بهترین تزریق ژل صورت برای باربی شدن کلینیک دکتر نیلفروش‌زاده

ژل‌های با ماندگاری طولانی مدت، تزریق دشوارتری هم دارند و باید به دست پزشک متخصص و باتجربه انجام شود. پیش از تزریق، محلی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، استریل شده و برای بی‌حس کردن ناحیه از داروی بی‌حسی موضعی استفاده می‌کنیم. لیدوکائین داروی بی‌حسی ملایمی است که درد حین و بعد از تزریق را به حداقل ممکن می‌رساند.

بهتر است پزشک زمان مناسب تزریق مجدد را به شما اعلام کند. مهم‌ترین و اصلی‌ترین تأثیر تزریق فیلر، از بین رفتن چروک و خطوطی است که در پیشانی، اطراف دهان، اطراف چشم و … وجود دارد. بسته به محصول تزریقی و نواحی تحت درمان، باید بتوانید بلافاصله پس از تزریق ژل، متوجه نتایج آن بشوید. شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود بازگردید، اما ممکن است پزشک از شما بخواهد که به مدت یک روز از ورزش یا سایر فعالیت های شدید اجتناب کنید.

بهترین تزریق ژل صورت برای باربی شدن کلینیک دکتر نیلفروش‌زاده

هدف از تزریق ژل این است که با جذب مولکول‌های آب اطراف، پوست را سالم و صاف نگه دارند. به طور طبیعی پروتئین ظرف مدت 24 تا 48 ساعت تجزیه می‌شود. شرکت‌های سازنده ژل در پروتئین‌ها اتصال عرضی ایجاد می‌کنند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد (9 تا 24 ماه). سپس بسته به منطقه تحت تزریق مقدار مورد نظر از ژل به داخل پوست بافت‌های نرم یا زیر عضلات تزریق می‌شود.

بعضی از ژل‌ها برای درمان آرتروز پا موثر هستند، اما حجم‌دهی پا با تزریق ژل از سمت FDA تایید و توصیه نمی‌شود. خطوط ماریونت خطوطی هستند که بین گوشه لبها به سمت چانه و فک امتداد دارند. تحلیل استخوان های صورت با افزایش سن، می تواند منجر به ایجاد این خطوط در پوست صورت ‌شود.

آن ها می توانند شکل، حجم و ساختار لب ها را تغییر دهند. به طور کلی، این تغییرات تقریباً 6 ماه تا یک سال دوام می آورند. من پیشنهاد می کنم ابتدا با پزشک مشورت کنید و قبل از تزریق از داروهای ضد ویروس والترکس استفاده کنید.

تزریق ژل و اطلاعاتی که باید در مورد آن داشته باشید

به طور کلی ممکن است در جلسات ابتدایی تزریق ژل، کمی درد و ناراحتی داشته باشید. می‌توانید با مشورت پزشک، پیش از مراجعه به کلینیک، استامینوفن مصرف کنید که دردتان کمتر هم بشود. تزریق ژل لب نیازی به اتاق عمل ندارد و در محیط کلینیک یا مطب قابل انجام هستند. در ابتدای جلسه درمانی، با یکی از متخصصین کلینیک خانه سفید مشاوره می‌کنید تا نیازهای درمانی و شرایط شما به طور دقیق بررسی شود.

یکی دیگر ازکاربردهای تزریق ژلاستفاده برای افزایش حجم لب، برجسته کردن گونه و چانه می‌باشد. یکی از بهترین و جالب‌ترین کاربردهایی که می‌توانیم برای تزریق ژل بیان نماییم جوانسازی پوست نقاطی مانند روی دست‌ها می‌باشد. هنگامی که نتایج از نظر پزشک و زیباجو مورد رضایت واقع شد، علامت‌هایی که با مارکر مشخص شده بودند پاک می‌شود.

چه کسانی نباید تزریق فیلر انجام دهند ؟

پیگیری ثانویه تزریق ژل یا پر کننده لب معمولا به ۲ تا ۳ هفته زمان نیاز مراقبت های کامل بعد از تزریق ژل دارد. معمولا خود فرد نیز مایل است که پس از ۲ تا ۳ هفته بهبود حاصل شود. بنابراین، اگر قصد کاهش چین و چروک ها و بهتر شدن نتایج این دسته از تکنیک های زیبایی را دارید، بهتر است برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان حداقل سه هفته صبر کنید. پزشک معالج باید اولا” شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد.

  • طبق اطلاعات انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، در سال ۲۰۱۷، تقریبا ۷/۲ میلیون عمل تزریق انجام شده که به نسبت سال قبل سه درصد افزایش داشته است.
  • بنابراین برای اطلاع از هزینه انجام این کار با مشاوران ما تماس بگیرید.
  • به‌صورت کلی با انتقال این ماده سمی به پوست موجب فلج شدن عضلات آن ناحیه شده و درنهایت چین‌وچروک‌ها از بین می‌رود و ظاهری شاداب‌تر به فرد می‌بخشد.
  • با توجه به اینکه چربی از بدن خود شما استخراج می‌گردد بنابراین مطمئن خواهید بود که هیچ واکنش آلرژیک نسبت به این روش برای شما بروز نخواهد کرد.
  • از سوی دیگر این فیلرها توسط بدن جذب می‌شوند؛ در نتیجه پس از گذشت مدتی از تزریق، باید برای تمدید آن‌ها اقدام کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب