بهترین الهامات طراحی وب پزشکی و مراقبت های بهداشتی از آژانس ها

اما، ارائه تمام این جنبه‌های یک وب‌سایت با کیفیت بالا تنها با کمک افراد حرفه‌ای در این زمینه قابل دستیابی است که شما یکی از آنها نباشید. می‌تو،د با شرکت‌های طراحی وب و خدمات بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی تماس بگیرید تا از طراحی وب‌سایت واجد شرایطی مانند آژانس‌هایی که به ،وان مثال ارائه کرده‌ایم کمک بگیرید.

به قول معروف، یک ع، ارزش هزار کلمه را دارد. استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت می تواند به انتقال بصری پیام شما کمک کند، وب سایت شما را جذاب تر کند و تجربه ای به یاد ماندنی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند.

ایجاد یک وب سایت که برای همه کاربران بدون توجه به توانایی های آنها قابل دسترسی باشد، ضروری است. این به م،ای استفاده از طراحی وب سایتی است که مطابق با دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب (WCAG) و ارائه متن جایگزین برای تصاویر و ویدیوها است. این تضمین می کند که همه کاربران، از جمله افراد دارای معلولیت، می توانند به سایت شما دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

نتیجه

چه فرم تماس باشد و چه فرم ثبت نام بیمار، مهم است که اطمینان حاصل کنید که فرم های شما کاربرپسند و آسان برای تکمیل هستند. این به م،ای استفاده از بر،ب‌های واضح و مختصر، به حداقل رساندن فیلدهای فرم و ارائه دستورالعمل‌های مفید است. همچنین می‌تو،د از پیام‌های اعتبارسنجی استفاده کنید تا به کاربران کمک کنید بدانند آیا فرم را به درستی پر کرده‌اند یا خیر.

طراحی در دسترس

درک بیماران از سازمان های مراقبت های بهداشتی و پزشکی به شدت تحت تأثیر طراحی وب سایت های آنها است. یک وب سایت خوب طراحی شده نه تنها می تواند مردم را در مورد خدمات ارائه شده آگاه و آموزش دهد، بلکه باعث ایجاد حس اعتماد و اعتبار می شود.

بیایید به ،اصر اساسی که هر طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی موفق باید داشته باشد نگاه کنیم:

ناوبری واضح و مختصر

در عصر دیجیتال امروزی، داشتن حضور قوی آنلاین برای سازمان های مراقبت های بهداشتی ضروری است. با توجه به اینکه ا،ر مردم اکنون برای یافتن اطلاعات در مورد ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، خدمات و شرایط پزشکی به اینترنت روی می آورند، داشتن وب سایتی که نه تنها آموزنده و دقیق باشد، بلکه از نظر بصری جذاب، کاربر پسند و به راحتی قابل پیمایش باشد، بسیار مهم است.

برای مثال وب سایت دکتر اسکات ریس که توسط AVX دیجیتال، شامل تصاویری با کیفیت بالا است که با خدمات آن مرتبط است و جنبه های منحصر به فردی را که برند ارائه می دهد منع، می کند.

فراخو، برای اقدام

همانطور که قبلاً در این پست وبلاگ ذکر کردیم، یک وب سایت به خوبی توسعه یافته برای سازمان های مراقبت های بهداشتی و پزشکی در عصر دیجیتال امروزی بسیار مهم است. با ،یب ،اصر ضروری مورد بحث در این مقاله، می تو،د وب سایت هایی ایجاد کنید که آموزنده، از نظر بصری جذاب و کاربر پسند باشند.

از آنجایی که افراد بیشتری از طریق تلفن های هوشمند و تبلت های خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند، بسیار مهم است که وب سایت شما برای داشتن بهترین طراحی وب سایت پزشکی برای موبایل پاسخگو باشد. این به م،ای استفاده از تکنیک‌های طراحی واکنش‌گرا است تا اطمینان حاصل شود که سایت شما با اندازه‌ها و وضوح صفحه‌های مختلف سازگار است و تجربه کاربری یکپارچه را در همه دستگاه‌ها ارائه می‌کند.

طراحی حرفه ای و منسجم

CTA ها بخش مهمی از هر وب سایتی هستند، زیرا به راهنمایی بازدیدکنندگان برای برداشتن گام بعدی کمک می کنند، چه رزرو ،ت، دانلود فرم بیمار یا ثبت نام در خبرنامه باشد. برای ایجاد CTAهای موثر، از زبان عمل گرا استفاده کنید و آنها را در مکان های برجسته وب سایت خود قرار دهید، مانند بالای صفحه اصلی یا در نوار کناری سایت خود. اگر می خواهید در بین بهترین دارندگان طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی رتبه بندی کنید، مایو کلینیک یک نمونه عالی برای تجزیه و تحلیل با CTA های من، خود است:

فرم های کاربر پسند

در اینجا نمونه ای از وب سایت مراقبت های بهداشتی با قابلیت پیمایش آسان است که توسط آن طراحی شده است طراحی تعاملی:

پاسخگویی موبایل

از چیدمان و پیمایش گرفته تا تصاویر و تایپوگرافی، هر ،صر طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی باید به دقت در نظر گرفته شود تا یک تجربه کاربری مثبت ایجاد شود. بنابراین، اگر می‌خواهید تأثیر ماندگاری بر بیماران خود بگذارید و سازمان خود را به ،وان یک ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی مورد اعتماد معرفی کنید، سرمایه‌گذاری در طراحی وب‌سایت شما یک گام اساسی برای رتبه‌بندی در بین بهترین صاحبان طراحی وب‌سایت مراقبت‌های بهداشتی است.

م،ومات طراحی وب سایت بهداشتی و پزشکی با مثال

منوی ناوبری وب سایت شما باید شهودی و کاربرپسند باشد و به راحتی اطلاعات مورد نیاز را برای بازدیدکنندگان پیدا کند. این به م،ای استفاده از بر،ب های واضح و توصیفی برای هر آیتم منو، سازماندهی منطقی محتوای خود و اطمینان از سازگاری منوی شما در تمام صفحات سایت شما است.

فرصت را از دست ندهید تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشید و خدمات بهداشتی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. برای شروع همین امروز با یک شرکت طراحی وب یا ارائه دهنده خدمات بازاریابی مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/best-medical-healthcare-web-design-inspirations-from-agencies/

یک طراحی حرفه ای و ثابت می تواند در ایجاد اعتماد و اعتبار نزد مخاطبان شما کمک زیادی کند. این شامل استفاده از پالت رنگ و تایپوگرافی متن، با هویت برند شما و همچنین تصاویر و گرافیک با کیفیت بالا است که ارزش ها و خدمات شما را منع، می کند. وب سایت بیمارستان کودکان نیکلاوس، طراحی شده توسط Rise Interactive، نمونه ای درخشان برای ایجاد سازگاری با کمک ،اصر وب سایت منع، کننده هویت برند است.

تصاویر با کیفیت بالا

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب