برون سپاری بازاریابی تجارت الکترونیک یک راهنمای کامل

انجام تمام موارد فوق در داخل مست،م ایجاد گردش کار جدید، اتخاذ ابزارهای جدید و گسترش تیم خود است. علاوه بر این، ممکن است ماه ها طول ،شد تا شما واقعاً پیشرفتی را مشاهده کنید.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو ساختار، محتوا و اعتبار دامنه وب‌سایت تجارت الکترونیک شما را بهبود می‌بخشد و در نتیجه در موتورهای جستجو دیده می‌شود. سئو شامل فرآیندهای زیادی است که برخی از آنها عبارتند از:

  • سئو فنی: اطمینان از اینکه وب سایت از نظر فنی سالم است و از بهترین روش ها، مانند داشتن طراحی سازگار با موبایل و زمان بارگذاری سریع، پیروی می کند.
  • بهینه سازی روی صفحه: بهینه سازی ،اصر مختلف یک وب سایت، مانند تگ های ،وان، توضیحات متا، و تگ های سربرگ، برای اینکه وب سایت خود را برای موتور جستجوی کاربر پسند کند.
  • تحقیق کلمات کلیدی: گنجاندن کلمات کلیدی و عباراتی که بیشترین ارتباط را با مخاطبان هدف و رفتار جستجوی آنها دارند در محتوای وب سایت شما.
  • لینک بیلدینگ: دریافت ، لینک های با کیفیت بالا از سایر وب سایت های معتبر برای اینکه به موتورهای جستجو نشان دهد که وب سایت تجارت الکترونیک شما معتبر و مرتبط است.

یکی از مزایای برون سپاری تبلیغات PPC به یک آژانس تخصصی این است که می تو،د سریع مقیاس کنید. در هر صورت، ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مانند نرخ کلیک و تبدیل ها برای تصمیم گیری صحیح بسیار مهم است.

در عین حال، درک این نکته مهم است که این کمپین های بازاریابی هنوز هم مسئولیت شماست. شما باید عملکرد آنها را به دقت زیر نظر داشته باشید و شرکای آژانس تجارت الکترونیک خود را در صورت نیاز راهنمایی کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/ecommerce-outsourcing/

داشتن بهترین روش‌ها مفید است که به شما کمک می‌کند تعیین کنید که آیا کمپین‌های تجارت الکترونیک برون‌سپاری شما مطابق انتظار عمل می‌کنند یا خیر.

  • بررسی عملکرد سه ماهه همه ارائه دهندگان خدمات: به ،وان یک صاحب ،ب و کار تجارت الکترونیک، باید ROI هر یک از سرمایه گذاری های بازاریابی خود را به طور ملموس اندازه گیری کنید. این به شما کمک می‌کند تا سوالات درستی بپرسید: «چقدر با پیشرفت‌ها فاصله داریم؟» و “چه کاری باید متفاوت انجام دهیم؟”
  • داشبوردهای پویا برای ردیابی در زمان واقعی: به لطف APIها و ادغام‌ها، می‌تو،د عملکرد کمپین‌های خود را در زمان واقعی، حتی زم، که برون‌سپاری می‌شوند، ببینید. جعبه داده به شما امکان می دهد داشبوردهای سفارشی را از بیش از 70 ابزار تجزیه و تحلیل ایجاد کنید تا شما را در مورد عملکرد بازاریابی خود در زمان واقعی به روز نگه دارد.
  • بررسی استراتژی و بودجه فصلی: هنگام تعیین اه، کمپین و بحث در مورد استراتژی اجرا باید با شرکای آژانس خود همکاری کنید. این شما را به اندازه کافی درگیر می کند و شرکایتان را در مسیر درست نگه می دارد.

جمع بندی

برون سپاری این جنبه از بازاریابی تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهد که از ش،ه شریک آژانس خود استفاده کنید و نتایج را بسیار سریعتر مشاهده کنید.

اکنون، اگرچه برون سپاری ا،امات بازاریابی شما می تواند برای تجارت الکترونیک شما مفید باشد، مهم است که از چند اشتباه رایج که اثربخشی آن را کاهش می دهد اجتناب کنید.

اشتباهات رایجی که در حین برون سپاری تجارت الکترونیک باید از آنها اجتناب کرد

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یک راه عالی برای افزایش دیده شدن نام تجاری تجارت الکترونیک شما است. این جنبه از بازاریابی تجارت الکترونیک پیام برند شما را برای کلمات کلیدی خاص و عبارات جستجو نشان می دهد. راه اندازی کمپین های PPC شامل موارد زیر است:

  • تحقیق کلمات کلیدی: شناسایی کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با مخاطب هدف شما و رفتار جستجوی آنها و استفاده از آنها برای راه اندازی تبلیغات.
  • ایجاد و بهینه سازی تبلیغات: نوشتن نسخه‌های تبلیغاتی متقاعدکننده برای پلتفرم‌های متعدد مانند Google، Bing و غیره، که پیام برند و ارزش پیشنهادی شما را منتقل می‌کنند، و در صورت نیاز آن‌ها را اصلاح کنید.
  • مدیریت مناقصه: تعیین مبلغ پیشنهادی صحیح برای هر کلمه یا عبارت کلیدی برای تعیین موقعیت آگهی در نتایج جستجو برای اطمینان از بهترین بازگشت سرمایه ممکن.

محتوای ویدیویی به سرعت به یکی از ارجح ترین شکل های بازاریابی محتوا در سراسر جهان تبدیل شده است. بسیاری از برندهای تجارت الکترونیک با اینفلوئنسرها همکاری می کنند تا بیشترین بهره را از آن ببرند.

در این راهنما، بیایید به نیازهای بازاریابی ،ب و کار تجارت الکترونیک شما که می تواند برون سپاری شود و مراحلی که می تو،د برای برون سپاری موفقیت آمیز بردارید، نگاه کنیم.

جنبه های بازاریابی که شرکت های تجارت الکترونیک باید برون سپاری در نظر بگیرند

تحقیقات بازار فرآیند جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مربوطه برای درک نقاط دردناک و انتظارات مخاطبان هدف است. شامل جنبه های زیر است:

  • ت،یم بندی مشتریان: طبقه بندی ،یداران خود به گروه های مختلف بر اساس جمعیت شناسی آنها و مشاهده رفتار آنها برای درک ال،ای ،ید آنها.
  • تحلیل رقبا: در حال حاضر چه ،ی و چگونه به نیازهای مخاطبان شما پاسخ می دهد؟ این شامل درک ارزش پیشنهادی آنها و جایگاه برند نیز می شود.
  • تحقیق در مورد محصول: ارزیابی محصولات فروخته شده در فروشگاه تجارت الکترونیک شما بر اساس تقاضا و رضایت مشتری.
  • روندهای بازار: نظارت بر تغییرات در ترجیحات مشتری، پیشرفت در فناوری های جدید و روندهای صنعت برای یافتن فرصت های رشد و نوآوری جدید.

برای تخصیص منابع بیشتر برای مق، با همه موارد فوق، شرکت های تجارت الکترونیک اغلب یک ،صر کلیدی موفقیت خود – بازاریابی را برون سپاری می کنند. این به آنها امکان می دهد کمپین های بازاریابی مقرون به صرفه، مقیاس پذیر و انعطاف پذیر را که توسط متخصصان مدیریت می شوند، اجرا کنند.

با این حال، ایجاد تبلیغات ویدیویی حرفه ای با تأثیرگذاران می تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد زیرا شامل موارد زیر است:

  • دستیابی به تأثیرگذاران من،: به ویژه اینفلوئنسرهایی که فالوورهایشان با برند تجارت الکترونیک شما مرتبط هستند.
  • تعیین داستان برای ویدیو: مانند نمایش محصول یا ویدیوهای «روزی در زندگی» برای انتقال ارزش پیشنهادی.
  • تولید ویدئو: کار با اینفلوئنسرها برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت و جذاب که محصولات شما را به روشی جذاب به نمایش بگذارد.
  • برنامه ریزی کمپین: ایجاد یک برنامه کمپین جامع که مخاطبان هدف، بودجه، پیام‌ها و غیره را مشخص می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ویدیو به مخاطب مورد نظر می‌رسد و طنین‌انداز می‌کند.

با این حال، برون سپاری این امر به یک آژانس به شما امکان می دهد نتایج را سریعتر ببینید زیرا می تو،د از ش،ه های تأثیرگذار موجود آژانس استفاده کنید.

اشتباهات زیر باعث کاهش دسترسی برند شما می شود، مخاطبان نامن،ی را جذب می کند، تجربه ای کمتر از حد مطلوب را به مشتریان ارائه می دهد و پول خود را از دست می دهید و اجتناب از آنها ضروری است.

  • صرف زمان زیادی برای مدیریت همه افراد: زم، که شما فعالیت های بازاریابی مختلف را به آژانس های مختلف برون سپاری می کنید، این به راحتی می تواند اتفاق بیفتد. حفظ یک برنامه دقیق ارتباطی و مشارکت با یک آژانس همه کاره می تواند کمک کننده باشد.
  • بیش از حد بودجه: مانند تمام جنبه های تجارت الکترونیک شما، مهم است که بودجه بازاریابی خود را به شدت مدیریت کنید. حتی یک صفحه گسترده ساده با هزینه های ماهانه و بازگشت سرمایه کافی است.
  • کنترل کیفیت ناکافی: آنها همچنان کمپین های بازاریابی شما هستند و باید مطمئن شوید که در مسیر درست پیشرفت می کنند، به خصوص در ابتدا. مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را برای تأیید و نظارت صریح بر عملکرد کمپین در طول دوره آزمایشی داشته باشید.

علاوه بر این، با توجه به سرمایه‌گذاری قابل توجهی که یک کمپین ویدیویی تحت رهبری اینفلوئنسر مؤثر نیاز دارد، ردیابی دقیق عملکرد و بازگشت سرمایه کمپین شما بسیار مهم است. برای این کار، از یک پلتفرم اختصاصی همکاری سازندگان مانند استفاده کنید پرداخت های محبوب. این به برندهای تجارت الکترونیک مانند Met،d این امکان را می‌دهد تا تلاش‌های بازاریابی ویدیویی تحت رهبری اینفلوئنسرهای خود را به راحتی و با کمک به مدیریت آنها روابط اینفلوئنسرها، در حین ایجاد محتوا به طور موثر همکاری کنید و ROI را در طول کمپین نظارت کنید.

4. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک برای تجارت الکترونیک

مدیریت تمام فرآیندهای بالا در داخل برای به دست آوردن بینش عملی برای تجارت الکترونیک شما می تواند برای ا،ر تیم ها چالش برانگیز باشد. برون سپاری تحقیقات بازار شما را قادر می سازد تا نیازهای مشتریان و تقاضای بازار خود را بهتر درک کنید.

2. سئو برون سپاری برای تجارت الکترونیک

اما، برون سپاری بازاریابی تجارت الکترونیک گاهی اوقات می تواند شما را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا شامل برقراری ارتباط دقیق نیازهای شما، اطمینان از اینکه شرکای شما ارزش پیشنهادی ،ب و کار شما را درک می کنند، شناسایی فعالیت های بازاریابی که باید برون سپاری شوند و نظارت بر عملکرد است.

اجتناب از مشکلات فوق مرتبط با برون سپاری ا،امات بازاریابی تجارت الکترونیک شما، کارایی کمپین ها را بهبود می بخشد و در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

چگونه بفهمیم که آیا در مسیر درستی با بازاریابی تجارت الکترونیک برون سپاری قرار دارید یا خیر

در اینجا پنج حوزه بازاریابی وجود دارد که می تو،د آنها را برون سپاری کنید.

1. تحقیقات بازار

توسعه وابسته شامل مشارکت شما با سایر وب سایت ها و مشاغلی است که محصولات را در فروشگاه تجارت الکترونیک شما یا خود فروشگاه تبلیغ می کنند. برخی از فرآیندهایی که باید هنگام راه‌اندازی یک برنامه مشارکتی داخلی از آنها مراقبت کنید عبارتند از:

  • استخدام وابسته: یافتن و استخدام افراد وابسته که مخاطبان مرتبطی دارند و با ارزش‌ها و پیام‌های برند شما همسو هستند.
  • آموزش وابسته: ارائه آموزش و منابع به شرکت‌های وابسته، مانند توضیحات محصول و دارایی‌های خلاق، برای کمک به آن‌ها برای ترویج نام تجاری تجارت الکترونیک شما.
  • مدیریت کمیسیون: نظارت و پیگیری فروش و کمیسیون های وابسته و پردازش پرداخت ها به شرکت های وابسته به طور منظم.
  • مدیریت روابط: حفظ ارتباط باز و موثر با شرکت های وابسته و ارائه مداوم به روز رس، های لازم در مورد برند شما.

Optmyzr یک ابزار مدیریت PPC است که به طور خودکار گزارش های KPI کمپین شما را تولید می کند و به شما این امکان را می دهد که بینش عملی به دست آورید و در صورت ،وم کپی های تبلیغاتی خود را بهینه کنید.

5. توسعه وابسته

با برون سپاری فعالیت های بازاریابی مختلف مانند تحقیقات بازار، سئو، خلاقیت های تبلیغاتی ویدئویی و غیره، برندهای تجارت الکترونیک می توانند بر مسائل اصلی ،ب و کار مرتبط با اطمینان از تجربه مشتری درخشان تمرکز کنند.

راه اندازی یک ،ب و کار تجارت الکترونیک با مجموعه ای از چالش ها همراه است – مق، با رکود، رسیدگی به انجام سفارشات، اتخاذ فناوری های جدید، ارائه خدمات به موقع به مشتریان و مدیریت موجودی تنها برخی از آنها هستند.

و بنابراین، برون سپاری سئو به آژانس های تخصصی منطقی است.

3. تبلیغات ویدیویی تحت رهبری اینفلوئنسرها

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب