بله، زمان آن رسیده است که استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تقویت کنید

ما در دنیایی زندگی می کنیم که محتوا را هدایت می کند. برای سرگرمی، اطلاعات سرگرمی، یا تبلیغات تجاری. بازاریابی محتوا به تقویت اعتماد بین مردم کمک می کند. بنابراین استراتژی های بازاریابی محتوای فعلی خود را بررسی کنید و ببینید که آیا آنها نیاز به تغییر دارند یا خیر.

اما بازاریابی دیجیتال در چالش ها رشد می کند، اینطور نیست؟ بیایید عبارت «چالش‌ها» را با «تغییرات» جایگزین کنیم، و بلافاصله شروع به بررسی تصویر مثبت‌تری می‌کنیم.

3. آیا از بازاریابی رسانه های اجتماعی راه درستی استفاده می کنید؟

“هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد” یکی از راه های انجام این کار است. بازاریابی مجدد اساساً شکاف بین آن ها را پر می کند مشتری بالقوه و الف مشتری. هدف گذاری مجدد مشتری بالقوه را ترغیب می کند تا یک اقدام را تکمیل کند. به ،وان مثال، کاربر ممکن است مواردی را به سبد ،ید خود اضافه کرده باشد اما ،ید را انجام نداده باشد. برای تکمیل عمل به آنها یادآوری ارسال کنید. ارسال خبرنامه و نمایش تبلیغات مرتبط به مشتری، که چندین بار از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، راه‌هایی برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه و ترغیب آن‌ها به انجام آن اقدامی است که آنها را به مشتری تبدیل می‌کند.

به سلامتی!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/gear-up-your-di،al-marketing-strategy/

در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از انجام پا،ازی بهاره در نظر بگیرید:

اصول اولیه را برس بزنید

نکته اصلی بازاریابی خلاقانه پرداختن به دردسرهای مصرف کننده است. با این حال، این نیاز به آزمایش و ریسک پذیری دارد.

تغییرات عظیم جه، مانند همه‌گیری و جهان چندگانه ممکن است ،ب‌وکارها را تا هسته‌ی خود متز،ل کند. با این حال، آنها همچنین آنها را قادر می سازند تا مسیرهای منحصر به فردی را برای ترویج کار خود باز کنند.

چگونه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ خود را اصلاح کنیم؟

جدیدترین های گوگل به روز رس، محتوای مفید اعلام شده در ماه گذشته بر ایجاد محتوای بیشتر مردم پسند نسبت به محتوای سئو دوستانه تمرکز دارد. این به‌روزرس، مطمئناً به مشاغلی ضربه زد که روی ایجاد محتوای م،ی‌دار تمرکز نمی‌،د، اما صفحات خود را با کلمات کلیدی پر می‌،د و پیدا ، آنچه را که به دنبال آن بودند برای خوانندگان غیرممکن می‌کرد. به طور مشابه، سال گذشته این غول فناوری اعلام کرد که ممکن است با توجه به نگر، در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران، استفاده از کوکی ها را کاهش دهد.

محتوا فقط پادشاه امروز نیست. این کل پادشاهی است! اگر اصول شما در حال بررسی است و هنوز جذب ترافیک را چالش برانگیز می د،د، ممکن است بازی محتوای شما آنقدر که فکر می کنید قوی نباشد.

بدون شک در عصر حاضر، بازاریابی ش،ه های اجتماعی یکی از موثرترین، اگر نگوییم بهترین راه ها برای تبلیغ ،ب و کار شماست. اما اگر از رسانه‌های اجتماعی بهترین استفاده را نمی‌کنید یا هنوز انگشت خود را وارد بازاریابی اینفلوئنسر نکرده‌اید، این نشانه شما برای شروع سفر رسانه‌های اجتماعی با هر دو پا است. در نظر بگیرید که کدام پلتفرم‌ها بهترین ارزش را ارائه می‌کنند یا اینکه مخاطبان هدف شما پلتفرم‌ها را تغییر داده‌اند، اما شما عقب افتاده‌اید؟ آیا برای مدت طول، همان چیزها را پست می کنید، و آنها دیگر مانند زم، که شروع کردید کار نمی کنند؟ تا زم، که پاسخ درست را پیدا نکردید از پرسیدن سؤالات زیاد نترسید.

با بازاریابی محتوا بازی کنید

2. آیا همچنان به مخاطبان هدف خود پاسخ می دهید؟

آزمایش کلید است. با این حال، آزمایش در یک محیط قابل اعتماد قبل از اجرای استراتژی های خود در مقیاس بزرگتر، راه کم خطرتری است.

به ،وان مثال، داستان سرایی به تدریج به سودمندترین ابزار بازاریابی تبدیل می شود.

هر روز تعداد بی پای، از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ وارد بازار می شوند. در حالی که به روز ماندن با آنها ضروری است، به سراغ هر ابزار جدید براق نروید، زیرا ممکن است آسیب بیشتری به جای منفعت داشته باشد و باعث از دست دادن زمان با ارزشی شود که می تو،د در عوض برای رشد ،ب و کار خود به روش های پایدار سرمایه گذاری کنید. . قبل از کلیک بر روی دکمه دانلود، حفره های موجود در استراتژی موجود خود را شناسایی کرده و ابزاری را انتخاب کنید که به از بین بردن آن شکاف کمک می کند.

ایده پردازی را در محل کار تشویق کنید

با وجود هزاران ،ب و کار آنلاین که روزانه فضایی را در دنیای دیجیتال مارکتینگ اشغال می کنند و تقاضاهای مشتریان دائماً در حال تغییر است، ارتقاء استراتژی بازاریابی دیجیتال شما می تواند نبردی دشوار باشد.

هنگامی که می خواهید چیزی را بفروشید، می خواهید حس کنجکاوی را در بین مشتریان خود تحریک کنید و در عین حال احساس فوریت را ایجاد کنید. این در مورد ایجاد تعادل من، بین تمرکز بر جنبه های فنی و دادن عمر محصول خود به خود است. برند شما باید داست، داشته باشد که با مخاطب طنین انداز شود.

ما می د،م که کارهای روزمره ممکن است باعث شود شما احساس مک،کی کنید و باعث شود اه، خود و مهمتر از آن تصویر بزرگتر را از دست بدهید. آیا استراتژی بازاریابی شما به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا با نیازهای تغییرات شدید جدیدی که جهان در حال حاضر تجربه می کند مطابقت داشته باشد؟ یا، آیا متوجه نشده اید که دقیقاً چه چیزی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود انتظار دارید؟ به ،وان مثال، آیا هدف شما ایجاد فروش از طریق رسانه های اجتماعی است؟ یا برای ایجاد آگاهی از برند و به مرور زمان، ایجاد یک پایگاه مشتری محکم و وفادار است؟ تا حد ممکن دقیق باشید. بد،د که اه، بازاریابی شما با گذشت زمان تغییر می کند، و یک عقب نشینی کوچک را می توان یادآوری به موقع برای انجام متفاوت کارها دانست.

قبل از اینکه استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را اصلاح کنید، ضروری است که اصول اولیه مانند اه،، مخاطبان و استراتژی بازاریابی اصلی خود را مجدداً بررسی کنید. سعی کنید به سؤالات زیر پاسخ دهید و ببینید که آیا می تو،د متوجه شوید که برنامه شما در کجا خلاء دارد یا خیر.

  1. آیا در مورد اه، بازاریابی خود کاملاً واضح هستید؟

هدف نهایی هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ، تبدیل بازدیدکننده به مشتری است. بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی راه های غیرمستقیم برای رسیدن به این هدف هستند. اگر مدتی است که اینها را امتحان کرده‌اید و به نتایج رضایت‌بخشی نرسیده‌اید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که مستقیماً روی نقطه درد تمرکز کنید، ی،ی افزایش نرخ تبدیل.

مردم هسته اصلی هر ،ب و کاری هستند.

استراتژی بازاریابی دیجیتال اپل یک نمونه عالی از استفاده از داستان سرایی در بازاریابی محصولاتش است. با تجزیه و تحلیل دقیق استراتژی آن، متوجه خواهید شد که در درجه اول بر ایجاد یک تجربه برای مشتری تمرکز می کند و نه فقط فروش محصولی که ظاهر خوبی دارد.

یک ش،ه ایمنی بسازید

مخاطب هدف شما در پایه ،ب و کار شما قرار دارد. و اگر با ش،ت مواجه می شوید، ممکن است زمان خوبی باشد تا دوباره بیندیشید که مخاطبان هدف شما چه ،، هستند. حتی اگر تغییرات شدیدی در استراتژی خود ایجاد نکنید، تمرکز بر روی این پارامتر به شما کمک می کند که بسیاری از نقاط ضعف را در استراتژی فعلی خود آشکار کنید.

به نقطه درد مصرف کننده ضربه بزنید، اما خلاقانه.

با توجه به این تغییرات، ،ب‌وکارها مطمئناً روند بازاریابی دیجیتال خود را متحول می‌کنند. با این حال، ط،ه آمیزترین و در عین حال هیجان انگیزترین چیز برای سرپا ماندن ،ب و کارها این است که در نظر داشته باشید که ترجیحات مشتریان و پیشرفت های تکنولوژیکی در حال تغییر است. تمرکز تنها بر یک جنبه در دراز مدت کافی نخواهد بود.

با جدیدترین ابزارها همراه باشید

کاری که باید انجام دهید این است که موجودی خود را تغییر دهید و ببینید مخاطب شما چگونه پاسخ می دهد. و همه چیز را به یکباره تغییر ندهید. روی برخی از پارامترهای کلیدی تمرکز کنید که امکان ایجاد بیشترین تأثیر را دارند.

حرکات فوق راه های ساده ای را برای شروع حسابرسی استراتژی بازاریابی دیجیتال موجود شما ارائه می دهد. با این حال، این ها ممکن است برای همگام شدن با پیشرفت های تکنولوژیک کافی نباشند. در ،مت دوم این پست، قدمی فراتر خواهیم گذاشت و چند راه برای ارتقاء سطح بازی دیجیتال مارکتینگ خود برای همگام شدن با حوزه روزافزون فناوری درک خواهیم کرد.

چگونه در میان برخی تغییرات عظیم، استراتژی های بازاریابی دیجیتال ایجاد کنیم؟

برخی از دوستان، شرکای تجاری و کارمندان خود را برای آزمایش ایده های خود همراه کنید. بینش آنها را جمع آوری کنید و در صورت ،وم، قبل از اینکه با هر دو پا به داخل بپرید، اقدامات خود را مطابق با آن تنظیم کنید. به این ترتیب، اطمینان حاصل می کنید که خدمات یا محصول شما نه تنها باعث پیشرفت آن می شود، بلکه در دوره جدید نیز رونق می یابد.

فرض کنید شاهد کاهش شدید ترافیک وب سایت خود بوده اید یا می خواهید مخاطبان هدف خود را برای یک محصول یا خدمات خاص افزایش دهید. در چنین مواردی، حواستان به تصمیمات عجولانه باشد، مانند ترسیدن و پ، از یک استراتژی کاملاً متفاوت.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بازاریابی دیجیتال را در اختیار گرفته اند. این مفاهیم به شرکت ها کمک می کند تا داده ها را بهتر تحلیل کنند و رفتارهای مشتری را پیش بینی کنند. با این حال، خلاقیت هسته اصلی بازاریابی در هر صنعتی است، بنابراین بسیار مهم است که به افراد در محل کار خود گوش دهید. هنگامی که کارمندان احساس می کنند شنیده می شوند، به احتمال زیاد در مورد ایده هایی که می تواند به رشد ،ب و کار شما کمک کند، آشکارا در مورد ایده هایی صحبت می کنند. برای رسیدن به این هدف، می تو،د از برخی از تکنیک های زیر استفاده کنید:

  • محیطی فراگیر ایجاد کنید که در آن هر کارمند برای انتقال ایده های خود احساس امنیت کند. آنها را سنگ اندازی نکنید.
  • به طور منظم برای بحث در مورد ایده‌های مربوط به اصلاح استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود ملاقات کنید.
  • فرآیندهای تصمیم گیری غیرمتمرکز ایجاد کنید.
  • به کارکنان برای شرکت در جلسات پاداش و قدرد، کنید.
  • نقاط قوت کارمندان خود را بشناسید و آنها را تشویق کنید تا با نقاط قوت خود بازی کنند.

از آزمایش ، ابایی نداشته باشید

ممکن است از اینستاگرام برای ایجاد ترافیک استفاده کنید. با این حال، اگر به جای استفاده از برگزیده ترین قالب، ویدیوها و حلقه های اینستاگرام، چرخ و فلک های بی پایان می سازید، ممکن است ترافیک رسانه های اجتماعی شما به اندازه مورد انتظار نباشد. همچنین، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با مخاطب هدف همخو، دارد. محتوای خوب همیشه تفاوت ایجاد می کند.

روی افزایش نرخ تبدیل تمرکز کنید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب