بهترین شرکت تولید کننده B2B چیست؟

LinkedIn برای هر بازاریاب B2B که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود، به اشتراک گذاری رهبری فکری و/یا اهرمی برای ایجاد برند حرفه ای شخصی خود است، ایده آل است.

تولید سرنخ B2B (،ب و کار به ،ب و کار) مشابه تولید سرنخ مصرف کننده است با این تفاوت که تمرکز بر شناسایی مشاغل و/یا کارکنان آنها به ،وان کاربران نهایی بالقوه است. این فرآیند می‌تواند دشوار باشد زیرا اغلب متکی به دسترسی به افرادی است که از طرف سازمان خود تصمیم به ،ید می‌گیرند، مانند مدیریت ارشد، مدیران اجرایی، c-suites و غیره.

کار با یک شرکت تولید سرنخ باتجربه می تواند به طور قابل توجهی دسترسی شما را بدون سرمایه گذاری مالی یا زم، هنگفت افزایش دهد. با این حال، یافتن بهترین شرکت تولید سرنخ B2B مست،م درک چشم انداز و تحقیق در مورد گزینه های مختلف موجود است:

شرکت تولید کننده سرب چیست؟

این افراد اغلب تنها از طریق چندین لایه از کارکنان پشتیب، قابل دسترسی هستند. برای جلوگیری از این موانع بالقوه، یک شرکت تولید سرنخ B2B ممکن است از تاکتیک‌های متعددی از جمله دسترسی مستقیم به پلتفرم‌های اجتماعی مانند لینکدین استفاده کند.

فرآیند تولید سرب چیست؟

شرکت های تولید کننده سرنخ B2B تصمیم گیرندگان شرکت را شناسایی و هدف قرار می دهند و اغلب از محتوای شخصی سازی شده برای برقراری تماس استفاده می کنند. این امر از طریق راه های متعددی قابل دستیابی است، مانند:

  • تبلیغات پولی لینکدین: تبلیغات هدفمند در لینکدین برای جلب توجه مشتریان بالقوه و درخواست از آنها برای برداشتن گام بعدی ی،ی CTA (دعوت به اقدام) استفاده می شود. این مراحل بعدی ممکن است شامل دانلود یک هدیه رایگان، ثبت نام برای اطلاعات بیشتر، یا راه اندازی یک نسخه نمایشی باشد.
  • سرویس محتوای لینکدین: این سرویس‌ها محتوای جذاب لینکدین را ایجاد و منتشر می‌کنند تا به افزایش دید، شهرت و اعتبار در مورد تجارت یا برند شخصی شما کمک کنند.
  • سئو محتوا و وبلاگ نویسی: بهترین شرکت‌های تولید سرنخ B2B می‌دانند که چگونه محتوای مبتنی بر SEO را تولید کنند که در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد تا سرنخ‌های مرتبط را به ارمغان بیاورد.
  • مدیریت تبلیغات گوگل: استفاده حدا،ری از تبلیغات گوگل مست،م توجه و تنظیم مداوم است. آژانس‌های تولید سرنخ با کیفیت اطمینان می‌دهند که Google Ads عملکرد خوبی دارد و ترافیک ایجاد می‌کند.
  • سرویس ایمیل: برخی از آژانس‌ها می‌توانند ایمیل‌های سرد را از طریق کمپین‌های بازاریابی ایمیلی متفکرانه به سرنخ‌های گرم تبدیل کنند.

آیا لینکدین برای نسل پیشرو خوب است؟

Cleverly به یکی از جذاب‌ترین شرکت‌های تولید سرنخ در بازار تبدیل شده است که سرنخ‌هایی را ایجاد می‌کند که شامل Uber، PayPal، Sony، Amazon، Google و بسیاری دیگر می‌شود. برای دیدن آنچه که Cleverly می تواند برای شما و سازمان شما انجام دهد، امروز برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

خواه برای تعریف شخصیت ،یدار ایده‌آل خود، ایجاد سرنخ بیشتر، یا دستیابی به تصمیم گیرندگان کلیدی به کمک نیاز داشته باشید، رویکرد ،یبی Cleverly برای تولید سرنخ می‌تواند به شما کمک کند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-is-the-best-b2b-lead-generation-company/ثابت شده است که لینکدین یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تولید سرنخ است که دسترسی به ش،ه‌های وسیعی از متخصصان را ارائه می‌دهد که قدرت تصمیم‌گیری در ،ید را دارند. این پلتفرم که اغلب به ،وان یک ش،ه اجتماعی شناخته می شود، برای بسیاری از متخصصان بسیار فراتر از آن شده است:

آیا لینکدین برای بازاریابی B2B خوب است؟

همانطور که احتمالاً جمع آوری کرده اید، لینکدین فرصت های زیادی و برخی از بهترین فرصت ها را برای تولید سرنخ B2B ارائه می دهد. در سال 2020، 95 درصد از بازاریابان B2B مورد بررسی از لینکدین استفاده ،د تا آن را به یک کانال برتر نسل اول تبدیل کنند.

شرکت های تولید کننده پیشرو را در نظر بگیرید که از تعدادی تاکتیک های توسعه استفاده می کنند. به ،وان مثال، استراتژی های ورودی و ،وجی مختلف در کانال های مختلف. به همین دلیل است که خدمات مانند هوشمندانه می تواند بسیار قدرتمند باشد؛ آنها دسترسی LinkedIn، مدیریت LinkedIn و Google Ads، محتوای SEO و موارد دیگر را ،یب می کنند تا به شما کمک کنند تا به مرتبط ترین و فعال ترین ،یداران بالقوه دسترسی پیدا کنید.

برخی از این آژانس ها از طریق کمپین های بازاریابی ورودی و ،وجی برای یک مشتری خاص، سرنخ ایجاد می کنند، در حالی که برخی دیگر مشتریان بالقوه را در یک بخش یا صنعت پیدا می کنند و سپس این سرنخ ها را به سازمان های دیگر می فروشند.

تولید سرنخ یک تاکتیک حیاتی برای اطمینان از این است که ،ب و کار شما دائماً در حال شناسایی، دستیابی و پرورش روابط ارزشمند با چشم انداز جدید است. در حالی که تولید سرنخ معمولاً می‌تواند در تیم‌های فروش یا بازاریابی حضور داشته باشد، اغلب اوقات این تخصص به مجموعه‌های مهارتی فراتر از بازاریابی یا عملیات فروش روزمره نیاز دارد – به این ترتیب، بسیاری از سازمان‌ها ترجیح می‌دهند که جستجوی فروش خود را برون سپاری کنند یا برون سپاری کنند یا بر،ب سفیدی برای جستجوی فروش خود به یک نسل سرب B2B داشته باشند. شرکت.

شرکت های تولید کننده پیشرو زم، می توانند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند که به ،ب و کار شما ارزش بیافزایند. این معمولاً از طریق تبلیغ سازمان، محصولات یا خدمات شما، ارائه سرنخ های واجد شرایط، و همچنین سایر خدمات بازاریابی و/یا فروش است. اگر بتو،د یک شرکت تولید کننده سرنخ واجد شرایط را با یک تیم فروش ماهر جفت کنید، می تواند تأثیر قدرتمندی بر شرکت و درآمد شما داشته باشد.

چگونه یک شرکت تولید کننده پیشرو را انتخاب می کنید؟

و با توجه به اینکه 33 درصد از تصمیم گیرندگان B2B از LinkedIn برای تحقیق در مورد ،یدها استفاده می کنند، فرصت های فراو، برای قرار گرفتن در رادار مشتری بالقوه وجود دارد.

چرا لینکدین برای نسل پیشرو بهترین است؟

شرکت های تولید کننده پیشرو، که به ،وان آژانس ها نیز شناخته می شوند، وقت خود را صرف یافتن افراد بالقوه ای می کنند که ممکن است برای یک محصول، خدمات یا شرکت من، باشند.

اثبات اجتماعی نیز مهم است.

اطمینان حاصل کنید که یک شرکت تولید کننده سرنخ را انتخاب کرده اید که برای مشتری، مانند شما تحویل داده است. هوشمندانه از داده های اثبات شده و موفق از اجرای هزاران کمپین تولید سرنخ B2B استفاده می کند و به خوبی بررسی می شود.

نتیجه گیری: بهترین شرکت تولید کننده B2B کدام است؟

آژانس‌های تولید سرب از طریق روش‌های مختلف، از جمله اطلاع‌رس،، تبلیغات، و حتی ،ید اطلاعات از شرکت‌های جمع‌آوری داده، سرنخ‌ها را جمع‌آوری می‌کنند. سپس برخی از آژانس‌ها این سرنخ‌ها را بر اساس میزان احتمال تبدیل آنها (به ،وان مثال “گرمی” سرنخ) پیش از ارائه آنها به سایر مشاغل، واجد شرایط می‌کنند.

شرکت B2B Lead Generation چیست؟

هر شخصیت منحصربه‌فرد است و آژانس‌ها اغلب به مکان‌هایی که مخاطبان در آن فعال هستند نگاه می‌کنند. به ،وان مثال، شاید مخاطب مورد نظر را کاربران سنگین Instragam تشکیل می دهند یا به پاد،ت خاصی گوش می دهند. آژانس های تولید پیشرو راه های خلاقانه ای برای صحبت با این مخاطبان و جلب توجه آنها پیدا خواهند کرد.

برخی آگهی‌ها را قرار می‌دهند، برخی دیگر می‌توانند یک کمپین اجتماعی ایجاد کنند، و با این حال، برخی دیگر ممکن است ارتباط مستقیم برقرار کنند. آژانس‌ها همچنین ممکن است از آهنرباهای سربی مانند کتاب‌های الکترونیکی رایگان یا سایر محتواها استفاده کنند تا ارزش اولیه را به مشتری بالقوه ارائه دهند.

یک شرکت تولید کننده B2B چه کاری انجام می دهد؟

این پلتفرم برای ش،ه های تجاری طراحی شده است، که بلافاصله آن را برای تولید سرنخ نسبت به سایر پلتفرم های مشابه مانند توییتر، فیس بوک و دیگران ماهرتر می کند. علاوه بر این، توانایی دستیابی به افراد دارای قدرت تصمیم گیری یا ،ید، لینکدین را در یک لیگ خاص خود قرار می دهد.

آیا شرکت های تولید کننده پیشرو ارزش آن را دارند؟

قبل از جمع آوری سرنخ ها، یک آژانس باید مخاطبان هدف خود را شناسایی و درک کند. آن‌ها اغلب یک «شخصیت ،یدار» یا ICP (نمایه مشتری ایده‌آل) می‌سازند که ویژگی‌های قابل‌اجرای مختلف، مانند جمعیت‌شناسی، نقاط درد پیش‌فرض، بودجه ،نی، و غیره را ،یب می‌کند. آژانس تلاش های خود را برای رسیدن به آنها شکل می دهد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب