جای صدای سوم شخص با “من” و “شما” بنویسید
  • یک داستان بگویید
  • از مخاطبان خود سوال بپرسید

اینفلوئنسر مارکتینگ رشد کرده و به یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی موفق در ،ب و کارهای کوچک تبدیل شده است. انتظار می رود این روند در سال 2023 سرعت خود را حفظ کند و برای مشاغل کوچک و متوسط ​​اعمال می شود. متخصصان بازاریابی، رهبران فکری صنعت و اینفلوئنسرها به طور فزاینده ای با یکدیگر همکاری می کنند تا طرفداران خود را به دست آورند، حمایت از برند را تقویت کنند و تبدیل های فروش را افزایش دهند.

بازاریابی ایمیلی مانند شراب خوب است، اما همچنان یکی از جذاب ترین روندهای بازاریابی دیجیتال است. ارسال خبرنامه ایمیلی روشی است که برای ارتقای برندها و تقویت وفاداری مشتریان به کار می رود. علاوه بر دستیابی به مخاطبان زیادی، کمپین های بازاریابی ایمیلی همچنین به صاحبان مشاغل کوچک اجازه می دهد تا تخصص صنعت را نشان دهند و ابتکارات مسئولیت اجتماعی خود را برجسته کنند.

اینستاگرام اولین بار در سال 2019 از ویژگی Reels خود استفاده کرد. با این حال، این امکان را به کاربران می داد که حدا،ر تا 15 ث،ه قرقره ارسال کنند. برای رقابت با TikTok، قرقره های اینستاگرام اکنون می تواند 90 ث،ه طول ،شد. ویدئوهای عمودی کوتاه در سال 2022 به یک بازاریابی دیجیتال ضروری تبدیل شده اند و سال آینده نیز ادامه خواهند داشت. آنها می توانند فیلم مستقیم از شرکت شما یا آ،ین اطلاعات محصول را نمایش دهند. این ویدیوها علاوه بر کمک به زنده ، یک برند، سریع ساخته می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در چندین پلتفرم با حداقل ویرایش تغییر کاربری داد.

محتوای تولید شده توسط کاربر عادی می شود

نرم افزار بازاریابی ایمیلی مدرن، صاحبان مشاغل را قادر می سازد تا اثربخشی کمپین های خود را که یک منبع داده ارزشمند است، اندازه گیری کنند. آنها می توانند بیاموزند که چه چیزی برای بهبود استراتژی های بازاریابی آنلاین خود مفید است و چه چیزی مفید نیست. آ،ین اما نه کم‌اهمیت، ایمیل‌ها رسانه‌های عالی برای انتقال مستقیم پیام یک ،ب‌وکار به مشتریان بدون محدودیت‌های فیلتر هستند.

اینفلوئنسر مارکتینگ به طور فزاینده ای در اینستاگرام و TikTok محبوب می شود

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب