برچسب‌های NFC چگونه به ایمن کردن محموله‌ها کمک می‌کنند؟

حمل و نقل کالا گاهی اوقات برای مشاغل دشوار است، زیرا گم شدن یا مخلوط شدن اقلام در طول حمل و نقل غیرممکن نیست. هنگام حمل اقلام به صورت عمده، داشتن یک راه آسان برای پیگیری همه چیز مفید است. تگ‌های NFC می‌توانند آن را فراهم کنند، و موجودی را می‌توان برای هر تگ کدگذاری کرد – این امر را برای کنترل‌کننده‌ها آسان می‌کند تا موقعیت هر چیزی را که پردازش می‌کنند ردیابی و به‌روزرس، کنند. داشتن این راه حل از مخلوط شدن بسته ها یا ارسال به مکان اشتباه جلوگیری می کند و به ،ب و کارها کمک می کند تا رضایت مشتری را تضمین کنند.

خوب، یک راه حل برای آن وجود دارد، بر،ب های NFC. با استفاده از این دستگاه‌های کوچک دستی، می‌تو،د اطمینان حاصل کنید که کالاهایتان در طول حمل و نقل ایمن هستند و همه چیز در جایی است که باید باشد، و این کار را برای کارگر، که تحویل را انجام می‌دهند راحت می‌کند.

nfc-secure-،pment

NFC به چه م،است؟

توجه به این نکته مهم است که تگ های NFC دو جهته هستند. این بدان م،است که از این تگ ها می توان برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده کرد. برای اسکن بر،ب، می‌تو،د به سادگی قرار دادن تلفن هوشمند یا دستگاه مشابه خود را به بر،ب نزدیک کنید و به آن اجازه دهید چند ث،ه اسکن شود. احتمالاً چیزی شبیه به پرداخت بدون تماس را مشاهده کرده اید، که تقریباً مانند بر،ب های NFC عمل می کند.

nfc-tags-work

آیا بر،ب های NFC ایمن هستند؟

این امر به ویژه برای محافظت از محموله‌ها و کمک به مشتریان برای به‌روز نگه داشتن تحویل‌هایشان مفید است.

استفاده از بر،ب های NFC برای حمل و نقل

یک استیکر به تنهایی قادر به انتقال داده نیست و این بر،ب ها حاوی یک ریزتراشه کوچک هستند که به آن اجازه می دهد کاری را که انجام می دهد انجام دهد. ریزتراشه می‌تواند مقادیر کمی داده را در خود نگه دارد که می‌تواند به دستگاهی که قادر به اسکن آن است، منتقل شود.

اگر با تگ های NFC (ارتباطات میدان نزدیک) یا NFC آشنایی ندارید، ممکن است درک اینکه چرا آنها برای حمل و نقل و تدارکات بسیار مفید هستند، دشوار باشد. NFC نوعی فناوری بی سیم است که امکان انتقال سریع و بدون دردسر داده ها را فراهم می کند. یک تگ کوچک می تواند به راحتی با یک دستگاه من، ارتباط برقرار کند و تعدادی کاربرد دارد.

به طور کلی، بر،ب های NFC برای همه من، است. جذابیت اصلی تگ ها انتقال سریع داده ها با ورودی کمی است. می‌تو،د از دستگاهی برای تأیید هویت خود، اسکن موجودی یک کانتینر و پرداخت هزینه یک محصول استفاده کنید – همه اینها ایمن هستند. برنامه های کاربردی مختلفی برای این فناوری وجود دارد و از آنجایی که نمی توان آن را به راحتی هک کرد یا نفوذ کرد، محبوبیت آن در زمینه های مختلف رو به افزایش است.

با استفاده از بر،ب NFC – Authena محلی سازی های جغرافیایی محموله ها را فراهم می کند و این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که مکان بسته خود را در زمان واقعی به روز کنند. این ،یب مکان را همیشه به روز نگه می دارد، که در صورت ،وم می توان آن را به صورت آنلاین بررسی کرد. وقتی از ،ب و کارهای ناآشنا سفارش می دهید، همیشه آسان نیست که بگویید محصول خود را چقدر زود دریافت می کنید. مشتریان می‌خواهند بدانند کالای آنها کجاست، و بر،ب‌های NFC به ارائه شفافیت کمک می‌کنند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-do-nfc-tags-help-secure-،pments/

بر،ب‌های NFC نیز با رمزگذاری ایمن محافظت می‌شوند، که آنها را به انتخاب بسیار خوبی در هنگام تلاش برای ایمن نگه داشتن همه چیز تبدیل می‌کند. برای هکرها دخالت در داده های کدگذاری شده در تگ آسان نخواهد بود و برای انجام این کار همچنان نزدیکی لازم است.

بر،ب های NFC برای چه ،، هستند؟

این تگ ها به هیچ وجه حجیم یا ناخوشایند نیستند و در واقع می توانند در اشکال مختلف ظاهر شوند. آنها را می توان روی مچ بند، بر،ب ها، بر،ب ها و موارد دیگر مشاهده کرد. آنها به راحتی روی هر شیئی قرار می گیرند و مواردی مانند تأیید و تراکنش ها را ساده تر می کنند.

بر،ب های NFC چگونه کار می کنند؟

دریافت محصولات شما از یک مکان به مکان دیگر ممکن است گاهی اوقات استرس زا باشد. تضمین ایمنی و امنیت اقلام شما در تمام طول سفر آسان نیست، و گاهی اوقات موارد گم می شوند. بی سابقه نیست

اگر می‌خواهید برای امنیت به بر،ب‌های NFC تکیه کنید، پس چیزی می‌خواهید که امن باشد و به راحتی توسط اشخاص ثالث دستکاری نشود. خوب، یکی از مزایای اصلی تگ های NFC، نزدیکی آنهاست. همانطور که از نام آن پیداست، اگر می‌خواهید اطلاعات را با آن رد و بدل کنید، باید نزدیک آن باشید – معمولاً باید دستگاه خود را در فاصله یک یا دو سانتی‌متری آن قرار دهید. شما لازم نیست نگران دسترسی شخصی از راه دور به داده های بر،ب های شما باشید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب