بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون آپدیت تابستان 1401 لپ تاپ فا

پردازنده های اینتل core i3 نیز جز پردازنده های رده پایین به حساب می آید و برای کارهای عادی مناسب است. پردازنده های پنتیوم و سلرون جز کند ترین پردازنده های هستند که خرید آن پیشنهاد نمی شود. اگر قصد دارید تا بین گزینه های مختلف بهترین مدل لپ تاپ ها را بیابید حتما به CPU توجه کنید.

  • لپ تاپ گیمنیگ میان رده را در دسته بندی لپ تاپ Core i5 می‌توانید پیدا کنید.
  • لپ‌تاپ‌های هواوی هم این دو قابلیت را به ارث برده و متناسب افرادی هستند که نیاز به لپ‌تاپ‌های با ضربه‌پذیری بالا دارند.
  • اگرچه بهتر است، رم بالاتری برای این کار انتخاب کنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.
  • روی این لپ تاپ از ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD هم استفاده شده که سرعت مناسبی برای آن خلق کرده است.
  • با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

حالا توی این مقاله میخوام یکی دو مدل از بهترین‌های اپل رو معرفی کنم. برخی مدل‌های لپ‌تاپ در ایران در دو نسخه‌ی دارای ویندوز اورجینال و فاقد ویندوز عرضه می‌شوند. گاهی هم پیش می‌آید که بین دو گزینه‌ی مشابه از دو برند مختلف داشتن یا نداشتن ویندوز اصلی وجه تمایز قرار می‌گیرد. در این حالت باید به این نکته توجه داشته باشید که داشتن ویندوز اصلی به هیچ وجه بد نیست.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516PR-A

در کارت گرافیک های انویدیا دو عدد آخر میزان قدرت و عدد اول نشان دهنده جدید تر بودن است. برای مثال کارت گرافیک 1030 از 750 جدید تر است اما قدرت پردازشی آنها شبیه به هم است. تمام پورت های این محصول بر روی لبه راست لپ تاپ قرار گرفته است که این پورت ها شامل یک پورت HDMI، یک پورت LAN، یک USB 3.0 و جک 3.5 میلی‌ متری می باشد. لپ تاپ ها به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند و با توجه به معیار های مختلفی ارزیابی می شوند. به طور کلی لپ تاپ ها به 4 دسته تقسیم می شوند که در ادامه به ویژگی های هر کدام خواهیم پرداخت. سری «Flow»، برای گیمرهایی که برای بازی‌های در حال حرکت، تطبیق‌پذیری بالایی نیاز دارند مناسب است و همچنین، از طراحی باریک و سبک‌تری بهره می‌برند.

ASUS TUF Dash F15 FX516PM Core i7-11370H 16GB-1TB SSD-6GB RTX3060

این نسخه گذشته از اینکه نمایشگر بسیار زیبایی دارد، با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 خود نیز می‌تواند برای انجام کارهای روزمره بهترین عملکرد را داشته باشد. بهترین لپ تاپ لنوو ارزان قیمت ترین و بهترین لپ تاپ این لیست و البته بهترین و جدیدترین نسل لپ تاپ لنوو ، Ideapad L340 mr است که 2.1 کیلوگرم وزن دارد و به پردازنده نسل جدید AMD Ryzen 5 مجهز شده است. پردازنده این لپ تاپ 4 مگ کش بوده، 12 گیگابایت رم DDR4 روی لپ تاپ قرار دارد و به یک هارد 1 ترابایت و یک هارد SSD دویست و پنجاه و شش مگابایت مجهز شده است.

البته هر چقدر که نسل پردازنده، سری ساخت و قدرت بالاتر می‌رود، باید هزینه بیشتری برای خرید لپ تاپ گیمینگ خود بپردازید. لپ تاپ K3500PH یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که می‌توانید در این دسته بند خریداری کنید. جدا از آن ۴ گیگابایت کارت گرافیک مجزا و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و یکی از انتخاب های خوب برای افرادی است که کارهای مهندسی، طراحی، معماری و نقشه کشی انجام می‌دهد. این لپ تاپ باتوجه به قیمت و عملکردی که دارد یکی از گزینه های خوب برای خرید لپ تاپ ایسوس است.

بهترین لپ تاپ MacOs برای خرید کدام است؟ به یکی از خوش ساخت‌ترین، سبک‌ترین و در عین حال قوی‌ترین لپ تاپ‌های موجود در این مطلب می‌رسیم. مک بوک ایر 2020 اپل تنها ۱.۲۹ کیلوگرم وزن و ۱۶ میلی متر ضخامت دارد و بدنه‌ی آن تمام فلزی است و کیفیت ساخت بالای آن را به محض لمس دستگاه متوجه خواهید شد. در بخش سخت افزاری اپل با معرفی M1 همه‌ی کاربران را شگفت زده کرد و نشان داد که به واقع در ساخت تراشه‌ها تا چه حد توانایی دارد. در میان خرید لپ تاپ های میان رده بد نیست به لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 I5 8G 512G هم نگاهی داشته باشید. چرا که این محصول به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ میان رده شناخته می‌شود. این لپ تاپ که صفحه نمایشی ۱۵٫۶ اینچی با وضوح تصویر Full HD دارد برای استفاده‌های روزانه و حتی نیمه‌ حرفه‌ای مناسب خواهد بود.

البته ظرفیت هر یک از فضاهای ذخیره سازی و امکان ارتقاء آن‌ها با استفاده از اسلات‌های M.2 SATA و… از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید بررسی کرد. از دیگر مشخصات آن می توان به 1.8 کیلوگرم وزن و صفحه نمایش 15.6 فول اچ دی اشاره کرد. سریع ترین ، پرقدرت ترین ، حرفه ای ترین ، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ، سری ایسوس Vivobook S533EQ – A است. این لپ تاپ از پردازنده سری Core i7 1165G7 بهره می برد که بهترین پردازنده نسل جدید اینتل در سری Core i7 است و 12 مگابایت کش دارد. از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S533EQ – A به دلیل داشتن 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود. از نقاط قوت این لپ تاپ می توان به شارژ شدن سریع، صفحه کیبورد عالی و سخت افزار متوسط اشاره نمود.

بررسی کارت گرافیک گیگابایت مدل GIGABYTE RTX 3050 GAMING OC 8G

همچنین این نمایشگر مجهز به تکنولوژی G-Sync شده تا بتواند اتصال لپ تاپ به چند نمایشگر و کالیبراسیون تصاویر را راحت کند. این لپ تاپ دارای چیپ گرافیکی RTX 3070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی است که توانایی اجرایی تمامی بازی‌های روز دنیا را دارد. همچین در لپ تاپ 1 ترابایت حافظه SSD، نمایشگر FHD با نرخ بروزرسانی 240 هرتزی، کیبورد با نور پس زمنیه و لیست کاملی از پورت‌ها در دسترس است. در TUF Dash F15 FX516PR-AB گرافیک RTX 3070 با 8 گیگابایت حافظه GDDR6 حضور دارد که سنگین‌ترین بازی‌ها یا اجرا تصاویر واقعیت مجازی کار سختی برای آن نیست. همچنین از حافظه SSD یک ترابایتی در لپ تاپ استفاده شده تا برای انتقال یا نگهداری فایل‌های سنگین مشکلی به وجود نیاید. در نهایت تصاویر را روی صفحه نمایش FHD با نرخ بروزرسانی 240 هرتزی به روان‌ترین شکل خواهید دید.

اول از همه در مورد ویدیو که می‌فرمایید در دست اقدام هست و به زودی بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 اضافه خواهد شد. سلام خیلی مقاله خوبی بود واقعا، لذت بردم از دیدن و خواندن این مقاله کامل و جامع. بدون درایو نوری Super multi DVD، دارای وب کم VGA، بلندگوهای استریو سونیک مستر، نوع باتری 3 سلولی 36 وات ساعت ، دارای یک پورت یو اس بی سی.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب