برنامه شریک آژانس چیست؟

به طور خلاصه، یک برنامه شریک آژانس یک ترتیب استراتژیک است که در آن یک شرکت SaaS با یک آژانس بازاریابی مشارکت می‌کند و به شما امکان دسترسی به ابزارها و تخصص آنها را می‌دهد تا به مشتریان خود ارائه دهید و برای خودتان سود ببرید.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

انواع مختلف برنامه های شریک آژانس SaaS

مثلا، GetResponse MAX یک برنامه همکار آژانس SaaS برای آژانس های بازاریابی ارائه می دهد زیرا محصول به بازاریابان دیجیتال اختصاص داده شده است. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که پشتیب، قوی، منابع، و مزایای مشارکتی جذاب را ارائه می‌کند و آن را به یک افزونه جذاب برای خدمات شما تبدیل می‌کند.

اول از همه، شما باید نیازها و اه، آژانس خود را درک کنید. در غیر این صورت، در خطر شراکت با شرکتی هستید که نتایجی را که انتظارش را دارید به ارمغان نمی آورد.

در نهایت، همیشه تعهدات قراردادی و ساختار پرداخت را بررسی کنید برای اطمینان از انصاف و سود بالقوه.

مسلماً این مهمترین توصیه ای است که می توانم به شما بدهم. برخی از بازاریاب‌های وابسته به سادگی با گنجاندن لوگوی محصول در ارتباطات خود موفق می‌شوند و از این طریق درآمد جانبی ایجاد می‌کنند. اما وقتی شرکتی هستید که با شرکت دیگری شریک می شوید، بهترین شرط شما این است که تلاش های بازاریابی خود را ،یب کنید و حضور یکدیگر را تقویت کنید.

انواع مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند – برنامه های فروش مجدد، وابسته، ارجاع و یکپارچه سازی. هر کدام ساختار متفاوتی دارند، اما هدف همه ایجاد یک رابطه هم افزایی بین آژانس شما و شرکت SaaS است.

در اینجا مروری کوتاه بر این انواع مختلف است:

  • مشارکت های فروشندگان: آژانس، محصول یا خدمات شرکت SaaS را به مشتریان خود، اغلب به صورت نشانه گذاری، مجدداً می فروشد.
  • مشارکت های وابسته: آژانس محصول یا خدمات SaaS را تبلیغ می کند و از طریق پیوند ارجاع خود برای هر فروش پورسانتی دریافت می کند.
  • مشارکت های ارجاعی: آژانس مشتریان بالقوه را به شرکت SaaS ارجاع می دهد و در ازای هر فروش حاصله، اغلب به صورت کارمزد یا کمیسیون، پاداش دریافت می کند.
  • مشارکت های یکپارچه سازی: آژانس محصول یا خدمات را در پیشنهادات خود ادغام می کند و به مشتریان عملکرد و خدمات پیشرفته ای ارائه می دهد.

اکنون که به این موضوع پرداختیم که یک برنامه شریک آژانس مست،م چیست، بیایید برخی از مراحلی را که می‌تو،د برای به حدا،ر رساندن پتانسیل آن بردارید، مرور کنیم.

استراتژی های موثری برای تبلیغ محصولات SaaS به مشتریان خود بسازید

پس چرا باید به ،وان یک صاحب آژانس بازاریابی، شراکت با یک ارائه دهنده SaaS را در نظر بگیرید؟ مزایا بسیار زیاد است!

جریان های درآمدی جدید

برنامه های شریک زیادی وجود دارند که به طور خاص برای آژانس های بازاریابی طراحی شده اند. به همین دلیل است که انتخاب یکی (یا آنهایی) که برای شما و مشتریانتان بهترین کار را دارند ممکن است مشکل باشد. بنابراین در اینجا چند نکته اثبات شده در مورد نحوه انتخاب بهترین برنامه شریک SaaS وجود دارد:

یک برنامه شریک آژانس که به خوبی ساختار یافته است همچنین می تواند به رشد سریعتر و آسان آژانس شما کمک کند. بسیاری از شرکت‌های SaaS به شرکای خود منابع مفید و پشتیب، عملی زیادی از جمله آموزش و مواد تبلیغاتی ارائه می‌کنند. از آنها عاقلانه استفاده کنید و می تو،د خدمات خود را بدون افزایش متن، در هزینه های خود افزایش دهید. این به ویژه اگر به دنبال گسترش سریع هستید مفید است.

چگونه برنامه شریک آژانس SaaS من، را انتخاب کنیم؟

وقتی با یک شرکت معتبر SaaS شریک می شوید، اعتبار آژانس شما می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد. وقتی مشتریان می بینند که شما به یک برند نرم افزاری معروف و معتبر وابسته هستید، اعتماد آنها را نسبت به خدمات شما افزایش می دهد. این اعتبار می تواند به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی کمک کند.

رشد مقیاس پذیر

با مشارکت با یک شرکت SaaS، می تو،د فرصت های جدیدی را برای افزایش درآمد آژانس خود باز کنید. صرف نظر از مدل سهم درآمدی که انتخاب می‌کنید، می‌توان آن را یک درآمد غیرفعال در نظر گرفت – هنگامی که شراکت را راه‌اندازی کردید و تبلیغات اولیه را انجام دادید، درآمد همچنان ادامه خواهد داشت.

قابلیت های پیشرفته

این مشارکت ها صاحبان آژانس های بازاریابی را قادر می سازد تا خدمات ارائه شده خود را گسترش دهند، به ابزارها و فناوری های نوآورانه دسترسی داشته باشند و اغلب درآمد اضافی ایجاد کنند. در همین حال، شرکت SaaS می‌تواند پایگاه مشتریان خود را گسترش دهد و دامنه بازار خود را افزایش دهد. این یک همکاری دوجانبه سودمند است!

مزایای پیوستن به برنامه های شریک آژانس SaaS

ممکن است بخواهید با شریکی همکاری کنید که جلسات اختصاصی ورود به سیستم را برای ثبت نام های جدید سازماندهی می کند، به خصوص اگر آژانس شما مشتریان زیادی داشته باشد. یا خودتان روی آنها سوار شوید و درباره ابزاری که نمایندگی می کنید بیشتر بد،د!

از اینکه محصول SaaS را در معرض دید مشتریان خود قرار دهید نترسید

سپس، در نظر بگیرید که محصول SaaS چقدر با خدمات موجود شما مطابقت دارد و چقدر برای مشتریان شما مرتبط است. به ،وان مثال، فرض کنید آژانس بازاریابی شما در رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک تخصص دارد. مشارکت با یک شرکت SaaS که بهینه سازی انرژی پیشرفته را برای مراکز داده در مقیاس بزرگ ارائه می دهد، اگرچه چشمگیر است، اما با نیازهای مشتری یا تخصص آژانس شما همخو، ندارد. چنین مشارکتی نه تنها نامربوط خواهد بود، بلکه بالقوه گیج کننده نیز خواهد بود.

ابزارهای SaaS می توانند به طور قابل توجهی پیشنهاد خدمات آژانس شما را افزایش دهند. با ادغام راه حل های شرکای خود در تخصص خود، می تو،د خدمات جامع تر و پیشرفته تری را به مشتریان ارائه دهید. خواه ابزاری برای تجزیه و تحلیل، CRM یا اتوماسیون بازاریابی باشد، فناوری یکپارچه می تواند به شما مزیت رقابتی در بازار بدهد.

اعتبار اضافی

موفق باشید، و امیدوارم همه شما یک برنامه شریک SaaS عالی برای بهترین منافع مشتری خود پیدا کنید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/growth-uncovered-what-is-an-agency-partner-program/

در اصل، یک برنامه شریک آژانس، به ویژه در حوزه SaaS، یک اتحاد استراتژیک است که در آن آژانس شما با یک شرکت SaaS شریک می شود تا از منابع و مشتریان مش، بهره مند شوند.

برنامه شریک آژانس SaaS چیست؟

انتخاب-یک-برنامه-شریک-آژانس

آیا تا به حال فکر کرده اید که برنامه شریک آژانس چیست و چگونه می تواند رشد آژانس بازاریابی شما را افزایش دهد؟

نمایش های یکپارچه سازی محصول را برای مشتریان خود سازماندهی کنید تا ببینید ابزاری که تبلیغ می کنید چگونه به نیازهای آنها کمک می کند. تولید محتوا در مورد مزایای بالقوه اجرای این راه حل. نیازها یا چالش‌های خاصی را که مشتریانتان با آن مواجه هستند شناسایی کنید و پیشنهادات شخصی‌سازی کنید که نشان می‌دهد چگونه SaaS که تبلیغ می‌کنید می‌تواند به یک راه‌حل تبدیل شود. از آزمایش نترسید!

اطمینان حاصل کنید که تیم شما به طور کامل برای استفاده از ابزارهای SaaS ارائه شده آموزش دیده است

شما همچنین نیاز دارید سطح پشتیب،، منابع و آموزش را بررسی کنید شرکت SaaS فراهم می کند. برای فروش موفقیت آمیز پیشنهاد شریک، ابتدا باید محصول آنها را درک کنید. در حالت ایده آل، شما باید از آن در عملیات روزانه خود استفاده کنید یا حداقل ببینید که چگونه با دستور کار فعلی شما مطابقت دارد.

چگونه از برنامه شریک آژانس SaaS بیشترین بهره را ببرید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب