بهترین آژانس های تجارت الکترونیک با پروژه های عالی


کار با بهترین آژانس های تجارت الکترونیک در دنیای بازاریابی دیجیتال که به سرعت در حال تغییر است سودمند است. اکنون همه در حال فروش آنلاین محصولات هستند، فروشگاه آنلاین شما باید از استراتژی های رقابتی استفاده کند تا تأثیر بگذارد و از رقبای شما پیشی بگیرد. بنابراین ممکن است برای رشد ،ب و کار خود به کمک یک آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک نیاز داشته باشید.

بنابراین، شرکت های هوشمند در حال همکاری با آژانس ها برای رقابت با سایرین و رشد مشتریان خود هستند. با این حال، قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام آژانس بهترین شریک برای کمک به موفقیت آنلاین شما است، باید تحقیقات خود را انجام دهید.

آژانس تجارت الکترونیک چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

آژانس تجارت الکترونیک یک شرکت شخص ثالث است که می تواند به شما در ایجاد، اجرا و کمک کند فروشگاه آنلاین خود را گسترش دهید بدون نیاز به استخدام کارمندان تمام وقت برای مدیریت بازاریابی و مدیریت. توسعه وب سایت، بازاریابی و خدمات مشتری همه مواردی هستند که ،ب و کارهای تجارت الکترونیک می توانند به شما کمک کنند. بسیاری از شرکت‌های بازاریابی تجارت الکترونیک نیز به شما در یافتن و استخدام کارگران من، کمک می‌کنند تا به شما در انجام عملیات روزانه تجارت الکترونیک شما کمک کنند. این یک راه کم هزینه برای شروع و رشد تجارت الکترونیک شما است.

اگر نمی تو،د صبر کنید تا فروش خود را در فروشگاه آنلاین خود افزایش دهید و ،ب و کار خود را توسعه دهید، ما بهترین آژانس های بازاریابی تجارت الکترونیک را برای شما گردآوری کرده ایم..


بهترین آژانس های تجارت الکترونیک در ایالات متحده آمریکا

ما بهترین آژانس های تجارت الکترونیک در ایالات متحده را جمع آوری کرده ایم تا فرآیند انتخاب شما را آسان تر کنیم.

  1. چار،
  2. RNO1
  3. به وضوح
  4. مشاوره SLT
  5. Blank & Co
  6. ایزادورا
  7. هومور

چار،

چار، یک آژانس خلاق با خدمات کامل است که در نیویورک، لندن و شیکاگو واقع شده است. این آژانس بر کمپین های استراتژیک، داستان سرایی برند و تجربیات دیجیتالی برای س، زندگی، تجملات، امور مالی، رسانه ها و برندهای فناوری متمرکز است.

آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک چار،

پروژه Indego Africa آنها جالب است زیرا تجارت الکترونیک را با بشردوستی ،یب می کند و نشان می دهد که چگونه یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند با یک وب سایت تجارت الکترونیک تفاوت ایجاد کند.

Indego Africa یک شرکت اجتماعی غیرانتفاعی و ،ده فروش است. آنها باید برای یک مصرف کننده جوان تر و باهوش تر از دیجیتال جذابیت داشته باشند. بنابراین، The Charles یک وب‌سایت سفارشی برای آنها ساخت که نشان‌دهنده مأموریت و اخلاق برند است و در عین حال تمام اجزای تجارت آنها را به ،وان یک آژانس تجارت الکترونیک به نمایش می‌گذارد.


RNO1

RNO1 یک برند و آژانس تجربه دیجیتال است. آژانس مستقر در کالیفرنیا با شرکت های متمرکز بر رشد در سراسر پلتفرم ها و مکان ها شریک است.

همکاری آنها با LOLIWARE واقعا جالب است. LOLIWARE اولین بیوپ،تیک خوراکی در جهان است. بنیانگذاران آن با RNO1 کار ،د تا یک استراتژی دیجیتالی مرتبط برای ظاهر آتی LOLIWARE در برنامه تلویزیونی Hit US Shark Tank به همراه یک تجربه تجارت الکترونیک قوی برای دنبال ، ایجاد کنند.

در نتیجه، LOLIWARE در برنامه تلویزیونی Hit US ‘Shark Tank’ پخش شد و توسط مارک کوبان، سرمایه گذار و کارآفرین میلیاردر تأمین مالی شد. تقریباً بیش از 1 میلیون کاربر منحصر به فرد در وب سایت Shark Tank Week قرار گرفتند. علاوه بر این، آنها در Oprah.com به ،وان 50 چیزی که شما را وادار می کند بگویید “WOW!” نشان دادند.

RNO1 طیف گسترده ای از خدمات را برای برندهای تجارت الکترونیک از ایجاد استراتژی تجارت الکترونیک تا کمپین های PPC و طراحی UI/UX ارائه می دهد. این آژانس همچنین یکی از بهترین آژانس های رسانه های اجتماعی برای مارک های تجارت الکترونیک است.


به وضوح

Emplicit، یک آژانس تجارت الکترونیک مستقر در ایالات متحده، و شریک به حدا،ر رساندن، به ،ب و کارهای تجارت الکترونیک در دستیابی به پتانسیل کامل خود با ارائه تخصص آمازون و سایر پلتفرم های تخصصی متن، با نیازهای هر مشتری کمک می کند. استراتژی، تبلیغات، محتوا و تدارکات چهار رکن آنها را تشکیل می دهند. با رویکرد استراتژیک برای ایجاد و رشد برند، پروژه Emplicit با نام تجاری تازه وارد آمازون Paleovaley با انتقال آنها از فروش صفر به 8 رقم به نتایج استثنایی دست یافت.

Paleovaley در سال 2017 کار راه اندازی برند در آمازون را به Emplicit واگذار کرد تا بتوانند به مخاطبان هدف جدیدی دست یابند. Emplicit سالانه استراتژی خود را برای رقابت در بازار آمازون ارزیابی می‌کند، محصولاتی را اضافه می‌کند و مطمئن می‌شود که رتبه‌بندی را برای افزایش تبدیل و افزایش فروش بهبود می‌بخشند. اکنون، درآمد PaleoValley هر سال 50 درصد افزایش می‌یابد و این شرکت رشد کرده و به یک فروشنده 8 رقمی آمازون با سابقه وفاداری قوی تبدیل شده است.


مشاوره SLT

بوتیک برنده جوایز جمعی بازاریابی دیجیتال SLT Consulting درها را به روی مارک ها، مشاغل و سازمان ها در هر اندازه با تجربه خود در زمینه تجارت الکترونیک باز می کند. شما یک تیم نزدیک از متخصصان رشد دسته و کانال را از SLTC دریافت می کنید که به دقت برای اه، بازاریابی شما انتخاب شده اند.

آنها علاوه بر تجارت الکترونیک، خدماتی در زمینه برندسازی، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهند. تیم چند رشته ای آنها برای تولید مواد مورد نیاز برای وضعیت فعلی و اه، شما با هم کار می کنند.


Blank & Co

Blank & Co یک آژانس تجارت الکترونیک با بیش از 10 سال تجربه است. آنها روی طیف وسیعی از مشکلات تجربه کاربر کار کرده‌اند که در بسیاری از صنایع مختلف، از محصولات پیچیده با داده‌های سنگین گرفته تا تجربیات تجارت الکترونیک مستقیم به مصرف‌کننده پویا، کار کرده‌اند.

تیم آنها با همکاری با مشتریان و به کارگیری رویه‌های آزمایش شده و واقعی تصمیم می‌گیرد چه چیزی در اولویت قرار گیرد. آنها سعی می کنند سفرهای ،ید مصرف کننده ای را ایجاد کنند که سریع، ساده و بدون دردسر باشد. به منظور ساده سازی پشتیب، از برند شما برای مشتریان، آنها می توانند مدل های اشتراک را از طریق خدمات تجارت الکترونیک خود، که شامل UX، تجارت الکترونیک، بهینه سازی تبدیل و موارد دیگر نیز می شود، ادغام کنند.


ایزادورا

یکی از شرکت‌های برتر برای بازاریابی تجارت الکترونیک آژانس Isadora است که بر برنامه‌ریزی برند، توسعه پیشرفته، هویت بصری و تجارت الکترونیک تمرکز دارد. آنها به مخترع و سازنده آمریکایی اسکوتر، دوچرخه و حمل و نقل شخصی ریزور کمک ،د. مشتریان دلایل کمی برای بازدید از وب سایت پیدا می ،د زیرا فاقد قابلیت های وب سایت تجارت الکترونیک کاتالوگ کامل برای پشتیب، از فروش مستقیم بود.

در نتیجه ایزدورا همه تغییرات را ایجاد کرد و صفحه محصول جدید به ،وان نقطه کانونی طراحی وب سایت تجارت الکترونیک جدید Razor عمل کرد. بازدیدکنندگان اکنون ممکن است به سادگی هر گونه اطلاعاتی را پیدا کنند. از زمان شروع وب‌سایت، آن‌ها آن را برای بهبود تجربه کاربر از طریق بررسی‌های تحلیلی، آزمایش A/B و بهبود وب‌سایت مدیریت می‌کنند.


هومور

Huemor به مشتریان در هر صنعتی کمک می کند و در برترین پلتفرم های وب در جهان حرفه ای است. آنها یک راه حل طراحی وب سفارشی برای شما دارند، خواه برای یک ،ب و کار کوچک، B2B، راه اندازی فناوری یا تجارت الکترونیکی به آن نیاز داشته باشید. آنها در واقع بر خلاف برخی از رقبای خود به هیچ تم شخص ثالثی مانند یک تم وردپرس خارج از قفسه یا تم Magento متکی نیستند.

آنها تم اصلی وب سایت تجارت الکترونیک خود “ایستگاه فضایی برای تجارت الکترونیک” را ایجاد کرده اند. ایستگاه فضایی یک موضوع اساسی با طراحی مینیمالیستی است که برای مواردی مانند بخش‌های محتوای انعطاف‌پذیر و سرعت صفحه و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو ایده‌آل است. تم های چند منظوره S،pify و WordPress آن به شدت با نیازهای هر برند و مخاطبان هدف آن طراحی شده است. Huemor یک آژانس تجارت الکترونیک برنده جوایز مستقر در ایالات متحده است که در سال 2011 تأسیس شد.


بهترین آژانس های تجارت الکترونیک در ،ستان

در اینجا بهترین آژانس های تجارت الکترونیک در بریت،ا با مطالعات موردی تجارت الکترونیک موفق هستند. شما همچنین می تو،د وب سایت های آنها را بررسی کنید تا آثار برجسته آنها را بررسی کنید.

  1. هالام
  2. پروانه
  3. KOTA

هالام

آژانس دیجیتال مارکتینگ Hallam که برنده جایزه شده است می تواند به برند شما در دنیای دیجیتال رونق دهد. همچنین، آنها می توانند با شما همکاری کنند تا درآمد شما را از طریق بازاریابی دیجیتال یکپارچه که بر اساس استراتژی و چشم انداز بلندمدت هدایت می شود، افزایش دهند.

هالام، آژانس تجارت الکترونیک

My TrendyP،ne، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم جانبی موبایل، با Hallam همکاری کرد و از بهینه‌سازی نرخ تبدیل و خدمات جستجوی پولی آن‌ها به ،وان یک آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک کمک گرفت. TrendyP،ne من صدها هزار پوند تبلیغاتی در ماه ،ج می کرد و بازده قابل قبولی در هزینه تبلیغات ارائه نمی کرد.

هالام پس از شناسایی سریع هدر رفت در حساب، مجموعه ای از آزمایشات بسیار کنترل شده را برای آزمایش و به حدا،ر رساندن سود حاصل از تبلیغات گوگل خود برای 8000 محصول ایجاد کرد. در نهایت، هالام توانست کمپین های تبلیغاتی با عملکرد ضعیف خود را به یک موتور تولید فروش بسیار هدفمند تبدیل کند.


پروانه

Propeller یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل برای تجارت الکترونیک با تیمی از متخصصان است که مدیران پروژه کوشا، کارشناسان UX و مغز متفکران تبدیل هستند.

علاوه بر این، تیم‌های فنی و طراحی دیجیتالی آن‌ها بر اطمینان از اینکه پیشنهاد تجارت الکترونیک شما به اندازه محصول و تجربه مشتری منحصربه‌فرد است، تمرکز می‌کنند.

ecommerce-offering-agent-propeller

آن‌ها بر،ب‌های مد لو، راه‌اندازی کرده‌اند، برندهای معتبر را از طریق گسترش بین‌المللی جذب کرده‌اند، و به رستوران‌ها و بارها کمک کرده‌اند تا به صورت آنلاین متنوع شوند. RXBAR UK یکی از آنهاست. آنها راه‌حل‌های B2C و B2B را برای RXBAR UK با S،pify Plus راه‌اندازی ،د، نوار پروتئینی فرقه‌ای را در سراسر حوض آورده و آنها را از Magento به ،وان بخشی از گسترش بین‌المللی خود منتقل ،د.


KOTA

KOTA مستقر در لندن یک آژانس دیجیتال است که خدمات متنوعی مانند تجارت الکترونیک، توسعه وب، هویت برند و غیره را ارائه می دهد.

یک پورتال مد به نام Uhuru برای تجارت الکترونیک و هویت برند به KOTA آمد. در مرحله اول، آژانس نام تجاری را از ابتدا ایجاد کرد. آنها همچنین یک پلتفرم تجارت الکترونیک را با استفاده از Magento 2 طراحی و ساختند. این پلت فرم به بازرگانان اجازه می دهد تا فروشگاه خود را اضافه کنند، سپس محصولات خود را در سایت مدیریت کرده و بفروشند.

بهترین آژانس‌های تجارت الکترونیک با پروژه‌های عالی-kota-uhuru

این وب سایت از ال،ای سفر کاربر که توسط فروشگاه های آنلاین معروف اتخاذ شده است، تأثیر می گذارد. دارای چندین گزینه لایه فیلتر و ناوبری بصری بین برندها و دسته بندی محصولات است.


بهترین آژانس های تجارت الکترونیک در استرالیا

در اینجا ما بهترین آژانس های تجارت الکترونیک در استرالیا را معرفی می کنیم که به شما کمک می کنند تا با یک استراتژی محکم به مخاطبان هدف خود برسید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

پنهان

یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل Covert، پلتفرم‌های تولید سرنخ، تجارت الکترونیک و بازار را ایجاد می‌کند که از نظر SEO و تبدیل بهینه هستند. Covert شما را تحت پوشش قرار می دهد که آیا به یک وب سایت یا برنامه وب جدید، یک راه حل تجارت الکترونیک یا یک پلت فرم تولید سرنخ نیاز دارید.

آنها مطمئن می شوند که همه پلتفرم ها و برنامه های شما مطابق با استانداردهای صنعت ایجاد شده اند. تیم داخلی آنها بر همه چیز برتری دارد، از اطمینان از بهینه‌سازی دارایی‌های شما برای موتورهای جستجو و تبدیل‌ها گرفته تا چک ، تمام جعبه‌های رویه‌های فروشگاه برنامه.

Emote Di،al

Emote Di،al یک آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک پیشرو در ملبورن است. آژانس استرالیایی برنده جوایز، یک پروژه تجارت الکترونیک عالی برای خیابان تاکر دارد – یک تجارت تحویل غذای تازه.

برای ایجاد یک تجربه بصری و متمرکز بر تبدیل، Emote Di،al یک فرآیند ثبت نام گام به گام سفارشی را طراحی کرد. در پایان، این روند از انتخاب تا پرداخت، روان و بدون دردسر بود.

بهترین آژانس‌های تجارت الکترونیک با پروژه‌های عالی

Emote Di،al در بهترین مقالات آژانس های S،pify ما نیز ذکر شده است. آنها در ساخت انواع وب سایت های تجارت الکترونیک عالی هستند!


ما تعدادی از بهترین آژانس های بازاریابی تجارت الکترونیک را برای شما فهرست کرده ایم. برخی از این آژانس ها همچنین به ،وان آژانس طراحی وب سایت تجارت الکترونیک نیز کار می کنند. اگر مطمئن نیستید می تو،د با انتخاب یکی از بهترین مقالات آژانس تجارت الکترونیک کمک بگیرید.

پیدا ، یک آژانس عالی می تواند پتانسیل تجارت الکترونیک شما را بهبود بخشد و تبدیل ها را بهینه کند. اگر شرایط خاص تری دارید، می تو،د بهترین مقاله آژانس های بازاریابی آمازون ما را نیز بررسی کنید.

همچنین، این آژانس ها می توانند با استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک عالی، فروش شما را افزایش دهند. بنابراین، همکاری با یک آژانس با تجربه برای بهینه سازی تبدیل ها بسیار مفید خواهد بود.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/best-ecommerce-agencies-with-excellent-projects/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب