بررسی دستگاههای تصفیه آب

هنگامی که دستگاه تصفیه آب را از مینروا خریداری میکنید، تحت پوشش خدمات مینروا قرار میگیرید و اینجاست که زمان تعویض فیلتر به شما یادآوری میشود تا از خراب شدن دستگاه جلوگیری شود. جهت اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم با کارشناسان فروش مینروا فیلتر به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید. قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا تایوانی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان بسته به مدل های مختلف، تعداد مراحل و گارانتی های متفاوت، متغییر است. تنها مشکل این مدل دستگاهها وجود کیس دور تا دور اجزای آن است که امکان تعویض فیلتر را کمی سخت میکند.

قیمت این سیستم ها تا حد بسیار زیادی وابسته به جنس قطعاتی است که در تولید آن توسط تولید کننده مورد استفاده قرار گرفته است. کیفیت یک محصول وابسته به برند آن می باشد و به همین دلیل خرید بهترین مارک اهمیت ویژه ای دارد. قیمت فیلتر تصفیه آب به عوامل مختلفی همچون کیفیت، اندازه، نوع و جنس آن ها بستگی دارد که دارای قیمت های مختلفی هستند که با برند های متفاوتی در بازار وجود دارند. این محصول دارای فیلترهای مختلفی است که پس از گذشت چند ماه باید تعویض شود که می تواند برای شما هزینه بر باشد. همچنین نوع سیستم فیلتراسیون نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بسیاری از بازدیدکنندگان محترم شاید سوالاتی در زمینه تصفیه آب داشته باشن که با توجه به تجربه ای که در این زمینه داشتیم سوالات متداول رو با پاسخ در این مقاله آوردیم که شاید بسیاری از سوالات شما عزیزان رو پاسخ داده باشیم . قیمت دستگاه تصفیه آب میتواند با توجه به مراحل، کیفیت فیلترها، کشور سازنده و موارد دیگر تغییر کند. عامل دیگر در انتخاب و خرید دستگاه میتواند نوع آن باشد. میزان آلودگی آب میتواند مهمترین عامل در تعیین چند مرحلهای بودن دستگاه باشد.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

به همین علت و با توجه به میزان تقاضا بسار زیادی که برای تهیه این محصول وجود دارد، قصد داریم تا به شکلی جامع به مشخصات فنی و ویژگی های این محصول خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب بپردازیم. دستگاه آب شیرین کن در انواع مختلف وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و اگر قصد خرید دارید باید حتما بدانید که کدام نوع برای خانه شما مناسب است. کدام دستگاه تصفیه آب را بخریم؟ ❓به نظر شما بهترین فروشگاه تصفیه آب شیراز کدام است؟ با توجه به این که ممبران فیلمتک 13 لایه ریزبافت در این دستگاه توانایی حذف املاح تا یک ده هزارم میکرون را دارد میتوان گفت بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران مینروا است. اقساط را میتوانید تا ده ماه پرداخت کنید و برای ثبت سفارش خود به صورت اقساطی، میتوانید به صورت آنلاین نیز اقدام کنید.

قیمت فیلتر تصفیه آب

شرکت مینروا فیلتر با بررسی انواع برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام به عرضه و فروش برند مینروا به عنوان بهترین مارک تصفیه آب خانگی در ایران نموده است زیرا متخصصین این شرکت کیفیت آب خروجی هر برندی را طبق استانداردهای جهانی NSF و FDA سازمان غذا و دارو آمریکا آزمایش نموده و با اطلاعات علمی گزینه مناسب منزل شما را معرفی و عرضه خواهند کرد. مینروا، برند تایوانی است که مهد تولید بهترین دستگاههای تصفیه آب است. علاوه بر این وظیفه ، موظف است اجازه عبور مواد معدنی مفید مورد نیاز بدن انسان را بدهد. سختی آب آشامیدنی در این مرحله تا زیر 100 که طبق استاندارد جهانی بهداشت WHO برای سلامت بدن مناسب است کاهش می یابد. همچنین این فیلتر پس از حذف املاح مضر به حفظ املاح مفید و معدنی آب آشامیدنی پرداخته و دارای فیلتر آلکالاین یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی است که خواص بسیاری برای جلوگیری از دیابت و سرطان و کاهش وزن و لاغری و فواید بسیار دیگری نیز دارد.

خرید فیلتر تصفیه آب

البته ما شما را با یک عرضهکننده آشنا نمیکنیم؛ بلکه در بخش بعدی، با معتبرترین و بزرگترین تولیدکننده انواع فیلتر تصفیه آب در ایران آشنا میشوید که میتوانید قیمت محصولات آنها را مستقیما از خودشان استعلام کنید. تعداد بسیار زیادی از تصفیه آب های خانگی و نیمه صنعتی وجود دارند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند. گواهینامه NSF مهمترین گواهینامه ایست که دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر ما بایستی آن را دارا باشد این گواهینامه توسط بنیاد ملی بهداشت به دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد و بهداشتی داده می شود. پرفروش ترین مدل از برندهای معتبر تصفیه آب در بازار ایران، مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا تایوان است که با دارا بودن پمپ و مخزن تایوانی و همچنین تضمین قیمت تصفیه آب در کنار کیفیت درجه یک، میتواند آب آشامیدنی با سختی زیر 100 بین 30 الی 90 در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

دستگاه تصفیه اسمز معکوس چگونه نیترات آب را حذف می کند؟ برند سی سی کا : برندی با سابقه 40 ساله ، تولید کننده بهترین دستگاه تصفیه آب در جهان ، از نوع اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون و نانوفیلتراسیون که به شکل زیرسینکی استفاده می شوند . بدین معنا که معمولا دستگاههایی که دارای برند معتبری هستند، کیفیت مناسب تری را دارند. بدین شکل در مصارف مختلف دام و طیور مانند مرغداریها ، گاوداریها و دامداریها، پرورش شتر مرغ و دامداری ، پزشکی ، کشاورزی و … آنچه که در مورد انتخاب یک سیستم تصفیه آب صنعتی مناسب جهت استفاده در مصارف کشاورزی، دام و طیور، پزشکی و … استفاده از دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس یا همان آب شیرین کن صنعتی به دلیل تولید آبی مطلوب، بهداشتی و استاندارد مورد تایید بسیاری از متخصصین دام و طیور، پزشکان ، کشاورزان و سایر بهره برداران و استفاده کنندگان از دستگاه تصفیه آب در این حوزه قرار گرفته است.

دستگاه تصفیه آب خانگی

مرحله سوم: فیلتر کربن فعال یک میکرونی با حذف کلر و مواد بزرگتر از یک میکرون، اگر چیزی از دو فیلتر قبل عبور کرده باشد را تصفیه می نماید. تصفیه آب شامل هر عملی است که باعث بهبود کیفیت آب شود تا آب را برای هدفی خاص از قبیل نوشیدن، آبیاری، تأمین آب صنعتی، تفریح با آب، نگهداری جریان رودخانه، بازگرداندن به صورت امن به محیطزیست و. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی همچنین به وجود آمدن سازمانهای بهداشت جهانی، فائو و سازمان استاندارد جهانی دیگر روشهای سنتی و قدیمی تصفه آب منسوخ شده است و استفاده از آنها به دلیل تاثیر منفی که داشتند ممنوع شده است. این مدل دستگاههای کلمنی نیز توانایی حذف املاح درشت از آب را دارند و توقع حذف املاحی مانند کلر و دیگر مواد مضر را نباید از آنها داشته باشید. دستگاه فیلتراسیون منحصرا بخشی از مواد مضر موجود در آب را حذف میکند.

بنابراین داشتن دستگاه آب شیرین کن صنعتی برای برخی صنایع جزو تجهیزات اصلی آن محسوب میشود. شرکت مهاب مفتخر است در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب برای تامین آب مورد نیاز موجودات زنده بالاترین دقت را از نظر انتخاب تجهیزات و نوع متریال به عمل آورده، و در این زمینه نیاز مصرف کنندگان زیادی را در سراسر کشور تامین نموده است. فروشگاه دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین بزرگ ترین وارد کننده ی دستگاه های تصفیه آب تایوانی و هم چنین تجهیزات و قطعات مربوط به این دستگاه ها از جمله انواع فیلتر ها، لوله و اتصلات و پمپ و مخزن در ایران می باشد. از آن جایی که سیستم اسمز معکوس و فیلتر ممبران به پمپ نیازمند است بنابراین این دستگاه با جریان برق کار می کند. آنچه مسلم است شما با هدف ارتقاي سطح سلامتي خود و خانوادتان اقدام به خريد تصفيه آب كرده ايد.

انواع فیلتر تصفیه آب

فیلتر پلی پروپیلن موجود در این آب تصفیه کن تنها میتواند رسوبات درشت و ته نشین شده آب را تصفیه کند. دقت کنید که تعویض فیلتر ممبران کمی سخت تر از دیگر فیلترهاست و بنابراین کمی وقت بگذارید و با دقت آنرا انجام دهید . میزان فضا و امکاناتی که در خانه در اختیار دارید، نوع دستگاه شما را مشخص میکند و میتوانید با بررسی شرایط، با اطمینان خرید خود را انجام دهید. در مینروا دستگاهها از 6 مرحله تا 8 مرحله متنوع هستند و شما با تماس با کارشناسان مینروا میتوانید به بهترین انتخاب برای خانه خود برسید. اما این دستگاههای 8 مرحلهای را میتوانید تایوانی اصل بخرید تا از روند تصفیه درست آن مطمئن باشید. برای این کار توصیه می کنیم به این نکته توجه کنید که آکواریوم شما چند لیتری است و سعی کنید فیلتری بخرید که بتواند تمام آب موجود در آکواریوم را به گردش درآورد و همچنین متناسب با حجم آن باکتری تولید کند.

لیست دستگاه های تصفیه آب

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب